Mies haukkuu mua, mutta kehuu muita naisia. Mitä tää tarkottaa? Kuitenkaan ei jätä mua. Mitä se yrittää, kertokaa joku miehen logiikkaa ymmärtävä??
Mies haukkuu - mitä tehdä
18
346
Vastaukset
- Raisaa_naitattaa
Se on Raisa ei miehes!
Raisaa naitattaa vaan helkkaristi!
On myös Ristona haukkumassa muita eukkoja- Onko
Onko ”Raisa” miehen b vaihtoehto?
- Arvostus0
Tosin ”Raisa” taitaa haukkua myös itse miestä täällä. Taitaa etsiä vaan elättäjää.
- Raisaa_naitattaa
Arvostus0 kirjoitti:
Tosin ”Raisa” taitaa haukkua myös itse miestä täällä. Taitaa etsiä vaan elättäjää.
Rikas ukko tuomaan elintasoa ja toyboy lämmittään vällyjen välissä
Eukkoja ei mailla halmeilla.
Ei toisia parempi näköisiä tissejä,kurveja, seksiä tihkuvia hepeneitä eikä kodinhengetäriä. Queen Raisa. Ukkojen valtiatar. - Juuhelikkäs_
Raisaa_naitattaa kirjoitti:
Rikas ukko tuomaan elintasoa ja toyboy lämmittään vällyjen välissä
Eukkoja ei mailla halmeilla.
Ei toisia parempi näköisiä tissejä,kurveja, seksiä tihkuvia hepeneitä eikä kodinhengetäriä. Queen Raisa. Ukkojen valtiatar.En halua olla mukana tällaisessa naurettavassa sirkuksessa.
- entykkäisjoseiarvosta
mie lähtisin jos äijä ei älyy.....:(
- Juuhelikkäs_
Joo no voin sanoa ettei kukaan JÄRKEVÄ nainen katsele tuollaista. Jäljelle jää vain... toisenlaiset naiset.
- Päätellävoi
Sillä on joku toinen mielessä.
- liiansöpöjakaunis
Minua pelottaisi sanoa jotain sellaista "kaunista" jollekin tytölle, kuten:
Olet hirvittävän söpö ja kaunis, mutta haluaisin tehdä sinusta vieläkin söpömmän.
- Voi miten kaunis sinun nilkkanivelkin on.
Sitten se tyttö ei pysty ikinä unohtamaan tuollaisia sanomisia, ja voi aiheutua ongelmia itselle jos itse aiheuttaa sen että se tyttö takertuu eikä pysty ikinä unohtamaan sellaisia kohteliaisuuksia. - erotkaa
Haluais varmaan sun muuttuvan erilaiseksi tai sitten on vaan valittaja. Vai ootko niin paska muija ja miehes on yhtä paska?
- Juuhelikkäs_
Se haluaa vaan käyttää hyväksi. Eroan.
- Luottamusparemmaksikorj
Hermo Kireellä.Sopikaa asiat paremmin niin
Hermot tulee kestämään. - komennakotieläimeksi
Jos mies haukkuu, kuin koira, se olisi silloin kai muutettava kotikissaksi, jolloin se vain naukuisi?
- töhryakka
Voisit alkaa noudatta sen neuvoja. Pese sitä römpsääsi ainakin aamulla ja illalla. Vaihda stringit vähintään kerran päivässä plus pese niitä käytön välissä. Laita uusi vessapaperi telineeseen kun edellinen on loppunut jalaita se myös oikein päin. Nosta vessan istuin jo valmiiksi miestä varten .. ym. ym.
haukkuminen tai pilkkaaminen ei kyllä mun mielestä kuulu parisuhteeseen, tai ystävyysuhteeseenkaan.
vaikuttaa narsistiselta tai jotain muuta...
Listaa suhteen hyvät ja huonot puolet. nykyään ei kannata olla suhteessa, jossa ei hyvä fiilis.- Luonnevikaisenlääke
Tommosiin tyyppeihin puree parhaiten oma lääke. Ala sinäkin kehumaan muita miehiä ihan samalla kaavalla.
- Tehkääsetänään
Aivot ei voi koskaan ymmärtää vapaita liittoja,siksi on tärkeää sopia asiat uudelleen
Entistä paremmiksi perheen kannalta.Mitä järkeä on antaa vieraiden susien nauttia
Rakkaasta vaimosta.Turvattomuus poistuu
Kun voi täydellisesti luottaa vaimoonsa.Lapsille jää laatuaikaa kun turha
Pahoinvointi poistuu. - Luottamustäytyyolla
Antakaa menneet anteeksi toisillemme ja
Aloittakaa laadukkaampi loppuelämän ,johon
Voitte vielä tehdä ratkaisevia terveyttä parantavia sopimuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402