Millainen mies on metalli hevonen - neitsyt?
Miten tulee toimeen metalli kukko - neitsyt naisen kanssa?
Metalli hevonen
2
230
Vastaukset
Googlaa "metal horse cock virgin" niin eiköhän selviä.
- Anonyymi
Kukko on kylläkin Rooster englanniksi =D
Metallihevonen edustaa aktiivisuutta, liikettä ja nopeita käänteitä. Metalli on enemmän sisäänpäinkääntynyt luonteeltaan, hyvin erittelevä ja sisäisesti herkkä. Metallihevonen pyrkii muokkaamaan ympäristöään vahvasti, puuttumalla toimimattomiin kuvioihin ja luomaan uusia. Näennäisesti aktiivinen seuraihminen, saattaa kokea eristäytymisen tunnetta yhteiskunnassa.
Neitsyt omaa paljon samoja analyyttisiä ja eritteleviä piirteitä, ehkä pikkumaisuuttakin, mutta myös luovuutta ja ennen kaikkea neitsyt edustaa tuottavuutta - tosin kokonaisuus ratkaisee, kuten kaikessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352176
- 841293
- 561268
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...341199- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20551