Tico Tico - uutisia vierailta mailta

Meksikon puolella Tijuanassa useita tuhansia maahanmuuttajia jonottaa pääsyä Yhdysvaltain rajaviranomaisten puheille. Kyse on selkeästi maahanmuuttoon liittyvästä asiasta ja vieläpä sellaisesta, jota seurataan maailmanlaajuisesti.

Yritykseni kirjoittaa tällä palstalla hondurasilaisten maahanmuuttajien ongelmista näyttää tyssäävän tähän:
"Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena. "
Ymmärrän kyllä, että tällä palstalla tarkoituksellisesti niksutetaan ilmiantonappia ja pyritään poistamaan itselle epämieluisia kirjoituksia. Varsinaisen poiston tekee kuitenkin palstan moderointi.

Kysyn siis: Mikä Tijuanassa ja siirtolaisissa on palstan sääntöjen vastaista? Jos vastaus on se, että täällä keskitytään Suomen asioihin, kysyn ystävällisesti myös: Palstan etusivulla on 4 kirjoitusta Ranskasta ja 1 Ruotsista. Mitä ne tällä palstalla tekevät?

Mutta kun asia kerran tuli puheeksi, voinen samalla kertoa viimeisimmät tiedot. Tijuanassa on useita tuhansia siirtolaisia jumissa. Yhdysvaltain rajaviranomaiset rajaavat puheille pääsyä niin, että siirtolaisen odotusaika rajalla on nyt yli puoli vuotta. On selvää, että kenenkään varat eivät riitä tällaiseen odotteluun. On selvää, että tämä tilanne leviää vielä kuin Jokisen eväät. Toivon sydämessäni, että äideille ja lapsille ei tapahtuisi mitään ikävää.

76

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komento-takaisin

      Trumpin johtamaan USA:han ei kävellä kuin latoon!

      • selkärankaa

        Ihan oikein. Liian lepsu maahanpääsy vaan yllyttää lisää tulijoita. Niinkuin on nähty.


    • Tri-Mengele

      Hoitotarjoukseni on edelleen voimassa 3 -sporalla Skattalle..niinhän se meni ..

      • tyylinsä.kullakin

        Ei ValuuttakauppiasBrynolfPerseentervaajaAavikonVuoristonMaailmanMatti julkisilla käy, ei edes sellaisissa naisissa.
        Kulkee veronmaksajien rahoilla taksilla ja tumputtaa muutaman kerran päivässä monitorille katsellessaan heiluvia pusseja netistä.


      • tyylinsä.kullakin kirjoitti:

        Ei ValuuttakauppiasBrynolfPerseentervaajaAavikonVuoristonMaailmanMatti julkisilla käy, ei edes sellaisissa naisissa.
        Kulkee veronmaksajien rahoilla taksilla ja tumputtaa muutaman kerran päivässä monitorille katsellessaan heiluvia pusseja netistä.

        Ei hyvä veli, ei. Miten tämä liittyy maahanmuuttoon?

        Nauretaan yhdessä.


      • Mover
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Ei hyvä veli, ei. Miten tämä liittyy maahanmuuttoon?

        Nauretaan yhdessä.

        Sinun kautta arvon Moktar.Gubta ja 100 niksuttamasi nikin kautta...


      • Mover kirjoitti:

        Sinun kautta arvon Moktar.Gubta ja 100 niksuttamasi nikin kautta...

        Älä nyt sotke ja soosaa siinä. Avauksen aihe on Tico Tico ja sinä tulet höpöttämään jotakin ihmejuttua sadasta irtonikistä.

        Usko jo, että teidän anonyymien irtonikkien sisäiset kiistat siitä, kuka oli kuka ja mitä kukanenkin ehkä kirjoitti joskus muinoin, eivät minua kiinnosta pätkääkään. Kirjoita siitä "uskomukset ja uskonnot" palstalle, jos asia noin sinua vaivaa.


      • on.niin.viatonta.taas
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Älä nyt sotke ja soosaa siinä. Avauksen aihe on Tico Tico ja sinä tulet höpöttämään jotakin ihmejuttua sadasta irtonikistä.

        Usko jo, että teidän anonyymien irtonikkien sisäiset kiistat siitä, kuka oli kuka ja mitä kukanenkin ehkä kirjoitti joskus muinoin, eivät minua kiinnosta pätkääkään. Kirjoita siitä "uskomukset ja uskonnot" palstalle, jos asia noin sinua vaivaa.

        Tico Tico on pois muodista. Kuten sinäkin. Kyllä sinä nikkisi muistat, hurskastelija. Kukapa ei.
        Vai mitä, Valuuttakauppias-Brynolf? Voihan siihen VuoristonVuortenAaavikonMaailmanmatinkin lisätä. Ketäänhän et täällä etkämuualla enää huijaa, Mr.Entinen Tuhatnimimerkkinen trolli.


