Ei oo sellasta hurmosta mitä muilla...
Oon liian selväpäinen suhteeseen.
14
518
Vastaukset
Ei kai suhteeseen hurmosta tarvita?
- huomannut
No, ei kai välttämättä, miten sen nyt ottaa.
Eikö se jo riittäis että on hyvä, lämmin ja turvallinen olo jonkun kanssa.. tietysti vähän kipinöitä ym. Mutta hurmos.. eikö se ole jo vaarallista?
oon liian sekopäinen suhteeseen, ei kestä hermo mulla.
- elietole
koskaan ollut rakastunut.
- ajattelinmyös
Itselleni tuli aloittajasta täsmälleen sama mieleen. Kaikkihan eivät ole edes kykeneviä tuntemaan rakkautta.
- ihankivaonparas
Humalassako sitä pitäisi sitten aina olla? Sulla on kuule liian suuret kuvitelmat parisuhteesta, kun sen tuleekin olla just sitä peruskauraa ja tasapainoa eikä mitään jatkuvia suuria kaipuun, ihastuksen, rakastuksen tunteita tai hirveetä riitaa ja mäiskettä. Tunne aallokossa eläminen ei ole mitenkään kivaa jatkuvalla syötöllä, kun tätä tavan peruselämääkin pitäisi pyörittää.
- rauhallisempielämä
Samaa mieltä. Peruskaura ja tasapaino kuulostaa hyvältä.
- työhuppeli
Kolmikulmaiset vanteet kannattaa ottaa auton jotta pyörivät paremmin kuin pyöreät!
Mikähän olikin eräs hauska juttu... työkavereiden kanssa kun joskus joudumme olemaan ulkonakin tehtävissä: huppari=työhuppeli, hupparin huppu päälle, työhuppelissa sitten ollaan, eli pikku hiprakassa.
- Knainen
Ihastuksen alkuun kuuluu tunteiden vuoristorataa.
Iloa kun toinen vaikuttaa siltä että tuntisi samoin. Surua jostain pienestä huomiotta jättämisestäkin
Suuttumusta pienistäkin
Voimakastakin epävarmuutta itsestä ja ulkonäköön enemmän keskittymistä
Ihastumisen vaihe kun etenee ja suhde syvenee tunteet tasoittuu eikä vuoristoratoja epätoivosta toivoon ja itsevarmuudesta epävarmuuteen enää esiinny
Suhteen alku on minusta aina tosi raskasta siks itse oon pitkien suhteiden kannattaja.
Toiset jää koukkuun siihen alkuhuuman tunteeseen ja päättää suhteen kun se häviää eli noin 2-3 v päästä suhteen alettua
Toiset taas niinkuin minä koen alun tunnevaihtelun raskaana ja nautin siitä vakiintuneesta ”tylsästä” suhteen vaiheesta enemmän
Mut molemmat kuuluu luonnollisena osana suhteen elämänkaarta kun kyse aidosta rakastumisesta
Miehillä erityisesti jotenkin tuo mustasukkaisuuden kokeminen nousee siinä alkuhuumassa liittyy varmaan siihen sen vaiheen korostuneeseen tunne heittelyn itsevarmuuden ja epävarmuuden välillä. Usein sekin tasaantuu kun suhde etenee vakiintuneeseen suuntaan- tasoittavatylsyys
On se noin.
- Kytevääpaloa
Nuorempana oli hurmosta, liekkö liekki näin vanhemmiten viilenee. Tunteet tasoittuu ja ymmärtää että pärjää myös ihan yksinkin. Tulee siis helpommin toimeen itsensä ja tunteidensa kanssa.
- einiinsiksakkia
Itsekin olen sen huomannut.
- mottitiesiksakki
Joo ompelukoneellakin ajat ajelemaan siksakkia, kuvitellessasi ollessasi jossain moottoritiellä ohitellen autoja Ferrarilla, voisi tulla hyvä siksakki sitten siinä ajatelmissa Porscheja ohitellen moottoriteillä.
Asiakas saattaisi tykätä tuloksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402