Foorumilla

- Minä en ole solminut ainuttakaan sopimusta johtajuuksista ja alaistaidoista Adventtikirkkoon liittyen.
Olen ollut Adventtikirkon jäsen 2000 luvun alusta seitsemän aktiivista seurakuntavuoden ajan.
Olen suorittanut yhdistystoiminnan talkoo palvelutehtäviä. Kaikki yhdistystoiminta armaassa maassa sujuu vapaaehtoisvoimin jota jäsenet suorittavat. Olen kaiken maallikon ko. talkoo-vastuuni hoitanut joka päivä 100% vastuullisesti silloin kun vastuita oli.

Viimeinen laillinen esimiesasema suhteessa minuun on ollut viimeisessä työpaikassani.

Vietän eläkepäiviäni ja olen keskustelijana foorumilla kansalaismielipiteen missiossa perustuslain 11-12§ oikeuksilla foorumilla ja omalla kotisivutilallani esittämässä kansalaisen ns. luonnollisen henkilön mielipidettä myös siitä mitä mieltä olen Raamatun kirjoituksista. Kansalaisella on tähän oikeus ilman että kansalaisen pitäisi olla jonkun palveluksessa.

En suorita Adventtikirkolle mitään, en ole julkisen oikeushenkilön palveluksessa enkä alaisena kenellekään. En kelpaa adventtiseurakuntien vaalinkäyntiin, koska en ole jäsen.
Olen lähtenyt toiminnasta 1.6.2006 -12,5 vuotta takaperin.


Olen lainkuuliainen kansalainen, joka on useiden vuosikymmenien ajan noudattanut armaan maan oikeusvaltiomme lakisäädökset. Rikoksesta syytettäväksi ja tuomittavaksi on riittänyt tapahtumafaktaa ja lakisäädösmassaa rattijuopumuksesta tuomioon maan perustuslaillisessa tuomioistuimessa 1980 luvulla. Mistään muusta ei ole voitu syyttää ja tuomita rikoksesta rikoslakien nojalla. Yksi ylinopeus-sakko on 1980 luvulla. Siviili poliisi härnäsi minua takapuskurissani kiinni 10 km, ja kun hermostuin ja laitoin kaasua heitti vilkun katolle ja kirjoitti sakon.


Minulla ei ole mitään tekemistä nuorisoseksin kanssa. Minun elämäni joka ainoan vuosikymmenen joka ainoa mahdollinen seurustelu- ja seksikontakti jossa osapuoli on ollut minua nuorempi -nämä minua nuoremmat osapuolet ovat tänään vähintään isovanhemman ikäisiä ihmisiä 50 villityksessään. Ovat 50 ja 60 vuotispäiviänsä viettäneitä ja juuri 50 ja 60 päiviänsä juuri hetikohta viettäviä henkilöitä. Minun 50- villitys oli 47-53 iässä. _60 vuotiaana ole havainnut villitystä.

- Minun jokainen seksikontakti elämäni varsitiellä on siis vähintään 50- villityksen parissa tänään -jokainen mahdollinen minua nuorempi osapuoli.

Olen koko elämäni ollut yleisten sauna-allastilojen käyttäjä 1960 luvun lapsuudesta saakka virkistys- kunto- ja avantouimarina olen lätrännyt yleisissä vesissä koko elämäni.
Ainuttakaan sanaa seksuaalista en ole ehdotellut kummallekaan sukupuolelle 1960 luvulta laskettuna vuosikymmenien varsilla ko. yleisissä sauna- allastiloissa. En ole ainuttakaan sanaa puhunut kenenkään seksuaalisesta ko. tiloissa koskaan ko. tiloissa tai ko. tilojen ulkopuolella.
Minä en ihmisten haarojen väleistä ole puhunut elämässäni sanaakaan koskaan mitään.
Minun alapää-suuseksi-missiot kuuluvat tilannekohtaisina 1970-1980 lukujen nuoruuteeni 30-43 vuoden takaiseen aikaan. Minulla ei ole ollut ainuttakaan homo-rakkaus-suhdetta elämässäni.


En ole uskovaisten tuomioistuimen alainen. Armaassa maassa on laillinen tuomioistuin maan perustuslain mukainen tuomioistuin.

Minä en tunne Adventtikirkon enkä minkään muunkaan uskonnollisen ja/tai hengellisen järjestön, kirkon, seurakunnan johtajia. Nämä viettävät omissa ystävissään ja omissa rakkaissaan elämäänsä.
Minulla ei ole näihin vuorovaikutusta, enkä ole koskaan solminut sopimuksia alaistaidoista tai kirkon ja seurakunnan ohjekirjoista johtajuuksista puhumattakaan.

Ottakaa ihka omille eläkepäivillenne johtajat. -Ei minulle. Työsopimus pitää olla minulla pakollisesti, jos minulla on esimies-johtaja jossakin. Päättelen työsopimuksesta alaistaidon velvollisuuteni ja mitä olen sopinut. Mielivallalle mieluisaksi ei ole armaassa maassa kukaan.


Jokainen jokaisen uskonnollinen tai hengellisen järjestön ja kirkon jäsen, -em. seurakuntien jäsen on saanut vuosikymmenien aikana viettää oman henkilökohtaisen uskonelämänsä ja oman perhe-elämänsä siten etten ole puhunut kenestäkään sanaakaan missään mitään koskaan.
- Oman henkilökohtaisen-.


Minä en ole yhdenkään armaassa maassa tai ulkomailla vaikuttavan uskonnollisen tai hengellisen järjestön jäsen. -En ota jäsenyyksiä ko. järjestöihin nyt. Vietän eläkepäiviäni.


Ihmiset näistä eivät ole solmineet minuun sopimuksia edes päiväkahviseurasta koskaan.
Yhdistystoiminnot kokoontuvat ja hajaantuvat säännöllisesti. -Ihmiset myös.

20

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ko. yhdistys- järjestö- toiminnoissa on ihmisiä joiden ainoa tietotaito riittää rahvaanomaisten sanojen etsintään, ja seuraamaan ketä ja kuka nöyrtyy kenenkin eteen.

      En ota osaa tällaiseen metodiikka-missioon.

      - Ei ole koskaan tehty ainuttakaan sopimusta mistä mainitsin. Yhdistys-toiminnoissa jäsenien itsenäinen toimivalta on äänestyslappu. Yhdistyksen juridista vastuuta kantaa toimielin; johtokunta/hallitus, ja toimielimien jäsenillä on juridinen vastuu ryhmän päätöksien toiminnan vaikuttavuuden tuloksista. Toimielimen jäsenillä on jokaisella yhtä suuri äänivalta ja yhtä suuri juridinen vastuu. -Siksi ko. pöytiinkään ei voi istahtaa johtajaksi jonka ääni kaataa koko muun joukon.
      Organisaatiojohtajien ainoat alaiset löytyvät organisaation palkkahenkilöstöistä.
      Alamaisia ei saa laillisin keinoin itsellensä edes rahalla ja sopimuksilla armaassa maassa.
      Lakisäädökset ovat lopettamaan alamaisten ajan viimeiseen keisariin. Kansalaisilla ei ole moraalista, taivaallista eikä juridista velvollisuutta olla alamaisena.


      Siunauksia

    • Korjaustäsmennys;

      Tarkoitan tietysti että lakisäädösmassa on lopettanut keisarin vallan ajan metodiikka-mission, -armaan Suomen- oikeusvaltion lakisäädöksillä.

      Alamaiseksi ristin sielullekaan ei armaan maan kansalaiset joudu kenenkään mielivaltaan koskaan missään laillisesti.


      Yhdistyksien demokratia on olevainen asia. On kuitenkin ymmärrettävä ettei yhdistyksissä ihmisten velvollisuus ole alaisuus eikä alamaisuus.

