Haveilen sellaisesta että mies käskisi elokuvaa katsoessaan viereensä ja käskisi paljastaa rinnat tai alapään ja käskisi olöa hiljaa... tämän jälkeen alkaisi käsin tehdä ihan mitä haluaa ja minun vain oltava hiljaa vaikka sattuisikin.
Nainen stressileluna
7
502
Vastaukset
Kuulostaa kivalta.
Kuulostaa siltä mitä voisin tehdä..... Ehlä
;)- Alppppgha
Oo, mulla on sama haave. :D
- 22vmies
Edellisessä suhteessa tyttöystävä juuri valitti kun liian usein käteni vain harhailivat hänen rinnoille. Neito jota saisi puristella ja käsitellä noin kuulostaisi täydelliseltä <3
Minä kyllä mielelläni käskisin ja kourisin? Jos vähän vanhempi kiinnostaa niin pistä viestiä? Olen komea, hoikka ja hyvässä kunnossa oleva mies ja en vonkaa ikinä 😊
- Kutsusi
K..u..t..s..u..n..i...- a- suomi24.fi tahtoo kunnolla munaa suuhun
Noin tehtiin joka viikko exän kanssa, tv,tä katottiin yhessä usein niin että panin samalla takaapäin..parempaa ei olisi voinut olla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437