Mistä tunnistaa nykyään naisen?
Mistä tunnistaa?
9
141
Vastaukset
- metooetoo
Ainakaan käsikopelolla ei uskalla tunnistamisyritystä lähteä tekemään.
- myyyy
kokeile jalkojen väliä niin eiköhän selviä.
- sannikkainen
Jos on tiukat farkut niin tunnistaa pyöreähköstä lantiosta. Muuten ei tunnistus ole varmaa.
- vierailia
Olen miettinyt ihan samaa monta kertaa kun näen nuoren. En ole varma kumpaa sukupuolta edustaa.
Ja kopeloimaan en lähde se on varma se. Kerrankin bussissa oli nuori ja mulla ei pienintäkään hajua sen sukupuolesta. Bussiin nousi toinen nuori ja meni heti sen luokse sekä ne pussasivat toisiaan. Minä ajattelin ovatko lespoja vai heteroita. Toinen nuori kuiskasi toiselle jotain ja se rupesi nauramaan kuten se kuiskaajakin. Ja silloin huomasin että nehän ovatkin heteroita, Eli likka ja poika.- siltiepävarma
vaan voitko silti olla 100% varma. Arvaus voi mennä pieleen. On niitäkin kun vaihtavat sukupuoli-identiteettiänsä mielihalujensa mukaan. Tänään tätä ja huomenna tuota. Sukupuoli voi vaihtua moneen kertaan jo sen bussimatkan aikanakin.
- vierailia
siltiepävarma kirjoitti:
vaan voitko silti olla 100% varma. Arvaus voi mennä pieleen. On niitäkin kun vaihtavat sukupuoli-identiteettiänsä mielihalujensa mukaan. Tänään tätä ja huomenna tuota. Sukupuoli voi vaihtua moneen kertaan jo sen bussimatkan aikanakin.
Todistat mulle että joku vaihtoi sukupuolensa puolen tunnin bussi matkalla olen sulle heti 1000 e
velkaa, eli sulle helppoa rahaa .Siltiepävarma.
Naisen tunnistaa yleensä siitä että sillä on käsilaukku
https://www.youtube.com/watch?v=W18RzBYM2ko
Marleena, missä lienetkin,
Tahdon sormukseni saada takaisin,
Ynnä levyt, jotka sulle lainasin.
Marleena, oli yö ja kuu,
Enkä tiennyt, mitä meinas "I love you."
Oli purkkaa täynnä suudeltava suu.
Marleena, vuodet on vieneet sinut pois...
Marleena, voi jospa vielä rokki sois niin kuin silloin...
Näen vieläkin sen hameen ruudullisen
Yllä sun niin kuin silloin.
Näen kampauksen, jota sietänyt en -
Nyt se ois mulle rakkain,
Jos rokki sois...
Marleena, suklaasydämen
Sait silloin, nyt on aika syönyt sen,
Mutta kuinka käynyt on sen sormuksen?
Marleena, fritsuliina sun
On laatikossain jossain vieläkin -
Sen parfyymeihin itken iltaisin...
Marleena, faijaltas röökit käännettiin.
Marleena, ajalta siivet väännettiin tintarella.
Oi bellani mun, olen vieläkin sun.
Varjelkoon niin kuin silloin,
Kun kättäsi sain pitää vain omassain -
Nyt se ois mulle rakkain,
Jos rokki sois...- Anonyymi
Oikein hyvän näkee helposti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818