Mistä Markku Koiviston voimat?

otto-ville

Kavahtakaa karismaattisia hurmoksia ja parantumisia ohi Raamatun kärsivän Messiaan, jeesuksen Kristuksen haavojen

Benny Hinn on siunannut Rodney Howard-Brownen, joka on puolestaan kaatanut neureskellen Markku Koiviston! Joko jotain pahaa kirkastuisi!

Tuokiokuvia RHB:n perjantain 2003 kokouksista
Erään kokoukseen neutraalilla mielellä menneen henkilön kokemus:

- Mies huutaa kovaäänisesti paikallaan. Sätkii käsiään ylös ja alas.
Ilmeisesti huuto käy edessä istuvan miehen korviin, joka kääntyy ja sanoo tyynesti: ota nyt rauhallisesti, meillähän on rauhan Jumala.
Ilmeisesti tämän ”rauhan Jumalan” käsittelyssä omasta mielestään ollut mies huutaa vihaisesti edelliselle: Turpa kiinni!

- Puhuja (RHB) uhkailee kuolemalla ja kiroaa ne, jotka arvostelevat häntä.
Hän keskeyttää kokouksen ennen uhrin kantoa ja sanoo tuntevansa, että paikalla on ihmisiä, jotka eivät ole siunanneet sitä mitä hän puhuu.
Hän kehottaa näitä ihmisiä lähtemään rakennuksesta oman turvallisuutensa vuoksi.
Hän ei kuulemma tiedä kävisikö heille heti kuten Ananiaalle ja Safiralle (kuolivat) vai kävisikö niin, että tästä eteenpäin heidän elämässään kaikki asiat alkavat mennä pieleen ja tuhoutua.
Muutamia ihmisiä lähtee, mutta puhuja ei ole tyytyväinen.
Hän kiertelee ja katselee ja kehottaa ihmisiä lähtemään paikasta, jos eivät siunaa hänen puhettaan.
Hänestä näiden ihmisen, jotka ovat mielessään kritisoineet häntä, pitäisi itse asiassa polvistua hänen eteensä ja olla pahoillaan ja rukoilla anteeksiantamusta.

- Puhuja huutaa kahviosta kokousta katsoneille (mm. mies lapsineen, pari muuta miestä), että mitä fariseuksia siellä tuijottaa, älkää luulko, että teidän IDIOOTTIen vuoksi lopettaisin siunauksieni jakamisen.

- Puhuja kiertää yleisön joukossa ja sanoo, että hän tuomitsee siunauksien tulevan ihmisten päälle. Siunaukset ottavat ihmiset valtaansa (overtake).

- Puhujan mukaan, jos ihminen ei halua Jumalan siunauksia, ottakoon siis kiroukset.
Näin siunauksista kieltäytyvien omaisuus tulee virtaamaan pois heiltä ja ”oikeiden” uskovien taskuun.

- Puhuja sanoo demoniksi kartanonsa kattoa korjannutta henkilöä, joka oli sanonut, että tämän talon hinnalla hän (korjaaja) olisi elänyt vuoden.
Puhuja ja yleisö nauravat iloisesti kun kuulevat, että myöhemmin ko. korjaaja oli ajanut pahan kolarin puuta päin. Puhuja toteaa, että taisi olla demoneita täynnä koko auto.

- Puhuja ei puhu Jeesuksesta, ainoastaan käyttää tämän nimeä tietyissä tilanteissa jakaessaan siunauksiaan.

- Puhuja ihmettelee miksi häntä syytetään varojen keräilystä. Kolehtikorien ja maksusitoumuskaavakkeiden kiertäessä yleisön joukossa hän toteaa, että missä välissä hän mitään omaisuutta ehtisi edes kerätä, kun on koko ajan pitämässä kokouksia (sic!).

- Puhuja sanoo, että häntä arvostelevat ihmiset ovat pahoja, jotka eivät itse tee mitään auttaakseen hädänalaisia.
Näin ollen hän kehottaa heitä pitämään turpansa kiinni.

