Isänmaallisuus

etoo

kyllä on isänmaallisuus nyt huipussaan!!!ilmaisissa orjatöissä suomessa, 9 euroo päivä :D
VAPAUTTAKO!!??

7

103

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämmästelin kaupungin reunamilla näitä orjien asumuksia , rivitaloja vieri vieren ja täysin samanlaisia sekä omakotitaloja täysin identtisiä vierekkäin.
      Hyvin on keskiluokkaiset pakattu karsinoihinsa ihanine idyllikupline.
      On se ihmismieli niin käsiteltävissä voi voi....

    • j.oo

      ennen heitä sanottiin orjiksi: tekivät ruokapalkalla töitä. nyt heitä kutsutaan työharjoittelijoiksi tai kuntouttavassa työtoiminnassa oleviksi. se ja sama. ilmaista työvoimaa jo ennestään hyvin meneviin yrityksiin. hädänalaisten ihmisten törkeää hyväksikäyttöä!

      • Anonyymi

        Seurakunnat etunenässä käyttää 9e työvoimaa, vaikka omistavat miljardeja, kun saavat joka eurosta osansa, mitä ihmiset tienaavat. Sitten vielä käytetään vapaaehtoisia, jotka kustantaa itse puhelu ja matkakulut. Seurakunnan oma henkolökunta vain istuu valmiiseen pöytään syömään ja kahville, lomalla ollaan aina ja työ ei paina, mutta palkka on hyvä parin tunnin työpäivistä. Diakoniksi kannattaa opiskella, niin työt ei paina. MUTTA VITUTTAA, kun ekonomi mies joutui työttömäksi ja on jo viitisen vuotta joutunut käymään 9e työpajahommissa, eikä ketään työvoimassa edes hävetä? Kun menneinä vuosina kelan johtajaksi ja maaherraksi pääsi merkonomitutkinnolla?


    • Anonyymi

      Älkää menkö niihin orjatöihin, muuten niitä ei lopeteta ikinä.

    • Anonyymi

      Höpö höpö. Orjatyö kiellettiin 1800 luvulla ja nykyään tätä termiä viljelevät lähinnä työnvieroksujat, jotka eivät halua pistää tikkua ristiin työllistymisensä eteen.

    • Anonyymi

      Sotaveteraanit puolustivat maatamme sodissa. He olivat todella isänmaallisia. Mikä mahtoi olla heidän tuntipalkkansa?

      • Anonyymi

        Ei siellä etulinjassa kaikki mielellään ole ollut. Aseella kun esimies uhkaa, että ala hyökätä, niin mentävä on.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe