Voi luoja mitä

Miten_on

Oletko mielestäsi niin sanotusti henkisesti kaunis? Oletko hyvä ihminen?

20

1264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirupiilossa

Ei kai kukaan ole täysin hyvä ihminen. Viimeistään siinä vaiheessa, kun mitta tulee täyteen niin se ei niin hyvä osaa astuu esiin.

• KrakovScience

Lauantaimakkaran kaltainen. Jauhettu, punakuorinen, melko mieto tavallinen ja arkinen. En pärjää maussa balkanille enkä bratwurstille mutta väriltäni olen lämpimämpi kuin edellämainittu.

• Siit.vaan.totuus
      • olenhyvä

71.38 % saa pienemmän tuloksen kuin sinä

• Laidastalaitaan

Ihan tavallinen olen.

Saman nahkan sisällä koko kirjo.

• SäästöPossu

Osaan tuhlata, maksaa laskuja, varastaa, nauttia, katua, surra, vihata, iloita, olla kiitollinen ja rakastan kotoilua ja ruuanlaittoa. Olen rauhallinen ja pitkämielinen, jopa laupias mutta toisaalta arvaamaton ja äkkiväärä.

• Jokaasiasta

En omasta mielestäni. Koska..

Olen pihi, laiskuuteen taipuvainen materialisti, suutun helposti, maksan laskuja..

• täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, vaikka jotkut ihmisistä niin itsestään olettaa,

jollain mittarilla ehkä olen hyvä ihminen, mutta mitäpä sitä itseään määrittelemään, ja muiden mielestä, mielipiteitäkin monia.

en päivittäin elä niin, että miettisin olenko minä nyt ihmisten mielestä se hyvä ihminen, elämä on liian lyhyt moiseen pohdintaan.

• EiJeeeeesuuuuus

Perus ihminen jolla vaan äärimmäisen toimiva omatunto.

Monesti tuntuu että mulla ei oo
      Jotain suojaa itseni ja muiden ihmisten välissä. Koen itseni monesti siksi hyvin haavoittuvaksi.

Minä saan mielipahaa helposti jos pahoitan toisen mielen tai jos toimin omaatuntoani vastaan. Tunnen sisäistä ahdistusta vuosienkin päästä vielä.

Toisinaan joku suutuksissaan sanottu lause painaa mielialaani alas ja aiheuttaa ahdistuneisuutta mulle vielä 10 vuodenkin jälkeen jos tilanne palaa mieleeni.

Harva tietää tätä asiaa minusta. Oikeastaan vain ex-avomieheni tietää tämän puolen musta. Kaikki jotenkin olettaa kun pysyn vaiti enkä valita tai sanallisesti ilmaise vaan Puren hampaita yhteen ja jatkan sinnikkäästi eteenpäin et oon kovinkin vahva. Vain lähinnä mua elänyt tiesi sitten sen totuuden..

Omatuntoni kun toimii liiankin tehokkaasti niin pyrin toimiin aina hyvän ihmisen tavoin jotten sairastu ahdistuneisuushäiriöön omatunnon painaessa päälle yhä tukalampaa ahdistusta kun toimin sitä noudattamatta mutta osaan minäkin olla paha.

Yleensä teen pahoja loukkaavia asioita tarkoittamatta. Vahingossa taikka suutuksissaan harkitsematta sanoja pidemmälle, vääriä ratkaisuja tekiessä tarkoittaen hyvää mutta saaden aikaan pahaa..

Mutta toisinaan mulla on tahallista pahaa jollekin toivovia ajatuksia

Esim. Äitini oli sadistinen julma äiti viattomille lapsilleen jotka olivat vailla vain äidin rakkautta mutta saivat päälleen ainoastaan henkistä väkivaltaa, hyljeksintää, kylmää vähättelyä ja halveksuntaa niin toivoin että hän kuolee piinallisen pitkän kivun ja kärsimyksen kautta jossa ehtii monta kertaa miettiä katuen mitä kaikkea synnyttämilleen lapsille on mennyt tekeen

Ja niin hän kuolikin. Pitkällisen piinaavan kärsimyksen ja kivun kautta sairauteensa.

Vielä kuolemansa jälkeenkin mietin hyvin tylysti: siitäs sait! Paha sai ansionsa mukaan.

Tippaakaan en säälinyt sillä eipä hänkään sääliä avuttomia lapsiaan kohtaan tuntenut silloin kun hänen lapset oli täysin riippuvaisia vielä vanhemmistaan

Hänen kuolemansa oli kyllä ristiriitaista käsitellä niin moninaisten tunteiden takia

• lfflflf

Ihan ymmärrettävää kyllä äiditkin voivat olla pahoja siinä missä isätkin.

