Kauhajoki on erittäin pelottava paikka. Jo pelkkä Kauhajoen ajatteleminen saa minut kauhun valtaan. Se on äärimmäisen kauhun ja epätoivon paikka.
Vastaukset 23
- Eivoiymmärtää
Varsinkin turkiseläinten kauhunpaikka on koko Pohjanmaa. Olisi jo aika lopettaa häpeällinen eläinten kaltoinkohtelu !!
- VääriäFaktoja
Ei Kauhajoella ole turkistarhausta. Kauhajoki on Etelä-Pohjanmaata, Pohjanmaan maakunta on ylempänä.
- bbbb
Teidänlaiset valittajat saa painua vi....n.
Menkää kitisemään hevon perseeseen- Eivoiymmärtää
Olet varmaan itse ollut vi..ssa, sekä hevon perseessä. Millaista oli, kun en ole koskaan itse ollut?
- pelvottaa--
Pelvottaa jo kauhujojen nimenkin mainitseminen mitähän kauhiaa taas
- HarjaTalonen
Aion perustas turkistarhan Kauhajoelle
Kymmenen miestä saa työpaikan- jokuhässäkkä
No varmaan sitten ukrainasta , puolasta, tai jostain aasiasta ne työmiehet, alle minimipalkan, niinhän se mänöö?
- sehän-on.hyvä
jokuhässäkkä kirjoitti:
No varmaan sitten ukrainasta , puolasta, tai jostain aasiasta ne työmiehet, alle minimipalkan, niinhän se mänöö?
Eherottomasti Vuoden maakuntayrittäjäainesta
- hoikka--
myllis ja hoikka pelastaa
- oiergtopijtgpj
Kyllä Kauhujoella saa peljätä jotta joku kyttää ja KADEHTII...
Terveeset eiliselle auton pika korijaamo kyttäriille.
Etenkin kalju pätkä transitmies (valk)- ransiitti
Valkoiset miehet ja transiitit saatana.
- Anonyymi
kauhajojella on paljon pälvikaljuja kepulaaisia suunnittelemassa pahojaaan
- Anonyymi
Tarkoiti kenties TRANS miehet, Naisilla otsaluu kartuu taaksepäin, Lantio on olkapäiden leydelle tai yli, Meillä on kerho jossa itseriitiosuuden vuoksi ei Naisia tarvita Cabella lukee kyltissä ja palvovat Bahomet Saatanaansa linnan kiinteistössö pitävät messujaan.
- ruikkuruhtinas
Pelottaa.
- Anonyymi
mä ruhtinas ruikkujen oon
kauhajoen kauhaan mä ruikunnan
jos ei ruikkua tuu
niin vittu että vituttaa- Anonyymi
hyvä runo
- Anonyymi
INHOTTAVA PAIKKA!!!
- Anonyymi
minä ostin talon kalkunmäestä enkä ehtinyt olla siellä kuin yhden päivän kun alkoi tulla postia että tapetaan ellen lähäre pois. Aroonkylän romaanit anne ja leif varastivat huonekaluni
- Anonyymi
Kaamea paikkakunta, pelkkiä hulluja ja kepulaasia.
- Anonyymi
ottakaa tupla lääkkeet ei pelota eikä näe pikkuukkoja
- Anonyymi
Kauhajoen ympäri pitäisi laittaa piikkilanka aita, niinkuin aussvitsis ja posauttaa kaikki kaasukammios
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi00027
Tule suonenjoelle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4391918- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176994- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664