Moro, oon 14/04 ratsastusta harrastava tyttö päijät-hämeen seudulta ja jo useemman vuoden katellu kaikenlaisia "yliluonnollisia" sarjoja ja elokuvia joista osa on oikeesti huomattavan lähellä sydäntä.
Muummuassa The vampire diares, wolfblood, the originlas, shadowhunters yms.
Joka tapauksessa, kun omat kaverit on enemmän kiinnostunu riverdale tyyppisistä sarjoista [ei niissä mitää muttei mun tyylisiä ellei pretty little liars ja skam lasketa], en niitten kanssa voi siis keskustella sarjoista joka on oikeesti tosi harmi ku on vuosi kaupalla tullu kaikenlaista ahmittua netflixista, hbosta, viaplaysta ja ties mistä. Tän takia aattelinki et jos täällä ois samanhenkisä ihmisiä niin ois tosi mukava tietää ja tutustua vaikka jonkulaisessa wa ryhmässä tai snäpissä et voitas keskustella porukalla kaikesta maan ja taivaan välillä. Jos just sä koet olevast tälläi ihana ihminen niiiin olisitko kiltti ja tulisit juttelemaan <33 Sanonpahan vielä et Delena, Klaroline, ja Maddian on mun elämän shipit.
Eli pääasiassa aattelin just jotain wa ryhmää jossa voidaan keskustella ja jopa roolipelata jos täältä halukkaita löytyy :3
Ja siis just katoin ton Wolfbloodin loppuu ja mul on kauhee hinku puhuu siitä, mut frendit ei oo siitä ees kuullukkaa joten jos täält löytyy wb fani ni cmaa mun on pakko päästä selittää kuinka ihana Rhydian onn! [siis fr se on cute Maddyn kaa, Maddian elää ja tulee elämään vaikka kaksikko jättikin sarjan.]
Mut juu, tulkaas kaikki kultsipuppelit juttelemaan!
Wolfblood sekä vampyyripäiväkirjat, jne.
Caqub
1
122
Vastaukset
- Wolfblood
Mää oon iha jäätävä Wolfblood fani:D harmi vaa et yles ei oo ku 2 tuotantokautta niin en pystynyt katsomaan kakkos kaudesta ylöspäin:/ mis katoit sen wolfbloodin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775