Odottelen loppuelämän sulta anteeksipyyntöä nainen

Olenpyytänytanteeksi

Tää menee sellaiselle, joka tietää kohdelleensa miestä huonosti vuosi tai pari takaperin.

19

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisitpa

      Pyydän anteeksi. Olet kiltti ja pitkämielinen.
      Turha minun on edes sanoa että kaikki vika oli minussa. Rakas. Voitko antaa anteeksi?

      • Olenpyytänytanteeksi

        Odottelen edelleen, koska en tiedä kuka olet. Tämän voi oikeastaan sulkea, koska kys. om. nainen ottaa muhun yhteyttä varmaan henk. koht. jos haluaa pyytää anteeksi. Aloitus oli vain pientä vihjailua.


    • heh.heh.heh

      just joo, täällähän niitä anteeksipyyntöjä kannattaakin venailla, anonyymillä palstalla. omg.

    • Eioleitsellä

      Joskus sitä voi joutua odottamaan lopun elämäänsä. Kaikki kun ei tajua minkä asioiden takia pitää pyytää anteeksi. Ne on ne arvot mitkä ohjaa ihmisten käyttäytymistä.

    • aitoriitta

      Minä pyydän anteeksi kahdelta mieheltä, joita olen kohdellut huonosti. Miten vaikeaa on syyllisyyttä tunnustaa. Toivon vain, että loppu hyvin kaikki hyvin.

    • Mikässiinä

      Ellei mitään tärkeämpää keksi loppuelämälleen kuin nämä paskasivut etkä sinä kuitenkaan anonyymeistä viesteistä tiedä mikä kenellekin on suunnattu. Paljoa et näytä arvostavan elämääsi.

      • mitäsehaittaa

        Mikä sua risoo? Mitä se haittaa jos joku saa tämmösestä aloituksesta kipinän pyytää joltain anteeksi IRL, jos tunnon päällä on?


    • Eitajuaitse

      Mä pyydän anteeksi tyypiltä jota dissaan totaalisesti kun luulee olevansa täydellinen ja onkin täys kusipää.

      • TervKpää

        Tämän omin.


    • Misonnion

      Tää menee sellaiselle, jota kohtelin huonosti. Olin sekaisin ja kahden tulen välissä. Pyydän anteeksi. Rohkeus ei riitä juuri nyt ottamaan häneen yhteyttä. Olen tosi pahoillani ja onneton tapahtuneesta.

      • nytenymmärrä

        Mistä olet pahoillasi jos seurasit vain sydäntäsi?


      • Misonnion
        nytenymmärrä kirjoitti:

        Mistä olet pahoillasi jos seurasit vain sydäntäsi?

        Seurasin, mutta se oli pakko tukahduttaa. Sanoin asioita, ilkeitä, joita en oikeasti tarkoittanut.


      • yksinkertaista.se.on
        Misonnion kirjoitti:

        Seurasin, mutta se oli pakko tukahduttaa. Sanoin asioita, ilkeitä, joita en oikeasti tarkoittanut.

        Sitten kannattaa korjata ne sanomiset jos haluat hänen tietävän mitä oikeasti tarkoitat.


    • Kahvittarjoansulle

      Nainen. Pyydän sinulta anteeksi vaikka en ole tehnyt mitään. Vai pitäiskö pyytää anteeksi juuri sen vuoksi?

      • onkojärkevää

        Varmuuden vuoksi pyytelet anteeksi?


    • puolihuolimaton

      Odott3lepa. Meanwhile, mitä rakkauselämääsi kuuluu nykyään?

    • Halveksinsyvästi

      Mä en ihmisroskilta anteeks pyytele.

      • samoillalinjoilla

        Pidä tuo. Tuolta trollikusipäältä ei tartte mitään kenenkään anteeksi pyydellä ja vaikka saisi kaupanpäälle vihamieheksi pari korruptoitunutta kyrpää, niin hui niiden ei tarvi kun huutaa pöö liian lujaa niin se on siinä😊


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe