Vai pitäisikö sanoa terroristi loi jumalan.
jumala loi terroristin
11
<50
Vastaukset
"Vai pitäisikö sanoa terroristi loi jumalan."
Jumala loi ensimmäiset ihmiset Aadamin ja Eevan. Kumpikaan ei heistä ollut terroristi. Se, kuinka heidän joistakin jälkeläisistään tuli terroristeja on taas aivan eri asia."Jumala loi ensimmäiset ihmiset Aadamin ja Eevan. Kumpikaan ei heistä ollut terroristi. "
Eikö?
Jos Raamattua ja sen kreationistista tulkintaa on uskominen, niin Aatami ja Eeva suistivat koko sen jälkeisen ihmiskunnan ja myös koko biodiversiteetin kaaokseen ja kärsimykseen. Voiko pahempaa terrorismiakukaan edes kuvitella?Munaskuut ja aivoitukset kaikkitietävänä olentona, joka on ennaltanähnyt hiustenkin määrän itsekunkin päässä, on tietenkin ennalta ollut nähtävä myös jokaikinen terroristi...
agnoskepo kirjoitti:
"Jumala loi ensimmäiset ihmiset Aadamin ja Eevan. Kumpikaan ei heistä ollut terroristi. "
Eikö?
Jos Raamattua ja sen kreationistista tulkintaa on uskominen, niin Aatami ja Eeva suistivat koko sen jälkeisen ihmiskunnan ja myös koko biodiversiteetin kaaokseen ja kärsimykseen. Voiko pahempaa terrorismiakukaan edes kuvitella?"Jos Raamattua ja sen kreationistista tulkintaa on uskominen, niin Aatami ja Eeva suistivat koko sen jälkeisen ihmiskunnan ja myös koko biodiversiteetin kaaokseen ja kärsimykseen. Voiko pahempaa terrorismiakukaan edes kuvitella?"
Kun Jumala oli heidät luonut, he eivät olleet terroristeja. He lankesivat syntiin vasta luomisen jälkeen ja sen seurauksena kaikki pahuus tuli maailmaan.
Jumala ei myöskään kehottanut heitä syntiinlankeemukseen, vaan varoitti siitä etukäteen kieltämällä heitä syömästä tietyn puun hedelmää.Mark5 kirjoitti:
"Jos Raamattua ja sen kreationistista tulkintaa on uskominen, niin Aatami ja Eeva suistivat koko sen jälkeisen ihmiskunnan ja myös koko biodiversiteetin kaaokseen ja kärsimykseen. Voiko pahempaa terrorismiakukaan edes kuvitella?"
Kun Jumala oli heidät luonut, he eivät olleet terroristeja. He lankesivat syntiin vasta luomisen jälkeen ja sen seurauksena kaikki pahuus tuli maailmaan.
Jumala ei myöskään kehottanut heitä syntiinlankeemukseen, vaan varoitti siitä etukäteen kieltämällä heitä syömästä tietyn puun hedelmää."Jumala ei myöskään kehottanut heitä syntiinlankeemukseen, vaan varoitti siitä etukäteen kieltämällä heitä syömästä tietyn puun hedelmää."
Aivan varmasti tahtoi syntiinlankeemusta, koska niin tapahtui, tai sitten ei todellakaan ole ennaltatietävä kaikkivaltias. Kumpi?
Muutenkin koko syntiinlankeemushömppä on niin päivänselvää satua, Ei järjeltään normaali ihminen tuollaista pidä oikeasti tapahtuneena. Minun puolesta kreationistit saisivat mennä vaikka tutkituttamaan päänsä.Mark5 kirjoitti:
"Jos Raamattua ja sen kreationistista tulkintaa on uskominen, niin Aatami ja Eeva suistivat koko sen jälkeisen ihmiskunnan ja myös koko biodiversiteetin kaaokseen ja kärsimykseen. Voiko pahempaa terrorismiakukaan edes kuvitella?"
Jumala ei myöskään kehottanut heitä syntiinlankeemukseen, vaan varoitti siitä etukäteen kieltämällä heitä syömästä tietyn puun hedelmää.>>Jumala ei myöskään kehottanut heitä syntiinlankeemukseen, vaan varoitti siitä etukäteen kieltämällä heitä syömästä tietyn puun hedelmää.<<
Heistä tulikin heti paradiisin paatuneimpia kovanaamoja, ja siksipä Herra valmistikin heille vaatteet nahkasta, nahkatakit, nahkahousut.
- Looooooogisesti
Jumala loi ihmisen ja on määritellyt mitä on terrorismi. Ne jotka eivät Jumalan käskyistä piittaa sitten syyllistyvät terrorismiin. On totta että ilman Jumalaa ei olisi määritystä terrorismille eikä ihmistä joka sitä harjoittaisi.
Aloittajan on varmasti pitänyt taas kovin ponnistella saadaksen jotain noin tieteellistä aikaiseksi. Ehkä johtuu hänen uskonnostaan..kekek-kekek kirjoitti:
Raamattu ei puhu mitään terrorismista.
KJV antaa runsaasti osumia 'terror' -sanalle. Raamatun JAhve itse on kaikkein suurin terroristi.
34 Tai onko millään jumalalla ollut rohkeutta tulla ottamaan kokonainen kansa omakseen toisen kansan keskuudesta, kuten Herra, teidän Jumalanne, on tehnyt? Te saitte omin silmin nähdä, kuinka hän kuritti egyptiläisiä, teki ihmeitä ja tunnustekoja, soti heitä vastaan ja vei teidät kohotetun kätensä ja pelottavien mainetekojensa (by great terrors) voimalla pois Egyptistä.Munuaistutkija kirjoitti:
KJV antaa runsaasti osumia 'terror' -sanalle. Raamatun JAhve itse on kaikkein suurin terroristi.
34 Tai onko millään jumalalla ollut rohkeutta tulla ottamaan kokonainen kansa omakseen toisen kansan keskuudesta, kuten Herra, teidän Jumalanne, on tehnyt? Te saitte omin silmin nähdä, kuinka hän kuritti egyptiläisiä, teki ihmeitä ja tunnustekoja, soti heitä vastaan ja vei teidät kohotetun kätensä ja pelottavien mainetekojensa (by great terrors) voimalla pois Egyptistä.Huomionarvoinen näkökohta!
- y8y88y8
Nämä huutavat jumala on suuri ja taas saamme nauttia jeesustelun hedelmistä.
Jumalaan uskova on terroristi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764