jumala loi terroristin

jumalanluoma

Vai pitäisikö sanoa terroristi loi jumalan.

11

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Vai pitäisikö sanoa terroristi loi jumalan."

      Jumala loi ensimmäiset ihmiset Aadamin ja Eevan. Kumpikaan ei heistä ollut terroristi. Se, kuinka heidän joistakin jälkeläisistään tuli terroristeja on taas aivan eri asia.

      • "Jumala loi ensimmäiset ihmiset Aadamin ja Eevan. Kumpikaan ei heistä ollut terroristi. "

        Eikö?
        Jos Raamattua ja sen kreationistista tulkintaa on uskominen, niin Aatami ja Eeva suistivat koko sen jälkeisen ihmiskunnan ja myös koko biodiversiteetin kaaokseen ja kärsimykseen. Voiko pahempaa terrorismiakukaan edes kuvitella?


      • Munaskuut ja aivoitukset kaikkitietävänä olentona, joka on ennaltanähnyt hiustenkin määrän itsekunkin päässä, on tietenkin ennalta ollut nähtävä myös jokaikinen terroristi...


      • agnoskepo kirjoitti:

        "Jumala loi ensimmäiset ihmiset Aadamin ja Eevan. Kumpikaan ei heistä ollut terroristi. "

        Eikö?
        Jos Raamattua ja sen kreationistista tulkintaa on uskominen, niin Aatami ja Eeva suistivat koko sen jälkeisen ihmiskunnan ja myös koko biodiversiteetin kaaokseen ja kärsimykseen. Voiko pahempaa terrorismiakukaan edes kuvitella?

        "Jos Raamattua ja sen kreationistista tulkintaa on uskominen, niin Aatami ja Eeva suistivat koko sen jälkeisen ihmiskunnan ja myös koko biodiversiteetin kaaokseen ja kärsimykseen. Voiko pahempaa terrorismiakukaan edes kuvitella?"

        Kun Jumala oli heidät luonut, he eivät olleet terroristeja. He lankesivat syntiin vasta luomisen jälkeen ja sen seurauksena kaikki pahuus tuli maailmaan.
        Jumala ei myöskään kehottanut heitä syntiinlankeemukseen, vaan varoitti siitä etukäteen kieltämällä heitä syömästä tietyn puun hedelmää.


      • Mark5 kirjoitti:

        "Jos Raamattua ja sen kreationistista tulkintaa on uskominen, niin Aatami ja Eeva suistivat koko sen jälkeisen ihmiskunnan ja myös koko biodiversiteetin kaaokseen ja kärsimykseen. Voiko pahempaa terrorismiakukaan edes kuvitella?"

        Kun Jumala oli heidät luonut, he eivät olleet terroristeja. He lankesivat syntiin vasta luomisen jälkeen ja sen seurauksena kaikki pahuus tuli maailmaan.
        Jumala ei myöskään kehottanut heitä syntiinlankeemukseen, vaan varoitti siitä etukäteen kieltämällä heitä syömästä tietyn puun hedelmää.

        "Jumala ei myöskään kehottanut heitä syntiinlankeemukseen, vaan varoitti siitä etukäteen kieltämällä heitä syömästä tietyn puun hedelmää."

        Aivan varmasti tahtoi syntiinlankeemusta, koska niin tapahtui, tai sitten ei todellakaan ole ennaltatietävä kaikkivaltias. Kumpi?

        Muutenkin koko syntiinlankeemushömppä on niin päivänselvää satua, Ei järjeltään normaali ihminen tuollaista pidä oikeasti tapahtuneena. Minun puolesta kreationistit saisivat mennä vaikka tutkituttamaan päänsä.


      • Mark5 kirjoitti:

        "Jos Raamattua ja sen kreationistista tulkintaa on uskominen, niin Aatami ja Eeva suistivat koko sen jälkeisen ihmiskunnan ja myös koko biodiversiteetin kaaokseen ja kärsimykseen. Voiko pahempaa terrorismiakukaan edes kuvitella?"

        Kun Jumala oli heidät luonut, he eivät olleet terroristeja. He lankesivat syntiin vasta luomisen jälkeen ja sen seurauksena kaikki pahuus tuli maailmaan.
        Jumala ei myöskään kehottanut heitä syntiinlankeemukseen, vaan varoitti siitä etukäteen kieltämällä heitä syömästä tietyn puun hedelmää.

        >>Jumala ei myöskään kehottanut heitä syntiinlankeemukseen, vaan varoitti siitä etukäteen kieltämällä heitä syömästä tietyn puun hedelmää.<<

        Heistä tulikin heti paradiisin paatuneimpia kovanaamoja, ja siksipä Herra valmistikin heille vaatteet nahkasta, nahkatakit, nahkahousut.


    • Looooooogisesti

      Jumala loi ihmisen ja on määritellyt mitä on terrorismi. Ne jotka eivät Jumalan käskyistä piittaa sitten syyllistyvät terrorismiin. On totta että ilman Jumalaa ei olisi määritystä terrorismille eikä ihmistä joka sitä harjoittaisi.

      Aloittajan on varmasti pitänyt taas kovin ponnistella saadaksen jotain noin tieteellistä aikaiseksi. Ehkä johtuu hänen uskonnostaan..

      • Raamattu ei puhu mitään terrorismista.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Raamattu ei puhu mitään terrorismista.

        KJV antaa runsaasti osumia 'terror' -sanalle. Raamatun JAhve itse on kaikkein suurin terroristi.

        34 Tai onko millään jumalalla ollut rohkeutta tulla ottamaan kokonainen kansa omakseen toisen kansan keskuudesta, kuten Herra, teidän Jumalanne, on tehnyt? Te saitte omin silmin nähdä, kuinka hän kuritti egyptiläisiä, teki ihmeitä ja tunnustekoja, soti heitä vastaan ja vei teidät kohotetun kätensä ja pelottavien mainetekojensa (by great terrors) voimalla pois Egyptistä.


      • Munuaistutkija kirjoitti:

        KJV antaa runsaasti osumia 'terror' -sanalle. Raamatun JAhve itse on kaikkein suurin terroristi.

        34 Tai onko millään jumalalla ollut rohkeutta tulla ottamaan kokonainen kansa omakseen toisen kansan keskuudesta, kuten Herra, teidän Jumalanne, on tehnyt? Te saitte omin silmin nähdä, kuinka hän kuritti egyptiläisiä, teki ihmeitä ja tunnustekoja, soti heitä vastaan ja vei teidät kohotetun kätensä ja pelottavien mainetekojensa (by great terrors) voimalla pois Egyptistä.

        Huomionarvoinen näkökohta!


    • y8y88y8

      Nämä huutavat jumala on suuri ja taas saamme nauttia jeesustelun hedelmistä.
      Jumalaan uskova on terroristi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe