Olen käyttänyt otsikon shampoota päänahan kutinan vuoksi vajaat puoli vuotta. Nyt alan huomata, että hiukset on harventuneet huomattavasti päälaelta. Jos tätä menoa jatkuu, niin olen puolen vuoden kuluttua päälaelta täysin kalju. Onko kellään tuosta shampoosta samoja kokemuksia vai missä vika tuollaiseen seuraamukseen?
Joka tapauksessa lopetan heti sen käytön ja haen jotain muuta tilalle ja seuraan asiaa. Hiukseni ovat olleet aina tuuheat ja terveet tähän asti.
Head and shoulders -shampoo???
9
12286
Vastaukset
- karvanpesu
Joo, olkapääshampoo.
- Puhtaatkiiltävät
Ainakin kainalokarvoista pääsin eroon tuon avulla.
- Kaissus
Kun ostat shampoota joka ei sisällä parabeneja ja sulfaatteja niin päänahan kutina helpottuu esim: Kevin Murphyn, Maria Nilan,sim.
- tarpeen-mukaan
Kaissus kirjoitti:
Kun ostat shampoota joka ei sisällä parabeneja ja sulfaatteja niin päänahan kutina helpottuu esim: Kevin Murphyn, Maria Nilan,sim.
Otsikossa mainittu shamppoo on ns. hilseshamppoo jota jotkut todella tarvitsee. Tuollaiset "tehottomat" shamppoot voivat vain ärsyttää lisää.
Toisaalta nuo hilsettä torjuvat tehoaineet voivat olla allergiselle haitaksi ja aiheuttaa aloituksessa mainittuja ongelmia. - kercherillä
Autoshampoo ei ole hilseilyyn.
- Anonyymi
Olen tavallisesti käyttänyt AutoGlym Car Glass Polish merkkistä ainetta. Hyvä lopputulos.
- Anonyymi
Jenkit kehittivät tätä shampoita 10 vuotta. Yks haista paska tuote varmasti lähtee hiukset päästä kun tätä head et siultersia käyttää , lopetan nyt heti käytön ja siirryn carnier frcutisiin.
- Anonyymi
Juu sinä mielessä auttaa hilseeseen kun tukka lähtee päästä
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, hiukset alkoi lähtemään ja päänahkaan kutiavia paikkoja. tv, kohta hiukseton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134578Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3523824Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363446Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk183010Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122543- 2792343
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3191782- 981753
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461469Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81173