mistä asuinalueelta kannattaa seinäjoelta vuokrata asunto..ettei tarvii pitää haulikkoa tyynyn alla=)
asuinalueet
18
3045
Vastaukset
- juu.....
Vältä Kasperin halppis-vuokrakämppä aluetta, niin nukut yösi hyvin.
- minä vaan
Huhtala, missä me nykyään majailemma on osoittautunut hyväksi paikaksi asua. Lähikauppa,posti, 2 päiväkotia, terveyskeskus ja sairaala ihanan lähellä. unohtamatta pizzeriaa=)Keskusta kävelymatkan päässä. Tervetuloa tänne päin!
- kannattaja
Itse kanssa asun Huhtalassa ja vannon kyllä hyvää paikan nimeen. Rauhallista, ja kaikki tarpeelliset palvelut lähellä. No, ainoastaan noi helluntaiseurakuntalaiset bilettävät niin usein ja tukkivat autoillaan meidän tien, mutta suotakoon se heille :)
- Mä vaan
kannattaa miettiä vaihtoehtona myös nurmoa!! todella hyvä paikka asua. Paljon kouluja, päiväkoteja ja suhteellisen varakas kunta ja terveyskeskus palvelut pelaa todella hyvin verrattuna seinäjokeen. Muutin seinäjoelta tänne enkä takaisin muuta koskaan!
- NEVER AGAIN....
NIIN, OTSIKKO KERTOI JO KAIKEN "mä vaan" NIMIMERKILLE. EI KAUAA MEE KU NURMO KOKEE P-JOEN KOHTALON, JA TAAS OLET SEINÄJOKINEN...
- seinäjokinen veronmaksaja
siis nurmohan ei ole varakas, vaan seinäjoen "vantaa".
- Helsinkiläistymään päin ole...
seinäjokinen veronmaksaja kirjoitti:
siis nurmohan ei ole varakas, vaan seinäjoen "vantaa".
Taitaa Nurmolla olla yhtä paljon rahaa asukasta kohden, kun Seinäjoella velkaa.
- just
Helsinkiläistymään päin ole... kirjoitti:
Taitaa Nurmolla olla yhtä paljon rahaa asukasta kohden, kun Seinäjoella velkaa.
on kuule justihin toisin päin. nurmoo taitaa saara valtiolta tasausmaksuja ja sjoki taas maksaa... ei oo sama asia paljonko kunnalla on velkaa/asukas. "köyhällä ei oo varaa velkaankaan".
ja mikäs siinä on elelles kupees, ja hakia palavelut naapurista. hyllykalliolaasekki kertoo asuvansa seinäjoella.
- huhtalan asukas
Olen asunut 4 vuoden aikana Joupissa, Katajalaaksossa, Kivistössä, Kasperissa ja puoli vuotta sitten muutettiin aviomiehen kanssa Huhtalaan. Parhaiten olen viihtynyt täällä. Naapurit ovat mukavimpia aikoihin ja kaikki tarpeellinen kuten kauppa, otto., sairaala, terveyskeskus, päiväkoti jne lähellä alle kilometrin päässä
- jatape
piti olla hyvää asuinaluetta, mut siellä asuu entinen ammattinyrkkeilijä joka kiristää rahaa nuorilta, ainakin mun pojalta, on vain ylimielinen ja hyvin ylpeä toimistaan...
- tarnolf
Ettei tule väärinkäsitystä niin täsmennettään nyt, että Jouppi on ihan OK aluetta lukuunottamatta Nurmikadun sekä Larvakujan/ Herralankadun vuokrakasarmeja. Muutenhan Jouppi on arvostettua ja itse asiassa kallista asuinseutua.
- paikkaansa
tarnolf kirjoitti:
Ettei tule väärinkäsitystä niin täsmennettään nyt, että Jouppi on ihan OK aluetta lukuunottamatta Nurmikadun sekä Larvakujan/ Herralankadun vuokrakasarmeja. Muutenhan Jouppi on arvostettua ja itse asiassa kallista asuinseutua.
ainakin Herralankatu on ihan ok paikka asua,
se vähän riippuu asenteestakin. :) - Reijo
paikkaansa kirjoitti:
ainakin Herralankatu on ihan ok paikka asua,
se vähän riippuu asenteestakin. :)Taitaa tuo kyseinen ex-nyrkkeilijä asua Nurmikadulla, ei Herralankadulla...
- asua
Vältä Kasperia. Kun Kasperia on aikoinaan rakennettu, on mallia otettu kuulemma Espoon Tapiolasta. Ja sen kyllä huomaa. Mitä sitä nyt voi sitten muuta odottakaan?
Pohja on erittäin rauhallista aluetta. Verrattain lyhyt matka keskustaan. - Nimetön
No Jouppila on Seinäjoen paras mutta samalla kutakuinkin kallein asuinalue. Sieltä ei taida vuorkra-asuntoja löytyä. Jos kerrostalokämppää etsit, niin suosittelen Uppaa. Se on aivan keskustan kupeessa, puistomainen ja hyvämaineinen alue. Huhtalassakaan ei varmaan ole valittamista, se on tosin Uppaa kauempana keskustasta.
- Anonyymi
Jämsä
- Anonyymi
Älä pidä euro-hätävaraa asunnossasi,vaan toimi niin kuin minäkin ole Sosiaaliavun pummi, Ei varkkat, varasta,Pidä kumminkin haulikko lukkojen takana.
(Tai on haulikko valvotussa tilassa tyynysi-allakin.)Kyllä Sosiaalitoimisto ihan hyvän asunnon etsii asunnottamalle. - Anonyymi
Simunas on hyvii telttailualueita ihan järven tuntumas, kukaa ei löydä sieltä. Kaiva luola ja siihen hyvä kuusioksisto peitoksi. Järvestä saa pesuvedet ja kalaa paistaa. 😀🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli612538Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211583Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131582- 1021377
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221232- 831129
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen301013Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la131006Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22970Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58927