Kauhujen Kauhajoki.

kauhujakokenut

Kauhajoki on erittäin pelottava paikka. Jo pelkkä Kauhajoen ajatteleminen saa minut kauhun valtaan. Se on äärimmäisen kauhun ja epätoivon paikka.

22

2126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eivoiymmärtää

Varsinkin turkiseläinten kauhunpaikka on koko Pohjanmaa. Olisi jo aika lopettaa häpeällinen eläinten kaltoinkohtelu !!

• VääriäFaktoja

Ei Kauhajoella ole turkistarhausta. Kauhajoki on Etelä-Pohjanmaata, Pohjanmaan maakunta on ylempänä.

• bbbb

Teidänlaiset valittajat saa painua vi....n.
      Menkää kitisemään hevon perseeseen

• Eivoiymmärtää

Olet varmaan itse ollut vi..ssa, sekä hevon perseessä. Millaista oli, kun en ole koskaan itse ollut?

• pelvottaa--

Pelvottaa jo kauhujojen nimenkin mainitseminen mitähän kauhiaa taas

• HarjaTalonen

Aion perustas turkistarhan Kauhajoelle
      Kymmenen miestä saa työpaikan

• jokuhässäkkä

No varmaan sitten ukrainasta , puolasta, tai jostain aasiasta ne työmiehet, alle minimipalkan, niinhän se mänöö?

• sehän-on.hyvä
        jokuhässäkkä kirjoitti:

No varmaan sitten ukrainasta , puolasta, tai jostain aasiasta ne työmiehet, alle minimipalkan, niinhän se mänöö?

Eherottomasti Vuoden maakuntayrittäjäainesta

• hoikka--

myllis ja hoikka pelastaa

• oiergtopijtgpj

Kyllä Kauhujoella saa peljätä jotta joku kyttää ja KADEHTII...
      Terveeset eiliselle auton pika korijaamo kyttäriille.
      Etenkin kalju pätkä transitmies (valk)

• ransiitti

Valkoiset miehet ja transiitit saatana.

• Anonyymi

kauhajojella on paljon pälvikaljuja kepulaaisia suunnittelemassa pahojaaan

• Anonyymi

Tarkoiti kenties TRANS miehet, Naisilla otsaluu kartuu taaksepäin, Lantio on olkapäiden leydelle tai yli, Meillä on kerho jossa itseriitiosuuden vuoksi ei Naisia tarvita Cabella lukee kyltissä ja palvovat Bahomet Saatanaansa linnan kiinteistössö pitävät messujaan.

• ruikkuruhtinas

Pelottaa.

• Anonyymi

mä ruhtinas ruikkujen oon
      kauhajoen kauhaan mä ruikunnan
      jos ei ruikkua tuu
      niin vittu että vituttaa

• Anonyymi

hyvä runo

• Anonyymi

INHOTTAVA PAIKKA!!!

• Anonyymi

minä ostin talon kalkunmäestä enkä ehtinyt olla siellä kuin yhden päivän kun alkoi tulla postia että tapetaan ellen lähäre pois. Aroonkylän romaanit anne ja leif varastivat huonekaluni

• Anonyymi

Kaamea paikkakunta, pelkkiä hulluja ja kepulaasia.

• Anonyymi

ottakaa tupla lääkkeet ei pelota eikä näe pikkuukkoja

• Anonyymi

Kauhajoen ympäri pitäisi laittaa piikkilanka aita, niinkuin aussvitsis ja posauttaa kaikki kaasukammios

• Anonyymi

Näin on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe