Maitokaapilla huhutaan,et Kantala jätti 25.000 e tarjouksen inhan kosken koulusta.
Sitä ei päätöksessä ole.
Ottiko reija taas tarjoukset vastaan. Onko käsilaukussa muut tarjoukset.
Eero alatalo 10.000e tarjouksella muka ainut ja yrittäjä.
Koulua ei ole järkevää myydä kun lapset tarvii homeetonta tilaa.
Ei uhrata taas kepun verkostoihin alihinnalla hyvää homeetonta koulua.
Kapinointi tulee kalliiksi,ja lukiosta lapset muualle oppimaan. Sairastuneet altistuksiin.
Mikä tää koulu juttu taas on.
8
1110
Vastaukset
- pääkepulimikko
Kepulit koijaa jälleen ja kansa nyökyttelee!!!!
- Khsatutunnilta
Joo,eikä ole satua.
Taitaa olla vanhojen koulujen keräilijä tämä Eero Alatalo. Näkyy ostaneen Kinnulasta vanhan koulukiinteistön, tasan samaan hintaan , mitä Inhankosken koulustakin oli tarjonnut. Meleko mielenkiintoinen juttu, ketähän taas kusetetaan?
- Omaankäyttöön
Onko bulvaani..
Vai myykö venäläisille oikeesti....käyttöön...hallinta venäläisille..näinkö se taas menee
- Saippa
Seuraava pakolaisvyöry kun tulee on Alatalo valmis siihen ja tekee rahaa.
Ähtärin päättäjät älkää myykö koulua sille ukolle. - Huhuonhuhujafaktaonfakta
Edellisellä kierroksella kesällä tarjouksia tullut 0 kpl. Tällä kertaa vain 1 tarjous, kertoo julkinen pöytäkirja.
- sddfgg
Mutku se o niinku väärennetty. Ahterin mallia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh422778Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli622137Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit521976- 911814
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411624Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö641255Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1251195Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1661175Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781125Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.641113