PITÄISIKÖ OLLA HUOLISSAAN

SanaJaSenVapaus

PITÄÄKÖ OLLA HUOLISSAAN

Livonian kirjoitti: 10.12.2018 4:36

Taas oltiin poistettu kaks viestiä. Onkohan toi poistaja ihan täyspäinen. Se valvoo mua täällä koko yön etten mä vaa paljasta jotain liian salaista. Saakohan se hyvää palkkaa. Se täytyy olla aika tietäväinen tyyppi jos se lukee kaikki nää tekstit. Mut mistä se tietää mikä ei sovi kertoa kansalle ja mikä sopii. Eletäänkö me Suomessa muuten sananvapauden maassa.
Näytä lisää

Livonialle vastasi aerg 10.12.2018 11:38

Moderointi on automatisoitu tällä palstalla, eli ulkoistettu tekoälyn varaan. Tekoäly tunnistaa vieraskielisen tekstin ja viesti poistuu automaattisesti.

Kun saavat vielä systeemiä niin, että väärät mielipiteet poistuvat automaattisesti, niin.. Alkulaukaukset sisällissodalle.

Tämä viesti on poistettu jo ties monettako kertaa ja laitoin sen yöllä kokeeksi aina uudestaan ja uudestaan sillä ihmettelin kenellä on viitteliäisyyttä valvoa koko yö kyttäämässä mitä ihmiset tänne kirjoittaa. Minulle yks LaRouche movement on yks paskan hailee.

ONKOHAN TÄMÄ JOTENKIN SENSUROITAVIEN ASIOIDEN LISTALLA.
https://en.wikipedia.org/wiki/LaRouche_movement

LaRouchen vaimo, Helga Zepp-LaRouche, johtaa poliittisia ja kulttuuriryhmiä Saksassa, joka liittyy hänen miehensä liikkeeseen. Puolueita on Ranskassa, Ruotsissa ja muissa Euroopan maissa sekä sivuliikkeitä tai tytäryhtiöitä on Australiassa, Kanadassa, Filippiineillä ja useissa Latinalaisen Amerikan maissa. Arvioinnit liikkeen jäsen määristä vaihtelevat viidestä sadasta tuhanteen jäseneen Yhdysvalloissa, jotka ovat levinneet yli tusinaan kaupunkiin ja noin samaan määrään ulkomaille. Jäsenet osallistuvat poliittiseen organisointiin, varainhankintaan, kulttuuritapahtumiin, tutkimukseen ja kirjoittamiseen sekä sisäisiin kokouksiin. Liikkeessä on ollut useita merkittäviä jäseniä.

"Kun saavat vielä systeemiä niin, että väärät mielipiteet poistuvat automaattisesti, niin.. Alkulaukaukset sisällissodalle."

Nyt tässä viestissä ei ole sanaakaan ulkomaan elävän kieltä ja jos tämä poistetaan niin pitääkö olla huolissaan LaRouche vastustaa ilmastomuutoksen todellisuutta ainakin siltä osin että se ei ole ihmisen aiheuttamaa. Pariisissa mellakoitiin dieselveron nostoa kun syyksi laitettiin että se auttaa ilmaston muutoksen etenemisen pysäyttämiseen. Mikä minusta on soopaa. Siis kumpi on soopaa.

12

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolissaanko

      Ei maailma siitä kylmene jos Macaroon saa muutaman euron hallituksensa kassaan kun samat dieselautot jatkavat kulkuaan kalliimmalla polttoaineella. Macaroon laittaa näin keräämänsä varat Eu armeijan kehittämiseen jota käytetään sitten pamputtamaan kansaa. Varmaan nokialaisen pörssikurssi nousee kun pamppuja tarvitaan lisää. Niin kumipamppuja kuin muitakin pamppuja keräämään kansalta dieselveroa. Ja eliitti saa pukeutua käärmeen nahka kenkiin ja saimaan norppa mekkoihinsa. Kun oikein kierrättää niin se voi alkaa pie...
      Voihan olla että kumipampun valmistus Nokialla on jo historiaa mutta liikeideoista puheen ollen niin miksei kukaan perusta uutta kumipampputehdasta slush hengessä.

    • Todellahuolissaan

      No mistä se sitten johtuu maapallon lämpeneminen jollei dieselverosta?

      • SuurinHuijausKoskaan

        Tiesitkö, että golf-virtakin on pysähtynyt maapallon historian aikana lukuisia kertoja, eikä silloin ollut ihmisiä lämmittämässä maapalloa edes nuotiopaikoilla.

        Toki ymmärsin sarkasmisi.


    • LuomuMatti

      Ei kai se maailma veroilla lämpene, höhlä. Päinvastoin se kylmenee. Siksi niitä on kerättävä lisää jotta kansa lämpenisi uudelle aatteelle. Ilmasto- ja ympäristö- ja kierrätysaatteelle. Saisivat vielä rahan kiertämään niin että köyhäkin näkis joskus vilauksen suurista seteleistä jotka eivät varmaankaan saisi pitkiä kansan keskuudessa. https://www.youtube.com/watch?v=A9Jh4KjPP-o
      https://www.youtube.com/watch?v=A9Jh4KjPP-o

      Musta toi Matti ja Tepon versio on parempi ko se on nii luamuu.

    • kykkenheim

      Pitää!

    • LuamuMasa

      Oho, kirjoittajalle tuli pieni kömmähdys. Suuret setelit tuli kaksi kertaa englanniksi. Toivottavasti tekoäly ei poista viestiä sen takia. Tässä aitoa Matti luomua ja Teppoa myös.

      Musta toi Matti ja Tepon versio on parempi ko se on nii luamuu.

      https://www.youtube.com/watch?v=ZntrYtIb0nM

    • NiinSitäPitää

      Juttu ja sen sivuraide. Aloittajahan kysyi; PITÄÄKÖ OLLA HUOLISSAAN kun

      Livonian kirjoitti: 10.12.2018 4:36

      Taas oltiin poistettu kaks viestiä. Onkohan toi poistaja ihan täyspäinen. Se valvoo mua täällä koko yön etten mä vaa paljasta jotain liian salaista. Saakohan se hyvää palkkaa.

      Ja siihen tuli vastaus että tekoäly poistaa viestinne. Pitääkö tekoälystä olla huolissaan jos se alkaa automaattisesti poistamaan mielipiteitä kuten "kykkenheim" lyhyt ja ytimekäs kannanotto ilmaston lämpenemiseen vai ottiko hän kantaa aloittajan kysymykseen että pitääkö olla huolissaan jos herra Tekoäly alkaa poistamaan mielipiteitämme ja kannanottojamme automaattisesti pelkällä napin painalluksella.

      10.12.2018 14:14
      Uusi
      Pitää! (sanoi kykkenheim)

    • säkkijärvenpolkka

      kukaan tavallinen köyhä ei seteleitä pysty "tallettamaan".kuhan eletään.mikäpä tässä ku kansaedustajille jo sopeutumiseläkettä kerätään.raukoille.omistaan on "huolta pidettävä"muuton ne kaet näläkääsä kuoloo!ollaan nyt jollaintavalla.SÄÄLIVIÄ.on se tämä maamme niin EPÄOIKEUDEN MUKANEN,et eiköhä rivautete ihan SÄKKIJÄRVEN POLKKA!!hiphei.

    • Huolissaan.ko.Aku-Ankka

      No rivautettaa - mikä jottei!
      https://www.youtube.com/watch?v=gZx1zl_sVTI

      On se vua toi Viljon esitys näistä paras. Min oon muute käynnä Sökkijärvelä. Mikä sen nim nyt nykyvvää on; en muista, mutta het se on siinä rajan pinnasa ko meet Vuolimualta yl.

      Uon mie vua nii hualissain tuost Herra Tekäljystä ko tuo nii poistelloop viestilöit avtomuattisesti.

    • UkonRontti

      Tästä ketjusta poistetaan viesti kuim viesti. Kirjoititpa mitä tahnsa. Millä oileudella. Missä on sananvapaus. Vai perusteleeko poistaja toimiaan sillä että hän omistta tämän foorumin.

      • Hähsaakotäälläpuhua

        Mikä sananvapaus? Olen suomalainen.


    • Narinaamari

      en voi kertoa sinulle mitkä viestit poistetaan sillä ne poistaa ne ennen kuin ehdit ne lukea. Tämä on fasisnia.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe