Ehdotus ylläpidolle!

Voisitteko katsoa että avaukset jotka ei pysy palstan aiheessa, poistetaan asiattomina. Tänne tulee jonkun verran juttuja jotka eivät tänne kuulu, kuten esim. tämä "Tijuana News" joka on aivan turhaa spämmäystä ja häirintää.

Maailman menoa - palsta on sellainen jossa voidaan sitten jauhaa kaikkea mahdollista, mutta täällä pitäisi pysyä asiassa kun kerran ohjeet on annettu.
1
Ilmoita

35 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Varsinkin kun masinoijana on palstan kaikkien tietämä provokaattoritrolli Valuuttakauppias
uudestisyntymisensä kokeneena rekiströidyllä nimimerkillään. Mitäpä niillä sadoilla aavikonvuoristonmaailmanmateillaan öyhöttämillään jankkauksillaan on väliä, ylpeästi unohtaen menneet äkseeraa hurskastellen pää punaisena. Juu, tiedän ettei tämä taida näkyvillä pysyä.
Mikä sitten on perimmäinen motiivi hänen sovinistisella tekopyhyydellään, mene ja tiedä.
Missä karvahattu, siellä asiaton öyhötyksensä.
1 VASTAUS:
"rekiströidyllä"
Kohta saat palautetta wanna-be-Sunnivalta.
+Lisää kommentti
Olen avaajan kanssa täysin samaa mieltä siitä, että asiattomat avaukset saa ja pitääkin poistaa. Keksityt tarinat ratikka- tai metroajeluista Hesassa joutaisivat myös heti roskakoriin. Ne tunnistaa kyllä helposti, koska nuo tarinat ovat kaikki lähetty samasta IP-osoitteesta.

Hieman erimieltä olen Tijuana News tapauksesta. On hyvä, että meillä on vaihtoehtoisia medioita, jotka kertovat totuuden kaiken tämän valeuutistulvan keskellä. Itse olen jopa ajatellut tehdä kansalaisaloitteen siitä, että Tijuana News saataisiin lehdistötuen piiriin.

Yhteistyöterveisin
12 VASTAUSTA:
" Ne tunnistaa kyllä helposti, koska nuo tarinat ovat kaikki lähetty samasta IP-osoitteesta."

Nyt, hyvä hakkeri...kerropa mitä hakkerointityökalua käytät väitteesi todistaakseesi?
Vuosia ovat trollit palstoilla kehuneet näkevänsä toisten kirjoittajien IP-osoitteet, ja sinäkin olet aiemmin samanlaisen hulabaloon laittanut pystyyn. On tietosuojariski sinulta väittää tuollaista.
Jos olet hakkeri, näet muiden IP-osoitteen tällä palstalla. Ainostaan ylläpidossa nähdään kirjoittajien IP-osoitteet laillisin keinoin. Joten sanon sinulle vakavasti: älä kuvittelekaan päteväsi tuollaisella taidolla, se ei ole mahdollista ilman lain rikkomista. Miksi siis valehtelet?
Vinkin laitan sinusta.
nyt.valehtelet kirjoitti:
" Ne tunnistaa kyllä helposti, koska nuo tarinat ovat kaikki lähetty samasta IP-osoitteesta."

Nyt, hyvä hakkeri...kerropa mitä hakkerointityökalua käytät väitteesi todistaakseesi?
Vuosia ovat trollit palstoilla kehuneet näkevänsä toisten kirjoittajien IP-osoitteet, ja sinäkin olet aiemmin samanlaisen hulabaloon laittanut pystyyn. On tietosuojariski sinulta väittää tuollaista.
Jos olet hakkeri, näet muiden IP-osoitteen tällä palstalla. Ainostaan ylläpidossa nähdään kirjoittajien IP-osoitteet laillisin keinoin. Joten sanon sinulle vakavasti: älä kuvittelekaan päteväsi tuollaisella taidolla, se ei ole mahdollista ilman lain rikkomista. Miksi siis valehtelet?
Vinkin laitan sinusta.
"Vinkin laitan sinusta."

Nauretaan yhdessä.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Vinkin laitan sinusta."

Nauretaan yhdessä.
Tuollainen löytyi googlaten :
Vuoriston.Rekkaaja
10.11.2017 12:55

”Rekisteröin silloin itsekin.”
Luulisi, että kun noin nohevana aloitat sinänsä kannatettavan kamppanjan vain rekattujen nimimerkkien käytössä, uskaltaisit itse ensimmäisen käyttää rekattua nikkiä. Vaan eihän se niin ole, muiden tulisi osoittaa rohkeutta ja sinä sitten jälkijoukoissa rekkasit nikkisi, jos rekkaisit.

Minulla lienee kanttia puhua asiasta, koska tovin kirjoitin tänne rekisteröidyllä nikillä ”Maailman.Matti”. Jouduin lähes välitömästi raivopäisen ilmiantoniksuttelun kohteeksi. Kun samasta nikistä tulee jatkuvasti ilmiantoja, palstan moderaattori laittaa nikille bännit. En halunnut suoda sitä iloa rassukoille vaan siirryin suosiolla rekisteröimättömän irtonikin käyttöön.

Nyt sitten perässäni kulkee uuttera nikinnussija – se lienet sinä – joka rekkaa käyttämäni irtonikit. Niitä lienee rekattu jo yli 30 samasta IP-osoitetta käyttäen. Nikkejä on kuitenkin enemmän kuin rassukalla älyä. En ole huolissani nikinnulkuttajasta. ;)))

Olen pohtinut sitä, miksi olen niin vaarallinen kirjoittaja täällä. Rekattua tai vakionikkiä käyttävä kirjoittaja joutuu jo moraalisista syistä vastaamaan omista puheistaan. Jostakin syystä tämä palsta halutaan pitää sekavana öyhötyspalstana, jossa nimetön kuoro huutaa ihmisvihaansa julki.

Niin tai näin. Avauksesi oli tyylipuhdasta jeesustelua. Siitä +4,5 pistettä. ;)))"

Olet sinä aikamoinen taitaja, Vuoriston.Rekkaajanakin kerroit olevasi hakkeri? Kas, tunnustit olevasi myös MaailmanMatti. Yhtä sama kaikki. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Melkoisen sammakon päästit suustasi.
Oletko moderaattori kun tuollaista kerrot?
Jos et, sinut pitäisi bannata.
Minäkin olen nähnyt sinut röyhistelemässä taidoillasi aiemminkin samasta aiheesta. Jokainen trollaaja sortuu samanlaiseen tarpeeksi härskiintyessään. Ottakaapas ylläpidossa kantaa. Olisi jo korkea aika.
Historiasi.matistatähän kirjoitti:
Tuollainen löytyi googlaten :
Vuoriston.Rekkaaja
10.11.2017 12:55

”Rekisteröin silloin itsekin.”
Luulisi, että kun noin nohevana aloitat sinänsä kannatettavan kamppanjan vain rekattujen nimimerkkien käytössä, uskaltaisit itse ensimmäisen käyttää rekattua nikkiä. Vaan eihän se niin ole, muiden tulisi osoittaa rohkeutta ja sinä sitten jälkijoukoissa rekkasit nikkisi, jos rekkaisit.

Minulla lienee kanttia puhua asiasta, koska tovin kirjoitin tänne rekisteröidyllä nikillä ”Maailman.Matti”. Jouduin lähes välitömästi raivopäisen ilmiantoniksuttelun kohteeksi. Kun samasta nikistä tulee jatkuvasti ilmiantoja, palstan moderaattori laittaa nikille bännit. En halunnut suoda sitä iloa rassukoille vaan siirryin suosiolla rekisteröimättömän irtonikin käyttöön.

Nyt sitten perässäni kulkee uuttera nikinnussija – se lienet sinä – joka rekkaa käyttämäni irtonikit. Niitä lienee rekattu jo yli 30 samasta IP-osoitetta käyttäen. Nikkejä on kuitenkin enemmän kuin rassukalla älyä. En ole huolissani nikinnulkuttajasta. ;)))

Olen pohtinut sitä, miksi olen niin vaarallinen kirjoittaja täällä. Rekattua tai vakionikkiä käyttävä kirjoittaja joutuu jo moraalisista syistä vastaamaan omista puheistaan. Jostakin syystä tämä palsta halutaan pitää sekavana öyhötyspalstana, jossa nimetön kuoro huutaa ihmisvihaansa julki.

Niin tai näin. Avauksesi oli tyylipuhdasta jeesustelua. Siitä +4,5 pistettä. ;)))"

Olet sinä aikamoinen taitaja, Vuoriston.Rekkaajanakin kerroit olevasi hakkeri? Kas, tunnustit olevasi myös MaailmanMatti. Yhtä sama kaikki. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Moktar on maailmanmatti ja vuoristo?
Aaahhaahaaa. 😀😀😀😅😅😛
no ilmankos niin samanlaiset jutut olleet.
onkos kuppa ehta kokoomuslainen?
merkitviittaa kirjoitti:
Vaikea sanoa. Saattaa olla mielialan mukaan vaihtuva puoluekanta. Tai nimimerkin. Niitä onkin satoja. Hervottomin pellehermanni palstan historiassa vuosiin.
Miksi kuitenkin naisena esiinnyt miehisellä nimimerkillä?
merkitviittaa kirjoitti:
Ei, Kuppa on käännynnäismuslimi. Toimii innokkaasti islamisaation eteen. Ei tosin tuo tätä näyttävästi esiin, mutta kyllähän tuo paistaa kaikessa läpi, kun tuon pikkumuhamedin söpötyksiä joutuu lukemaan.

