Maaliskuun alusta Hämeenkyrön kunnan vuokra asuntojen isännöinti siirtyi uudelle isännöitsijälle. Reallax isännöinti. Jostakin syystä vesilaskutus ei ole toiminut koko aikana juuri mitenkään. en tiedä onko uudella isännöitsijällä niin vähän henkilökuntaa ettei vesi laskutusta ehditä hoitamaan, mutta näyttää siltä että asiaan ei ole tulossakaan mitään parannusta.
Halvin tarjous ei aina ole paras
6
211
Vastaukset
- 123123123123
ei se saanut lämpöjäkään päälle maalämpötaloilla siellä ihmiset paleli ja tulivat kipeiksi
- samaäijätemputteki
Oliskin vaan vesilaskussa epäselvyyksiä ,sain maksukehoituksen maksamatomista vuokrista,en ole hänen mukaansa maksanut vuokraa sitten koko aikana kun tämä firma on hoitanut isännöintiä(03/18-12/18) Maksukehoitus uudenvuoden aattona postilaatikossa ja päivämääräkin valmiiksi ummessa.No lähetin maksupäivämäärät,summat ja viitteet sähköpostilla hänelle,soitin heti tänään onko tullut perille postit ja mitä nyt sitten olisi mahdollisesti minulla maksettavaa...Vastaus oli että ei ole kerinnyt perehtyyn asiaan...
- joohanjoopajoo
No ei varmaan ole ehtinyt perhtyy meinaan et ole ainoa. Mulla sama juttu paitsi 10-12/18 ajalta maksamattomia vuokria lähemmäs 800 euroa. Että taitaa mennä tosi näiden selvittämisessä. Ilmoitin sähköpostilla asiasta eikä ole vastattu mitään. Tosin minä en aio selvittää yhtään mitään mitä olen maksanut. Selvittäköön itse sotkunsa.
- Longben
Huomasitte varmaan muutoksen tilinumeron viitenumerossa.
- Anonyymi
Saa sentää jotain aikaiseksi:)
- asukasherra47
nyt se sai pilattua niittytien parkkipaikan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871939- 821760
- 511400
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471347- 1421311
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481242Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1061067Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!231022- 39965
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59952