      Oppikaa tuo toimielin asia; -- >> Toimielin on toiminnan moottori, toiminnan pomo, ja toiminnan auktoriteetti. Toimielimien valtuudet organisaatioissa pitää normittaa sellaisiksi että ko. missio-metodiikka pelaa mitä esitin.

      Uskovaisten ihmisten elämässä on riittävästi monenlaista ristiriitaa; tiedollista, tunteisiin perustuvaa, odotuksiin- toiveisiin- tarpeisiin- vaatimuksiin- perustuvia yksilön ja ryhmien ulkorajapintojen ja sisäisten suhteiden suhteen. Myös olevaisten yksilöllinen elämäntilanne ja elämänkokemukset ja erilaisten sidosryhmien vaatimukset- odotukset ja tarpeet- toiveet-.

      Että olisi useita kymmeniä esimies-asemaan jokaiselle olevaiselle -johtaja-esimiehiä, jotka ovat jatkuvassa kierrätyksessä organisaatiossa -Ei hyvät ihmiset "alamaisten joukko" jaksa alati vaihtuvia johtajaksi ryhtyneitä ihmisiä. Jos nyt sitten yksi suuri kierrätyksessä oleva johtaja olekaan olevaiseen tyytyväinen jonkun kauniin päivän yhtenä hetkenä mielivallallaan (ei mitään sopimuksia) niin tulee aina pettymyksiä ja monin tavoin monella tavalla monenlaisten hyvin heterogeenisten ihmisten homogeenisen harrastuksenkin parissa -jo omassa elämässään itse kunkin monenlaisten elämän raskauttavien asioiden kanssa painivien ihmisten väleille turhan suuria jännitteitä, jotka eivät vastaa tarkoitustaan ryhmän ja yksilöiden hyvinvoinnin asioissa myönteisellä tavalla.


      Että nyt joka toinen rientäisi nöyrtymään joka toisen intuitiivisen mielivallan asioiden eteen- niin hengellinen arvo- harrastus- vapaaehtois- toiminta ei koe hyvää olevaisille eikä ryhmälle.


      Työelämä on paljon helpompaa koska palkataan perustehtävien mukaan selkein alaistaito- ja tiedollisuus sopimuksin suorittamaan jotakin sovittua, johon on valittu sitten henkilö jonka kouluttamisesta on jo huolehdittu oppilaitoksissa.

    • Yksikään uskonnollinen -hengellinen organisaatio ei solmi mitään sopimuksia jäsenien kanssa.

      En ole Adventtikirkkoa syyttämässä ollut-.

      Uskon kaste on ainoa sopimus, ja sekin tehdään suullisesti tilannekohtaisesti. Kasteen yhteydessä otetaan jäseneksi.

      Kansankirkkomme jäsenyydestä päättää lapsen vanhemmat.
      Aikuisia ihmisiä otetaan kansankirkkoon perinteisen kirkon kasteen tavalla.

      Organisaatio-yhdistystoiminnoissa on pakko olla säännöt ettei kaikkea tarvitse miettiä joka kerta uudelleen toiminnan menettelytavoista, että sellaiset olisi tasapuoliset aina joka paikassa.
      > Näissä ei voi ihmisiä alistaa toistensa suhteen vallankäyttöön suhteessa olevaiseen jäseneen_!_
      > Jäseniä koskevat säännöt ovat joka ainoalta organisaatiolta kirjoittamatta - säännöt jotka esiteltäisiin ja allekirjoitettaisiin, ja joihin vedottaisiin kaikessa jäseniä koskevissa ehdoissa -jäsenyyden suhteen ja -kelpoisuuksien suhteen -olla jäsen sääntöjen mukaisesti.
      > Ei ole mitään millä voisi mielivaltaa enemmän olla ohjaamassa toimintaa jäsenien suhteen sellaisella tavalla että menettely olisi jotakin muuta kuin tilannekohtaista joidenkin intuitiivista näkemystä ja mielivaltaa.


