Maaliskuun alusta Hämeenkyrön kunnan vuokra asuntojen isännöinti siirtyi uudelle isännöitsijälle. Reallax isännöinti. Jostakin syystä vesilaskutus ei ole toiminut koko aikana juuri mitenkään. en tiedä onko uudella isännöitsijällä niin vähän henkilökuntaa ettei vesi laskutusta ehditä hoitamaan, mutta näyttää siltä että asiaan ei ole tulossakaan mitään parannusta.
Halvin tarjous ei aina ole paras
6
180
Vastaukset
- 123123123123
ei se saanut lämpöjäkään päälle maalämpötaloilla siellä ihmiset paleli ja tulivat kipeiksi
- samaäijätemputteki
Oliskin vaan vesilaskussa epäselvyyksiä ,sain maksukehoituksen maksamatomista vuokrista,en ole hänen mukaansa maksanut vuokraa sitten koko aikana kun tämä firma on hoitanut isännöintiä(03/18-12/18) Maksukehoitus uudenvuoden aattona postilaatikossa ja päivämääräkin valmiiksi ummessa.No lähetin maksupäivämäärät,summat ja viitteet sähköpostilla hänelle,soitin heti tänään onko tullut perille postit ja mitä nyt sitten olisi mahdollisesti minulla maksettavaa...Vastaus oli että ei ole kerinnyt perehtyyn asiaan...
- joohanjoopajoo
No ei varmaan ole ehtinyt perhtyy meinaan et ole ainoa. Mulla sama juttu paitsi 10-12/18 ajalta maksamattomia vuokria lähemmäs 800 euroa. Että taitaa mennä tosi näiden selvittämisessä. Ilmoitin sähköpostilla asiasta eikä ole vastattu mitään. Tosin minä en aio selvittää yhtään mitään mitä olen maksanut. Selvittäköön itse sotkunsa.
- Longben
Huomasitte varmaan muutoksen tilinumeron viitenumerossa.
- Anonyymi
Saa sentää jotain aikaiseksi:)
- asukasherra47
nyt se sai pilattua niittytien parkkipaikan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125