vaikutuksen ihastukseesi?
Miten yrität tehdä
6
259
Vastaukset
- enpohdiasioitaetukäteen
Nyt on sellainen kysymys johon en osaa vastata. En ole ajatellut tällaista asiaa koskaan.
- Miksipitäisi
En yritä kehenkään tehdä vaikutusta,jos en kelpaa niin sitten olen kelpaamatta.
- Knainen
En kai oikein mitenkään. Mä vaan oon niinkuin kaikkien kanssa
En osaa tehdä itsestä jotain numeroa tai tyrkyttää
Vihaan ylipäätään huomion keskellä oloa joten mieluummin olen sivummalla omana itsenäni.
Kai jotkut miehet odottais jotain tyrkkyä iskuhaita joka vetää housut alas miehen edessä ja ketkuttaa stripparina paljasta persettä mut minusta se on noloo tyrkkyilyä
Oon arempi enkä tykkää olla esillä ja muuksi en muutu. Jos en miellytä tällaisena niin mies ei ole minulle oikea! Enhän minä nyt tästä muuksi muuttuisi vuosien varrella enkä voisi pidempään esittää mitään muuta kuin mitä oon.
Jos suhteen haluaa kestävän vuosikymmeniä niin pitää olla täyson itsensä eikä esittää mitään muuta. Jos sillai toinen tykkää niin sit suhde kestää en mitenkään, kuin olemalla oma itseni.
tykkää tai ei.- Naurattaatääkysymys
En mitenkään :D Oikeastaan päinvastoin. En yritä antaa itsestä hyvää kuvaa.
Tarjoamalla ruokaa ja mahdollisuuden saunaan sekä peseytymiseen , olemalla oma itseni ja olla yrittämättä yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337727- 434523
- 304262
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893559- 132713
- 302585
- 302301
- 442292
- 1642023
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise391527