Älä koskaan anna auringon laskea vihasi ylle
voi olla että et näe enään aamulla aurinkoa.
Elämän ohje jonka mummo antoi
4
986
Vastaukset
- Evankelium
Se on ihan Raamatusta annettu ohjeeksi uskoville. "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö. Älkää antako auringon laskea vihanne yli." (Paavalin Kirje Efesolaisille 4:26).
- Anonyymi
Niinpä! Vanha nainen selitää kuinka kuntelee radiosta aamu jumalapalvelus aina ja kuinka käy kirkossa laulamassa.Mutta se kai sitten häntä oikeutta ihan jokaista ihmistä arvostella? Kenstäkään ei löydä mitään hyvää sanottavaa.Miten voi olla niin katkera?Esitää enerkista hyvää.Käy senjori jumpat ymm. Sieltäkin ihmisistä puhuu kauheen lihava,kauheat rypyt. ymm.Itse on pieni ryppyinen korppu.Lyhyt pätkä.Samoille mielistelee,joista pahaa puhuu selän takana.Jotta en rumasti hänelle sano,jätin hänet taakseni tällä itäHesinki
- Anonyymi
Viisasti sanottu,niin minullekin mummo opetti.Jatkan. ET OLE KELNELLEKÄÄN VELKAA TIETYNLAISESTA ULKONÄESTÄSI ,
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36874Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?37770Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663