Täydet viisi tähteä ja jaettu neljäs sija TM:n vertailussa. Taakse jäi monta laatumerkkiä.
Halvin hinta ja vertailun kalliimpien hinnalla niitä saisi neljät parit.
Joo joo, tottakai Biltema on lahjonut TM:n.
Kuka vielä haukkuu Bilteman jarrupaloja
9
4661
Vastaukset
- ennenkin huomannut
Myös Bilteman akut ovat pärjänneet hyvin testeissä. Samoin esimerkiksi SCART-kaapeli, 3.90euroa. Se voitti taannoin jopa pari sataa maksavat huippuhifikaapelit testissä. Mutta tietty siellä kuten muuallakin on myös huonoa kamaa, kuten esimerkiksi ne niitten halpistyökalut. Samojahan ne on kuin Hongkongeissa sunmuissa. Ne 10v-takuu-kamat onkin sitten ihan asiallisia hintoihinsa nähden.
- Kri
Viime viikolla minulla meni Bilteman viilapenkistä runko katkipoikki, ihan kevyessä hommassa vain.
Ostajana kannattaa vähän perehtyä tuotteisiin ja laatuun, Biltemassa on aikamoinen haitari huonon ja hyvän tuotteen välillä. Kaikkea löytyy!
Sellasen jutun olen huomannut monissa Bilteman työkaluissa, että kun he mainostavat heidän tykalujensa kestävän niin ja niin paljon suurempia voimia kuin joku tunnettu merkkityökalu. Niin se suurempi lujuus onkin saatu aikaan tekemällä työkalusta kömpelöitä, niin että ne ei aina edes mahdu siihen varsinaiseen kohteeseensa.
Mitäs se laatu oikeastaan on?
Jossain näin tällasen määritelmän; Laatu on tuotteen/palvelun kykyä täyttää asiakkaan toiveet!
Minusta on kuitenkin ihan hyvä asia, että tämmösiä Biltemoja on rantautunut myös Suomeen. - mie tiällä
Kri kirjoitti:
Viime viikolla minulla meni Bilteman viilapenkistä runko katkipoikki, ihan kevyessä hommassa vain.
Ostajana kannattaa vähän perehtyä tuotteisiin ja laatuun, Biltemassa on aikamoinen haitari huonon ja hyvän tuotteen välillä. Kaikkea löytyy!
Sellasen jutun olen huomannut monissa Bilteman työkaluissa, että kun he mainostavat heidän tykalujensa kestävän niin ja niin paljon suurempia voimia kuin joku tunnettu merkkityökalu. Niin se suurempi lujuus onkin saatu aikaan tekemällä työkalusta kömpelöitä, niin että ne ei aina edes mahdu siihen varsinaiseen kohteeseensa.
Mitäs se laatu oikeastaan on?
Jossain näin tällasen määritelmän; Laatu on tuotteen/palvelun kykyä täyttää asiakkaan toiveet!
Minusta on kuitenkin ihan hyvä asia, että tämmösiä Biltemoja on rantautunut myös Suomeen.Mutta esim. kuten joku sanoi, 10v takuulla olevat työkalut ovat olleet loistavia. Lamput ovat syvältä.
- laatutietoinen
Kyseessä oli siis volvon palat, jonkun muun merkin palat voi olla ihan eri laatua. Bilteema ostaa varaosansa ihan mistä sattuu. Esim. volvon palat tulee yleensä samalta valmistajalta kuin alkuperäisosat. Muiden eurooppalaismerkkien osat on yleensä ns. halpaosia.
Bilteemasta saa ihan käyttökelpoista tavaraa, kun tietää mitä ostaa ja mitä jättää ostamatta... - Jeppe
Käsitteet halpa ja hyvä kohtaavat harvoin. Miksi kukaan myisi huomattavan halvalla hyvää, jos siitä saisi paremmankin hinnan? Toisaalta kova hinta ei välttämättä takaa hyvää laatua. Yleisesti ottaen Bilteman tuotevalikoiman hinta-laatusuhde on paikallaan ja tuskin poikkeaa merkittävästi muista vastaavista liikkeistä.
Tuntuu uskomattomalta, että kun joku tumpelo ostaa jokin työkalun, joka maksaa kymmenesosan ammattilaislaadusta, hän sitten automaattisesti odottaa, että ostettu halpistyökalu on myös ammattilaislaatua. - jarrupalat...
Huutaa niin maan perkeleesti ku jarruttaa ja lasittuu helv... nopeesti. Että se niistä "hyvistä jarrupaloista".
- yrjö
vimmeksi kun laitoin bilteman levyt ja jarrupalat niin ongelma mikä aiheutui oli että ei jarru pitoa..no eikun irti tarkastelemaan no mikäs se siinä jarrulaikat siniset kauttaaltaan , no kokeilin levyä hioa ja puhaltaa niin ei pysty kumpikaan taasen orggis levyä kokeilin ja kumpikin pystyi aivan hyvin..no uudet laikat tilalle ja tarvikepalat myös kehiin ja kas kummaa jarrutus pito palasi ja ei sinistymis ongelmaa...
tästä asiasta juteltu toimittajien kanssa ja ei muuta syytä kuin liian kovaa materiaalia olevat levyt...
ps:itse olen alan ammattilainen ja ennen ei ole ollut sormittamista bilteman osissa eli joskus se sattuu kohdalle niin että napsahtaa...no nyt tiedän ainakin kokeilla hioma laikkaa ennen kuin mätän alle levyjä jotka ovat halpis hintaisia..- jessssss
Ostettiin Biltemasta sisälämppäri noin 10 v sitten. Hajosi heti, mutta vaihtoivat mukisematta uuteen. Se onkin sitten kestänyt tähän päivään asti.
- yrjö
jessssss kirjoitti:
Ostettiin Biltemasta sisälämppäri noin 10 v sitten. Hajosi heti, mutta vaihtoivat mukisematta uuteen. Se onkin sitten kestänyt tähän päivään asti.
kuten vaihelaatikko nosturin (helvetin halpa),moottoripukin,lenkkiräikät,ja muut ammatti työkalut ei siis niitä halpa nurkan kamoja vaan niitä oikeita työpkaluja...
yhden räikkälenkin olen joutunut palauttamaan ja vaihtamaan uuteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275