on laiskoista jotka ei tee muitten hyväksi mitään vaan juopottelevat ja nyt tekee taas tauon jälkeen mieli tupakkia vaikka lupasin etten enää polta ja nyt näyttää etten pysty sitä pitämään. Tämmönen ihminen joka ei tee muitten hyväksi mitään ja aina toisilta on jotain vaatimassa jos apua tarvitsee! Miksi tämmöinen paskaläjä on pitänyt edes tehdä jos minua ei olisi niin kaikki olisi paremmin koskaan en ole aiheuttanut kuin huonoa oloa muille siis olen paska mikä paska miksi tämmöinen ongelmajäte saasta pitää edes olla olemassa mitä hyötyä tämmöisestä paskakasasta on kellekään? Tappakaa minut mutta älkää kiduttako rukoilkaa että tämmöinen paska kuolee en tee muutenkaan mitään kuin kasvatan syntilistaani ei minun olemassaololleni ole mitään järjellistä perustetta.
Mitä mieltä Jumala
8
113
Vastaukset
- onneksi
Jumala rakastaa myös sinua vaikka näetkin ihmiset syyllisinä kaikkeen mahdolliseen.
- jeesustelunsyy
Tässä on vastaus miksi olet olemassa, etkä ole karsiutunut luonnonvalinnassa.
- Eikiitosjeesus
Varmaan on ihan hyvillään. Itsekkään kun ei ole tehnyt muuta kuin yhden naintireissun 2000v sitten, ja aikaansaamattomuus näkyy periytyvän siinnäkin suvussa.
- 12____13
Jos näet, että voisit toimia paremmin, miksi et tee niin?
- perimäsäätelee
Se on perimässä, sama kun olisit työnarkomaani.
- 12____13
perimäsäätelee kirjoitti:
Se on perimässä, sama kun olisit työnarkomaani.
> Se on perimässä, sama kun olisit työnarkomaani.
En usko. ihmisen valinnat perustuu siihen mitä ihminen haluaa. Esim. jos polttaa tupakkaa, ihminen tekee sen, koska saa siitä jotain mitä haluaa. Siksi, jos haluaa luopua tupakasta, pitää ymmärtää miksi sitä haluaa polttaa. Sen jälkeen on mahdollista löytää ratkaisu siitä halusta eroon pääsemiseksi, jos niin haluaa. - aivojenkemiaa
12____13 kirjoitti:
> Se on perimässä, sama kun olisit työnarkomaani.
En usko. ihmisen valinnat perustuu siihen mitä ihminen haluaa. Esim. jos polttaa tupakkaa, ihminen tekee sen, koska saa siitä jotain mitä haluaa. Siksi, jos haluaa luopua tupakasta, pitää ymmärtää miksi sitä haluaa polttaa. Sen jälkeen on mahdollista löytää ratkaisu siitä halusta eroon pääsemiseksi, jos niin haluaa.Heroiini on yhtä addiktoiva kun nikotiini.
Voit kokeilla uskovaisilla heroiinia ja kysellä otatko annoksen vai jumalan.
- älärikoksiatee
Jos ei ole kakaroita niin ei mitään hätää.
Muuten joutuu arvioimaan monimutkaisia perinnöllisyys lakeja.
Kuolet ajallasi, ei elämä ikuisuutta kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389