Hei kaikille!
Nyt on jo alkanut Jeesuksen syntymäpäivän juhlan odotus. Joulu on aina ollut minulle erikoisen hienoa aikaa, oli lunta tai ei. Minä rakastan Joulua ja Jeesusta erityisesti. Haluan loppuvuoden ajaksi keskittyä oleelliseen, eli Raamatun sanan lukemiseen, omien lähimmäisten rakastamiseen, itsetutkiskeluun, rukoukseen, paastoon ja lepoon tietenkin.
Eli alan nyt pikkuhiljaa feidata osallistumista keskusteluihin tällä palstalla. Olen roikkunut täällä taas liian kauan. Luen varmaan vielä, jos joku vastailee. Palaan ehkä vastauksien kanssa asiaan aikaisintaan ensi vuoden puolella. Mutta juuri nyt tuntuu siltä, että pieni tauko voisi tehdä terää. On minulla kiireitä töissäkin, perheen ja harrastusten parissa.
Toivotan siis ihan kaikille, liberaaleille ja fundamentalisteille, suvaitsevaisille ja konservatiiveille, uskoville ja tosi uskoville, heteroille ja homoille, transsukupuolisille ja muusukupuolisille, ateisteille ja agnostikoille, ihan kaikille Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta vuotta! Toivon kaikille Jumalan siunausta, rauhaa ja makoisia piparkakkuja. Olkaa kilttejä niin saatte paljon lahjoja.
Yksi.uskis toivottaa Hyvää Joulua ja vetäytyy väliaikaisesti
9
274
Vastaukset 9
Hyvää Joulua sinullekin ja siunaukset.
Meille enemmistölle Joulu on ihan muuta kuin syntymäpäivä Jeesukselle, joka ei syntynyt jouluna.Hyvää Yulea.
Hienoa nähdä kristitty joka ARVOSTAA joulua eikä ole lähtenyt laitalahkolaisjätösten joulua kiroavaan, jehovantodistajamaiseen kiroustulvaan mukaan!
Hyvää joulua!- kui2
Rauhallista joulua!
Harmi, että poistut mutta siunattua Vapahtajamme syntymäjuhlaa sinulle ja läheisille ja siunausta elämääsi 🙏
- serious
Fundamentaalista Jeesuksen syntymäjuhlaa sinulle. Hyvä idea ottaa taukoa foorumilta. Siunausta sinulle.
- Jouluna-Syntyi-Hän
Jeesus on syntynyt 25. joulukuuta ja se voidaan tieteellisesti todistaa. Koskaan ei ole uskottu Jeesuksen syntymäajasta mitään muuta.
- niis.ku
Hyvää ja Siunattua Joulun aikaa sinulle myös Yksi.uskis! Joulun vietto rakkaimpien lähimmäisten kanssa on niitä elämän hyviä ja tärkeitä hetkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76936
- 113819
- 143784
- 38738
- 70647
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40629Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179556- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58513Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46512- 65506
- 78498
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 38457
- 41446
- 45443
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i1443Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74436Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61430