      • Humppa-Einari
        on.niin.viatonta.taas kirjoitti:

        Tico Tico on pois muodista. Kuten sinäkin. Kyllä sinä nikkisi muistat, hurskastelija. Kukapa ei.
        Vai mitä, Valuuttakauppias-Brynolf? Voihan siihen VuoristonVuortenAaavikonMaailmanmatinkin lisätä. Ketäänhän et täällä etkämuualla enää huijaa, Mr.Entinen Tuhatnimimerkkinen trolli.

        PS. Nauretaan yhdessä. ;)))


      • on.niin.viatonta.taas kirjoitti:

        Tico Tico on pois muodista. Kuten sinäkin. Kyllä sinä nikkisi muistat, hurskastelija. Kukapa ei.
        Vai mitä, Valuuttakauppias-Brynolf? Voihan siihen VuoristonVuortenAaavikonMaailmanmatinkin lisätä. Ketäänhän et täällä etkämuualla enää huijaa, Mr.Entinen Tuhatnimimerkkinen trolli.

        Ihan hyvä vuodatus, mutta se pitäisi kylläkin esittää "uskomukset ja uskonnot"-palstalla.

        Kuten olen jo aiemmin kertonut, minä en ole mikään nikkitieteen dosentti. Ihan turhaan minulle itket murheitasi.


      • raaka.totuus
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Ihan hyvä vuodatus, mutta se pitäisi kylläkin esittää "uskomukset ja uskonnot"-palstalla.

        Kuten olen jo aiemmin kertonut, minä en ole mikään nikkitieteen dosentti. Ihan turhaan minulle itket murheitasi.

        Juu, mutta todistettavasti olet kaikkien nikkien isukki. Valuuttakauppiaasta lähtien, etkä pysty sitä faktaa kieltämään. Turhaan yrität selitellä kurat housuissasi, Brynolfpikkuinen.
        "valuuttakauppias
        27.7.2014 12:23

        ”Minä kysyin tarkoititko tollerolla minua...”

        En minä tiedä. Tolleroita tulee ja menee, niitä istuu joka oksalla. Minä en ole nikkitieteen tohtori. Irtonikkejä – kuten sinäkin nyt – mahtuu yksitoista tusinaan. Rekkaa nikkisi, jos haluat, että minä puhun spesifisesti sinusta ja sinulle.

        Sanonpa suoraan. että kovin lapsellisen väännön keksit taas. Koeta aikuistua, iso mies. ;)))"

        Kyllä sinä osaat valehdella kepulin tavoin. Katsohan, valheilla tuppaa olemaan lyhyet jäljet. Ja ei kun niksuttelemaan nyt, eikös niin?


      • toinen.mukava
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Ihan hyvä vuodatus, mutta se pitäisi kylläkin esittää "uskomukset ja uskonnot"-palstalla.

        Kuten olen jo aiemmin kertonut, minä en ole mikään nikkitieteen dosentti. Ihan turhaan minulle itket murheitasi.

        "Perseentervaaja
        6.10.2016 14:38

        ”Sinähän tuolla nikillä kuitenkin kirjoittelit...”
        Olen jo aiemmin kertonut, että minä en ole mikään nikkitieteen dosentti. Mistäpä minä tietäisin, kuka milläkin nikillä kirjoittelee. Vallankin, kun kirjoittelu tapahtuu vieläpä jollakin toisella palstalla. ;)

        Vai on klubin jäsenten toiminta ”lumivalkeaa ja puhtoista vilpittömyyttä vaan”.

        Olenko minä kertonut sinulle kentsusta, joka ajatteli ehtiä kähmäistä omansa pois ennen kuin kirnu kaatuu? Näitä kentsuja oli myös esitutkinta-aineistossa pilvin pimein. Siinä yksi jos toinenkin kertoi ensi töikseen kotiuttaneensa omansa pois, jolloin klubissa ei voinut enää jäädä häviölle.

        Että ihan lumivalkeaa. ;)))))"

        Siellähän se nikkitieteen dosentti alias aavikko/moktar selittelee.
        Kiellä vain, ei fakta miksikään muutu.


      • Mover
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Älä nyt sotke ja soosaa siinä. Avauksen aihe on Tico Tico ja sinä tulet höpöttämään jotakin ihmejuttua sadasta irtonikistä.

        Usko jo, että teidän anonyymien irtonikkien sisäiset kiistat siitä, kuka oli kuka ja mitä kukanenkin ehkä kirjoitti joskus muinoin, eivät minua kiinnosta pätkääkään. Kirjoita siitä "uskomukset ja uskonnot" palstalle, jos asia noin sinua vaivaa.

        "UUSI
        Moktar.Gubta
        12.12.2018 18:46

        Mover kirjoitti:
        Sinun kautta arvon Moktar.Gubta ja 100 niksuttamasi nikin kautta...
        Älä nyt sotke ja soosaa siinä. Avauksen aihe on Tico Tico ja sinä tulet höpöttämään jotakin ihmejuttua sadasta irtonikistä. " KATSO NYT SITÄ TAIKAPEILIÄSI..sieltä ne nikkisi löytyy--


      • sata.ei.riitä.250.ehkä
        Mover kirjoitti:

        "UUSI
        Moktar.Gubta
        12.12.2018 18:46

        Mover kirjoitti:
        Sinun kautta arvon Moktar.Gubta ja 100 niksuttamasi nikin kautta...
        Älä nyt sotke ja soosaa siinä. Avauksen aihe on Tico Tico ja sinä tulet höpöttämään jotakin ihmejuttua sadasta irtonikistä. " KATSO NYT SITÄ TAIKAPEILIÄSI..sieltä ne nikkisi löytyy--

        mie löysin hienon nauruun liittyvän jutun moktarille muistoja herättämään
        "valuuttakauppias
        26.8.2014 19:23

        Tämä on hyvä uutinen. Fyikän hattukin on ollut täällä valmiina vuositolkulla.
        Nauretaan sitten yhdessä. ;)))"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12447731/aatun-wc-sijoitus#comment-69534907

        On se aika äijä.


      • dance.with.valkku
        sata.ei.riitä.250.ehkä kirjoitti:

        mie löysin hienon nauruun liittyvän jutun moktarille muistoja herättämään
        "valuuttakauppias
        26.8.2014 19:23

        Tämä on hyvä uutinen. Fyikän hattukin on ollut täällä valmiina vuositolkulla.
        Nauretaan sitten yhdessä. ;)))"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12447731/aatun-wc-sijoitus#comment-69534907

        On se aika äijä.

        PS. Tico Tico?


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Ei hyvä veli, ei. Miten tämä liittyy maahanmuuttoon?

        Nauretaan yhdessä.

        Mies tulee räkänokastakin, muttei tyhjännaurajasta!


      • Anonyymi
        tyylinsä.kullakin kirjoitti:

        Ei ValuuttakauppiasBrynolfPerseentervaajaAavikonVuoristonMaailmanMatti julkisilla käy, ei edes sellaisissa naisissa.
        Kulkee veronmaksajien rahoilla taksilla ja tumputtaa muutaman kerran päivässä monitorille katsellessaan heiluvia pusseja netistä.

        Heh heh. No niinpä tietysti.
        On se ketku.


    • HölmölässäOllaan

      Voit unohtaa sen Tjuanan! Euroopassa sotatila ja yks horisko hokee samaa Tijuana virttään. Mee Strassbourgiin joulutorille valittamaan avoimien rajojen puutteesta! Siltä löytyy takuulla ymmärtäjiä!

    • bigdataa

      onko aloittaja minkä puolueen lobbaaja

      käänteisellä suosiota ja näkyvyyttä?

      • Suoli.24

        "onko aloittaja minkä puolueen lobbaaja " EI pelkkä meidän trolli..


      • HehHehHeh

        Vihervasemmistoa on. Lobbaa kaikkien Anarkisti faniporukoiden puolesta! Rakastaa ns. "parempaa väkivaltaa"

        Onneksi tuo vaikutus on lähinnä päinvastainen! :D


      • "...onko aloittaja minkä puolueen lobbaaja..."

        Vastaan runoilijan sanoin:
        Outoja hälle kun on
        isänmaa, kotipaikka ja lies,
        Puolue, perhe ja muu,
        verot, verka ja velka ja ies.


      • uusintana
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...onko aloittaja minkä puolueen lobbaaja..."

        Vastaan runoilijan sanoin:
        Outoja hälle kun on
        isänmaa, kotipaikka ja lies,
        Puolue, perhe ja muu,
        verot, verka ja velka ja ies.

        Kas kummaa. Saman värssyn vedit hienosti tuollakin.
        "valuuttakauppias
        12.11.2011 18:46

        Ei(No)Leino kirjoitti:
        Heh, pastori-valuuttakauppias saarnaa, kanttoriurkuri Shahov vetää väliin virren hengen miehen kanssa kaksiäänisesti - molemmin puolin nuottia.
        Kirkonpenkit kumisevat tyhjyyttään, kyllästyneet ovat seurakuntalaiset pastorin paatokseen ja urkurin sävelrikkoiseen ulinaan.

        Kilvan kehuvat toisiaan sakastissa, ehtoollisviinit kumotaan virren lurituksesta kuiviin kurkkuihin, olalle taputtelevat miekkoset toisiaan, kilvan kehuvat, lähtiessään irronneen napin kolehtihaaviin sujauttavat.

        Kirkon portailla erkanevat, pimeään yöhön sotkevat, ahdistus valtaa mielen.

        Aamulla takaisin herran huoneeseen, samat saarnat, tutut turinat, vähäiset virret veisataan.
        Kirkonpenkit kumisevat tyhjyyttään, vastakaikua ei muualta saa, urkuri vain ymmärtää, pastori parkaa paijaa.

        Miekkoset molemmat mielen mustissa syövereissä illan pimeyttä peljäten tutut rutiinit toistavat, aamun pikaista koittoa vartoovat.

        Kylmä pimeä yö nielaisee nämä mustat alakuloiset traagisen tarinan antisankarit, seurakunta, pyhän vallan väärään saarnaan kyllästynyt, säälien uutimien takaa kurkistaa.

        Aika armoton kulkuaan jatkaa, yhdessä taivaltavat toveruksemme, yhtä jalkaa käyvät matkaa.
        Näytä lisää
        Tokihan Eino - Tuo kirjaton, karjaton mies. Kruununkin kyyti liika ois hälle kenties, outoja hälle kun on isänmaa, kotipaikka ja lies - irvistee niitä, jotka yhä jaksavat uskoa.

        Totta on, että winkkarilaisia ei juuri kirkonpenkillä näy sanaa kuulemassa.
        "- outoa heille on puolue, perhe ja muu verot, verka ja velka ja ies."

        Mutta pastori saarnaa Mestarin kunniaksi ja kanttori kajauttaa rapsakan virren, vaikka kirkko kumisee tyhjyyttään. Sillä usko on luja. Se päivä on tuleva ja winkkarilaisetkin kerran istuvat kirkon penkillä. Jos ei muuten, niin poliisin tuomina.

        Sillä mitäpä muuta pastoriparka ja vanha kanttori voivat tehdä, kuin luottaa Mestarin lupaukseen."


    • Suoli.24

      Meillä on Moktar.Gubtan nikkien yksinoikeudet siksi JATKUVA poisto.

    • Pojat ne penkoo oikein porukalla aitassa vanhoja vaatteita. Älkääpä nyt horisko, ei nämä mitkään vanhojen tanssit ole, eikä täällä tarvita ikivanhoja rääsyjä. Mistäpä minä tiedän, kuka milläkin nikillä kirjoittaa. Nikkitiede itsessäänkin on jo lahoava tieteenala.

      Ei tämmöiset talkoot minua mitenkään liikuta, mutta saattehan te jatkaa, jos teillä kiinnostusta piisaa. Se on hyvä, jos joutilaalla torvelolla on edes jotakin tekemistä. Ei sitten niin herkästi lähde turuille ja toreille tekemään pöljyyksiä.

      Mutta oli siellä kirjoitusten joukossa helmikin: "Katso nyt sitä taikapeiliäsi....". Minä tosin otin tästä lauseesta Caps Lockin pois, kun kirjoittaja huusi ämyri sepposen seljällään. Mutta asiaan taas. Olen useasti ajatellut, että pitäisi kirjoittaa selventävä juttu taikapeilin käytöstä. Sen lupaankin tehdä pikimiten, jahka ensin muilta kiireiltäni ehdin.

      Tico tico

      • Älä.valehtele.enää

        Turhaan kiellät kiemurrellen. Mikä siinä sinulle niin vaikeaa on myöntää, että olet jokainen noista nikeistä? Hävettääkö trollius? Vetelet samoja selityksiä samoilla fraaseilla, ei ne enää mene läpi.
        Sen siitä saa kun kettuilee palstoilla ihmisille narsistisena.
        "Mistäpä minä tiedän kuka milläkin nikillä kirjotitaa"
        Siinäpä taas sekoilet.
        Totta kai sinä omat nikkisi tunnistat unissasikin.
        Niin tunnistaa moni muukin.


      • älä.valehtele.enää
        Älä.valehtele.enää kirjoitti:

        Turhaan kiellät kiemurrellen. Mikä siinä sinulle niin vaikeaa on myöntää, että olet jokainen noista nikeistä? Hävettääkö trollius? Vetelet samoja selityksiä samoilla fraaseilla, ei ne enää mene läpi.
        Sen siitä saa kun kettuilee palstoilla ihmisille narsistisena.
        "Mistäpä minä tiedän kuka milläkin nikillä kirjotitaa"
        Siinäpä taas sekoilet.
        Totta kai sinä omat nikkisi tunnistat unissasikin.
        Niin tunnistaa moni muukin.

        Siis kirjoittaa.


      • Olisikohan tämä nyt sitä paljon puhuttua spämmäämistä?

        Nauretaan yhdessä.


      • ei.suinkaan
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Olisikohan tämä nyt sitä paljon puhuttua spämmäämistä?

        Nauretaan yhdessä.

        Jos myönnät reilusti olevasi nuo niin ei ole aihetta uudestaan listata.
        Eikä sinunkaan niksutella.


      • ei.suinkaan kirjoitti:

        Jos myönnät reilusti olevasi nuo niin ei ole aihetta uudestaan listata.
        Eikä sinunkaan niksutella.

        Hee hooo - persunpösilö yrittää välillä kiristystäkin.
        Onkohan sinullakaan kaikki lusikat laatikossa, ukkoparka?


      • voiValkun.selityksiä
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Hee hooo - persunpösilö yrittää välillä kiristystäkin.
        Onkohan sinullakaan kaikki lusikat laatikossa, ukkoparka?

        Vai kiristystä? Älä nyt äijäpahanen ala lööperiä pukkaamaan. Hädissäsi punttisi tutisee alaleuka väpättäen. Katsoppas, sehän on niin että jos sinä myönnät faktan, ei sinunkaan tarvitse vaivautua niksuttelemaan. Ei siinä mitään laitonta ole. Et vain halua myöntää tosiasioita.
        Toinen tässä keskustelussa valehtelee, ja se en ole minä.
        Kiemurrellen ja nillittäen et voita mitään. Vai että persunpösilö? Huti meni taas kerran.
        Turha olettaa sukupuolta.


      • voiValkun.selityksiä kirjoitti:

        Vai kiristystä? Älä nyt äijäpahanen ala lööperiä pukkaamaan. Hädissäsi punttisi tutisee alaleuka väpättäen. Katsoppas, sehän on niin että jos sinä myönnät faktan, ei sinunkaan tarvitse vaivautua niksuttelemaan. Ei siinä mitään laitonta ole. Et vain halua myöntää tosiasioita.
        Toinen tässä keskustelussa valehtelee, ja se en ole minä.
        Kiemurrellen ja nillittäen et voita mitään. Vai että persunpösilö? Huti meni taas kerran.
        Turha olettaa sukupuolta.

        Ei taida vieläkään ymmärtää, että minua ei pätkääkään kiinnosta teidän nikkiarpajaisenne.

        Minä, Moktar Gubta, kirjoitan tänne rekatulla nikillä, kuvalla ja nimellä. Miksi minua kiinnostaisi se, kun anonyymit nikit arpovat, kuka anonyymeistä milloin olisi vähiten anonyymi. Minä en ole mikään nikkitieteen dosentti.

        Jospa tämä nyt menisi kaaliisi.


      • ihan.sama
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Ei taida vieläkään ymmärtää, että minua ei pätkääkään kiinnosta teidän nikkiarpajaisenne.

        Minä, Moktar Gubta, kirjoitan tänne rekatulla nikillä, kuvalla ja nimellä. Miksi minua kiinnostaisi se, kun anonyymit nikit arpovat, kuka anonyymeistä milloin olisi vähiten anonyymi. Minä en ole mikään nikkitieteen dosentti.

        Jospa tämä nyt menisi kaaliisi.

        Niin. Se, että olet nyt Moktar.Gubta, on ihan ok. Muistamme kuitenkin että olet parisataa muutakin nikkiäsi , jotka eivät kirjoita uudestisyntyneenä ja puhtoisena pilakuvallasi ja leikkinimelläsi.
        Mitä se miksikään muuttaa, mitä sinä siitä sanot. Olet todellakin nikkitieteen dosentti.
        Älä silti kitise, niin makaa kuin petaa.


      • ihan.sama kirjoitti:

        Niin. Se, että olet nyt Moktar.Gubta, on ihan ok. Muistamme kuitenkin että olet parisataa muutakin nikkiäsi , jotka eivät kirjoita uudestisyntyneenä ja puhtoisena pilakuvallasi ja leikkinimelläsi.
        Mitä se miksikään muuttaa, mitä sinä siitä sanot. Olet todellakin nikkitieteen dosentti.
        Älä silti kitise, niin makaa kuin petaa.

        "Mitä se miksikään muuttaa, mitä sinä siitä sanot. "
        Vielä vähemmän se mitään todistaa, kun anonyymi nikki itkeskelee toisen anonyymin nikin nikistä.
        Samaa sontaa se on kaikki tyyni, asia vaan ei meinaa mennä kaaliisi.

        Saattehan te arpoa täällä vaikka maailman tappiin, vaikka parempi palsta olisi toki "uskomukset ja uskonnot".


      • onkohiki
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Mitä se miksikään muuttaa, mitä sinä siitä sanot. "
        Vielä vähemmän se mitään todistaa, kun anonyymi nikki itkeskelee toisen anonyymin nikin nikistä.
        Samaa sontaa se on kaikki tyyni, asia vaan ei meinaa mennä kaaliisi.

        Saattehan te arpoa täällä vaikka maailman tappiin, vaikka parempi palsta olisi toki "uskomukset ja uskonnot".

        Älä jankkaamalla yritä asiaa muuksi muuttaa. Sinä olet Valuuttakauppias ja kaikki muut nikit siihen perään. Kärähdit niistä aikoja sitten.
        Toistelet jatkuvasti samaa lausetta, ei se muuta nimimerkkihenkilöllisyyttäsi mihinkään.
        Ei ole mitään arpomista, faktat vain kiukuttavat itseäsi. Turha kuvitella huijaavasi enää ketään.
        Onkohan nyt käynyt niin, että kieltäminen kuuluu rauhansanalaisen perusluonteeseen?
        Huomiotahan olet aina halunnut. Nyt kun saat sitä, marisetkin koettaen muuttaa totuutta mieleiseksesi. Eipä onnistu. Kyllä ihmiset osaavat lukea ja ymmärtää sataprosenttisen yhteensopivuuden hahmojesi kanssa. Mitäs kirjoittelet kaikenlaista eri nikeilläsi, ei tuo rekisteröity nimimerkki anna painoarvoa puheillesi yhtään enempää. Ja hei, kyllä sinusta ja nimimerkeistäsi saa kirjoittaa. Ota se vaikka osana tutkimustyötä nettitrolleista.
        Onhan itselläsikin sellainen projekti sanastoa kerätessäsi. Laitonta se ei ole.
        Jatka kieltelemistä, turhaa se on.


    • Olipa.niin

      Ei kestänyt Moktarin persus merivettä.
      Mitäs läksi merille.:)

    • Heikko.esitys

      Tällä Tico Tico ja Tijuana öyhötyksillään Moktar yrittää vain viedä huomion noista oulun lapsiin kohdistuneista törkeistä raiskauksista.

      • sivuraiteille

        Niin tekee. On kovinkin totuuden vastainen henkilö. Ehkä kuvittelee mielissään ettei kukaan tunnista häntä uuden nimimerkin takaa, kirjoitustyyli 100% pysynyt samana vuosikausia. Strutsityylillä, pää
        piiloitettuna hiekkaan ja ollaan näkymättömiä. Mitään puoluekantaa ei ole tosissaan koskaan ilmoittanut kannattavansa, kaikki muut ovat hänelle yksinkertaisesti persuja. Kutsuisin valheistaan kiinni jääneeksi trolliksi, joka yrittää kaikkensa vakuuttaakseen muut agendastaan.
        Jos lähtee leikkimään muuttuvilla nimimerkeillään vuosia kestävää päänaukomismaratoniaan, luulisi jo tajuavan ettei feikki mene koskaan ajatteleville ihmisille läpi. Ei se totuus muutu mihinkään aatettaan pakkosyöttämällä, ei maahanmuuttoasioissa eikä nikkisirkuksessaan.
        Realismia kun ei jutuissaan ole, opettajamaisena koettaa kertoa muille omasta erinomaisuudestaan ja samalla kouhottaa persufobiassaan kaikkea maan ja taivaan väliltä.
        Minäminäminä...siinäpä se narsistinen elämäntyö korostuu.


      • Anonyymi

        Eikös se ole nyt riistämässä lapset Suomeen palaamaan haluttomilta äideiltään Syyrian leiriltä?
        Erottaa tahtoo lapset äideistään koska "Suomen kansalaisina' lapset pakolla tahtoo Suomeen. No, asiahan on ulkoministeriön hoidettavana, ei palstan pöljähatun.


    • Niin se kirskuttaa rikkinäinen gramofoni aina vaan samaa kohtaa äänilevystä: "...ei se muuta nimimerkkihenkilöllisyyttäsi..."
      Anonyymi puskasta kivittäjä siinä itku silmässä yrittää arpoa toisen anonyymin nikin identiteettiä.

      Kun asia ei mitenkään päin minua kiinnosta, yrittäisit jo tajuta se.

      • porujavimma

        Hyvin on kiinnostanut. Taisi sattua sikaa suoraan silmään, näin sananparttasi käyttäen?
        Ei se rekisteröinti sinua pulmuseksi muuta, ei veikkoseni.
        Busted!


      • Aprikoiden

        Valkku on ottanut maahanmuuttoteemaisen asenteen:
        Vanha jo saa jäädä unholaan uuden identiteetin varjolla. Uudet tuulet puhaltaa vieden menneisyyden mukanaan. Ikä kun vielä sopisi haarukkaan.


    • Komento

      Minkä alleen laskee, sen housuistaan löytää.
      Kyllä Valkku astui ansaan.
      Jatkakaa.

      • "Minkä alleen laskee...."
        Tämä on hyvä ja oivaltava sanonta. Ethän pahastu, jos käytän tätä itsekin.
        esim. " Minkä vaippaansa laskee, se puoluekokouksessa haisee, sano persu."


      • yllätä.ei
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Minkä alleen laskee...."
        Tämä on hyvä ja oivaltava sanonta. Ethän pahastu, jos käytän tätä itsekin.
        esim. " Minkä vaippaansa laskee, se puoluekokouksessa haisee, sano persu."

        Noh noh, eipäs varioida muiden lausahduksia. Tosin eipä tuolla älyllä varustetulta muuta voisi odottaakaan. Joko Tenasi vaihdatit? Jossakin niksuttelujesi välissä sekin on tehtävä.
        Säälittävää.


      • yllätä.ei kirjoitti:

        Noh noh, eipäs varioida muiden lausahduksia. Tosin eipä tuolla älyllä varustetulta muuta voisi odottaakaan. Joko Tenasi vaihdatit? Jossakin niksuttelujesi välissä sekin on tehtävä.
        Säälittävää.

        Mikä sananlaskupoliisi sinä luulet olevasi? Vain nimimerkillä "Komento" on asiassa puhevalta.


      • eipäs.uhitella
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Mikä sananlaskupoliisi sinä luulet olevasi? Vain nimimerkillä "Komento" on asiassa puhevalta.

        Mikä sinä kuvittelet olevasi? Puhevalta on jokaisella käskemisyrityksestäsi huolimatta.
        Mikäpä muukaan kuin palstan ikitrolli.
        Piin likiarvot yhä sekaisn?


      • eipäs.uhitella
        eipäs.uhitella kirjoitti:

        Mikä sinä kuvittelet olevasi? Puhevalta on jokaisella käskemisyrityksestäsi huolimatta.
        Mikäpä muukaan kuin palstan ikitrolli.
        Piin likiarvot yhä sekaisn?

        Hih, sekaisn. On se metka tuo...mikä se nyt olikaan..auta nyt vähäsen edes..alkoiko d-kirjaimella?


      • eipäs.uhitella kirjoitti:

        Hih, sekaisn. On se metka tuo...mikä se nyt olikaan..auta nyt vähäsen edes..alkoiko d-kirjaimella?

        "...mikä se nyt olikaan..auta nyt vähäsen edes..alkoiko d-kirjaimella?"
        Drölli se siinä vaan, palstan wanna-be-kielipoliisi, jota itseään vaivaa sikasitkeä tementia. Myöskin tysfasiaksi sitä on epäilty, mutta Drölli ei suostu asiaa dunnustamaan.

        Minä tässä olen tovi jo tuuraillut Drölliä. Hän löysi palstalta sanan pilu, ryntäsi niksuttamaan ja kompastui legolaatikkoonsa. Poissa pelistä kuukauden tai kaksi.

        Derveisin


      • d-miehelle
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...mikä se nyt olikaan..auta nyt vähäsen edes..alkoiko d-kirjaimella?"
        Drölli se siinä vaan, palstan wanna-be-kielipoliisi, jota itseään vaivaa sikasitkeä tementia. Myöskin tysfasiaksi sitä on epäilty, mutta Drölli ei suostu asiaa dunnustamaan.

        Minä tässä olen tovi jo tuuraillut Drölliä. Hän löysi palstalta sanan pilu, ryntäsi niksuttamaan ja kompastui legolaatikkoonsa. Poissa pelistä kuukauden tai kaksi.

        Derveisin

        Miten tuo kommenttisi liittyy yli kahteensataan anonyymina käyttämääsi nimimerkkiin?
        Tröllin tunnet entuudestaan, hänkin muistaa sinut erittäin hyvin.
        Niksuttelusta sen verran, että kyllähän sinä sen tiedät mikä sen valtavan känsän peukaloosi on aiheuttanut.


    • Heikko.esitys

      Samalla tavalla tuo Moktar puolustelee noita maahanmuuttajataustaisia raiskaajia kuin ennenkin.
      Aiemmin puolusteli raivokkaasti 10 vuotiaan tytön pirkanmaalla raiskannutta maahanmuuttajataustaista raiskaajaa ja nyt sama toistuu noiden oulun törkeyksien kohdalla.
      Eihän nämä Tico Tico ja Tihuana öyhötykset mitään muuta ole kuin yritys viedä lukijoiden huomio pois noista törkeistä teoista.
      Ei onnistu.

      • PedariLienee

        Kaltaisiansa puolustelee! Tuntee sympatiaa samoin ajattelevia kohtaan!


    • öyhötys.seis

      "Aaavikon.Tietotoimisto
      17.5.2018 18:51

      Äläpä vaihda puheenaihetta. Huhtasaaren gradua tässä huuhtotaan ja pahalta näyttää.

      Jyväskylän yliopisto tiedottaa asiassa näin:
      "Jyväskylän yliopisto on 15.5.2018 tehnyt päätöksen käynnistää Tutkimuseettisen neuvottelukunnan ohjeen mukaisen esiselvityksen KM Laura Huhtasaaren pro gradu -tutkielmasta ”Kulttuuriset käytännöt monikulttuurisessa perusopetusryhmässä”. Uuden esiselvityksen tarkoituksena on kartoittaa uusien esitettyjen loukkausepäilyjen aiheellisuus."

      Jos tätä menoa jatkuu, gradusta jää jäljelle vain kannet. Muu on nusaistu muualta.

      Suomen Kuvalehti kertoo tämän: Plagioinnista epäilty Laura Huhtasaari varasti tekstejä myös blogiinsa – ”Ajattelin, että Yleltä voi lainata”.

      Voi, voi. Äkkiä niksuttamaan. Tosiasiat täytyy saada piilotettua kompostiin, sillähän ne ongelmat ratkeavat. ;)))

      Nauretaan yhdessä. ;)))"

      Osaa se kameleonttina muuntua. nikki vaihtuu viralliseksi - kirjoitustyylinsä pysyy samana. Shhh...kukaan ei varmaankaan siitä huolimatta huomaa, eihän ? :D

    • Kyllä nyt olette pojat erehtyneet pahan kerran. Tässä piti olla uutisia Tijuanasta ja te vaan soosaatte tuosta Huhtasaaresta koko ajan.

      Vai onko Laura nyt Tijuanassa? Kevätintuntokaudella hän lintsaili Israelissa ja Japanissa, kun muut oli työssä. Olisiko nyt vuorossa Meksikon matka?

      • niinkö.luulet

        Pitäähän sinulla olla pahojen kirjoituksiesi mietintäaikaa. Tuonkin tokaisun olet aiemmin jo öyhöttänyt:
        "Aavikko.muistaa.hc
        30.8.2018 10:58

        "Juovuksissa asiat menivät sekaisin."
        Kyllä nämä julkipersut ovat sekaisin ihan selvin päinkin.

        Yksikin suhari tempaisi autollaan ajoesteeseen ja kipaisi kirjoittamaan vauriosta laskua eduskunnalle. Eduskunnan pinnaritilaston paalupaikalla ollut edustaja lomaili istuntokauden aikana sekä Israelissa että Japanissa. Asiaa kysyttäessä vastaus oli tämä: Eihän sitä nyt - Herra nähköön - kesän aikana lomailla, omalla ajalla.

        Tämmöisiä nämä ovat, yhteiskuntamme vähäosaiset torvelot. ;))))"

        No, jatka Tijuanaa välillä. Haemme evääksi tauolla Brynolf-merkkistä popkornia.


    • C.Horoillen

      Tämähän on montaakin asiaa selventävä ja selittävä ketju salaisine menneisyyspaljastuksineen.
      Pistetäänpä Tico Tico soimaan.

    • Anonyymi

      Minne jäi Michiganin vätyksen huoli tuosta?

    • Anonyymi

      Tulevat kuin jostain risumajasta. Ei kiitos.
      -RobertKinty

    • Anonyymi

      Amerikka on jo täynnä siirtotyöläisiä. Noinkin ison joukon luulisi pystyvän itsekin olojaan kohentamaan omassa maassaan. Ihan omituista että muiden pitäisi ottaa heistä täysi vastuu. Ottaisivat itse vastuuta itsestään eivätkä lähtisi seikkailemaan vaarojen keskelle.

    • Anonyymi

      Ei tuo pällinkuu karvareuhka pohjimmiltaan välitä pakolaisista pätkääkään. Kaikki esittämänsä kun on pelkkää isoa teatteriaan.
      Hän pelkää niin maan perusteellisesti, reuhka täristen ja perä fuskaten lientä. Voi ukkoparkaa...

      • Anonyymi

        Ei niin. Tekosuvakki feikkimamu.
        Selvästi demari joka tekeytyy vassariksi.
        Mielialalääkityksellä ja eläkkeellä, sitä ämgee on.


    • Anonyymi

      Onhan aita aito asia.
      Joku vaan himoaa maahanmuuttoa päätoimenaan.
      Arvatkaapa kuka?

      • Anonyymi

        Suomen kaapista ulos tulemattomien, virastaan juopottelun vuoksi pois potkittujen kapiaisten
        perustajahahmo tietenkin, pelkkä rättimikko vain, tosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen kaapista ulos tulemattomien, virastaan juopottelun vuoksi pois potkittujen kapiaisten
        perustajahahmo tietenkin, pelkkä rättimikko vain, tosin.

        Mulkku mikä mulkku, rehellisesti sanoen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulkku mikä mulkku, rehellisesti sanoen.

        Osoitat kiitettävää itsekriittisyyttä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Osoitat kiitettävää itsekriittisyyttä. ;)

        Kyse on edelleen ja ainoastaan sinusta.
        Turhaan siinä selittelet muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulkku mikä mulkku, rehellisesti sanoen.

        Aikamoinen kiiski on juu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on edelleen ja ainoastaan sinusta.
        Turhaan siinä selittelet muuta.

        Sinähän täällä nyt selittelet. Minähän vain kiitin sinua.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulkku mikä mulkku, rehellisesti sanoen.

        Ei sillä ole mulkkua...
        ellei hartioidensa välissä pullistelevaa niljaketta sellaiseksi lueta. Ei oikein näy karvahatun uumenista...


    • Anonyymi

      Täällä on yksi jihadistipelle, jonka mielestä ruotsin tapahtumat eivät liity mitenkään suomeen. Mutta nyt Tijuanakin liittyy suomen maahanmuuttoon.

      • Oletkos perustamassa vanhojen vaatteiden kauppaa?
        Tämäkin avaus on vuodelta 2018.

        Nauretaan tovi. ;)


      • Anonyymi

        Allan on suuri moktar
        Aseet esiin tahtoo ryhmä kun niitä esittelee?


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Oletkos perustamassa vanhojen vaatteiden kauppaa?
        Tämäkin avaus on vuodelta 2018.

        Nauretaan tovi. ;)

        Melko tyhjää tuollainen selittely ja
        vammainen naureskelu. Puhutaan nyt jostain muusta, vaikkapa huorista.
        Mitä muuten äiteelles kuuluu?


    • Anonyymi

      äiti ja lapset?

      eikö ne isot tupakkaukot siellä rajoilla kärky raiskuuhommia?

    • Anonyymi

      joko sabotoit aita hommia suomen rajalla?

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1760
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      76
      1384
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      189
      1313
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1298
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1081
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1063
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      912
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      886
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe