Taas paitsiomaali Poolille

tiedättekyllä

Salah oli paitsiossa, mutta maali hyväksyttiin, kjäh kjäh. Poolin fanina täytyy kyllä tunnustaa, että tuomarit ovat olleet tällä kaudella aika suosiollisia Poolille. Ei voi valittaa, kjäh kjäh. Toivottavasti Pool tekee vielä toisenkin maalin Pornomouthia vastaan, ettei voiteta paitsiomaalilla et sillei hei.

4

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmemaali Evertonia vastaan ja toisen puoliajan nouseminen tappioasemasta voittoon Burnleyn vieraana kasvatti selvästi itsetuntoa. Täydet pisteet Bournemouthin rannikolta ei ole mikään itsestäänselvyys, joten Poolilla kulkee tällä hetkellä erittäin hyvin ja Napolin voittaminen kahdella maalilla tuntuu taas ihan mahdolliselta. Tulee taatusti olemaan huikea tunnelma ja alun hullunmyllystä on Napolin vaikea selvitä ilman takaiskua. Salah on kuin ihmeenkaupalla hiipinyt maalipörssin kärkeen. Lumiukolla on isot massit kiinni Obamayoungissa ja Kanessa, joten toivottavasti Salah jää tänä vuonna 2. tai 3. sijalle.

      • Mielenkiintoista muuten nähdä, lähteekö City varmistelemaan vähintään tasuria Chelskiä vastaan vai lähdetäänkö urut auki hakemaan voittoa.


      • tiedättekyllä

        Hyviä tuloksia Pool on tehnyt, vaikka aina ei peli ole ollut ihan parasta mahdollista tasoa. Evertonia vastaan tuli kyllä kaikkien onnenkantamoisten äiti, mutta kaikki otetaan vastaan, mitä saadaan. Kyösti mietti pitkään, ottaako hän tänään Nobista, mutta niinhän siinä kävi, että hän päätyi ottamaan. Ampumahiihdon Päivän Trio ei osunut, eikä Toto76, joten enää on yksi BTTS-kvartetti jäljellä. Nyt on toinen tölkki menossa, joten Chelskin ja Cityn pelin aikaan Kyösti on mukavassa nousukondiksessa. Oletus tietenkin on, että City voittaa, joten jos Chelski ottaa pisteenkin, niin sehän olisi pelkkää boonusta.

        Tiistain matsi Napolia vastaan ei toivottavasti tule liian äkkiä tämän matsin jälkeen. Pojan Kloppi antoi Salahin pelata aika pitkään, tosin kyllähän hänellä virtaa riittää. Salah on vihdoinkin väläytellyt viime kauden virettään, mutta Poolin fanipalstoilla naureskellaan silti hänelle, että minkä hemmetin takia hän näyttää nykyään niin nyrpeältä. Villeistä tuuletuksista ei ole tietoakaan, kjäh kjäh. Kyösti ei oikein ole vielä fundeerannut, että lähteekö Pool heti alusta apinan raivolla hakemaan kahden maalin voittoa, vai pelaako se tosi tarkasti, yrittäen estää Napon vierasmaalin. Tällä hetkellä on sellainen tuntuma bärsseessä, että aika varovaisesti ehkä aloitetaan. Olisiko kiikarilukemat vielä puoliajallakin? Kyösti saattaa pelata tulosvetoon 1-0, riippuen tietenniin kertseistä.


      • Gilbert59

        Gilbertillä on massien sijaan kassit tukevasti kiinni tervassa kiitos jäynäpoikien. Voi samperin samperin nulikat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe