Hei kaikille!
Nyt on jo alkanut Jeesuksen syntymäpäivän juhlan odotus. Joulu on aina ollut minulle erikoisen hienoa aikaa, oli lunta tai ei. Minä rakastan Joulua ja Jeesusta erityisesti. Haluan loppuvuoden ajaksi keskittyä oleelliseen, eli Raamatun sanan lukemiseen, omien lähimmäisten rakastamiseen, itsetutkiskeluun, rukoukseen, paastoon ja lepoon tietenkin.
Eli alan nyt pikkuhiljaa feidata osallistumista keskusteluihin tällä palstalla. Olen roikkunut täällä taas liian kauan. Luen varmaan vielä, jos joku vastailee. Palaan ehkä vastauksien kanssa asiaan aikaisintaan ensi vuoden puolella. Mutta juuri nyt tuntuu siltä, että pieni tauko voisi tehdä terää. On minulla kiireitä töissäkin, perheen ja harrastusten parissa.
Toivotan siis ihan kaikille, liberaaleille ja fundamentalisteille, suvaitsevaisille ja konservatiiveille, uskoville ja tosi uskoville, heteroille ja homoille, transsukupuolisille ja muusukupuolisille, ateisteille ja agnostikoille, ihan kaikille Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta vuotta! Toivon kaikille Jumalan siunausta, rauhaa ja makoisia piparkakkuja. Olkaa kilttejä niin saatte paljon lahjoja.
Yksi.uskis toivottaa Hyvää Joulua ja vetäytyy väliaikaisesti
9
190
Vastaukset
Hyvää Joulua sinullekin ja siunaukset.
Meille enemmistölle Joulu on ihan muuta kuin syntymäpäivä Jeesukselle, joka ei syntynyt jouluna.Hyvää Yulea.
Hienoa nähdä kristitty joka ARVOSTAA joulua eikä ole lähtenyt laitalahkolaisjätösten joulua kiroavaan, jehovantodistajamaiseen kiroustulvaan mukaan!
Hyvää joulua!- kui2
Rauhallista joulua!
Harmi, että poistut mutta siunattua Vapahtajamme syntymäjuhlaa sinulle ja läheisille ja siunausta elämääsi 🙏
- serious
Fundamentaalista Jeesuksen syntymäjuhlaa sinulle. Hyvä idea ottaa taukoa foorumilta. Siunausta sinulle.
- Jouluna-Syntyi-Hän
Jeesus on syntynyt 25. joulukuuta ja se voidaan tieteellisesti todistaa. Koskaan ei ole uskottu Jeesuksen syntymäajasta mitään muuta.
- niis.ku
Hyvää ja Siunattua Joulun aikaa sinulle myös Yksi.uskis! Joulun vietto rakkaimpien lähimmäisten kanssa on niitä elämän hyviä ja tärkeitä hetkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841642
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88888- 8852
- 54842
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56839Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58783Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189759Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80725Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41720Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172700