Ehdotus ylläpidolle!

Lukija.vaan

Voisitteko katsoa että avaukset jotka ei pysy palstan aiheessa, poistetaan asiattomina. Tänne tulee jonkun verran juttuja jotka eivät tänne kuulu, kuten esim. tämä "Tijuana News" joka on aivan turhaa spämmäystä ja häirintää.

Maailman menoa - palsta on sellainen jossa voidaan sitten jauhaa kaikkea mahdollista, mutta täällä pitäisi pysyä asiassa kun kerran ohjeet on annettu.

139

1343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nauretaan.yhdessä

      Varsinkin kun masinoijana on palstan kaikkien tietämä provokaattoritrolli Valuuttakauppias
      uudestisyntymisensä kokeneena rekiströidyllä nimimerkillään. Mitäpä niillä sadoilla aavikonvuoristonmaailmanmateillaan öyhöttämillään jankkauksillaan on väliä, ylpeästi unohtaen menneet äkseeraa hurskastellen pää punaisena. Juu, tiedän ettei tämä taida näkyvillä pysyä.
      Mikä sitten on perimmäinen motiivi hänen sovinistisella tekopyhyydellään, mene ja tiedä.
      Missä karvahattu, siellä asiaton öyhötyksensä.

      • hyppypotku.etc

        "rekiströidyllä"
        Kohta saat palautetta wanna-be-Sunnivalta.


      • Anonyymi

        Totta!!!!!!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        :):):)


      • Anonyymi

        juu näin on


      • Anonyymi

    • Olen avaajan kanssa täysin samaa mieltä siitä, että asiattomat avaukset saa ja pitääkin poistaa. Keksityt tarinat ratikka- tai metroajeluista Hesassa joutaisivat myös heti roskakoriin. Ne tunnistaa kyllä helposti, koska nuo tarinat ovat kaikki lähetty samasta IP-osoitteesta.

      Hieman erimieltä olen Tijuana News tapauksesta. On hyvä, että meillä on vaihtoehtoisia medioita, jotka kertovat totuuden kaiken tämän valeuutistulvan keskellä. Itse olen jopa ajatellut tehdä kansalaisaloitteen siitä, että Tijuana News saataisiin lehdistötuen piiriin.

      Yhteistyöterveisin

      • nyt.valehtelet

        " Ne tunnistaa kyllä helposti, koska nuo tarinat ovat kaikki lähetty samasta IP-osoitteesta."

        Nyt, hyvä hakkeri...kerropa mitä hakkerointityökalua käytät väitteesi todistaakseesi?
        Vuosia ovat trollit palstoilla kehuneet näkevänsä toisten kirjoittajien IP-osoitteet, ja sinäkin olet aiemmin samanlaisen hulabaloon laittanut pystyyn. On tietosuojariski sinulta väittää tuollaista.
        Jos olet hakkeri, näet muiden IP-osoitteen tällä palstalla. Ainostaan ylläpidossa nähdään kirjoittajien IP-osoitteet laillisin keinoin. Joten sanon sinulle vakavasti: älä kuvittelekaan päteväsi tuollaisella taidolla, se ei ole mahdollista ilman lain rikkomista. Miksi siis valehtelet?
        Vinkin laitan sinusta.


      • nyt.valehtelet kirjoitti:

        " Ne tunnistaa kyllä helposti, koska nuo tarinat ovat kaikki lähetty samasta IP-osoitteesta."

        Nyt, hyvä hakkeri...kerropa mitä hakkerointityökalua käytät väitteesi todistaakseesi?
        Vuosia ovat trollit palstoilla kehuneet näkevänsä toisten kirjoittajien IP-osoitteet, ja sinäkin olet aiemmin samanlaisen hulabaloon laittanut pystyyn. On tietosuojariski sinulta väittää tuollaista.
        Jos olet hakkeri, näet muiden IP-osoitteen tällä palstalla. Ainostaan ylläpidossa nähdään kirjoittajien IP-osoitteet laillisin keinoin. Joten sanon sinulle vakavasti: älä kuvittelekaan päteväsi tuollaisella taidolla, se ei ole mahdollista ilman lain rikkomista. Miksi siis valehtelet?
        Vinkin laitan sinusta.

        "Vinkin laitan sinusta."

        Nauretaan yhdessä.


      • Historiasi.matistatähän
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Vinkin laitan sinusta."

        Nauretaan yhdessä.

        Tuollainen löytyi googlaten :
        Vuoriston.Rekkaaja
        10.11.2017 12:55

        ”Rekisteröin silloin itsekin.”
        Luulisi, että kun noin nohevana aloitat sinänsä kannatettavan kamppanjan vain rekattujen nimimerkkien käytössä, uskaltaisit itse ensimmäisen käyttää rekattua nikkiä. Vaan eihän se niin ole, muiden tulisi osoittaa rohkeutta ja sinä sitten jälkijoukoissa rekkasit nikkisi, jos rekkaisit.

        Minulla lienee kanttia puhua asiasta, koska tovin kirjoitin tänne rekisteröidyllä nikillä ”Maailman.Matti”. Jouduin lähes välitömästi raivopäisen ilmiantoniksuttelun kohteeksi. Kun samasta nikistä tulee jatkuvasti ilmiantoja, palstan moderaattori laittaa nikille bännit. En halunnut suoda sitä iloa rassukoille vaan siirryin suosiolla rekisteröimättömän irtonikin käyttöön.

        Nyt sitten perässäni kulkee uuttera nikinnussija – se lienet sinä – joka rekkaa käyttämäni irtonikit. Niitä lienee rekattu jo yli 30 samasta IP-osoitetta käyttäen. Nikkejä on kuitenkin enemmän kuin rassukalla älyä. En ole huolissani nikinnulkuttajasta. ;)))

        Olen pohtinut sitä, miksi olen niin vaarallinen kirjoittaja täällä. Rekattua tai vakionikkiä käyttävä kirjoittaja joutuu jo moraalisista syistä vastaamaan omista puheistaan. Jostakin syystä tämä palsta halutaan pitää sekavana öyhötyspalstana, jossa nimetön kuoro huutaa ihmisvihaansa julki.

        Niin tai näin. Avauksesi oli tyylipuhdasta jeesustelua. Siitä 4,5 pistettä. ;)))"


        Olet sinä aikamoinen taitaja, Vuoriston.Rekkaajanakin kerroit olevasi hakkeri? Kas, tunnustit olevasi myös MaailmanMatti. Yhtä sama kaikki. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.


