Mistä tunnistaa nykyään naisen?
Mistä tunnistaa?
9
128
Vastaukset
- metooetoo
Ainakaan käsikopelolla ei uskalla tunnistamisyritystä lähteä tekemään.
- myyyy
kokeile jalkojen väliä niin eiköhän selviä.
- sannikkainen
Jos on tiukat farkut niin tunnistaa pyöreähköstä lantiosta. Muuten ei tunnistus ole varmaa.
- vierailia
Olen miettinyt ihan samaa monta kertaa kun näen nuoren. En ole varma kumpaa sukupuolta edustaa.
Ja kopeloimaan en lähde se on varma se. Kerrankin bussissa oli nuori ja mulla ei pienintäkään hajua sen sukupuolesta. Bussiin nousi toinen nuori ja meni heti sen luokse sekä ne pussasivat toisiaan. Minä ajattelin ovatko lespoja vai heteroita. Toinen nuori kuiskasi toiselle jotain ja se rupesi nauramaan kuten se kuiskaajakin. Ja silloin huomasin että nehän ovatkin heteroita, Eli likka ja poika.- siltiepävarma
vaan voitko silti olla 100% varma. Arvaus voi mennä pieleen. On niitäkin kun vaihtavat sukupuoli-identiteettiänsä mielihalujensa mukaan. Tänään tätä ja huomenna tuota. Sukupuoli voi vaihtua moneen kertaan jo sen bussimatkan aikanakin.
- vierailia
siltiepävarma kirjoitti:
vaan voitko silti olla 100% varma. Arvaus voi mennä pieleen. On niitäkin kun vaihtavat sukupuoli-identiteettiänsä mielihalujensa mukaan. Tänään tätä ja huomenna tuota. Sukupuoli voi vaihtua moneen kertaan jo sen bussimatkan aikanakin.
Todistat mulle että joku vaihtoi sukupuolensa puolen tunnin bussi matkalla olen sulle heti 1000 e
velkaa, eli sulle helppoa rahaa .Siltiepävarma.
Naisen tunnistaa yleensä siitä että sillä on käsilaukku
https://www.youtube.com/watch?v=W18RzBYM2ko
Marleena, missä lienetkin,
Tahdon sormukseni saada takaisin,
Ynnä levyt, jotka sulle lainasin.
Marleena, oli yö ja kuu,
Enkä tiennyt, mitä meinas "I love you."
Oli purkkaa täynnä suudeltava suu.
Marleena, vuodet on vieneet sinut pois...
Marleena, voi jospa vielä rokki sois niin kuin silloin...
Näen vieläkin sen hameen ruudullisen
Yllä sun niin kuin silloin.
Näen kampauksen, jota sietänyt en -
Nyt se ois mulle rakkain,
Jos rokki sois...
Marleena, suklaasydämen
Sait silloin, nyt on aika syönyt sen,
Mutta kuinka käynyt on sen sormuksen?
Marleena, fritsuliina sun
On laatikossain jossain vieläkin -
Sen parfyymeihin itken iltaisin...
Marleena, faijaltas röökit käännettiin.
Marleena, ajalta siivet väännettiin tintarella.
Oi bellani mun, olen vieläkin sun.
Varjelkoon niin kuin silloin,
Kun kättäsi sain pitää vain omassain -
Nyt se ois mulle rakkain,
Jos rokki sois...- Anonyymi
Oikein hyvän näkee helposti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808