- Puhuja muistaa moneen otteeseen tuoda esille, miten suomalaiset ovat erityislaatuisia, suomalaiset rahoittavat Euroopan evankelioinnin, suomalaiset ovat uskollisia, tuhannet ihmiset tulevat kiittämään suomalaisia taivaassa - ja tälle suomalaiset luonnollisesti hurrasivat innokkaasti. Hän nostattaa uskollisia partnereitaan ylös penkistä taputettavaksi. Partnereille on luonnollisesti myös varattu eturivin paikat.

jne. jne.

Noin yleisesti tuntui siis olevan, että tilaisuudessa käytettiin paljon vahvasti ihmisiin vaikuttavia inhimillisiä retorisia keinoja: esimerkiksi paljon toistoa, ihmiset laitettiin toistamaan RHB:n perässä kerta toisensa jälkeen; siunaukset tulevat ylleni, siunaukset tulevat ylleni (overtake me).
Jumalasta puhuessaan RHB nosti ikään kuin pyhyyden tuottamiseksi äänenvoimakkuuttaan. Hän kertoili mukavia juttuja, saaden ihmiset nauramaan jne. ja kierteli yleisön joukossa katsellen pitkään hiljaa, kunnes yht´äkkiä karjaisi ”Be blessed”, saaden ihmiset putoamaan tuoleiltaan.

En kuitenkaan kokenut, että kyse olisi ollut vain inhimillisesti karismaattisesta ihmisestä, joka saa toiset seuraamaan itseään.
Varsinkin tämä kuolemalla uhkailun kohta oli sellainen, joka oli selvä henkivaltojen kohtaaminen ja itsekin jouduin menemään pelossani ja valheen sumuttamana niin pitkälle, että muutaman hetken ajan todella ajattelin, että näinköhän Jumala minut sitten tähän tappaa.
Pelkäsin siis kuolevani.
Kunnes sitten sain rukoiltua. Ensin rukoilin vain sitä, että jos näin sitten on, niin Herra pitäköön huolen lapsestani ja isästäni. Sitten ymmärsin, että kyse on valkeuteen pukeutuneen vihollisen raa’asta pelottelusta.

Mutta voin sanoa, että huojennus oli varsin todellinen, kun kokouksen jälkeen huomasinkin olevani Pizza Hutissa syömässä, enkä vainajana.
Onneksi olimme menomatkalla rukoilleet ja lukeneet Raamatusta Jumalan suuruudesta kertovia kohtia. Ilman tätä suurta Jumalaa, ei meillä olisi vastustajaa vastaan ripaustakaan toivoa.
Jos en siis olisi tuntenut Jumalaa sitä vähäistä määrää mitä Häntä tunnen, en tiedä olisinko tullut kokouksesta selväjärkisenä pois tai sitten olisin ottanut vastaan todennäköisesti kaikki ne ”siunaukset” joita siellä jaettiin. Herra yksin voi pitää meidät pystyssä. Kiitos siitä Hänelle.

Olin kuullut paljon kyseisestä puhujasta jo aikaisemmin, mutta halusin mennä paikalle kysyen Herralta mistä asiassa oli kysymys. Olin täysin valmis tulemaan loppupäätelmään, että kyseinen ihminen on Jumalan palveluksessa (tämä itse asiassa olisi ollut minulle helpotus). Muuten ei olisi ollut mieltä sinne mennä. En siis mennyt tuomitakseni, huvittumaan tai katsomaan ihmisten kaatuilua. Uskon vieläkin, että ihminen voi myös kaatua oikeasti Pyhän Hengen kosketuksesta.

Aluksi tilaisuus oli minusta pitkäveteinen. Puhuja kertoili pitkän ja huvittaviakin yksityiskohtia sisältävän tarinan matkastaan Australiaan. Kärpäsiä oli paljon ja paikallinen pappi nieli saarnatessaan varmaankin kymmeniä ötököitä. Tästä RHB lohkaisikin, että mahdollisesti pappi
ajatteli, että "I was a stranger and you let me in" (vrt. Raamattu).

Ajattelin kuulopuheiden olevankin jo liioiteltuja, mutta sitten asiat alkoivat tulla yhä selvemmin esille. Jälkeenpäin ajatellen tämä Raamatun kohta ”minä olin outo, mutta te päästitte minut sisään” saattoikin olla profeetallista totuutta koko tilaisuudesta.
Mitä on se outo, jonka ihmiset päästävät sisäänsä – kyseenalaistamatta?

En siis kokenut, että kyseessä olisi ollut Raamatun Jeesusta ja Jumalaa julistava henkilö. En tunnistanut minun paimeneni ääntä. Tämä on todella vakavaa ja surullista. Hämmentävää myöskin, miten kaikki ne ihmiset olivat kuin ohjelmoituja vastaanottavuudessaan. Välillä tuntui kuin olisi ollut scifi-elokuvassa, jonkun suuren ohjelmoidun massan keskellä, ymmärtämättä miten tämä voi olla mahdollista.
Hämmentäväksi asian tekee myös se, että välillä tilaisuudessa oli Pyhän Hengenkin läsnäolo aistittavissa, etenkin ylistyksen aikana. Jälkeenpäin kuulin, että radio Deihin oli soittanut myös
järkyttyneitä ihmisiä, joten ilmeisesti paikalla oli ollut aidosti Herraa etsiviä.

Mukana RHB:n siunattavana oli myös Markku Koivisto ja minua itketti nähdä hänet RHB:n käsittelyssä. Huomatessaan ihmisten taputtavan RHB:n siunatessa Koivistoa, hän tuli kerta kerran jälkeen uudelleen Koiviston eteen, kaatoi hänet ja nauroi samalla todella pirullista (lievästi sanottuna) naurua.
Ei ollut vaikea kuulla kuka, mikä ja miksi siinä nauroi. Jonkin aikaa pystyin sitä katsomaan, mutta sitten minun oli pakko lähteä pois. Se oli sietämätöntä.

Käsittämätöntä onkin mikseivät ihmiset kuule, eivätkä näe.

Minun mielestäni nämä eivät todellakaan ole mitään leikittelyn tai huvittelun
asioita, vaan elämän ja kuoleman kysymyksiä monella eri tapaa.

Kavanhtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat luoksenne lammasten vaatteissa, mutta ovat sisältä
raateleviaisa susia...saatanakin voi pukeutua valkeuden enkeliksi!

22

1884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa

... mitä tilaa. mitäs meette noihin tilaisuuksiin kaatuilemaan. voihan sitä ihan rauhassakin kuunnella. Voi kun kerrankin tulis mulle räyhää ja riehuu niin näkis mistä se todellinen voima tulee!!

• K-mies

Kuinka minta pitää lahköpökkelöitä varoittaa mennä hörisevien hypnoottien käsien alle muka ladattavaksi?
        Tekisi vetää turpaan sitä hevosnaama Brownea

• otto-ville
        K-mies kirjoitti:

Kuinka minta pitää lahköpökkelöitä varoittaa mennä hörisevien hypnoottien käsien alle muka ladattavaksi?
        Tekisi vetää turpaan sitä hevosnaama Brownea

luvannut stigmat jollekulle naiselle?
        Oletko lukenut tiedon vai kuullut?

Onko teksti jossakin netissä?

• Joku vaan
        otto-ville kirjoitti:

Mitkä ihmeen stigmat? mitä se tarkoittaa?

• KTS
        Joku vaan kirjoitti:

Mitkä ihmeen stigmat? mitä se tarkoittaa?

Stigmat ovat Kristuksen haavat, jotka varsinkin katolisen perinteen mukaisesti täysin Kristuksen mukaan ojentautunut kristitty voi ihmeellisesti saada käsiinsä, jalkoihinsa, kylkeensä ja otsaansa.

• K-mies
        otto-ville kirjoitti:

Luotettava ihminen joka oli jalovaaran vieressä kuuli ja myöhemmin sain tästä kuulla.
        Oikean noidankin "täytti" hengellä ja kuulin sen noidalta ja toiselta "kaukoparantajalta" vielä
        varmistukseksi, joten en valehtele.
        Mitä "Herran" merkkejä ne stigmat ovat?
        Ja miksi mieheksi pukeutunut, tukkansa leikannut munaton pelle sellaisia menee ennustelemaan.
        Ei ole kuulunut stigmoista mitään.

• ReaStr
        K-mies kirjoitti:

Luotettava ihminen joka oli jalovaaran vieressä kuuli ja myöhemmin sain tästä kuulla.
        Oikean noidankin "täytti" hengellä ja kuulin sen noidalta ja toiselta "kaukoparantajalta" vielä
        varmistukseksi, joten en valehtele.
        Mitä "Herran" merkkejä ne stigmat ovat?
        Ja miksi mieheksi pukeutunut, tukkansa leikannut munaton pelle sellaisia menee ennustelemaan.
        Ei ole kuulunut stigmoista mitään.

Olen ollut vuosia sitten sekä Koiviston että Jalovaaran kokouksissa ja heidän rukoiltavana.En ollut koskaan aikaisemmin edes kuullut heistä, joten ennakkoasenteita ei minulla ollut.
        Koiviston edessä seisoessani kuulin hänen mumisevan ja höpisevän jotain epämiellyttävältä kuulostavaa ääntelyä ja lensin lattialle kuin liimautuneena.En päässyt siitä ylös vaan "voima" painoi minut lattiaan takaisin.Koin sen hyvin väkivaltaiseksi enkä voinut kontrolloida käytöstäni.Olen todennut hänet okkultiseksi julistajaksi, joka jakaa väärään, eksytyksen hengen voimaa.
        Sama tapahtui vuotta myöhemmin Jalovaaran käsien alla-Se oli todella hirvittävää maata maassa enkä päässyt silloinkaan ylös vaan "voima" piti minut lattialla makaamassa.Varokaa tällaisia "susia lammasten vaatteissa".Mitään evankeliumia ei kumpikaan julistanut vaan "ihmeparantumisia".

• alkup.raimo
        ReaStr kirjoitti:

Olen ollut vuosia sitten sekä Koiviston että Jalovaaran kokouksissa ja heidän rukoiltavana.En ollut koskaan aikaisemmin edes kuullut heistä, joten ennakkoasenteita ei minulla ollut.
        Koiviston edessä seisoessani kuulin hänen mumisevan ja höpisevän jotain epämiellyttävältä kuulostavaa ääntelyä ja lensin lattialle kuin liimautuneena.En päässyt siitä ylös vaan "voima" painoi minut lattiaan takaisin.Koin sen hyvin väkivaltaiseksi enkä voinut kontrolloida käytöstäni.Olen todennut hänet okkultiseksi julistajaksi, joka jakaa väärään, eksytyksen hengen voimaa.
        Sama tapahtui vuotta myöhemmin Jalovaaran käsien alla-Se oli todella hirvittävää maata maassa enkä päässyt silloinkaan ylös vaan "voima" piti minut lattialla makaamassa.Varokaa tällaisia "susia lammasten vaatteissa".Mitään evankeliumia ei kumpikaan julistanut vaan "ihmeparantumisia".

mutta estin sen. Hän pyysi minua polvistumaan, mutta sanoin, että olen ensinnäkin Jeesuksen veren alla turvassa ja toiseksi polvistunvain Kristuksen edessä...Pirkko melkein itki ja kysyi miksi emme voi rukoilla yhdessä! Sanoin, että voin toki rukoilla, mutta vain Jeesuksen veren ja nimen turvin, mutta en halua kättenpäällepanemista!

Mistä moinen pakkomielle saada koskea?

Eo ainakaan Jumalan Hengeltä!

• pysyi pystyssä
        alkup.raimo kirjoitti:

mutta estin sen. Hän pyysi minua polvistumaan, mutta sanoin, että olen ensinnäkin Jeesuksen veren alla turvassa ja toiseksi polvistunvain Kristuksen edessä...Pirkko melkein itki ja kysyi miksi emme voi rukoilla yhdessä! Sanoin, että voin toki rukoilla, mutta vain Jeesuksen veren ja nimen turvin, mutta en halua kättenpäällepanemista!

Mistä moinen pakkomielle saada koskea?

Eo ainakaan Jumalan Hengeltä!

Epäonnistuneen kaatamisyrityksen jälkeen henki sanoi eräälle pitkään uskossa olleelle lapsikastetulle henkilölle "pitikö mennä noitien puheille, olisinhan minäkin sinut parantanut".

• Pare
        ReaStr kirjoitti:

Joskus olen käynyt siellä missä Koivisto, joku latvialainen evankelista ja englantilainen Colin sukunimeä en muista, olin siellä kokouksissa tai kirkossa, olen tuntenut sen voiman jalkani alkaa tutista mutta Jalovaaran kokouksissa en ole koskaan tuntenut Jumalan voimaa.
        Koivisto on varmasti Jumalan asialla koska olen kuunnellut sen saarnoja monta kertaa, ei mitään harha oppia ole tullut minun korviini.

• Raven
        pysyi pystyssä kirjoitti:

Epäonnistuneen kaatamisyrityksen jälkeen henki sanoi eräälle pitkään uskossa olleelle lapsikastetulle henkilölle "pitikö mennä noitien puheille, olisinhan minäkin sinut parantanut".

Käväistiin kaverin kanssa ihan piruuttamme testaamassa ko. kaverin temppua. Ei saanut kumpaakaan nurin, vaikka yritti väkisin (siis koko massallaan) otsasta painaa alas.

• vaikuttaa
        Pare kirjoitti:

Joskus olen käynyt siellä missä Koivisto, joku latvialainen evankelista ja englantilainen Colin sukunimeä en muista, olin siellä kokouksissa tai kirkossa, olen tuntenut sen voiman jalkani alkaa tutista mutta Jalovaaran kokouksissa en ole koskaan tuntenut Jumalan voimaa.
        Koivisto on varmasti Jumalan asialla koska olen kuunnellut sen saarnoja monta kertaa, ei mitään harha oppia ole tullut minun korviini.

Oppi ja puheet voivat vaikuttaa ihan ensikuulemalta hyvin oikealta, mutta se henki, mutta se henki.

Jeesuksen lähipiiristäkin Saatana meni Juudakseen, ja Pietarinkin kautta Saatana puhui Jeesukselle, niin Jeesus näki väärän hengen ja sanoi sille Mene pois Saatana. Ilman toimivaa henkien erottamisen armolahjaa ei lahkokarismaattiseen tilaisuudeen kannata edes mennä voimiaan koettelemaan Saatanan ja mukana olevien alempiarvoisten demonien kanssa. Ohessa tietoa kuinka henget koetellaan, se auktoriteetti on jokaisella uskovalla.

http://www.niksula.cs.hut.fi/~ahuima/toronto/trust.html

• tuli

tämä kaikki on minulle tuttua, enkä kaikkea hyväksy, tiedän, että Koivisto on käynyt kaatumassa tämän toronto "siunauksen" voimasta, joka ei minusta ole mikään siunaus, kuitenkin, raamattu on raamattu, ja se sana on Jumalan sanaa: ja joka sanoo: " sinä hullu", on ansainnut helvetin tulen.
      lukekaa hyvät ihmiset Rick Joynerin kirjat: petos, taistelu, voitto, sekä: kutsu, lukekaa avoimin mielin, heittäkää ennakkoluulenne sivuun, ei tarkoita, että sinun täytyisi kaikki "niellä".
      mitä nykyiseen Kristikunnan tilaan tulee, Joynerin kirjoista löytyy vastaus!.

• YMMÄRTÄÄ MITÄÄN
      • ReaStr

• alkup.raimo

kuten toronto-ilmiökin:
        Äskettäin julkaistiin eräiden henkilöiden yhteinen julkilausuma ns. Toronton siunauksesta (Perusta 5/1996, s. 256-257). Julkilausumassa tuomitaan kyseinen ilmiö ja sanotaan mm.: “Vakaumuksemme mukaan Toronto-ilmiö ja uudemmat, rinnakkaiset vaikutukset ovat osa Jumalan sallimaa eksytystä (Mk. 13:22) ja valmistavat kristikuntaa luopumukseen. Ilmiöt eivät ole Pyhästä Hengestä, vaikka monet niin uskovatkin. Ne ovat toisaalta peräisin ihmisen sielun mekanismeista, toisaalta riivaajasta eli saatanasta. Kohtaamme niissä myös voimistuvan okkulttisen karismaattisuuden”.
        Karismaattisuuden yhteys okkultismiin (salatiede) on ilmeinen ja käy yhä ilmeisemmäksi, kuten kyseinen julkilausumakin todistaa. Korealainen Paul Yonggi Cho on tunnettu julistaja, kirjoittaja ja karismaatikko. Chon teologiaa on moni arvioinut okkultistiseksi. Cho opettaa ns. visualisointia: ihminen esim. visualisoi eli kuvittelee mielessään menestyvän kirkon tai aviopuolison kasvot ja tämä näky sitten muuttuu lopulta todeksi. Tämä muistuttaa läheisesti ns. positiivista ajattelua, jota meilläkin markkinoidaan. Yhteys Chosta muihin karismaatikoihin kulkee mm. seuraavaa reittiä: Cho - C. Peter.Wagner (Fuller-instituutti, USA, Kirkon kasvu-liikkeen pesäpaikka) - John Wimber - “Toronton siunaus” - karismaattiset ryhmät eri puolilla maailmaa.

• NE TEISTÄ JOTKA EI OLE OIKE...
      • ReaStr

Lainaus:

NE TEISTÄ JOTKA EI OLE OIKEASTI USKOSSA EI VOI
        Kirjoittanut: YMMÄRTÄÄ MITÄÄN 24.2.2005 klo 22.02

Mitähän tarkoitat? Meinaatko ettei Jumala ole antanut kaikille ihmisille omia aivoja ja niiden käyttöoikeuksia?

Rea Stråhlmann http://groups.msn.com/vapaasana

• JUMALA ON PYHÄ JUMALA
      • ReaStr

Tämä linkki sisältää keskustelufoorumin: http://groups.msn.com/vapaasana

Kristillinen yhteisö lähinnä
        karismaattisista harhoista
        informoiva. Keskustelemme
        vapaasti Raamatun totuuksista
        ja tutkimme uusia ilmiöitä,
        arvostelemme niitä Raamatun
        valossa kuten Raamattu kehoittaa.
        Sekä kaikista uskoon liittyvistä
        asioista, henkilöistä tai
        uskonsuunnista riippumatta.
        Mottomme on sananvapaus.

Rea Stråhlmann Göteborg/Partille

• Helena
        ReaStr kirjoitti:

Tämä linkki sisältää keskustelufoorumin: http://groups.msn.com/vapaasana

Kristillinen yhteisö lähinnä
        karismaattisista harhoista
        informoiva. Keskustelemme
        vapaasti Raamatun totuuksista
        ja tutkimme uusia ilmiöitä,
        arvostelemme niitä Raamatun
        valossa kuten Raamattu kehoittaa.
        Sekä kaikista uskoon liittyvistä
        asioista, henkilöistä tai
        uskonsuunnista riippumatta.
        Mottomme on sananvapaus.

Rea Stråhlmann Göteborg/Partille

Tässä on erään mielestäni Jumalan profeetan kirjoitusta vastaavista ilmiöistä lopun aikana:
        "Meidän tulee huolellisesti tarkata toivomme perustusta, sillä me saamme vielä tehdä selkoa
        siitä raamatulla.
        Tämä eksytys leviää, ja joudumme vielä taisteluun sen kanssa kasvoista kasvoihin.Jollemme ole valmistautuneet siihen ,lankeamme ansaan ja tulemme voitetuiksi.Mutta jos teemme mitä voimme
        ollaksemme valmiit taistelua varten,mikä on tulossa, suorittaa Jumala osansa ja hänen kaikkivoipa käsivartensa on suojeleva meitä.
        Ennemmin hän lähettäisi kaikki kirkkaudessa asuvat
        enkelinsä avuksi uskollisille sieluille kuin sallisi saatanan valheellisten ihmetöiden eksyttää
        heitä.Minä näin sen nopeuden jolla tämä eksytys(spiritismi monine haaroineen)leviäisi.Sain nähdä salaman nopeudella kulkevan matkustajajunan.
        enkeli pyysi minua katsomaan tarkkaan.Kiinnitin silmäni junaan.Näytti siltä kuin koko maailma olisi junassa.Hän osoitti minulle junailijan, joka
        näytti komealta ja kauniilta henkilöltä, johon kaikki matkustajat katsoivat kunnioituksella.Hämmästyin ja kysyin seurassani olleelta enkeliltä kuka hän oli."Hän on saatana,
        hän on junailija valkeuden enkelin muodossa, hän on ottanut maailman vangiksensa, heidät on jätetty voimallisen eksytyksen valtaan uskoaksensa valheen, jotta heidät tuomittaisiin.
        Tämä taas, joka on arvoltaan hänen jälkeensä on koneenkäyttäjä ja muilla hänen apulaisillaan on erilaisia tehtäviä ja virkoja sen mukaan, kuin hän heitä tarvitsee. Ja kaikki he kulkevat salaman nopeudella tuomiotaan kohti...."
        Tämä teksti jos mikä kertoo juuri sen mitä parhaillaan maailmassa tapahtuu.Missä on turvapaikka?Mikä voi pelastaa tästä eksytyksestä?
        EI mikään muu kuin selvä ja muuttumaton evankeliumi, Jeesuksen veren voima, Kristuskallio.
        Todellinen kristitty pakenee Jeesuksen jalkojen juureen ja hänen verensä suojaan.
        Jumalalla on vilpittömiä lapsia kaikkien seurakuntien joukossa.
        Ja ennenkuin Jumalan vitsaukset vuodatetaan, kutsutaan saarnaajia ja kansaa ulos näistä langenneista seurakunnista.Saatanakin tietää tämän, koska tuntee kirjoitukset,hän synnyttää väärää herätystä, jotta totuuden hylänneet sielut
        luulisivat Jumalan olevan heidän kanssaan.Mutta valo kyllä loistaa, ja vilpittömät jättävät langenneet srkunnat ja asettuvat sen pienen jäännöksen puolelle.Maran nata, Jeesus Kristus on Herra!

• pöhköliini

Ja pakko sanoa, että sain paljon hyvää sieltä.
      Jumala on se, joka parantaa. Jalovaara on myös ihminen ja saattaa syyllistyä ylilyönteihin välillä.
      Olen käynyt myös kaatamiskokouksissa, ja en ole koskaan kaatunut. En Jalovaaran, enkä muidenkaan tilaisuuksissa.
      Myös Torontolaisuuden olen kokenut. Varmasti paljon siitä oli mielikuvituksen tuotetta, mutta paljon myös uskoa lisäävää. Monet ilmiöistä olivat taatusti
      sielullisia ja omakeksimiä.Siinä oli kyllä todellista voimaa.
      Vielä olen uskossa. Usko on muuttunut tavallisempaan suuntaan ja koen siunaavana normaalit jumalanpalvelukset ja kokoukset, kuten meillä hellareilla yleensä on. Ylilyönnit alkavat poistua ja tilalla on hiljainen luottamus Jumalaan, joka auttaa hädän hetkellä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      227
      14861
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      21
      2227
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1873
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      147
      1288
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      95
      1260
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      25
      1138
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      902
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      859
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      735
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      708
    Aihe