      Säännöt on tekemättä ja kirjoittamatta joka Jumalan organisaatiolta armaassa maassa, -ko. metodiikka-missiossa.


      Aamen.

      • Lisäystäsmennys;

        - Organisaatioilla on toiminnan ohjauksessa olemassa käsikirja-ohjekirjat, mutta nämä ovat paksuja kirjoja. - Eivät sellaisia mistä olisi tehty mitään sopimuksia jäsenien kanssa.
        Näissä joillakin saattaa olla sitten sellaista vallanpitoa suhteessa olevaisiin, josta ei ole mitään sovittu. Vrt. mitä kirjoitin edellä.

        Esimerkiksi Adventtikirkon 28-opinkohtaa ovat Adventtikirkon ARVOT -eivät sääntöjä.

        Kaikki organisaatiot kirjoittavat arvonsa, että kaikki toiminta on pakko olla arvojen kanssa sovussa.
        Tämän lisäksi pitää olla säännöt joista jäsenien kanssa riittävästi sovitaan.


        Päätöksenteko kuuluu toimielimiin aina. Vapaaehtoistoiminnoissa yhdistys-toiminnoissa ei pääse koskaan johtajaksi toiselle. Vallankäyttöä suhteessa olevaisiin jäseniin voi antaa vain toimielimelle ja tähän pitää olla selvät sopimukset mistä on sovittu jäsenien kanssa.
        Esim. tusinan verran toiminnan jäseniä koskevia normituksia -eli sääntöjä, jotka riittävät jäsenyyden ehdoiksi, ja vaatimuksien asioiksi, ja sovitaan jäseneksi ottohetkellä._


    • pähkäilempä.vaan

      Mittee sie säännöllisesti toistat itteesi?
      Eli miksi pitäisi sama kerrata uudelleen, vai päivittyykö joku sopimuskohta uudeksi, jota ei huomaa?
      Mielestäni on jo aikaa sitten selvinnnyt, että olet omantien tallaaja, eikä sulla ole sidonnaisuuksia, ja tuskin sitä enempiä kannattaa jahkata, vaikka joku muu pirrrrrruuttaan sitä vanhoja kertaa, että tuntuus sulla - tarvetta toistolle.

      Tietenkin saapihan sitä kerrata, mutta tuskin tässä tarvii toisen "sopimuspapereihin aina" takertua. Vai onko tämä vuosikatsaus?

    • Toivotan kaikille Jumalan omille runsasta Jumalan siunausta_!_

      - En ota organisaatioiden jäsenyyksiä ainakaan lähimmän kymmenen vuoden aikana.

      Saatan aikanaan taas mieltyä jonkun srk-yhdistys-toiminnan toimintaan.


      Toivon että nuo asiat missä on kyse sopimuksellisuuksista tavoittaisi sen verran että organisaatioissa ne ymmärrettäisiin.

      Minulla on Raamattu aiheisia harrastuksia kansalaismielipiteen kertomisen muodossa PL 11-12§ oikeuksilla. Kansalaisella on kansalaisoikeus lausua ja kirjoittaa mitä mieltä on Raamatun kirjoituksista riippumattomina uskonnoista ja näiden toimintojen ryhmistä.

      Alamaiseksi ei ole ristin sielullakaan velvollisuuksia armaassa oikeusvaltiossa.


      Jos jollakin olisi jotakin vinkumista ollut minun nuoruuteni päivistä- olisi pitänyt kääntyä minun puoleeni esim. vuodesta 1989 viimeistään neljännesvuosisata sitten -eli 25- vuotta sitten moralisoidaksensa tai syyttääksensä.
      Pizza-puffetilla voin sopia jos jollakin on paha mieli jostakin minun 1970-1980 luvun nuoruuspäivistä. Ei ole mitään muuta sopivaa paikkaa sopia useita vuosikymmeniä 30- vuoden takaisia aikoja.-.