• Etoletuota

Sun monet kommentoinnit täällä eivät anna lainkaan sellaista kuvaa, että olisit kuvailemasi kaltainen omantunnon kiusaama ihminen. Päinvastoin, alat heti ensimmäisen postaustasi mitenkään kritisoivan kommentin jälkeen täryjyrämäisen hyökkäyksen kommentoijaa kohtaan, ryyditettynä monenlaisilla itse keksimilläsi negatiivisilla luonnearvioilla kirjoittajasta. Ihmeissään saa seurata, kun aivan yliampuva hyökkäyksesi ei ole missään suhteessa saamaasi -usein alkuaan aika laimeaan- kritiikkiin.

Koskee muitakin nimimerkkejäsi, ehkä enemmänkin niitä, ja ei, en ole mikään vainoajaksi nimeämäsi. Viimeisin kommenttini tätä ennen tälle palstalle on monen kuukauden takaa.

• EiJeeeesuuuus
        Etoletuota kirjoitti:

Sun monet kommentoinnit täällä eivät anna lainkaan sellaista kuvaa, että olisit kuvailemasi kaltainen omantunnon kiusaama ihminen. Päinvastoin, alat heti ensimmäisen postaustasi mitenkään kritisoivan kommentin jälkeen täryjyrämäisen hyökkäyksen kommentoijaa kohtaan, ryyditettynä monenlaisilla itse keksimilläsi negatiivisilla luonnearvioilla kirjoittajasta. Ihmeissään saa seurata, kun aivan yliampuva hyökkäyksesi ei ole missään suhteessa saamaasi -usein alkuaan aika laimeaan- kritiikkiin.

Koskee muitakin nimimerkkejäsi, ehkä enemmänkin niitä, ja ei, en ole mikään vainoajaksi nimeämäsi. Viimeisin kommenttini tätä ennen tälle palstalle on monen kuukauden takaa.

Olet katkera ja hyökkäävä itse muita kohtaan

Mitäpä jos opettelisit pois siitä

Miksi haukut vieraita kirjoittajia?
        Jotain kaunaa ?

Selvitä ongelmasi sillä ne ihmiset eivät elä kauaa joita tykkäät täällä haukkua

Olet aina minun kimpussa joten olet ainakin nettikiusaaja

Tuntemattomille keskustelupalstoilla joten sulla on aika paljon vihaa ja katkeruutta sisälläsi jota purat tuntemattomiin haukkuen heitä

Itse sinä eniten kärsit

Minä puolustaudun aina kun minun päälle käydään. Kenelläkään ei ole oikeus nettipalstoille käydä väkivaltaiseksi

Se kielletään säännöissä

Henkinen väkivalta on kiellettyä näiden sääntöjen mukaan

Jos väität vastaan kerrankin linkkaan sulle kopion säännöistä

Sen jälkeen voimme keskustella siitä kumpi tekee väärin.

Syyttömän kimppuun hyökkääjä vai hyökkäykseeen puolustautumalla vastaava

Olet ilmeisesti aika kova riidanhaastaja ja tappelun aloittaja irl?

Se joka tulee töniin jotta saa toisen tuuppaseen takaisin ja sen jälkeen juokset kertoon virkavallalle että kaaduit kun tuo tönäisi mutta jätät kertomatta että itse menit ensin tönäiseen.

Näitä näkee baareissa.

• Sivustavaan
        Etoletuota kirjoitti:

Koskee muitakin nimimerkkejäsi?? Nyt on palstapsykoosi ottanut susta vallan

• EiJeeeesuuus
        Sivustavaan kirjoitti:

Koskee muitakin nimimerkkejäsi?? Nyt on palstapsykoosi ottanut susta vallan

En kirjoita vainoamisesta enkä ole se m-nainen tms joksi yrität minua trollaillen tunnistaa

En myöskään se Jeesus on kunkku tyyppi.

M.nainen ei Mia vainoaa täällä minua

Haukkuu joka välissä ja on väkivaltainen minua kohtaan rikkoen jatkuvasti palstan sääntöjä

Luulee minua Timoksi tai Timon naiseksi

Tein hänestä 3 ilmiantoa ja kerran soitin suomi24 ylläpitoon että laittaa hänet edesvastuuseen nettikiusaamisesta

Seuraavaksi kun käy kimppuun teen rikosilmoituksen poliisille nettivinkkinä

• Miesjotakaipaanon

Omasta mielestäni en ole, mutta näin minulle on joskus kerrottu. Meillä kaikilla on heikkoutemme ja vahvuuteemme. Liikaa ajattelen varmasti vain itseäni ja näin ollen en pysty auttamaan enempää muita.

• glglgl

Mielestäni kuitenkin tärkeää että ulkoisesti yrittää käyttäytyä asiallisesti. Jotkut ovat mulkkuja sisäisesti ja ulkoisesti eivätkä säästele sanojaan ja katsovat asiakseen jatkuvasti piikitellä ja huomautella.

• kokemukseni sanoo ettei kukaan ole hyvä vaan korkeintaan melkein hyvä... eikö sinunkin ?

• Ainaystävä

Liian kiltti kuulemma olen

• Oma.asia

Ei kuulu tänne.

• AloittajaN

Hyvä vastaus. En toivonutkaan tähän kasaa anonyymeja selityksiä. Halusin että ihmiset pohtii omia tekemisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163