Kontiolahti aikoo investoida massiivisesti lähivuosina.
Stadionin yhteyteen on vuosia ollut ampumahiihdon nokkamiehen ja kunnan ukkojen suunnitelmissa kylpylä-hotelli. Koska paikka on keskellä-ei-mitään se tarvitsee sinne erehtyville autoilijoille parkkipaikkoja.
Jotta ei tuhottaisi ympäristössä kasvavia taimikko-rääseikköjä, rakennettakoon maailman ensimmäinen stadionin alle tuleva maanalainen parkkihalli tyyliin "toriparkki".
Koska ampumahiihto tulee tulevaisuudessa vetämään oheensa runsaasti myös erilaisia palveluita, niidenkin asiakkaat tarvitsevat pysäköintitiloja, puhumattakaan jäähdytetyn ladun kaikki kymmenen maksavaa käyttäjää ja puoli tusinaa kontiolahtelaista ampumahiihdon harrastajaa.
Varmaan saataisiin kunnan rahan lisäksi myös joku avustus EU:lta.
Tehdäänhän Helsingistäkin tunnelia Tallinnaan. Pitää osata ajatella isosti, kuten tähänkin asti.
AH-stadionhan on kunnalle varsinainen rahasampo jo nyt, saati tulevaisuudessa, kun lumet sulavat maailmasta muualta kuin Kontiolahdesta.
Stadionille "toriparkki."
kantakundi
1
127
Vastaukset
- iteoita
Minun puolesta voisi koko stationkompleksin sähköputkilatuineen ja lumikasoineen kaivaa maan alle ja nykyisen stationin alueen ennallistaa ja istuttaa siihen koivuja ja kylvää kanttarelliä.
Sen hotellinhan voi rakentaa vaikka kaiskuun, äkkiähän tuonne hiihtämällä pääsee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086