      • Multinikille

        Melkoisen sammakon päästit suustasi.
        Oletko moderaattori kun tuollaista kerrot?
        Jos et, sinut pitäisi bannata.
        Minäkin olen nähnyt sinut röyhistelemässä taidoillasi aiemminkin samasta aiheesta. Jokainen trollaaja sortuu samanlaiseen tarpeeksi härskiintyessään. Ottakaapas ylläpidossa kantaa. Olisi jo korkea aika.


      • Selittääpaljonkin
        Historiasi.matistatähän kirjoitti:

        Tuollainen löytyi googlaten :
        Vuoriston.Rekkaaja
        10.11.2017 12:55

        ”Rekisteröin silloin itsekin.”
        Luulisi, että kun noin nohevana aloitat sinänsä kannatettavan kamppanjan vain rekattujen nimimerkkien käytössä, uskaltaisit itse ensimmäisen käyttää rekattua nikkiä. Vaan eihän se niin ole, muiden tulisi osoittaa rohkeutta ja sinä sitten jälkijoukoissa rekkasit nikkisi, jos rekkaisit.

        Minulla lienee kanttia puhua asiasta, koska tovin kirjoitin tänne rekisteröidyllä nikillä ”Maailman.Matti”. Jouduin lähes välitömästi raivopäisen ilmiantoniksuttelun kohteeksi. Kun samasta nikistä tulee jatkuvasti ilmiantoja, palstan moderaattori laittaa nikille bännit. En halunnut suoda sitä iloa rassukoille vaan siirryin suosiolla rekisteröimättömän irtonikin käyttöön.

        Nyt sitten perässäni kulkee uuttera nikinnussija – se lienet sinä – joka rekkaa käyttämäni irtonikit. Niitä lienee rekattu jo yli 30 samasta IP-osoitetta käyttäen. Nikkejä on kuitenkin enemmän kuin rassukalla älyä. En ole huolissani nikinnulkuttajasta. ;)))

        Olen pohtinut sitä, miksi olen niin vaarallinen kirjoittaja täällä. Rekattua tai vakionikkiä käyttävä kirjoittaja joutuu jo moraalisista syistä vastaamaan omista puheistaan. Jostakin syystä tämä palsta halutaan pitää sekavana öyhötyspalstana, jossa nimetön kuoro huutaa ihmisvihaansa julki.

        Niin tai näin. Avauksesi oli tyylipuhdasta jeesustelua. Siitä 4,5 pistettä. ;)))"


        Olet sinä aikamoinen taitaja, Vuoriston.Rekkaajanakin kerroit olevasi hakkeri? Kas, tunnustit olevasi myös MaailmanMatti. Yhtä sama kaikki. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

        Moktar on maailmanmatti ja vuoristo?
        Aaahhaahaaa. 😀😀😀😅😅😛
        no ilmankos niin samanlaiset jutut olleet.


      • merkitviittaa

        onkos kuppa ehta kokoomuslainen?


      • Rkp.on
        merkitviittaa kirjoitti:

        onkos kuppa ehta kokoomuslainen?

        Vaikea sanoa. Saattaa olla mielialan mukaan vaihtuva puoluekanta. Tai nimimerkin. Niitä onkin satoja. Hervottomin pellehermanni palstan historiassa vuosiin.


      • Anonyymi

        Miksi kuitenkin naisena esiinnyt miehisellä nimimerkillä?


      • Anonyymi
        merkitviittaa kirjoitti:

        onkos kuppa ehta kokoomuslainen?

        Ei, Kuppa on käännynnäismuslimi. Toimii innokkaasti islamisaation eteen. Ei tosin tuo tätä näyttävästi esiin, mutta kyllähän tuo paistaa kaikessa läpi, kun tuon pikkumuhamedin söpötyksiä joutuu lukemaan.

        Ennen oli kiihkokommaroagentit markkinoimassa kommunismia, nyt on siis salafistaaja Kuppa kauppaamassa islamia.


      • Anonyymi
        Selittääpaljonkin kirjoitti:

        Moktar on maailmanmatti ja vuoristo?
        Aaahhaahaaa. 😀😀😀😅😅😛
        no ilmankos niin samanlaiset jutut olleet.

        On kyllä. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, Kuppa on käännynnäismuslimi. Toimii innokkaasti islamisaation eteen. Ei tosin tuo tätä näyttävästi esiin, mutta kyllähän tuo paistaa kaikessa läpi, kun tuon pikkumuhamedin söpötyksiä joutuu lukemaan.

        Ennen oli kiihkokommaroagentit markkinoimassa kommunismia, nyt on siis salafistaaja Kuppa kauppaamassa islamia.

        Salafisti fistaa salaa. Karia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salafisti fistaa salaa. Karia?

        Ei voi tietää.


      • Anonyymi
        nyt.valehtelet kirjoitti:

        " Ne tunnistaa kyllä helposti, koska nuo tarinat ovat kaikki lähetty samasta IP-osoitteesta."

        Nyt, hyvä hakkeri...kerropa mitä hakkerointityökalua käytät väitteesi todistaakseesi?
        Vuosia ovat trollit palstoilla kehuneet näkevänsä toisten kirjoittajien IP-osoitteet, ja sinäkin olet aiemmin samanlaisen hulabaloon laittanut pystyyn. On tietosuojariski sinulta väittää tuollaista.
        Jos olet hakkeri, näet muiden IP-osoitteen tällä palstalla. Ainostaan ylläpidossa nähdään kirjoittajien IP-osoitteet laillisin keinoin. Joten sanon sinulle vakavasti: älä kuvittelekaan päteväsi tuollaisella taidolla, se ei ole mahdollista ilman lain rikkomista. Miksi siis valehtelet?
        Vinkin laitan sinusta.

        Vaikka ylläpito näkisi IP osoitteen niin sillä ei ole merkitystä koska tuon IP osoitteen voi vaihtaa niin usein miten itse haluaa.
        Minä voin kirjoittaa heti perään toisen viestin ja sillä on eri IP osoite.


      • Anonyymi
        Selittääpaljonkin kirjoitti:

        Moktar on maailmanmatti ja vuoristo?
        Aaahhaahaaa. 😀😀😀😅😅😛
        no ilmankos niin samanlaiset jutut olleet.

