Toyota Camry hybridi

Toyotax

Toyota Camry palaa Länsi-Euroopan markkinoille 14 vuoden tauon jälkeen, korvaten vanhan Avensis malliston. Moottorina 218 heppanen bensa-hybridi. Automaatti vakiona. Mahtaako nousta taksipiireissä suosituksi merkiksi. Ainakin hinta (ovh 35 200) vaikuttaa melko kilpailukykyiseltä kilpailijoihin verrattuna. Jos auto menee samaan premium luokkaan kuin e-sarjan Mese, 500-sarjan Bemari ja S/V-90 Volvot. Kun vielä ottaa huomioon, että Toyotat ovt perinteisesti olleet luotettavuustilastojen kärjessä, niin miksei....

9

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ffffffffkkkkk

      No ei se samaa premiumia kaikin osin ole.
      Mutta tosiaan, varsin kilpailukykyinen, varsinkin jos haluaa päästä eroon dieselistä päästöjen tai tulevien lakitiukennuksien vuoksi.

      Farkku olisi kyllä taksiin kiva.

      • Relluonrellu

        Niinpä mesessä rellun mylly ja muutakin ranskalaista , niin ei kuulu enää premium luokkaan


    • USA

      Jenkeissä Camry on hyvin yleinen taksina. Takapenkki ei mielestäni kalpene E-Mersulle tai vastaavalle. Tavaratila/lastausaukko nyt ei ehkä päätä huimaa.

      • Junioryrittäjä

        Takapenkillä ainakin varmasti enemmän tilaa kun E-Mersussa. Mesen kontti on 16 litraa suurempi(540 litraa). Mutta mesessä pirullinen "palkki" hattuhyllyn alla ettei kontti ole kovinkaan käyttökelpoinen. Joten jos Camryssa on selkeän muotoinen tuo kontti, niin ei voi huonompi olla.
        Takapenkin mukavuudesta en osaa sanoa, muuta kuin että Eemelissä istutaan lähes lattialla joten kovin kaksinen ei Camryn penkki tarvitse olla ollakseen parempi.
        Itse olen pitänyt Camrya 80 luvulta asti ylemmän keskiluokan autona ellei jopa edustusluokan. Eemeli taas on perheauto luokkaa, kuten Avensis.
        Varmasti tiloiltaan hyvä peli pirssiksi, mutta auttaako hybriditekniikka oikeasti kulutuksen asettumista siedettävällä tasolle?
        Hinta on ainakin kohtuullinen n.40 tonnia vaikkakin muutamat lisävarusteet oli kalliita, mm mainittuna wepaston 3100 euroa!


      • OnkoSaksaaVaiEi

        Tarkoittaako premium-luokka autoa, jonka nimi viittaa Saksaan?
        Vai mitä se tarkoittaa? Miksi ei vaan puhuta sakslaisista autoista?


    • GaH

      Camrysta tulee pakostikin mieleen, että kenen auto? Kenelle tehty? N. 40 000 euroa maksavana se on tavalliselle sukankuluttajalle / duunariperheelle liian kallis. Liituraitaosasto vierastaa sitä, koska kyseessä on "vain" Toyota ja taksipiireissäkään se ei tule saavuttamaan suosiota, jos mallistoon ei tule farkkua ja sedan osoittautuu tiloiltaan ahtaaksi / epäkäytännölliseksi.
      Pahin skenaario (Toyotan kannalta) on se, että Camrystä tulee eräänlainen väliinputoaja-malli. Liian pramea perheautoksi, liian vaatimaton edustusautoksi ja epäkäytännöllinen taksikäyttöön.
      Aika näyttää. Voihan olla, että olen väärässä ja Camry tulee taksipiireissä saavuttamaan suurenkin suosion.

      • Piipertaja

        Toimivan oloinen laite tiloiltaan. Varmasti saavuttaa suuren suosion taksien keskuudessa, varsinkin, jos dieseleiden alasajo jatkuu tulevaisuudessa nykyisellään.


    • Aatos1

      Juu, pelaa hyvin vs skoda yms.

      • LagunaE

        Laadukkaampi kuin laguna-mersu joita viedään jo uutena hinurilla pajalle.😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2446
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1358
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1087
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe