Toisiin ajatuksiin annettuasi pakit jollekin? Onko joku juttu harmittanut myöhemmin?
Oletko koskaan tullut jälkeenpäin..
47
613
Vastaukset
- pakkipääIIä
Kyllä jos autoon on tullut ruttuja.
- miehellejokakysyy
OLEN! Kadun vieläkin, ettei tutustuttu kunnolla. Hän on paljon mielessäni ja tärkeä silti.
- kymmeniävuosia
Oletko tuntenut hänet kauan.
- Miehellejokakysyy
kymmeniävuosia kirjoitti:
Oletko tuntenut hänet kauan.
En kymmeniä vuosia.
- TuntenutHänet
Miehellejokakysyy kirjoitti:
En kymmeniä vuosia.
No kuinka kauan?
- uteliaisuuttani.vain
milloinka lemppasit hänet??
- Juupajuupaa
uteliaisuuttani.vain kirjoitti:
milloinka lemppasit hänet??
Alle 5 yli 2.
- SanohanSuoraan
Juupajuupaa kirjoitti:
Alle 5 yli 2.
Sitten alkukirjain ja paikkakunta, kiitän etukäteen...
- Niinvarmaan
SanohanSuoraan kirjoitti:
Tuskin sillä selkärankaa on mitään on kertoa.
- Alkukirjaintaenkäpaikk
SanohanSuoraan kirjoitti:
No enpä taida tänne laittaa 🙄 Sanotaanko näin, että ei etelään eikä pohjoiseen.
- sen_uskallat_sanoa
Juupajuupaa kirjoitti:
Alle 5 yli 2.
Paljonko alle viiden vuoden...?
- kaksivaikokolm
sen_uskallat_sanoa kirjoitti:
Paljonko alle viiden vuoden...?
Miksi tarkentaisin?
- sen_uskallat_sanoa
kaksivaikokolm kirjoitti:
Miksi tarkentaisin?
koska kysyin ja koska haluan tietää...siksi tarkennat nyt.
- Knainen
Noup.
Annan pakkeja jos en tunne ihastusta. Ei se tunne siitä se armopaloilla ja söölipisteillä heräile.
Sitä oikeanlaista vetovoimaa joko on tai ei. Jos tulee pakit niin ei ole ollut.
Joskus taasen kesken suksia kuuseen vaikka tunteet olisi molemminpuolisia. Sekin on pitkään harkittu päätös johon on johtanut useiden kuukausien pahoinvointi jonkun minua vaarallisesti henkisesti tai fyysisesti vahingoittavan käytöksen takia. Tunteet kyllä jää mutta en kadu koska ei sellaisella suhteella nyt ole tulevaisuutta jossa satutetaan ja on paha olla. Voiko sellaisissa olosuhteissa elää 40 vuotta? Ei voi.
Tunteet ei aina ole järkeviä ja silloin aivojen järkiperäisesti puolen pitää ottaa tilanne haltuun ja astua ohjaksiin - MadeinSweden
Millaisen pakin annoit?
Itse sain metallisen laatupakin. - Eräälleansaitutpakit
En ikinä ole katunut tekemiäni päätöksiä, en myöskään antamiani pakkeja.
- veikkaanjälkemmäistä
Olet joko tehnyt täydellisiä päätöksiä tai sitten olet kykenemätön myöntämään virheesi (narsismia).
- aikamatkustaja
Yhden ainoan kerran. Harmittaa vieläkin.
- ehkähänedelleen
Miksi et kertoisi hänelle ja korjaisi tilannetta?
Kerran jäi vaivaamaan. Olisi pitänyt vastata kyllä.
- Kiinnostaavaan
Mikä saa ihastuneen ihmisen vastaan ei johonkin treffikutsuun?
Vai menikö edellinen suhde mönkään ja nyt mietit että jos sittenkin se kakkosvaihtoehto olisikin ollut parempi? Epävarmuus, huonot kokemukset, ehkei sillä hetkellä kiinnosta kukaan. Onhan näitä. Tai sitten kysymys tulee puskista ja hämmentyneenä sanoo ei.
- Tässätotuus
pimperoPom kirjoitti:
Epävarmuus, huonot kokemukset, ehkei sillä hetkellä kiinnosta kukaan. Onhan näitä. Tai sitten kysymys tulee puskista ja hämmentyneenä sanoo ei.
Varma oikea vastaus: sinua ei henkilö kiinnostanut
Ihastunut tarttuu heti tilaisuuteen koska tietää että se voi olla ainoa kerta ja jos siihen ei tartu hän on kohta toisen oma Jos hän on kohta toisen niin silloin ei edes kannata. Kyllä miehessä pitää olla vähän sinnikkyyttä eikä luovuttaa heti. Ja jos rupeaa heti katselemaan toisia naisia niin tervemenoa vaan!
- uteliasolen
pimperoPom kirjoitti:
Jos hän on kohta toisen niin silloin ei edes kannata. Kyllä miehessä pitää olla vähän sinnikkyyttä eikä luovuttaa heti. Ja jos rupeaa heti katselemaan toisia naisia niin tervemenoa vaan!
Miten se miehen sinnikkyys voisi vaikuttaa lopputulokseen? Antaisit pakit uudelleen?
Sitähän ei voi etukäteen tietää. Ainakin tietää että on yrittänyt.
Sitkeys kyllä yleensä palkitaan loppupeleissä.- uteliasolen
pimperoPom kirjoitti:
Sitähän ei voi etukäteen tietää. Ainakin tietää että on yrittänyt.
Sitkeys kyllä yleensä palkitaan loppupeleissä.Joo, syytteen meetoo hengessä..
- pitäistietäämikätuo
Sanoisinpa kaikille miehille, että enpä ole kuullut että tykkäämisen tai ihastuksen kertominen toisi syytteen metoo hengessä.
- uteliasolen
pitäistietäämikätuo kirjoitti:
Sanoisinpa kaikille miehille, että enpä ole kuullut että tykkäämisen tai ihastuksen kertominen toisi syytteen metoo hengessä.
Ikinä ei voi olla varma. Naiset ovat tulleet tuossa mielessä toisiin ajatuksiin kymmenienkin vuosien jälkeen.
- tukevastipihalla
Ehkä?
Joskus olen ehkä ollut tarkoittamattani tyly, ja antanut pakit vahingossa, ts. en ole tajunnut lähestymistä oikein, ja olen vastannut vain jotain vitsikästä tai leikkisää. Jälkikäteen sitten mietin, että mitä siinä oikein tapahtui... Tai voihan olla, että reagoin ihan oikein, ehkä ne eivät olleet lähestymisiä. Mistäpä sitä tietää, imartelen varmaan vain itseäni.
Yhden kanssa halusin kaveerata, koska en uskonut, että hän olisi muusta kiinnostunut. Hän ei sitten halunnut kaveerata, en tiedä miksei.
Mä en ole koskaan ollut mitenkään ihmeellinen, niin ettäkö ylipäätään vetäisin miehiä puoleeni, enkä mä taida muutenkaan yhtään ymmärtää niitä. :/- Mitävaikeaa
Kuka voi ymmärtää väärin kysymykset :
Lähdetkö joku päivä kanssani ulos vaikka kahville?
Olen muuten vapaa. Onko herra oikea jo löydetty?
Tykkään susta oikeasti. En kaverina vaan sillai kuin mies tykkää naisesta josta haluaa vaimon
Tässä on numeroni. Soittele jos haluat nähdä
Mitä teet huomenna? Lähdetkö kahville ?
Mitä ajattelet minusta ? Tykkäätkö vain kaverina vai ? - tukevastipihalla
Okei, okei, no sitten mua ei olekaan kukaan koskaan oikeasti lähestynyt. Toisaalta helpotus, toisaalta tietty vähän pettymys... :/
Mutta kiitos selvennyksestä, ei siis ole mitään kaduttavaa! :D
- eioletarvinu
antaa pakkeja, kun yksikään ei ole pyytänyt treffeille varattua naista. Okei olen minä antanut ehkä kahdet pakit, mutta ne henkilöt olivat jotenki väkivaltaisia. En halua väkivaltaista miestä.
- Näinkävi
Kaipa niitä on joskus pakko antaa vaikka sydän muuta sanookin. Ainahan voi ulista palstoilla.
- Näin.meikäläisellä
No en ole kyllä katunut. Aina tarkoittanut sanojani. Olen yleensä ihastunut yhteen kerrallaan, ja kaikki muut paitsi se yksi, saa pakit.
- Ikuinen_ikäväkö
On harmittanut ihan hirveesti ja vieläkin harmittaa ja ajattelin sillä hetkelläkin että varmaan saan katua tätä lopun elämäni..
Tuntuu väärältä.- ehkähänkin
Miksi et sitten korjaa asiaa?
- ikuinentunne
Toivon niin että olisit hän ja tekisit jotain asialle jos vielä tunnet noin.. kaipaan sinua varmaan koko loppuelämäni.
- A_nt_Tuul_I
Se lukeekin hänen nimessään. A on neiti. Uskoako tätä?
- En_Tiedä_Raamatussa
kuitenkin Ämmän palvojat tapettiin kissoineen ja koirineen? En tiedä miten käy nyt.
- Riihimäki
Yksi juttu ehkä kaduttaa. En oikein ollut sellaisessa elämäntilanteessa, että olisin edes kuvitellut jonkun lähestyvän mua. Kaupassa sitten tyyppi kävelee vastaan ja vaan joku juttu klikkas ja se tuleekin mun perässä lehtihyllylle ja moikkaa. En osannut sanoa mitään.
Eipä sitä sit sen koommin enää näkynyt missään. Olis ollut kiva korjata tilanne edes selittämällä, ettei hänessä todellakaan ollut mitään vikaa. Elämäntilanne vaan oli niin huono silloin ja olin aika romuna.
Aikaa on kulunut vuosia, mutta edelleen harmittaa.- osuukoLäheskään
peltosaaresta Merja, otaksun!?
- JPTarkka
Melko tarkka vastaus.
- Riihimäki
osuukoLäheskään kirjoitti:
peltosaaresta Merja, otaksun!?
En ole Merja enkä ole asunut koskaan Riihimäellä itse, poikkesin siellä vaan. Elämä on vienyt minut jo muualle sittemmin.
Vastaus on tarkka, koska no miksipä ei. Mitä hävittävää minulla on? - tarkastajaTarkka
Riihimäki kirjoitti:
En ole Merja enkä ole asunut koskaan Riihimäellä itse, poikkesin siellä vaan. Elämä on vienyt minut jo muualle sittemmin.
Vastaus on tarkka, koska no miksipä ei. Mitä hävittävää minulla on?tarkka on!!
- Siitäonjoiäisyys
En löytänyt häntä vaikka kaikkialta etsin.
Vieläkin muistan tuon ihmeellisen tunteen
Rinnassa joka raastoi aina vaan syvemmältä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 616113
- 615542
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1194208- 543842
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940