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Historiasi.matistatähän kirjoitti:

        Tuollainen löytyi googlaten :
        Vuoriston.Rekkaaja
        10.11.2017 12:55

        ”Rekisteröin silloin itsekin.”
        Luulisi, että kun noin nohevana aloitat sinänsä kannatettavan kamppanjan vain rekattujen nimimerkkien käytössä, uskaltaisit itse ensimmäisen käyttää rekattua nikkiä. Vaan eihän se niin ole, muiden tulisi osoittaa rohkeutta ja sinä sitten jälkijoukoissa rekkasit nikkisi, jos rekkaisit.

        Minulla lienee kanttia puhua asiasta, koska tovin kirjoitin tänne rekisteröidyllä nikillä ”Maailman.Matti”. Jouduin lähes välitömästi raivopäisen ilmiantoniksuttelun kohteeksi. Kun samasta nikistä tulee jatkuvasti ilmiantoja, palstan moderaattori laittaa nikille bännit. En halunnut suoda sitä iloa rassukoille vaan siirryin suosiolla rekisteröimättömän irtonikin käyttöön.

        Nyt sitten perässäni kulkee uuttera nikinnussija – se lienet sinä – joka rekkaa käyttämäni irtonikit. Niitä lienee rekattu jo yli 30 samasta IP-osoitetta käyttäen. Nikkejä on kuitenkin enemmän kuin rassukalla älyä. En ole huolissani nikinnulkuttajasta. ;)))

        Olen pohtinut sitä, miksi olen niin vaarallinen kirjoittaja täällä. Rekattua tai vakionikkiä käyttävä kirjoittaja joutuu jo moraalisista syistä vastaamaan omista puheistaan. Jostakin syystä tämä palsta halutaan pitää sekavana öyhötyspalstana, jossa nimetön kuoro huutaa ihmisvihaansa julki.

        Niin tai näin. Avauksesi oli tyylipuhdasta jeesustelua. Siitä 4,5 pistettä. ;)))"


        Olet sinä aikamoinen taitaja, Vuoriston.Rekkaajanakin kerroit olevasi hakkeri? Kas, tunnustit olevasi myös MaailmanMatti. Yhtä sama kaikki. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

        MaailmanMatti se oli maahanmuuttokeskustelun hattupään hahmo sekin? Jopa on tuottelias fanaattisuudessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MaailmanMatti se oli maahanmuuttokeskustelun hattupään hahmo sekin? Jopa on tuottelias fanaattisuudessaan.

        Kyllä. Ihmetyttää tuon äijän fanaattinen halu aukoa päätään tyhmänrohkeana.


      • Anonyymi

        Yhteistyösi tarkoittaa samaa kun hirttokyden ja urhin välistä kommunikaatiota


      • Anonyymi
        Historiasi.matistatähän kirjoitti:

        Tuollainen löytyi googlaten :
        Vuoriston.Rekkaaja
        10.11.2017 12:55

        ”Rekisteröin silloin itsekin.”
        Luulisi, että kun noin nohevana aloitat sinänsä kannatettavan kamppanjan vain rekattujen nimimerkkien käytössä, uskaltaisit itse ensimmäisen käyttää rekattua nikkiä. Vaan eihän se niin ole, muiden tulisi osoittaa rohkeutta ja sinä sitten jälkijoukoissa rekkasit nikkisi, jos rekkaisit.

        Minulla lienee kanttia puhua asiasta, koska tovin kirjoitin tänne rekisteröidyllä nikillä ”Maailman.Matti”. Jouduin lähes välitömästi raivopäisen ilmiantoniksuttelun kohteeksi. Kun samasta nikistä tulee jatkuvasti ilmiantoja, palstan moderaattori laittaa nikille bännit. En halunnut suoda sitä iloa rassukoille vaan siirryin suosiolla rekisteröimättömän irtonikin käyttöön.

        Nyt sitten perässäni kulkee uuttera nikinnussija – se lienet sinä – joka rekkaa käyttämäni irtonikit. Niitä lienee rekattu jo yli 30 samasta IP-osoitetta käyttäen. Nikkejä on kuitenkin enemmän kuin rassukalla älyä. En ole huolissani nikinnulkuttajasta. ;)))

        Olen pohtinut sitä, miksi olen niin vaarallinen kirjoittaja täällä. Rekattua tai vakionikkiä käyttävä kirjoittaja joutuu jo moraalisista syistä vastaamaan omista puheistaan. Jostakin syystä tämä palsta halutaan pitää sekavana öyhötyspalstana, jossa nimetön kuoro huutaa ihmisvihaansa julki.

        Niin tai näin. Avauksesi oli tyylipuhdasta jeesustelua. Siitä 4,5 pistettä. ;)))"


        Olet sinä aikamoinen taitaja, Vuoriston.Rekkaajanakin kerroit olevasi hakkeri? Kas, tunnustit olevasi myös MaailmanMatti. Yhtä sama kaikki. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

        Heh hee, vai sellainen pösilö tuo Vuoriston.Rekkaaja Moktar.Gubta.
        Tuollaisia reuhkapäälusmuja sitten maa päällään kantaa, hyödyttömiä palstatrollaajia vailla sitä omaa elämäänsä.


      • Anonyymi
        Historiasi.matistatähän kirjoitti:

        Tuollainen löytyi googlaten :
        Vuoriston.Rekkaaja
        10.11.2017 12:55

        ”Rekisteröin silloin itsekin.”
        Luulisi, että kun noin nohevana aloitat sinänsä kannatettavan kamppanjan vain rekattujen nimimerkkien käytössä, uskaltaisit itse ensimmäisen käyttää rekattua nikkiä. Vaan eihän se niin ole, muiden tulisi osoittaa rohkeutta ja sinä sitten jälkijoukoissa rekkasit nikkisi, jos rekkaisit.

        Minulla lienee kanttia puhua asiasta, koska tovin kirjoitin tänne rekisteröidyllä nikillä ”Maailman.Matti”. Jouduin lähes välitömästi raivopäisen ilmiantoniksuttelun kohteeksi. Kun samasta nikistä tulee jatkuvasti ilmiantoja, palstan moderaattori laittaa nikille bännit. En halunnut suoda sitä iloa rassukoille vaan siirryin suosiolla rekisteröimättömän irtonikin käyttöön.