    • Totuus-on-tässä

      Olet Jari itsekeskeinen ja narsistinen säälittävä ihmisraunio, joten ei tarvitse lainkaan ihmetellä, että naiset ovat aina jättäneet sinut ja olet vielä kuusikymppisenäkin yksinelävä poikamies. Ei kukaan järkevä ihminen sinun kanssasi halua olla.

      • Näin-se-vain-on

        Ja kun siihen kaikkeen vielä lisätään uskonnon aiheuttama mielenvikaisuus, niin onhan selvää, että narsistinen olio ei ansaitse enää, että häntä ihmiseksi kutsutaan.


      • Sinunko tarpeisiin minun pitäisi olla ?

        Maraton kuntoisena ihmisraunionako?

        Olen ollut huippu-urheilijan fyysisessä kunnossa, sydämen lepopulssi parhaimmillaan 30-33 leposyke minuutissa niin erinomaisen fyysisen kunnon vuoksi, ja täydellinen mies naiselle kaikin puolin, ja hengellisesti Jumalalle pyhittynyt, ja minun pitäisi olla "ihmisraunio" jonkun tarpeisiin?!

        Kas kun ei tarvitse olla jonkun johtajan tarpeisiin sairaana?!
        - Olen armaan maan lakisäädöksien edessä oikeusvastuullinen kompetentti ns. luonnollinen henkilö._ Olen oman talouteni hoitanut vuosikymmeniä, luottokelpoisuus tallella. Kukaan ei ole laskujani koskaan maksellut, ei kotiani siivonnut, ei minun puolesta lomakkeitani täytellyt-.


      • Näin-se-vain-on kirjoitti:

        Ja kun siihen kaikkeen vielä lisätään uskonnon aiheuttama mielenvikaisuus, niin onhan selvää, että narsistinen olio ei ansaitse enää, että häntä ihmiseksi kutsutaan.

        Sinunko tarpeisiin minun pitäisi olla ?

        Maraton kuntoisena ihmisraunionako?

        Olen ollut huippu-urheilijan fyysisessä kunnossa, sydämen lepopulssi parhaimmillaan 30-33 leposyke minuutissa niin erinomaisen fyysisen kunnon vuoksi, ja täydellinen mies naiselle kaikin puolin, ja hengellisesti Jumalalle pyhittynyt, ja minun pitäisi olla "ihmisraunio" jonkun tarpeisiin?!

        Kas kun ei tarvitse olla jonkun johtajan tarpeisiin sairaana?!
        - Olen armaan maan lakisäädöksien edessä oikeusvastuullinen kompetentti ns. luonnollinen henkilö._ Olen oman talouteni hoitanut vuosikymmeniä, luottokelpoisuus tallella. Kukaan ei ole laskujani koskaan maksellut, ei kotiani siivonnut, ei minun puolesta lomakkeitani täytellyt-.


    • Lisäys vielä;


      Minä en ole antanut toimivaltaa -itsenäistä sellaista päättää minun siviilisäätyäni koskevista asioista, eikä sellaisia laillisia oikeuksia kenelläkään ole.

      Joku falsetti ääninen ainakin on hoidellut itsenäisesti salaa minun ja muidenkin miesten haarojen välien spekulaatioita- ja siviilisäätyä koskevia asioita.


      Olen perseestä neitsyt, ja jokainen minun ystäväni on vuosikymmenien varsilla säilynyt persiestään neitsyenä minun seurassani.


      Minulla ei ole moraalisia eikä taivaallisia velvollisuuksia edesmenneiden sukulaisten uskonnoille, eikä eri lähiöissä asuvien ihmisten omaisten- tai lähiön palveluhenkilöstöjen ihmisten ja näiden omaisten laillista itsenäistä päätösvaltaa minun siviilisäätyä koskevista asioista.


