moi

jouojou

moi mikä tää juttu niin kun on

9

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juikeli

      Tällä alueella voit porista mistä tahansa elokuviin liittyvästä aiheesta/asiasta mikä vaivaa tai mitä haluat tietää :) Rohkeasti vaan kysymään jos on jotain kysyttävää :)

      • joujou

        jaa kiitos nyt tiiän niinkun onko tää niin kun msn-messenger kui vanha oot saako tääl sellasta kysyy ja kirojotetaanko täällä vaan sähköpostin kautta onko tää niinkun k-15 esim. joku chatti niin ja näkyykö nää meiän kaikki viestit jossain sorioon vähän pölö!


      • että
        joujou kirjoitti:

        jaa kiitos nyt tiiän niinkun onko tää niin kun msn-messenger kui vanha oot saako tääl sellasta kysyy ja kirojotetaanko täällä vaan sähköpostin kautta onko tää niinkun k-15 esim. joku chatti niin ja näkyykö nää meiän kaikki viestit jossain sorioon vähän pölö!

        vain vähän pölö? Älä nyt aliarvioi itseäsi.


      • joujou
        että kirjoitti:

        vain vähän pölö? Älä nyt aliarvioi itseäsi.

        noku mä en tiänny mikä juttu tää niinkun on


      • Yeahy
        joujou kirjoitti:

        noku mä en tiänny mikä juttu tää niinkun on

        Siis onko tänne palstalle päästetty joku viisivuotias pikkutyttö? Tuntuu siltä. Tai sitten tuo on niin typerä "vitsi" kuin voi olla. Et sitten parempaa tekemistä löydä? Mene vaikka äidinkielen tunnille?!?


      • joujou
        Yeahy kirjoitti:

        Siis onko tänne palstalle päästetty joku viisivuotias pikkutyttö? Tuntuu siltä. Tai sitten tuo on niin typerä "vitsi" kuin voi olla. Et sitten parempaa tekemistä löydä? Mene vaikka äidinkielen tunnille?!?

        mä en todellakaan oo mikään pikkutyttö niinkun sää mä vain kysyin että mikä tää juttu on no kui vanha ite oot


      • Yeahy
        joujou kirjoitti:

        mä en todellakaan oo mikään pikkutyttö niinkun sää mä vain kysyin että mikä tää juttu on no kui vanha ite oot

        Liian vanha 12-vuotiaalle pikkutytölle joka ei viihdy koulussa. Siis tuon on pakko olla vitsi: "Mikä tää juttu on?" Haha. Eiköhän kaikki täysjärkiset osaa lukea mikä tää on.


      • joukou
        Yeahy kirjoitti:

        Liian vanha 12-vuotiaalle pikkutytölle joka ei viihdy koulussa. Siis tuon on pakko olla vitsi: "Mikä tää juttu on?" Haha. Eiköhän kaikki täysjärkiset osaa lukea mikä tää on.

        mitä höpötät mä en tajuu sustas saanaakaan mä oon ite 11


      • Yeahy
        joukou kirjoitti:

        mitä höpötät mä en tajuu sustas saanaakaan mä oon ite 11

        No eihän tuo ihmekään, ettet tajua :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe