Heräsin kerran yöllä siihen että housuni olivat läpi märät (näin märkää unta) sitten yhtäkkiä peittoni alta kuulu saatanallista jylinää se oli......... helvetinmoinen paskan turahdus. Säikähdin sitä aivan helvetisti . Mutta onneksi Jeesus herrani tuli pelastamaan minut kun itkin, hän tuli taivaallisen seurueensa kanssa meille tarjosin pari viini lasia ja leipää tietysti. Mutta joo tässä oli minun pelottava kokemukseni kertokaa ihmeessä jos teilläkin on jotain pelottavia kokemuksia.
Pelottava yö ***kuolin***
lastennappaaja69
1
67
Vastaukset
- Kievarii
En usko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810