https://yle.fi/uutiset/3-10540626
Asiantuntematon luulisi, että lähiviikkojen ikävät tapahtumat saisivat Perussuomalaisten kannatuksen nousuun.
Kävikin aivan päinvastoin. Vihreät, Keskusta ja Siniset ovat tukevassa nousussa. Perussuomalaisten kannatus tipahtaa kuin kivi kaivoon. Kansa tukee puolueita, joiden tiedetään tiukasti pidättäytyvän oikeusvaltion periaatteisiin. Tänne ei haluta yhtään enempää rähinää tai turhaa öyhötystä. Kansa on puhunut, eikä siihen ole kenelläkään mitään mussuttamista.
https://yle.fi/uutiset/3-10542579
Perussuomalaisten puheenjohtajakin bongattiin 612-marssin lähtöpaikalla, mutta tämäkään tuskin pystyy nostamaan puolueen kannatusta. Vallankin, kun Jussi-paralla ei ollut edes lippua kädessä.
Lauletaan yhdessä Kai Hyttisen suosikkikappale kahteen kertaan: Antaa mennä, kun on alamäki taas.
Maahanmuuton vastustamisesta ei ole keppihevoseksi vaaleihin saakka
19
300
Vastaukset 19
- kuppapäälle
POLITIIKKA ei kuulu maahanmuuttopalstalle. Perseilijän perkele.
"POLITIIKKA ei kuulu maahanmuuttopalstalle. "
Äläpä erkki huuda.
Siltä osin, kun Perussuomalaisen puolueen keskeisin politiikka on maahanmuuton vastustaminen, myös puolueen menestyksen tarkastelu kuuluu tälle palstalle kuin luutu sivarin käteen.- tumputatsievästi
Luutu?
Ole nyt nuijapää hiljaa. Ei kuulu. Huono argumenttisi kertoo keppihevosmaisesta saivartelunhalustasi.
Teet asiattomia idioottiavauksia idiotismisi ilmentymänä.
Vastaa kysymykseen: oletko narsisti? tumputatsievästi kirjoitti:
Luutu?
Ole nyt nuijapää hiljaa. Ei kuulu. Huono argumenttisi kertoo keppihevosmaisesta saivartelunhalustasi.
Teet asiattomia idioottiavauksia idiotismisi ilmentymänä.
Vastaa kysymykseen: oletko narsisti?Luutu on sellainen sopivan kokoinen pala kangasta. Sivarit pesevät koulutuskeskuksen käytäviä luutuamalla. Jokainen sivari tuntee tämän liikunnallisen harrastuksen, myös Jussi.
Luuttu taas on keskiaikainen soitin. Äläpä sotke ja soosaa taas.- ammattimiehiä.näemmä
Moktar.Gubta kirjoitti:
Luutu on sellainen sopivan kokoinen pala kangasta. Sivarit pesevät koulutuskeskuksen käytäviä luutuamalla. Jokainen sivari tuntee tämän liikunnallisen harrastuksen, myös Jussi.
Luuttu taas on keskiaikainen soitin. Äläpä sotke ja soosaa taas.Kuten myös sinä näyt tuntevan hyvin käyttämäsi rätin erittäin hyvin työsi puolesta.
ammattimiehiä.näemmä kirjoitti:
Kuten myös sinä näyt tuntevan hyvin käyttämäsi rätin erittäin hyvin työsi puolesta.
Yksi siivoaa ja toinen komentaa siivoamaan. Olen ollut siellä komentavalla puolella. Mistä arvasit?
- Persilen.Lens
Moktar.Gubta kirjoitti:
Yksi siivoaa ja toinen komentaa siivoamaan. Olen ollut siellä komentavalla puolella. Mistä arvasit?
Eli siivousfirman kymppinä kotikoneelta etätyönä sätit alaisiasi?
Kiinteistörenki. :)
- VaiSemmosta
Mitähän sinä tuostakaan asiasta sieltä jenkkilästä käsin tietäisit! Tulisit joskus katsomaan tätä nykymenoa, niin ei tarttis Jukka turhaa siellä öyhöttää!
- pyh.ja.pah
Niin, jos uskominen on Yleä. Itse en kyllä paljoa uskoisi. Ei Trumpistakaan pitänyt kuulema olla mitenkään mahdollista tuleman presidenttiä.
- MokkaKuppa
Maahanmuuton vastustamisen vastustaminen menettää päivä päivältä kannatustaan.
- vieläviitsitkin
Olisit nyt vaan hiljaa ...
- Tolkun.mies
Aloittaja tarkoituksellisesti jättää kertomatta, että tuo kannatusmittaus on tehty ennen noita oulun lapsiin kohdistuneita joukkoraiskauksia.
- Nakkimukipersu
Äänestäjät tietävät, että persuilla ei ole mitään ratkaisuja maahanmuuton aiheuttamiin ongelmiin.
”Voi kauheaa kamalaa kun taas raiskattiin” on reaktio. Se ei ole ratkaisu
Joskus joku persu oikein kovasti yrittää keksiä jotain konkreettisia ehdotuksia. Lopputulos on jotain perustuslain vastaista sekoilua. ”Ihmisoikeudet eivät kuulu kaikille” tai jotain sen sellaista... - aavikon.vuoristo
Äläkäähän persurasset taas öyhöttäkö päät punaisina. Suomi tarvitsee turvapaikanhakijoita. Ei mulla muuta.
- ehkäpä.onkin
Taitaa aloittaja olla varsinainen keppihevonen henkisestikin.
- vastaa.nyt.kerrankin
Vastaa kysymykseen.
Oletko narsisti?"Vastaa kysymykseen."
Voisitko pyytää kohteliaasti ja kauniisti ensin. Imperatiivi ei lisää halujani vastata.- pelkäätkö.vastata
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Vastaa kysymykseen."
Voisitko pyytää kohteliaasti ja kauniisti ensin. Imperatiivi ei lisää halujani vastata.Kierona väistät kysymyksen.
Oletko narsisti?
- DonKihot
Perussuomalaiset eivät vastusta maahanmuuttoa, ollenkaan. Maahanmuutolle on Suomen laissa jja asetuksissa selvät säännöt. Maahanmuutto on hyvä asia meille kaikille. Se mitä vastustetaan on maanhantunkeutuminen (joka on naamioitu pakokaisuudeksi tms).
Mainitussa hutkimuksessa on /- 2% virhemarginaali, pienet muutokset jotka ovat tuon marginaalin sisällä ei merkitse mitään. Mutta kun pikkumuutoksista tehdään suuri "uutinen" niin se merkitsee, eli osoittaa "uutisen" tekijän mädännäisyyden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398