välillä vain niin mieli. Ei voi mitään.
Rakkautta tekee
15
416
Vastaukset
- voi
Sama käynyt mielessä :( Välillä niin toivoisi, et palat vain loksahtais paikoilleen odottamatta.
- Niinkö_se
vain jotenkin tapahtuisikin. Saisi vielä tähän elämään jonkun, josta vähän huolehtia ja muutenkin vähän "touhuilla". :)
- voi
Niinkö_se kirjoitti:
vain jotenkin tapahtuisikin. Saisi vielä tähän elämään jonkun, josta vähän huolehtia ja muutenkin vähän "touhuilla". :)
Toivossa hyvä elää, kun meidän taival lähti vähän vika raiteelle jo alussa, josko tilanne korjaantuisi ajan kanssa? Arkuutta ja palkoa, aika näyttää onko ne kuinka voitettavissa. Noinhan se kuuluisi mennä niinkuin tuot julki. Yhdessä olemista ja nauttimista toisen seurasta monella tavalla.
- Adfghhh
voi kirjoitti:
Toivossa hyvä elää, kun meidän taival lähti vähän vika raiteelle jo alussa, josko tilanne korjaantuisi ajan kanssa? Arkuutta ja palkoa, aika näyttää onko ne kuinka voitettavissa. Noinhan se kuuluisi mennä niinkuin tuot julki. Yhdessä olemista ja nauttimista toisen seurasta monella tavalla.
Kun mies ja nainen alkaa nussimaan ystävinä, niin hommat menee päälaelleen.
- sitätarkoitin
voi kirjoitti:
Tätä justiin se ois parhaimmillaan.
- tyttöjenkanssahöpöt
Tyttöjen kanssa höpöttelyn pitäisi auttaa siihen, tai sitten juuri päinvastoin eli entistä enemmän.
Minun työt ovat sellaisia että, ei fyysisesti ole kovin rankkoja paitsi joskus, mutta pitää tulla toimeen todella paljon erilaisten ihmisten kanssa päivittäin... pitää pystyä hieman analysoimaan ihmisiä, se on ehkä raskainta hommeleissa, en tee asiakaspalvelua lainkaan, päätin niin, koska olen liian julma asiakaspalvelija, se homma toisille.
Vastapainona sitten voin höpötellä tyttöjen kanssa täällä jotain hauskoja tai katsoa elokuvia ;D
- Onkin monesti hauskoja juttuja höpötyksissä, tai no yleensä on.- tyttöjenkanssahöpöt
..lisään että no melko samankaltaista se on työkavereiden kanssakin höpöttely sitten töiden lomassa kuin palstalla höpöttely, mutta asiat hieman erilaisia ;D
- samanlainenkorttikin
Ala lähettelemään joillekin tutuille tytöille pieniä joululahjoja jos tiedät heidän osoitteitaan.
Tietysti on se vaara että jos ovat jotain samaa tyttöporukkaa samalta kylältä niin kaikille olisi tullut joku samanlainen suklaarasia sinun lähettämänä :D Kai jokainen rakkautta kaipaa, sitä ei kiistäminen. Se onkin sitten asia erikseen, että saako sitä elämänsä aikana, vai jääkö syystä tai kolmannesta ilman,
onhan näitä, ihmiskohtaloita suomessakin, rakkauden puute saattaa alkaa jo kapsena, ja jatkua pitkäänkin.- pitäävainseikkailla
Minä en kyllä koe niin että olisin jäänyt rakkautta vaille elämässä ja suurin kiitos siitä on varmastikin entisille tyttökavereille.
Silloin on vakavaa jos ei koe itse että elämä olisi ikinä ollutkaan elämisen arvoista ja on siitä katkera Jumalalle, että miksi pitää elää tätä elämää, kun olen jo nähnyt kaiken mitä haluan nähdä?
Silloin itse aina yritän lähteä tekemään uusia "seikkailuja" jonnekin.
Alkaa masentamaan jos aina pitää ajatella että joo elämällä ei ole enää minulle mitään tarjottavaa, koska olen jo nähnyt kaiken. - henkkohtlahjoja
Pitää vain rohkaistua vähän ;)
Huvittava juttu tuli mieleen miten tekee "viisas" toimitusjohtaja joululahjojen kanssa, hän tilaa halvalla 31.12.2018 vanhentuvia suklaakonvehteja alihintaan lavan, hän myös tilaa painofirmalta osoitetarrat, joiden osoitteet hän on lähettänyt sähköpostitse.
Hän voi peräti pyytää jonkun vielä liimailemaankin ne tarrat ja postimerkit niihin paketteihin jotta ei itse tarvitse vaivautua sitäkään tekemään.
- toisinaantoistaa
Rakkautta vai paneskelua, eri asia kuitenkin, miehen ja naisen välillä
- todellakin
Jälkimmäistä
- Mitä_vai
Eikös ne nyt pysty yhdistämäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510634- 425622
- 435173
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033911- 483628
- 133563
- 313076
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise832959- 452728
- 562633