Nokian Kylpylä

VierailevaN.44v

Vieläkös Nokian kylpylässä on "ahdistava" höyrysauna mihin miehet pääsi myös naistenpuolelle istumaan?
Olisin nyt lähellä ja tekisi mieli käydä mutta edellisestä kerrasta ikävät kokemukset.

12

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohhohhohhoh

      Haluaisit siis hankkia lisää ikäviä kokemuksia :O

    • jookovaikoeikö

      Pikkasen jää epäselväksi, onko kysyjä mies vaiko nainen ?

    • kroppa

      Et siis ole sinut itsesi ja vähävaatteisenakaan ilmeisesti hukassa.
      Olisi oikein kunnon yhteiset nakusaunat kaikille niin lähtisin, vaikka pienimunainne olenkin ja likinäköinen.

    • Bökholm

      Nokian Edenissä laitettiin höyrysaunaan aita miesten ja naisten välille. Sivistyneemmillä seuduilla ei sellaisia tarvita. Ei siellä sakeassa höyryssä erota ihmisestä kuin hahmon. Hölmöä lähteä kopeloimaan tai puhua rivoja. Alkuaikoina Edenissä ei ollut aitaa höyrysaunassa. Kerran kun Nokialla oli iso koripalloturnaus istuin siellä höyrysaunassa. Sinne tuli joukko kikattelevia nuoria naisia. Hyvin mahduttiin. Oli ne tytöt pitkältä matkaa halki eli pitkäjalkaisia. Sen höyryssä erotti. Ja sen kun tekivät ns "pihtarin venytyksiä" metrin päässä. Olisi sitä katsellut kauemminkin.

    • Höyrysaunasta voi livahtaa naisten puolelle saunomaan:-)

    • nokia

      Ei ole enään yhteishöyrysaunaa ollut vuosiin. Naisilla ja miehillä täysin omat saunat.

      • OulunMatumiehet

        Me olemme jo tulossa sinne..


    • Rönni

      Hervannan teknillisen yliopiston saunassa saa pojat ja tytöt saunoa yhdessä.

      • OulunMatumiehet

        Me tulemme sinnekin..


    • Anonyymi

      No tuskin siä ny ketään on kumminka pantu.

    • Anonyymi

      Ihana paikka!! Istuin monta kertaa seisovan tapin päälle vahingossa.

    • Anonyymi

      Koko laitos on nyt remontissa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe