Mohammed bin Salman ja Vladimir Putin sopivat, että kun länsimaat valittaa ja vittuilee heille, niin säädetään vähän länsimaille niin tärkeää öljyn tuotantoa.
Millä keinolla länsimaat pääsisivät öljy riippuvuudesta eroon? Ydinvoimalla? Vesivoimalla? Tuulivoimalla?
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/77064157-495c-4f8b-bd18-9485e4bea311?ref=ampparit:364e
VeriVejet sopivat öljyn hinnasta
6
126
Vastaukset
- dhdhdh
Ainut keino päästä eroon Venäjän energia riippuvuudesta on palata energian kulutuksessa 70-luvulle.
Tietokoneet, mikrot, kännykät jne. pois Kyllähän nykyaikana keinoja löytyy energiaa tehdä ja varastoida. Kun kesällä aurinkoenergiaa on "liikaa", niin olemme ehdottaneet aurinkoenergian varastointia nestemäiseen bioetanoliin.
Bioetanolia voi talvella polttaa mukavasti ja erittäin vähäpäästöisesti sisätilan lämmittäjissä, sähkögeneraattoreissa - ja jopa auton tankissa.- PutinsHole
Vladimir "verinäppi" putin ja hänen huivipäinen rakastajansa....
Nätti mieskaksikko kyll. - HyvinTiedänKaikkiMaksaa
Ostakaa Norjasta. Sieltä saatte puoli ilmaiseksi.
- hhhx
Jostain syystä Putin on ollut halvempi, kuin Norski
- dfkvdfgkfjhgksef
Oljyn hinnasssa on negatiivinen takaisinkytkentä joten hinnankorotus johtaa kysynnyän laskuun joka puolestaan johtaa hinnan laskuun.
On selvää että öljyn kallistuminen nostaa myös kestävien energiratkaisujen tutkimusta, kysyntää ja tuotantoa, se taas vähentää globaalia öjyn kysyntää ja johtaa lopulta öljyn hinnan pysyvään ja rajuun laskuun.
Lopulta häviäjinä ovat öljyä myyvät kuten venäjä ja muut lähi idän kehitymaat joden öylle ei oel enää markkinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 522638
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319