      Minä en ole ehdotellut ainuttakaan sanaa nuorille seksuaalista esimerkiksi viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana, enkä ole kenenkään seksitarjoiluista sanaakaan puhunut koskaan. Olen torjunut joka ainoan nuoren seksitarjoilun esimerkiksi viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana.

      En ole ainokaisessakaan homo-rakkaus-suhteessa elänyt elämäni aikana.




      _

    • Näin.se.vain.on

      Vaikka fysiikka olisikin kunnossa, mutta kun päässä viiraa niin pahasti kuin sinulla Jari, niin sillä ei ole mitään merkitystä. Ihan yhtä tyhjän kanssa.

      "Olen perseestä neitsyt, ja jokainen minun ystäväni on vuosikymmenien varsilla säilynyt persiestään neitsyenä minun seurassani."

      No kuka nyt ystäviään perseeseen panee? Vain uskovaiset, lahkon orjat ja lahkojen valtaapitävät tekevät niin.

      • Älä vaan luule että päästä fliiraa, kun olen opettanut tärkeitä asioita yhdistys- järjestö- toiminnasta.

        Älä vaan luule että minulla fliiraa päästä, kun olen sanonut että en ole moralisoitavissa 1970-1980 lukujen nuoruuteni pillun nuolemisista, enkä muustakaan-.

        Esimerkiksi 1989 vuodesta olisi pitänyt olla minuun yhteydessä viimeistään neljännes-vuosisata sitten, jos aikoisi moralisoida tai syyttää.
        Älä vaan luule että minulla päästä fliiraa kun opetan tämänkin asian.


        Älä vaan luule että minulla fliiraa päästä, kun opetan että kansalaisoikeuksiin kuuluu esittää mielipidettä Raamatun kirjoituksista sellaisella tavalla, ettei tarvitse olla kenenkään alaisena, tai että kukaan voisi ennakolta estää kansalaisoikeuksien käyttöä lausua mielipidettä, uskontokunnista riippumattomalla tavalla.
        Älä vaan luule että minulla fliiraa päästä kun opetan nämä.


    • Kerro-meille

      "Haluatko tietää 1970-1980 lukujen nuorten pillun nuolemisesta, vai suihin otosta, vai perseen nuolemisesta?"

      Haluan! Kerro nyt Jari kaikki vaan, niin saadaan kovalta panomieheltä neuvoa nuolemisesta, suihinotosta, perseen lipittämisestä sun muusta tosi uskovan puuhista.

      • Oletko Sinä helluntai-jumalatar vai ex-helluntai-jumalatar, vai falsetti ääninen rouva, vai falsetti-ääninen neiti -joka järjestelee minun siviilisäätyäni koskevia asioita itsenäisesti naima-johtajana ilman mitään ilmoitusta minulle, ilman mitään sopimusta minun kanssani?

        Vai oletko 1970-1980 lukujen tiukka neito- joka on nyt 40-50 vuotta omassa parisuhteessaan nussittu nainen, ja akat hurmiossa että vanhaa akkaa naimaan?


    • Rakastin sisustuslehtiä 1980 luvulla.
      Lundia oli 1980 luvun ykkösbrandi.

      Ostin ensimmäisen hyllypalan Lundiaa alle 20 vuotiaana 1970 luvun lopulla.

      Minulla on Lundiaa ennestään pikkueteisessä, pitkässä eteisessä, kylpyhuoneessa, keittiössä, olohuoneessa ja pikkuhuoneessa jossa minulla on ATK-piste ja 15 metrin kirjahylly Lundiaa.

      Ostin 200 eurolla neljästä eri paikasta lisää Lundiaa juuri. Minulla on 25 ovea, 7 avotikasta, 5 nurkkahyllyä, ja useita hyllytasoja nurkassa odottamassa. Ovista on puolet 40 ja 50 cm korkeita, ja loput 70 cm korkeita, jotka sopivat yksin tai pareittain 50, 80 100 cm levyisiin hyllykköihin. On täyteovia, on lasiovia, on paneeliovia.

      Tänään pariskunta joka on 1960 luvulla opiskeluaikoinaan ostaneet ensimmäiset Lundiansa ja myivät minulle vaikka kuinka paljon, -ottivat tänään vielä yhteyttä että löytyi vielä neljä ovea ja pussillinen saranoita, että otanko vastaan.
      Huonekalusaranoita on kaupoissa, mutta yllätyin kun pussissa oli 11 pussillista eli 11 paria käyttämättömiä uusia saranoita joiden hinta per/pussi on 32,-. Lisäksi neljä oven puunuppia a) 11,-.


      Minun Lundioitteni arvo on useita kymmeniä tuhansia euroja jos ostaisin ne uutena Lundian verkkokaupasta tai jälleen myyjältä.


      Mihinkä saan ne mahtumaan?

      - Saan ne mahtumaan kun teen uusia ideoita, mm. pikkueteiseen nurkkahyllykkö, sekä penkki jossa istuen puetaan kengät, ja on kaksi tasoa kenkien säilykselle. 30 cm 188 korkea hyllykkökin mahtuu. Olen itse sahannut tuollaisia 30 cm leveitä muutaman.

      Pitkään eteiseen nostan korkeutta, ja laitan kaikkeen ovet.

      Näiden em. lisäksi teen keittiööni saarekkeen ovilla.

      Näihin uppoaa Lundiaa, että kyllä ne käytän, ja sitten on parveke ja varastotila, minne saan lisää uppoamaan Lundiaa.

      Minulla on parhaillaan puusepällä restauroitavana 1800 luvun Etelä-Pohjalaismallinen keinutuoli. Maalataan parhaillaan useita ohuita kerroksia maalia. Keinu oli rikki. Puuseppä on irroittanut kaikki osat ja korjannut osat, sekä hionut joka osan erikseen. Hän on kasannut liimaten koko keinutuolin uudelleen.

      Kaksi hienoa talonpoikaistuolia, jotka eivät ole suoraviivaisia, vaan ovat taivutettua, sorvattua ja jyrsittyä puuta. Teetin liimapuu mäntylevystä luonnonväriset uudet istuimet, ja loput maalataan.


      Harakka pöytä on samassa käsittelyssä -on paloina, ja sama homma kuin keinulle tehdään.


      Tämän lisäksi lakkaan ja maalaan ja kunnostan niitä huonekaluja joita olen hankkinut jo 40 vuotta sitten 20 vuotiaana.


      Huoneiston maalausremontti saa odottaa viisi vuotta. Maalasin 22 vuotta sitten joka paikan.


      Minun tilaratkaisuni ovat sellaisia että sopivat vastaavanlaisiin tiloihin muihinkin.


      Yksi 1960 luvun lipasto ja yksi kapio kirstu -sellaiset muutaman vuoden kuluttua vielä mahdutan.


      Loppuelämäni kotia teen -senior-poikuus-kammiotani elämäni viimeiselle kolmannekselle.

      • Niin ja kaksi vanhaa karmituolia -kolmaskin, jotka maalaan itse. Niitä ei restauroida eli palasiksi panna ja maaleja ensin poisteta.

        Maalaan ne itse, se riittää niille -istuinkankaat ja pehmusteet vaihdan itse myös.

        On minulla käsityökaluja vaikka kuinka paljon, että itseltäni olisi sujunut paljon, ei kuitenkaan keinutuolin laittoa- se on puuseppä ammatiltaan joka sen on palasiksi laittanut ja korjannut ja uudelleen kasannut ja maalaa parhaillaan.


      • Jarinhotelli4 kirjoitti:

        Niin ja kaksi vanhaa karmituolia -kolmaskin, jotka maalaan itse. Niitä ei restauroida eli palasiksi panna ja maaleja ensin poisteta.

        Maalaan ne itse, se riittää niille -istuinkankaat ja pehmusteet vaihdan itse myös.

        On minulla käsityökaluja vaikka kuinka paljon, että itseltäni olisi sujunut paljon, ei kuitenkaan keinutuolin laittoa- se on puuseppä ammatiltaan joka sen on palasiksi laittanut ja korjannut ja uudelleen kasannut ja maalaa parhaillaan.

        En voi kerrostalo asunnossa käyttää käsityökalujani ko. töihin._


    • Alwar Aallon ritiläpenkkini ? -- ? ;

      Ne kaipaisivat 40- vuoden jäljiltä uutta lakkapintaa.

      Sujuu itsekin tietysti, mutta ajattelin että siinä on sellaista kummallista syöpymistä lakan läpi pala jostakin syystä jotakin ollut päällä sellaista, että saatan nekin teettää, että hiotaan kunnolla, ja lakataan tusina ohutta lakkakerrosta uutta.

    • Minulla ei ole kenenkään mahdollisissa itsenäisissä naittajaisissa mitään tekemistä.
      Olen kuusikymmentä vuotias mies, ja haluan olla rauhassa ventovieraitten ihmisten ihmisten -minunkin siviilisäätyä koskevissa asioissa.
      Minä en ole neuvotellut ihmisten tyttäriä tällä vuosituhannella missään, -en ole puhunut kenenkään yksityis, intiimi, perhe- asioita. En ole ehtinyt neuvotteluihin asti.
      Tässä alkaa jo ikää kertyä, mutta ilmeisesti olen ollut parhailla päivilläni komea mies, koska olen kymmeniä teini- varhais- ikäisten seksitarjoiluja torjunut esim. viimeisen 30- vuoden aikana, etten ole yhteenkään sellaiseen ryhtynyt. Nuoret eivät tänään usein odota "sitä oikeaa," vaan seikkailevat. -Olen toivonut että nuoret löytävät rakkautensa, eikä hetken huumaa minusta. -vanhemman vastuullisuutta-. -Ovat lapsia minulle varhaisnuoret, -olen itse ollut nuori 1980 luvulla. Kohtuullisen suhteellisen nuori vaimo toki olisi ollut paikallaan. __ Kun kerroin totuuden uskovaisista ihmisistä tuolla alussa, niin mainitsen tämän verran omaa kokemusta._ Minun elämäni jokaisen vuosikymmeneni joka ainoa mahdollinen seksisuhde ja seksikontakti jossa osapuoli on ollut minua nuorempi -nämä henkilöt -jokainen minua nuoremmat jokaiselta vuosikymmeneltäni ovat tänään vähintään isovanhemman ikäisiä ihmisiä 50- villityksessään, ja 50 vuotispäivänsä juuri viettäneitä.- - Joka ainoa mahdollinen-. Minulla ei ole mitään tekemistä SETÄ-nuoriso-seksin kanssa. __
      En ole ainuttakaan sanaa ehdotellut seksuaalista nuorille usean kymmenen vuoden aikana. Ainoa alaikäinen on ollut 1974 minun 15- vuotias tyttöystävä kun olen ollut puolta vuotta vanhempi 16- vuotias. Hän on viettänyt juuri 60- vuotispäivänsä 60-. Minut on tuomittu rattijuopumuksesta 1986, -ei muusta ole tuomittu. Olen lainkuuliainen kansalainen vuosikymmeniä -periaatteessa aina ollut. Rattiin reissumiehillä oli löysiä asenteita 1980 luvulla vielä._
      On aivan totta että olen "nuollut nuorta" nuorilla päivilläni 30-43 vuoden takaisessa ajassa 16-30 ikävuosillani!
      > Ei nuoret ihmiset nuole vanhoja ihmisiä.
      Minä en ole ryhtynyt kenenkään homoksi, vaikka en nussi jokaista akkaa jokaisella nurkalla.
      Minulla ei ole ollut ainuttakaan homo-.rakkaus-suhdetta elämäni aikana, enkä ryhdy rakkaussuhteisiin saman sukupuolen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe