annettuna, mitä mieltä, onko hyvä vai onko siinä jotain ikävää puolta?
miks se merkki kortissa on niin suurimerkityksinen seikka?
Joulukortti ilman postimerkkiä
8
333
Vastaukset
Aikoinaan lähetin joulukortin tutulle. Postimerkki oli jostain syystä irronnut. Posti tulkitsi kortin lähetetyn ilman merkkiä. Vastaanottajalle lähetettiin perittävän lähetyksen tiedote, jolla maksettuaan sai joulukorttinsa. Yli kymmenen km. päästä hakien - Ystävä ei jostain syystä ilahtunut kortista. HYVÄÄ JOULUA.
- Eimuuta
Se tarkoittaa että olet raaskinut sijoittaa 1.05 postimerkkiin. Pitkään matkaan on kalliimpaa lähteä kortti viemään.
- mimmimum-..mi
Olen kyllä useanakin vuonna lähettänyt Joulukortteja ilman postimerkkiä....sehän on hyvään tarkoitukseen mennyttä...tai ..no ainakin luulen niin.
Postimerkillä maksetaan kortin perille toimittamisesta aiheutuvat kulut Postille, sehän nyt on ihan selvää. Tällä ikää pitäisi jo tietää ettei mikään ole ilmaisa, vaikka vapaamatkustajia löytyykin joka "junasta".
Mukavaa joulunaikaa!- olenkinovela
Olen aina lähettänyt kortit ilman postimerkkiä.
Säästyy vähän rahaa.
Postimerkin paikalle kirjoitan pienillä kirjaimilla tekstin:
"Jos ei tässä ole postimerkkiä, niin se on matkalla pudonnut" - Liikepaikat
Posti on yx korotus automaatti 1.5 vuoden aikana 3 hinnankorotusta. Maaseudulle riittäisi kerta tai kax jakoa viikossa . Isommissa kaupunceissa kuten tsadissa tietysti tiuhempi jako. Tiivis asujaimisto!
- ö-Öö
En lähetä kortteja
Ilmoittanut ihmisille, turha mullekaan on lähetellä. Humpuukia ja turhaa rahanmenoa. Mutta noin yleisemmin, aika antiikkia kortit. Melkein mitä tahansa voi tehdä ilman papereita tuskin monikaan paperikirjeitä nykyaikana vääntää, meili nopeempi ja edukkaampikin.
Jos joku haluaa lähetellä kortteja, netti pullollaan kaikenlaista ilmaiskorttia, videoo jne. Meilipoksin siivoominen helpomaa, ei tarvi roudata hyvää pahvia keräykseen, siis ekologisempaa.
Tuli epätavallisesti toivotettua hyvät joulut yhdelle hyypiölle. Ei vastannut siis jehova tai joku mikälie islamisti. Vaikka en jeesuksiin, tai joulupukkeihin ite uskokkaan, tapana itellä vastata, jos joku mulle sitä sanoo. Edellinen kerta, kun toivottelin jehoville oli kymmeniä vuosia sitten. Hitto, jouluaaton aamuna kaks jehovaa kahlas kujaa meillepäin. Ne koitti mun mutsia käännyttää. Olin kumenluontihommissa, porisutin niitä pihalla. Ei ne kauaa tarenneet jutella. Juu ja huikkasin siis perään joulutoivotukset.
=DW= - postimaksumaksettu
Lähetin kaikki ilman postimerkkiä, koska kortissa luki:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu751718- 591688
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1671410Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3231395Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671280Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081249Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611096- 601089
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin971043Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980