Ennen oli kiihkokommaroagentit markkinoimassa kommunismia, nyt on siis salafistaaja Kuppa kauppaamassa islamia.
Selittääpaljonkin kirjoitti:
Moktar on maailmanmatti ja vuoristo?
Aaahhaahaaa. 😀😀😀😅😅😛
no ilmankos niin samanlaiset jutut olleet.
On kyllä. :(
Anonyymi kirjoitti:
Ei, Kuppa on käännynnäismuslimi. Toimii innokkaasti islamisaation eteen. Ei tosin tuo tätä näyttävästi esiin, mutta kyllähän tuo paistaa kaikessa läpi, kun tuon pikkumuhamedin söpötyksiä joutuu lukemaan.

Ennen oli kiihkokommaroagentit markkinoimassa kommunismia, nyt on siis salafistaaja Kuppa kauppaamassa islamia.
Salafisti fistaa salaa. Karia?
Anonyymi kirjoitti:
Salafisti fistaa salaa. Karia?
Ei voi tietää.
+Lisää kommentti
Ehdotus ylläpidolle: bannatkaa modea leikkivä Gubta.
2 VASTAUSTA:
Minusta hän on häirikkö.
ei.muuta kirjoitti:
Minusta hän on häirikkö.
Niin on.
+Lisää kommentti
entäs ylen ja mtv-nekin liikaa

ja poliisin varoitukset?
Ilmoita
mtv 3 rikospaikka alkaa
Ilmoita
"...bannatkaa modea leikkivä Gubta."
No jopas on mieli musta ja siipi maassa. Eihän ole minun vikani, kun et pärjää keskustelemalla.

Nauretaan taas.
5 VASTAUSTA:
mikäs puolue taustalla?
kuppatöölössä kirjoitti:
mikäs puolue taustalla?
vai ylen profiili?
kuppatöölössä kirjoitti:
mikäs puolue taustalla?
Itse väittäisin, että Perussuomalaisen puolueen militanttisiipi.
Jos trolli alkaa väittämään näkevänsä muiden IP-osoitteet, on hänet ehdottomasti bannattava.
Senkin vuoksi että jos puhuu totta - rikkoo forumin sääntöjä hakkeroimalla
Jos valehtelee - käyttää asiattomia keinoja peloittelemalla muita kirjoittajia motiivinaan vallankäyttö.
Valitse jompi kumpi.

Bannattiinko MaailmanMatti tuon syyn vuoksi?
Olen huomannut sinun käyttävän omituisia keinoja pönkittääksesi
ns. arvovaltaasi. Tuo ip-osoitteen näkemisesi taitaa olla yksi niistä.
Useissa keskustelupalstoilla toistuu sama. Taustalla on aina trolli.
Törkeää käytöstä johon ylläpidon olisi parempi ottaa kantaa.
+Lisää kommentti
Palsta tarvitsisi kunnon sheriffin, joka poistaisi tänne kuulumattomat jutut joita esim. tämä Moktar on usein tänne kirjoittanut. On niitä toki poistettukin asiattomina.
2 VASTAUSTA:
Samaa mieltä.
gfgfgfgfgfgf kirjoitti:
Samaa mieltä.
Hienosti kirjoitettu.
+Lisää kommentti
Älkääpä pojat nössöttäkö. Onhan teille tulossa toinen adventtisunnuntai, jonka aiheena kristitylle on Kristuksen toinen tuleminen. Ei nyt sovi lähimmäiselle hakea bannia tai huudella moderaattoria apuun.

Älä kiroa naapuriasi tai ystävääsi. Se, mitä huudat kirouksena, voi tapahtua myös sinulle, neuvoo Kirja.
3 VASTAUSTA:
porvari heränny
sisäinenääni kirjoitti:
porvari heränny
Uhkaileeko tuo Kirjaa hokeva?
Oletko jo monasti käynyt Mekassa pyörimässä mustan kiven ympärillä?
+Lisää kommentti
Uskovan ei sovi kerskailla uskollaan, neuvoo Kirja. ;)
1 VASTAUS:
Menehän hoitoon jo.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ehdotus ylläpidolle!

Voisitteko katsoa että avaukset jotka ei pysy palstan aiheessa, poistetaan asiattomina. Tänne tulee jonkun verran juttuja jotka eivät tänne kuulu, kuten esim. tämä "Tijuana News" joka on aivan turhaa spämmäystä ja häirintää.

Maailman menoa - palsta on sellainen jossa voidaan sitten jauhaa kaikkea mahdollista, mutta täällä pitäisi pysyä asiassa kun kerran ohjeet on annettu.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta