Olen seuraillut, kuinka asiointi S-Marketissa tulee hankalammaksi päivä päivältä. Kulkureittejä on suljettu ja liike muutenkin niin mullinmallin , ettei edes päivittäistavaroita löydy.
Myllerrys ei tee hyvää joulumyynnille.
4
115
Vastaukset
- huomioitsija
Myös K-Market on joutunut laajentamaan sortimenttiaan ja sekoittamaan hyllyjään Lidlin tulon jälkeen. Miltei kaikki tavarat ovat väärässä paikassa.
- Läpiajotulee
Miksei Kauppatie-Meijeritieltä ole läpiajo sallittu Vistantielle?
Tähän on saatava muutos!- niinonkäynyt
Nyt on sitten parkkipaikkakin ihan motissa. Ympäri ei päässyt, kun kaupan seinänviereen on koottu jotain ihme lasinsiruja. Peili tarvitsisi kulmalle saada, että näkisi, kuka tulee kylkeen. Ainoa käytössä oleva poistumistie käy tosi ahtaaksi, kun työmaan kuormuriliikennekin käyttää sitä. Reunaan poikittaiin pysäköidyt autot saisi viedä huuthelkkariin tukkimasta vihonviimeistä väylää. Kauppaan ei kohta kannata autolla enää lähteäkään mieltänsä pahoittamaan. Tehkööt ostoksensa vaan ne, jotka asuvat kävelymatkan päässä. Taidankin lähteä tästä Lidliin.
- Siivooja
Läpiajo ei ole sallittu koska Meijeritiellä on paljon piha-aluetta ja tällä yritettiin saada liikennettä vähemmäksi keskustasta. Jos puolet asiakkaista menisi siitä läpi liikennevaloihin olisi suht ruuhkaista välillä. Ei luulisi olevan autolla niin paha vähän kiertää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882