Tuossa kotimatkalla selailin radiota ja Räyhis = usko.vaisen innostaman jäin kuuntelemaan
Patmos kanavaa 10 min ajaksi.
Äänessä oli itse veropetos Lexa. Ei mennyt kovinkaan montaa minuuttia kun tyttären isänpäiväkortist
aasinsiltana päästiin siihen että radio Patmoksen kuuntelijoilla on taloudellinenvelvoite tai vastuu
ohjelmien jatkumisesta samalla tapaa kun on rukousvelvoite.
Tänä vuonna Patmoksen tileille on veropetos Lexan mukaan tultava vielä 70 000 € jotta radiokulut saadaan katetuksi.
Nyt Räyhis = usko.vainen luuri käteen ja soitat jatkuvalla syötöllä vuoden loppuun asti 20€/laaki 0800-numeroon, jotta veropetos Lexan eikun siis Patmoksen tileille saadaan täytettä.
Patmokselle 70ke vuode loppuun mennessä!
5
220
Vastaukset 5
- Eikiitosjeesus
Patmoksen kuvaavampi nimi olisi Paatos.
Huijarilafka joka tapauksessa.- Valaskala.Joosuan.nieli
Äläkää jättäkö Jöösua Missiötä ilman, muuten kevää lomamatka Thaimaahan joudutaan perumaan. Rahat ei riitä jouluruokaankaan.
- Kirjakääröt
Luuk.6:30 Biblia (1776) Vaan anna jokaiselle, joka sinulta anoo, ja siltä, joka sinun omas ottaa, älä jälleen ano. Ei muuta, kun anomiskirje Patmokseen.
- LäskiSaara
Vain Leon puhe on kivointa.
Pirkko pitäisi saada mukaan Patmokseen, tulisi äkkiä huijattua eikun siis kerättyä 70t€ radio toimintaan eikun siis Lexan taskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498