        Nyt sitten perässäni kulkee uuttera nikinnussija – se lienet sinä – joka rekkaa käyttämäni irtonikit. Niitä lienee rekattu jo yli 30 samasta IP-osoitetta käyttäen. Nikkejä on kuitenkin enemmän kuin rassukalla älyä. En ole huolissani nikinnulkuttajasta. ;)))

        Olen pohtinut sitä, miksi olen niin vaarallinen kirjoittaja täällä. Rekattua tai vakionikkiä käyttävä kirjoittaja joutuu jo moraalisista syistä vastaamaan omista puheistaan. Jostakin syystä tämä palsta halutaan pitää sekavana öyhötyspalstana, jossa nimetön kuoro huutaa ihmisvihaansa julki.

        Niin tai näin. Avauksesi oli tyylipuhdasta jeesustelua. Siitä 4,5 pistettä. ;)))"


        Olet sinä aikamoinen taitaja, Vuoriston.Rekkaajanakin kerroit olevasi hakkeri? Kas, tunnustit olevasi myös MaailmanMatti. Yhtä sama kaikki. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

        Jumankekka!!! Moktarhan se siinä pullistelee ilman rahkeita, yrittämättä edes olla mies. Tätä se "nulkuttajaa" hokeva pierukorpraali sitten pohjimmiltaan on, vetelää kalapuikkoviiksisen urpon karvareuhkaproosaa, yhtä tyhjää höpinää hahmostaan toiseen hahmoonsa ja etukeno on valtava.
        Heikko kirjoittaja ja vielä heikompi haba, sellainen tuo meidän MaailmanMattiMoktarimme on.
        Kyllähän se niin on että paskempaa kirjoittajaa ei taida olla.🤣 Säälikää
        nyt vähän pikku wannabe-opettajaa.


      • Anonyymi
        Selittääpaljonkin kirjoitti:

        Moktar on maailmanmatti ja vuoristo?
        Aaahhaahaaa. 😀😀😀😅😅😛
        no ilmankos niin samanlaiset jutut olleet.

        KYLLÄ!


      • Anonyymi

        Sanoo Teukan Pipo ja Einarin Manki…


      • Anonyymi
        Multinikille kirjoitti:

        Melkoisen sammakon päästit suustasi.
        Oletko moderaattori kun tuollaista kerrot?
        Jos et, sinut pitäisi bannata.
        Minäkin olen nähnyt sinut röyhistelemässä taidoillasi aiemminkin samasta aiheesta. Jokainen trollaaja sortuu samanlaiseen tarpeeksi härskiintyessään. Ottakaapas ylläpidossa kantaa. Olisi jo korkea aika.

        No ottivatko kantaa? Ei taatusti ottaneet?


      • Anonyymi
        Selittääpaljonkin kirjoitti:

        Moktar on maailmanmatti ja vuoristo?
        Aaahhaahaaa. 😀😀😀😅😅😛
        no ilmankos niin samanlaiset jutut olleet.

        No se ei ole mikään salaisuus ollut aikoihin.


      • Anonyymi

        Mitens sun palstalle kuulumattomat persuavaukset ja muut tuhnusi?
        Eri juttu vai?


      • Anonyymi
        Historiasi.matistatähän kirjoitti:

        Tuollainen löytyi googlaten :
        Vuoriston.Rekkaaja
        10.11.2017 12:55

        ”Rekisteröin silloin itsekin.”
        Luulisi, että kun noin nohevana aloitat sinänsä kannatettavan kamppanjan vain rekattujen nimimerkkien käytössä, uskaltaisit itse ensimmäisen käyttää rekattua nikkiä. Vaan eihän se niin ole, muiden tulisi osoittaa rohkeutta ja sinä sitten jälkijoukoissa rekkasit nikkisi, jos rekkaisit.

        Minulla lienee kanttia puhua asiasta, koska tovin kirjoitin tänne rekisteröidyllä nikillä ”Maailman.Matti”. Jouduin lähes välitömästi raivopäisen ilmiantoniksuttelun kohteeksi. Kun samasta nikistä tulee jatkuvasti ilmiantoja, palstan moderaattori laittaa nikille bännit. En halunnut suoda sitä iloa rassukoille vaan siirryin suosiolla rekisteröimättömän irtonikin käyttöön.

        Nyt sitten perässäni kulkee uuttera nikinnussija – se lienet sinä – joka rekkaa käyttämäni irtonikit. Niitä lienee rekattu jo yli 30 samasta IP-osoitetta käyttäen. Nikkejä on kuitenkin enemmän kuin rassukalla älyä. En ole huolissani nikinnulkuttajasta. ;)))

        Olen pohtinut sitä, miksi olen niin vaarallinen kirjoittaja täällä. Rekattua tai vakionikkiä käyttävä kirjoittaja joutuu jo moraalisista syistä vastaamaan omista puheistaan. Jostakin syystä tämä palsta halutaan pitää sekavana öyhötyspalstana, jossa nimetön kuoro huutaa ihmisvihaansa julki.

        Niin tai näin. Avauksesi oli tyylipuhdasta jeesustelua. Siitä 4,5 pistettä. ;)))"


        Olet sinä aikamoinen taitaja, Vuoriston.Rekkaajanakin kerroit olevasi hakkeri? Kas, tunnustit olevasi myös MaailmanMatti. Yhtä sama kaikki. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

        Eli MaailmanMatti on MoktarValuuttakauppias.
        Yllätys nuo sadat irtonikkinsä. Nykyään anonyymimoktari on puskaulinaa suorittamassa joka palstalla, on se
        ihme hippilukkari ja höpöttäjä. Joku STEA-tuen piiriin kuuluva, yhden kilahtaneen pöljäpetterin mokutusyhtiö?


      • Anonyymi
        Selittääpaljonkin kirjoitti:

        Moktar on maailmanmatti ja vuoristo?
        Aaahhaahaaa. 😀😀😀😅😅😛
        no ilmankos niin samanlaiset jutut olleet.

        Kulla kulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumankekka!!! Moktarhan se siinä pullistelee ilman rahkeita, yrittämättä edes olla mies. Tätä se "nulkuttajaa" hokeva pierukorpraali sitten pohjimmiltaan on, vetelää kalapuikkoviiksisen urpon karvareuhkaproosaa, yhtä tyhjää höpinää hahmostaan toiseen hahmoonsa ja etukeno on valtava.
        Heikko kirjoittaja ja vielä heikompi haba, sellainen tuo meidän MaailmanMattiMoktarimme on.
        Kyllähän se niin on että paskempaa kirjoittajaa ei taida olla.🤣 Säälikää
        nyt vähän pikku wannabe-opettajaa.

        "pierukorpraali"?
        🤓
        Totaalikieltäytyjä se on.


      • Anonyymi
        nyt.valehtelet kirjoitti:

        " Ne tunnistaa kyllä helposti, koska nuo tarinat ovat kaikki lähetty samasta IP-osoitteesta."

        Nyt, hyvä hakkeri...kerropa mitä hakkerointityökalua käytät väitteesi todistaakseesi?
        Vuosia ovat trollit palstoilla kehuneet näkevänsä toisten kirjoittajien IP-osoitteet, ja sinäkin olet aiemmin samanlaisen hulabaloon laittanut pystyyn. On tietosuojariski sinulta väittää tuollaista.
        Jos olet hakkeri, näet muiden IP-osoitteen tällä palstalla. Ainostaan ylläpidossa nähdään kirjoittajien IP-osoitteet laillisin keinoin. Joten sanon sinulle vakavasti: älä kuvittelekaan päteväsi tuollaisella taidolla, se ei ole mahdollista ilman lain rikkomista. Miksi siis valehtelet?
        Vinkin laitan sinusta.

        Ei tuo gay näe kenenkään ip-osoitteita.


      • Anonyymi
        Selittääpaljonkin kirjoitti:

        Moktar on maailmanmatti ja vuoristo?
        Aaahhaahaaa. 😀😀😀😅😅😛
        no ilmankos niin samanlaiset jutut olleet.

        Kyllä.


    • Parempi.ehdotus

      Ehdotus ylläpidolle: bannatkaa modea leikkivä Gubta.

      • ei.muuta

        Minusta hän on häirikkö.


      • Anonyymi
        ei.muuta kirjoitti:

        Minusta hän on häirikkö.

        Niin on.


    • suvakinmieli

      entäs ylen ja mtv-nekin liikaa

      ja poliisin varoitukset?

    • lisääasiaa

      mtv 3 rikospaikka alkaa

    • "...bannatkaa modea leikkivä Gubta."
      No jopas on mieli musta ja siipi maassa. Eihän ole minun vikani, kun et pärjää keskustelemalla.

      Nauretaan taas.

      • kuppatöölössä

        mikäs puolue taustalla?


      • kaikkimahdollista
        kuppatöölössä kirjoitti:

        mikäs puolue taustalla?

        vai ylen profiili?


      • kuppatöölössä kirjoitti:

        mikäs puolue taustalla?

        Itse väittäisin, että Perussuomalaisen puolueen militanttisiipi.


      • sikamaisuuksiaMoktarilta

        Jos trolli alkaa väittämään näkevänsä muiden IP-osoitteet, on hänet ehdottomasti bannattava.
        Senkin vuoksi että jos puhuu totta - rikkoo forumin sääntöjä hakkeroimalla
        Jos valehtelee - käyttää asiattomia keinoja peloittelemalla muita kirjoittajia motiivinaan vallankäyttö.
        Valitse jompi kumpi.

        Bannattiinko MaailmanMatti tuon syyn vuoksi?


      • Einoin

        Olen huomannut sinun käyttävän omituisia keinoja pönkittääksesi
        ns. arvovaltaasi. Tuo ip-osoitteen näkemisesi taitaa olla yksi niistä.
        Useissa keskustelupalstoilla toistuu sama. Taustalla on aina trolli.
        Törkeää käytöstä johon ylläpidon olisi parempi ottaa kantaa.


    • gdgdgdgdgdgdgdg

      Palsta tarvitsisi kunnon sheriffin, joka poistaisi tänne kuulumattomat jutut joita esim. tämä Moktar on usein tänne kirjoittanut. On niitä toki poistettukin asiattomina.

      • gfgfgfgfgfgf

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        gfgfgfgfgfgf kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Hienosti kirjoitettu.


    • Älkääpä pojat nössöttäkö. Onhan teille tulossa toinen adventtisunnuntai, jonka aiheena kristitylle on Kristuksen toinen tuleminen. Ei nyt sovi lähimmäiselle hakea bannia tai huudella moderaattoria apuun.

      Älä kiroa naapuriasi tai ystävääsi. Se, mitä huudat kirouksena, voi tapahtua myös sinulle, neuvoo Kirja.

      • sisäinenääni

        porvari heränny


      • Anonyymi
        sisäinenääni kirjoitti:

        porvari heränny

        Uhkaileeko tuo Kirjaa hokeva?


      • Anonyymi

        Oletko jo monasti käynyt Mekassa pyörimässä mustan kiven ympärillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkaileeko tuo Kirjaa hokeva?

        Millä lihaksilla?


    • Uskovan ei sovi kerskailla uskollaan, neuvoo Kirja. ;)

      • Anonyymi

        Menehän hoitoon jo.


    • Anonyymi

      Ihan totta. Tältä palstalta pitää poistaa kaikki turvapaikanhakijoihin ja pakolaisuuteen liittyvä keskustelu, propagointi, tuputus, valehtelu yms. Turvapaikanhaku/pakolaisuus pitää tietenkin olla oma palstansa, eikä sekoittaa sitä maahanmuuttoon. Koska meillä on lakisääteinen pakolaiskiintiö, joka on ylitetty roimasti, ei sen ylittävää populaa voi kutsua pakolaisiksi. Siksi heidät on harhaanjohtavasti kategorioitu "maahanmuuttajiksi". Yksi propagoinnin muoto onkin yhdistää varsinaisen maahanmuuton hyötyjä turvapaikanhakijoihin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin. Miten on, MG, miten näet muiden ip-osoitteet?

      • Anonyymi

        Tuohon minäkin haluan saada vastauksen, hänen itsensä kiemurtelematta ja asiallisesti.


    • Anonyymi

      Olemme huomioineet aloittajan ilmoittamat epäkohdat ja tulemme puuttumaan niihin hyvinkin ankarasti. Terv, Valvojanne.

      • Einari se vaan jaksaa puuhata näiden fiktiivisten hassutustensa kanssa.

        Nauretaan Eikka yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Einari se vaan jaksaa puuhata näiden fiktiivisten hassutustensa kanssa.

        Nauretaan Eikka yhdessä. ;)

        Kas, siinähän itse fiktiivisten hahmojensa keksijä ja hengissä pitämiseen erikoistunut heppu naureskellen mokiaan höpöttää. Valuuttakauppiaana jo Einariaan kiusanneena uusin tuulin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, siinähän itse fiktiivisten hahmojensa keksijä ja hengissä pitämiseen erikoistunut heppu naureskellen mokiaan höpöttää. Valuuttakauppiaana jo Einariaan kiusanneena uusin tuulin?

        Tuttua huttua?
        Hehheee ja huhheijaa taas, sehän on tuollakin jollakin puskanikillään huijailemassa ollut:
        "Aavikon.ITtuki
        21.05.2018 12:10

        Näimme juuri esimerkin sujuvasta tulituen antamisesta itselleen,
        - Saldosaldomissäonsesaldo 11:51
        - kaperhana 11:56
        - cvbcvbn 11:58

        Kirjoittaja tekee muutaman minuuttin välein lyhyitä, samanmielisiä viestejä ts. ampuu tulitukea itselleen. Nuo minuutit kuluvat, koska minuutti tai kaksi on lyhin aika saada perälläisiä viestejä palstalle. Naputteluukin kuluu aikaan. Viestit on lähetty samasta IP-osoitteesta, joten asia on ihan päivänselvää."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuttua huttua?
        Hehheee ja huhheijaa taas, sehän on tuollakin jollakin puskanikillään huijailemassa ollut:
        "Aavikon.ITtuki
        21.05.2018 12:10

        Näimme juuri esimerkin sujuvasta tulituen antamisesta itselleen,
        - Saldosaldomissäonsesaldo 11:51
        - kaperhana 11:56
        - cvbcvbn 11:58

        Kirjoittaja tekee muutaman minuuttin välein lyhyitä, samanmielisiä viestejä ts. ampuu tulitukea itselleen. Nuo minuutit kuluvat, koska minuutti tai kaksi on lyhin aika saada perälläisiä viestejä palstalle. Naputteluukin kuluu aikaan. Viestit on lähetty samasta IP-osoitteesta, joten asia on ihan päivänselvää."

        Älkääpä pojat turhaan vaivatko päätänne sellaisia asioilla, mitä te ette itse pysty ymmärtämään. ;)


    • Anonyymi

      "Älkääpä pojat turhaan vaivatko päätänne sellaisia asioilla, mitä te ette itse pysty ymmärtämään. ;)"

      Mitä tuossa nyt niin ihmeellistä on?
      Jokainen ymmärtää multinikkiesi harjoittaman vilungin. Turhaan siitä kannattaa selitellä siellä. Pojittelee, nulkki.

    • Tämäkin avaus on roikkunut täällä kuukauden. Voisikohan tämän poistaa?

      • Anonyymi

        Asiallinen ja palstan aiheeseen liittyvä näyttää olevan. Loukkaako ketju itseäsi henkilökohtaisesti vai onko tarkoituksena sananvapauden rajoitus?


      • Voisiko TheRat samalla ystävällisesti perustella, mikä osa tai kirjoitus tässä viestiketjussa on palstan sääntöjen vastainen.

        Itse olen edelleenkin huolissani Tijuanaan juuttuneiden maahanmuuttajien tilanteesta. On hyvä, että asia on edelleenkin esillä, vaikka Trump nyt tipahtikin kuin kakkikikkare rattailta. Tämä on samalla ihan hyvä indikaatio siitä, että oikeistopopulismilla selviää vain yhden vaalikauden, jos sitäkään.

        Mutta nauretaan toki yhdessä. ;)


      • Moktar.Gubta kirjoitti:

        Voisiko TheRat samalla ystävällisesti perustella, mikä osa tai kirjoitus tässä viestiketjussa on palstan sääntöjen vastainen.

        Itse olen edelleenkin huolissani Tijuanaan juuttuneiden maahanmuuttajien tilanteesta. On hyvä, että asia on edelleenkin esillä, vaikka Trump nyt tipahtikin kuin kakkikikkare rattailta. Tämä on samalla ihan hyvä indikaatio siitä, että oikeistopopulismilla selviää vain yhden vaalikauden, jos sitäkään.

        Mutta nauretaan toki yhdessä. ;)

        Mikään osa aloituksesta ei liity maahanmuuttoon mitenkään. Siinä puhutaan vain tähän foorumiin tulevista viesteistä.

        Minä en ottanut mitenkään kantaa sinun Tijuanaviesteihisi. Ne ovat tai eivät ole palstan aiheeseen liittyviä omilla ansioillaan. Nyt oli kyse tästä avauksesta.


      • TheRat kirjoitti:

        Mikään osa aloituksesta ei liity maahanmuuttoon mitenkään. Siinä puhutaan vain tähän foorumiin tulevista viesteistä.

        Minä en ottanut mitenkään kantaa sinun Tijuanaviesteihisi. Ne ovat tai eivät ole palstan aiheeseen liittyviä omilla ansioillaan. Nyt oli kyse tästä avauksesta.

        Kiitos täsmennyksestä.

        Olen vain hieman allerginen näille wanna-be-palstapoliiseille, joiden mukaan maahanmuutosta saa kirjoittaa vain yhdellä tavalla ja kaikki muu on poistettava palstalta. Avaus on yksisilmäistä palstapoliisivouhotusta parhaimmillaan, mutta ei se minua häiritse.

        Annetaan kaikkien kukkien kukkia, sanoi hampun kasvattaja.
        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kiitos täsmennyksestä.

        Olen vain hieman allerginen näille wanna-be-palstapoliiseille, joiden mukaan maahanmuutosta saa kirjoittaa vain yhdellä tavalla ja kaikki muu on poistettava palstalta. Avaus on yksisilmäistä palstapoliisivouhotusta parhaimmillaan, mutta ei se minua häiritse.

        Annetaan kaikkien kukkien kukkia, sanoi hampun kasvattaja.
        Nauretaan yhdessä. ;)

        Kirjoittaa wanna-be-palstakeisari.

        Pitää täällä päteä ja käyttää valtaa, kun on niin pieni sielu.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kiitos täsmennyksestä.

        Olen vain hieman allerginen näille wanna-be-palstapoliiseille, joiden mukaan maahanmuutosta saa kirjoittaa vain yhdellä tavalla ja kaikki muu on poistettava palstalta. Avaus on yksisilmäistä palstapoliisivouhotusta parhaimmillaan, mutta ei se minua häiritse.

        Annetaan kaikkien kukkien kukkia, sanoi hampun kasvattaja.
        Nauretaan yhdessä. ;)

        Sinä perseilijänä et koskaan kirjoita maahanmuutosta, ainoastaan persuista ja politiikasta.
        Se kyllä tiedetään, että pelkäät persuja, olethan tyypillinen jihadisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä perseilijänä et koskaan kirjoita maahanmuutosta, ainoastaan persuista ja politiikasta.
        Se kyllä tiedetään, että pelkäät persuja, olethan tyypillinen jihadisti.

        Totta!


    • Anonyymi

      Ei myöskään kiusantekona viestien poistattaminen ole asiallista, vaikka sellaistahan ei eräs ketjujen massahävittäjä myönnäkään tehneensä. En se minä ollut...

      • Anonyymi

        Mokella on valta fiksaatio ja kun hänellä ei ole mitään valtaa tosielämässä, hän käyttää valtaa täällä netissä poistattaessaan ihmisten viestejä.


    • Anonyymi

      Karvahatun paluu ja viestejä alkaa "mystisesti" kadota.

      • Anonyymi

        Ylläpidon hattuja..ei ihme feikkiä koko s-24-


    • Anonyymi

      Eipä ole ylläpito töitään hoitanut.

      • Täälläkö sinä ypöyksin jupiset pahaa mieltäsi, ystävä kallis?

        Voisinko jotenkin auttaa?
        Terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Täälläkö sinä ypöyksin jupiset pahaa mieltäsi, ystävä kallis?

        Voisinko jotenkin auttaa?
        Terveisin, Moktar. ;)

        Oletko sinä ylläpidon henkilöitä?
        Jos et, pidä pääsi kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ylläpidon henkilöitä?
        Jos et, pidä pääsi kiinni.

        Jospa kirjoittaisimme yhdessä ylläpidolle sinun ongelmastasi. Ei se täällä yksin jupisemalla ratkea.

        Terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ylläpidon henkilöitä?
        Jos et, pidä pääsi kiinni.

        Gupta yrittää pääsyä anuksesi kimppuun😆😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ylläpidon henkilöitä?
        Jos et, pidä pääsi kiinni.

        Ei ole. Gupta on feikkihahmo ja ei kuulu ylläpitoon. Saattaa olla joskus ollut Moverina salaa karilla laivansa kanssa.
        Eiköhän tuo ole se läskimahainen irvihammas Nurmeksesta eli vuohennussima päähinepetteri.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Jospa kirjoittaisimme yhdessä ylläpidolle sinun ongelmastasi. Ei se täällä yksin jupisemalla ratkea.

        Terveisin, Moktar. ;)

        Oletko sinä ylläpidon henkilöitä?
        Jos et, pidä pääsi kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Gupta on feikkihahmo ja ei kuulu ylläpitoon. Saattaa olla joskus ollut Moverina salaa karilla laivansa kanssa.
        Eiköhän tuo ole se läskimahainen irvihammas Nurmeksesta eli vuohennussima päähinepetteri.

        Jihaaaaaaaaaaaa
        d?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gupta yrittää pääsyä anuksesi kimppuun😆😁😁

        No sitä ainakin. On vaan kyvytön hompsu hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Gupta on feikkihahmo ja ei kuulu ylläpitoon. Saattaa olla joskus ollut Moverina salaa karilla laivansa kanssa.
        Eiköhän tuo ole se läskimahainen irvihammas Nurmeksesta eli vuohennussima päähinepetteri.

        Minä kun olin siinä uskossa, että hän niitä vuohia...kaikkea sitä onkin, lamminpääläisen temppuja kerrassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jihaaaaaaaaaaaa
        d?

        Oikea sana


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus!
      Niin, voisitteko?? ?

      • Anonyymi

        Arvaa voivatko? No ei hemmetissä!


    • Täytyypä toistaa itseäni taas.
      Ei ongelmasi yksin jupisemalla ratkea. Kirjoita murheistasi palstan ylläpidolle.

      Terveisin, Moktar. ;)

    • Anonyymi

      Ongelma poistuu tiputtamalla gupta.
      Ei ongelmaa.

      • Vaan kun Gubta ei taida tipahtaa pelkästään puskasta huutelemalla. Kuten jätkä ennen sanoivat: ei ääni pelota, voimaa olla pitää.

        Nauretaan vartti. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Vaan kun Gubta ei taida tipahtaa pelkästään puskasta huutelemalla. Kuten jätkä ennen sanoivat: ei ääni pelota, voimaa olla pitää.

        Nauretaan vartti. ;)

        Kyllä tipahtaa. Vieläkin hieroo koukkunokkaansa viikonlopun jäljiltä. Voi papparaisparkaa, dysfasiansa se vaan vahvistuu, punttinsa tutistessa taas.
        Ongelma poistuu kyllä.
        Joku kyllä hoitaa, sanotaan mainoksessakin. :)
        Toki mulkvistinakin tunnettu seniilikarvahattu ei aina ymmärrä omaa tilannettaan ja turvautuu paniikissa takomaan hätänappia.
        Nauretaanpa yhdessä öyhötrollille. :)


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu tuo guptan tiputtaminen. Sitä saa mitä tilaakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tipahtaa. Vieläkin hieroo koukkunokkaansa viikonlopun jäljiltä. Voi papparaisparkaa, dysfasiansa se vaan vahvistuu, punttinsa tutistessa taas.
        Ongelma poistuu kyllä.
        Joku kyllä hoitaa, sanotaan mainoksessakin. :)
        Toki mulkvistinakin tunnettu seniilikarvahattu ei aina ymmärrä omaa tilannettaan ja turvautuu paniikissa takomaan hätänappia.
        Nauretaanpa yhdessä öyhötrollille. :)

        Puskasta huuteleva anonyymi puskapelle parantaa nyt huutoaan, mutta kun se ei riitä. Pitää olla myös voimaa.

        Huutonaurua tovi. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tipahtaa. Vieläkin hieroo koukkunokkaansa viikonlopun jäljiltä. Voi papparaisparkaa, dysfasiansa se vaan vahvistuu, punttinsa tutistessa taas.
        Ongelma poistuu kyllä.
        Joku kyllä hoitaa, sanotaan mainoksessakin. :)
        Toki mulkvistinakin tunnettu seniilikarvahattu ei aina ymmärrä omaa tilannettaan ja turvautuu paniikissa takomaan hätänappia.
        Nauretaanpa yhdessä öyhötrollille. :)

        Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

        hätänappi


      • Moktar.Gubta
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

        hätänappi

        "hätänappi"
        Älä nyt juokse karkuun, pysy vaan kehässä.

        Nauretaan lisää. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "hätänappi"
        Älä nyt juokse karkuun, pysy vaan kehässä.

        Nauretaan lisää. ;)

        Sinä kaaduit sekunnissa ja jäit maahan makaamaan.
        Peläten ja itkien.


    • Anonyymi

      Moktar taitaa olla sama kuin ylläpito?

      onko laillista toimintaa?

      • Anonyymi

        Todennäköisesti…


      • Anonyymi

        Äijä on finaalissa, ei vaan itse ymmärrä sitä vielä.


    • Anonyymi

      Siinäpä raikas ja asiallinen aloitus!!!
      Tuohan on tänäkin päivänä ajankohtainen!

    • Anonyymi

      Tämä ketju kertoo trollista.

      • Anonyymi

        Seikka on saletti.


    • Anonyymi

      Hyvä avaus!

    • Anonyymi

      Hyvä ehdotus!!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tipitii tipitii

    • Anonyymi

      AP: lle
      Ei ne välitä.

    • Anonyymi

      Jakakaa kaikkialle:)

    • Anonyymi

      Onko persuista parkuminen maahanmuuttopalstan aiheeksi?
      Se keppihevonen kiihottaa nysveröreuhkaa.

      • Saitkos noin pahasti pataasi, kun olit tässä ketjussa yli vuoden hiljaa?

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Saitkos noin pahasti pataasi, kun olit tässä ketjussa yli vuoden hiljaa?

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Väärin meni veikkauksesi.
        Pidetäänpä tämä ketju ylhäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni veikkauksesi.
        Pidetäänpä tämä ketju ylhäällä.

        Eihän tämä palstan islamilla aivopesty idiootti edes ymmärrä milloin saa ”pataansa” täällä!
        Katsokaa nyt tätä ALLAAAAAH AKBAR sakkia suomessa, niin eihän se ole todellakaan edes mikään ihme ettei ymmärrys riitä mihinkään muuhun kuin pyllistelyyn ja uhriutumiseen….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tämä palstan islamilla aivopesty idiootti edes ymmärrä milloin saa ”pataansa” täällä!
        Katsokaa nyt tätä ALLAAAAAH AKBAR sakkia suomessa, niin eihän se ole todellakaan edes mikään ihme ettei ymmärrys riitä mihinkään muuhun kuin pyllistelyyn ja uhriutumiseen….

        Menkää katsomaan vaikka Puhokseen ja Itikseen katsomaan, niin saatte käsityksen siitä miltä tulevaisuuden SUOMI alkaa näyttämään…


    • Anonyymi

      Tämä ketju kertoo Moktarista kaiken olennaisen.

    • Anonyymi

      Minne hävisi tuo Tijuana-kouhotus? Eikö enää ihmiskohtalot sielläpäin olekaan tärkeitä kansankynttilälle?

    • Anonyymi

      Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim hourii mistä asiasta tahansa ja yrittää oikeuttaa kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN käytänteiden ja edesottamusten leviämisen suomeen!
      Se mitä kehitysmaamslimi MAANMUUTTAJAT aiheuttavat yhteiskuntamme taloudelle ja yhteiskunta rauhalle ei kiinosta pätkääkään tätä islampaskalla aivopestyä hyödyllistä idi..ttisuvakkia!

    • Anonyymi

      Epäisänmaallinen Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim vihaa persuja, siis omaa kansaansa, koska ovat ainoita jotka uskaltavat julkisesti vastustaa kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN haittamaahanmuuttoa!
      Jokainen tolkunihminen ymmärtää mitä kaikkea kehitysmaamuslimit ovat aiheuttaneet 2000 luvulla ja ymmärtävät sen mihin kehitysmaamuslimien holtiton lisääntyminen johtaa, RUOTSI tuossa ihan naapurissa hyvänä esimerkkinä!

      • Anonyymi

        Jokainen tolkunihminen ymmärtää ettei kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN haittamaahanmuutossa ole todellakaan kysymys pelkästään taloudesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tolkunihminen ymmärtää ettei kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN haittamaahanmuutossa ole todellakaan kysymys pelkästään taloudesta!

        Purran työkokemus 0v 0kk 0pv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purran työkokemus 0v 0kk 0pv

        Sinun sukusi yhteenlaskettu työkokemus tuo on.


      • Anonyymi

        Yksi keskeisempiä sodankäynnin taitoja on tuhota vihollinen sisältä päin ja aiheuttaa jakautumista eri leireihin.


    • Anonyymi

      Moktar vinoilee että häntä ei saada mitenkään jäljitettyä...

      eikös se viittaa silloin että on itse suomi24?

      extyökkäri,ratt,ea211,kapi jne samaa mainossakkia?

      • "Moktar vinoilee että häntä ei saada mitenkään jäljitettyä..."
        Höpö höpö. En ole koskaan tällaista väitettä esittänyt.

        Olen vain sanonut totuuden julki: Palstan tollon wannabe-salapoliisin kyvyt eivät vaan riitä siihen. Meidän wannabe ei aina löydä edes omaa sepalustaan, vaan pissii suosiolla lahkeeseen.

        Nauretaan vartti. ;)


    • Anonyymi

      "Meidän wannabe ei aina löydä edes omaa sepalustaan, vaan pissii suosiolla lahkeeseen.
      "
      Siksi trollilla on aina märkä olo.

      • Anonyymi

        Kumma trolli kun kusee omiin housuihinsa.
        Me kyllä pissaamme aina Moktarin päälle kun hän niin pyytää ja usein niin tekeekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma trolli kun kusee omiin housuihinsa.
        Me kyllä pissaamme aina Moktarin päälle kun hän niin pyytää ja usein niin tekeekin.

        Hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma trolli kun kusee omiin housuihinsa.
        Me kyllä pissaamme aina Moktarin päälle kun hän niin pyytää ja usein niin tekeekin.

        Hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma trolli kun kusee omiin housuihinsa.
        Me kyllä pissaamme aina Moktarin päälle kun hän niin pyytää ja usein niin tekeekin.

        Siksi trollilla on aina märkä olo.


    • Anonyymi

      Todennäköisesti moktar itse aloitti anonyyminä ketjun, jotta pääsee oikein rähisemään.**

    • Anonyymi

      sodäär

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe