alla fyra SFPledamöter i Nyland ställer upp i riksdagsvalet.
För Rehn - Kivi är oron över vårdreformen den orsakande faktorn.
- " Jag vill se det här till slut ".
Nu ger också Veronica Rehn - Kivi (SFP) sitt besked -
24
63
Vastaukset
- vetvadhontalarom
Veronica har ju varit med i det här "vårdreformjobbet".
- alltidSFP
Hon vet hur dåligt de språkliga aspekterna tagits ibeaktande.
- Anneli.Anmääli
Veroniikalla on pitkä tie ministeriksi, äitinsä tapaan. Ellun ainoa asia oli ensikaudella Eduskunnassa, saada koirat korvamerkityiksi ja jaella koirien kakkapusseja ilmaiseksi. Jos rkp:n kannatus on tosiaan noin pohjalukemissa, voi olla, että, jos rkp hallitukseen pääsee 4%:n kannatuksella, niin se ainoa tyhjänpäiväinen ministerinsalkku menee Henrikssonille, joka saa ajella valtion laskuun pitkin ja poikin östebottenia ja lennellä Ruotsiin ilmaiseksi.
- Lukiolaislikka
RKP:n tilanne on katastrofaalinen. Ehdokkaaksi lähtee enää yli-ikäiset eläkeläiset. Puolue maksaa vaalikampanjan, eikä eläke-iän ylittäneellä ole menetettävää. Uudenmaan ehdokkaat voisi jo laittaa vahakabinettiin näytteille. Toki läpi menee vain Adlercreutz.
- berättanu
Vem av kandidaterna är över pensionärsgränsen i Nyland?
- överårig
Lukiolaslikka har väl själv börjat lyfta pension ?
- tvångsmässigtljugande
En mytoman ljuger för att bli omtyckt och få bekräftelse
- torftigtliv
tvångsmässigtljugande kirjoitti:
En mytoman ljuger för att bli omtyckt och få bekräftelse
Enda stället som hen blir uppmärksammad.
berättanu kirjoitti:
Vem av kandidaterna är över pensionärsgränsen i Nyland?
rehn-Kivi on yli 70-vuotias. Mikaela Nylander on 60/120. Ensimmäinen luku on ikä ja toinen paino.
- gåtillläkare
DonaldTruth kirjoitti:
rehn-Kivi on yli 70-vuotias. Mikaela Nylander on 60/120. Ensimmäinen luku on ikä ja toinen paino.
Du lider också av tvångsmässigt ljugande (självklart när samma person som lukiolaislikka)
- vadynkligduär
DonaldTruth kirjoitti:
Nylander är 48 är och Rehn - Kivi 62 år.
- ikä.kriisi.menossa
DonaldTruth kirjoitti:
Onko Donald itse n. 60-70 v.? Veikkaan, että on.
ikä.kriisi.menossa kirjoitti:
Sorry virhe Nylander 48/132. Rehn-Kivi pitää olla vanhempi, kun isosyrra on yli 90.
ikä.kriisi.menossa kirjoitti:
Donald on 85-90 kg.
- niinkö_1
DonaldTruth kirjoitti:
Donald on 85-90 kg.
Painaako Lukiolaislikka 90 kg?
- taredapå
DonaldTruth kirjoitti:
Sorry virhe Nylander 48/132. Rehn-Kivi pitää olla vanhempi, kun isosyrra on yli 90.
Elisabet Rehn är Veronicas mamma.
- henneröstarvipå
DonaldTruth kirjoitti:
Mikaela Nylander är snygg och alldeles passande storlek,inget benrangel.
Vi Borgåbor är stolta över en trebarnsmamma som orkar sköta både familj och alla uppdrag som hon har inom politiken. - ganskafattigt
DonaldTruth kirjoitti:
Ganska barnsligt av en vuxen människa (antar jag )som på en politisk debatt inte har annat att komma med än lögner om människors ålder och vikt.
henneröstarvipå kirjoitti:
Mikaela Nylander är snygg och alldeles passande storlek,inget benrangel.
Vi Borgåbor är stolta över en trebarnsmamma som orkar sköta både familj och alla uppdrag som hon har inom politiken.Mitä varten Nylander oli pukeutunut punaiseen lainapeitteeseen itsenäisyyspäivänä?
Liputtiko hän Venäjälle?
- calle-å
Vad du säger?Det kan inte vara sant.
Man borde föstå i viss ålder, att lämna politiken. Även lite yngre, som har inga färska ideer borde avstå. Förstås har varken Rehn-Kivi eller Nylander inga möjligheter, att gå genom.
RKP:n politiikoilla ei ole ollut aikoihin mitään uutta annettavaa. Eva Biaudet seuraa Vihreitä tai Vasemmistoliiton Li Anderssonia. Hän istuu WC:ssä, joko Emma Karin tai Li Anderssonin kanssa.
A-M Henriksson on paneutunut paikallispolitiikkaan. Muut ovatkin pääosin hiljaa.Missä on RKP:n kannanotto joukkoraiskauksiin? Eva Biaudt on hiljaa kuin hiiri.
Presidentti, pääministeri ja monet johtavat politiikot ovat tuominneet rikokset painavin sanoin.
Anna-Maja Henrikssonilta asia on mennyt ohi. Onko hänkin, kuten Antti Rinne vetänyt siteen silmiensä eteen, ettei pahat teot näy?- röstfiskande
Räcker det inte med att persuna uttalar sig på alla media där det bara är möjligt ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v209606Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh6083663- 911674
Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."
Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi151358Kauhea uhkakuva tv-sarjana - Suomeen hyökkää tuntematon vihollinen juhannuksena
Konflikti on Aku Louhimiehen ohjaama tv-sarja, joka alkaa lauantaina. Tapahtumat käynnistyvät tavalliseksi luultuna juha461107- 791055
Tänä aamuna
Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku76937Tuntuuko se hyvältä
Kun tiedät, että odotan sinua joka päivä? Se, kun tiedät minun olevan täällä ihan sinua varten ja kiltisti odotan. Jok100934Olet täysin luotu
Minulle nainen ja minä sinulle. Ei tätä asiaa edes tarvitse miettiä tai jaaritella enää yhtään.41889Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?48861