Ja sitten lapsetkin pilkkaa 50v ja heidän lapset, niin mikä on rangaistus.
Koska eihän mitään pyhää henkeä ole oikeasti olemassa.
jos pilkkaa pyhää henkeä 50v
18
<50
Vastaukset
Rangaistuksena uskot olevasi syyllinen ja ansaitsevasi rangaistuksen. Voimia sinulle.
Sopiiko ajatella:
Pyhä Henki on Jumalan ääni/ajatus sinulle sinun mielessäsi. (Nyt voit miettiä onko ajatus mielessäsi ääni vai mielikuvitusta)
Kun suljet mielesi kuulemasta rakkauden eli Jumalan ääntä olet anteeksiannon ulottumattomissa. Sitten kun hyväksy anteeksannon itsellesi tästä virheestä eli värin ymmärryksestäsi saat Pyhä Hengen kuulemisen takaisin mieleesi.
Toistan: Anna itsellesi anteeksi että olet ymmärtänyt väärin. Sitten kuuntelet Rakkauden mielellä eteen tulevia ratkaisuja ja toimit sen mukaan.
Rakkaus eli Jumala ei pakota ei vaadi tähän- totuus.syö.valheen
Sinä olet vajaa.
Minun mielessäni ei ole ketään muuta, kun minä itse.
Minä en kuule ääniä, koska en ole hullu.
Mitä tuomittavaa on olemattoman pilkkaamisessa.
Mitä minä olen väärin ymmärtänyt, en minä olemattomia rakasta. totuus.syö.valheen kirjoitti:
Sinä olet vajaa.
Mitä minä olen väärin ymmärtänyt, en minä olemattomia rakasta." Mitä minä olen väärin ymmärtänyt, en minä olemattomia rakasta. "
Minulle ajatus, tunne, kokemus ei ole olematon.
Ajatuksen, tunteen, kokemuksen välittäminen eli jakaminen sensijaan on joskus hyvinkin vaikeaa Ymmärrät omalla tavallasi minun kirjoitteluni, sinun mielessäsi on tietenkin vai sinä itse, mutta valinta on sinun.
Siitäkin on toisaalla lujaa vääntöä onko mitään valinnan mahdollisuutta, itse kuulun siihen koulukuntaan että minä valitsen mutta valintoja on vain yksi.
Minulla on lopulta vain yksi polku Luojani kotiin- ajatteleviattomia
enkelipallo kirjoitti:
" Mitä minä olen väärin ymmärtänyt, en minä olemattomia rakasta. "
Minulle ajatus, tunne, kokemus ei ole olematon.
Ajatuksen, tunteen, kokemuksen välittäminen eli jakaminen sensijaan on joskus hyvinkin vaikeaa Ymmärrät omalla tavallasi minun kirjoitteluni, sinun mielessäsi on tietenkin vai sinä itse, mutta valinta on sinun.
Siitäkin on toisaalla lujaa vääntöä onko mitään valinnan mahdollisuutta, itse kuulun siihen koulukuntaan että minä valitsen mutta valintoja on vain yksi.
Minulla on lopulta vain yksi polku Luojani kotiinMeinaatko tehdä itsemurhaiskun joulutorille, kun sinulla on tämä yksi tie.
On täysin oiken oivallettu että pyhän Hengen ääntä ei ole olemassa kun sen vain kieltää täysillä ja varmuudella.
Pyhän Hengen ääni on rakkauden, myötäelämisen, ilon ja luottamuksen ääni / ajatus mielessäsi.
On vain yksi opas, yksi linja, kun sen katkaisee on sen linjan ulottumattomissa. Kokeile kännykällä heitä simkortti pois niin huomaat eron. Asenna kortti takaisin olet piireissä mukana- tähti-säde
Rakkaus on kemiallinen tunne aivoissa, joka ohjaa käyttäytymistä.
Olen jostain lukenut, että ekstaasilla MDMA saisi tällaisen kaikkien rakastamisen tunteen aikaiseksi.
Teidän jeesustelulla ei maailma kehity. tähti-säde kirjoitti:
Rakkaus on kemiallinen tunne aivoissa, joka ohjaa käyttäytymistä.
Olen jostain lukenut, että ekstaasilla MDMA saisi tällaisen kaikkien rakastamisen tunteen aikaiseksi.
Teidän jeesustelulla ei maailma kehity.Minulle tarinat Jeesuksesta kuvaavat ihmistä jolla oli extaasi Jumaluuteen - Rakkauteen ja anteeksiantoon - ilman kemiallisia talkkunoita
- etteköymmärrä
enkelipallo kirjoitti:
Minulle tarinat Jeesuksesta kuvaavat ihmistä jolla oli extaasi Jumaluuteen - Rakkauteen ja anteeksiantoon - ilman kemiallisia talkkunoita
Tämä kaikkien rikollisten anteeksianto on se syy, miksi elämme helvetissä.
etteköymmärrä kirjoitti:
Tämä kaikkien rikollisten anteeksianto on se syy, miksi elämme helvetissä.
# etteköymmärrä #
Päättäväisesti sivuutat että puhun # enkelipallo # erikseen henkilöstä eli ihmisestä ja erikseen siitä teosta - toteutuksesta - tapahtumasta.
Ihminen ei ole se mitä hän tekee. Ihminen rakentaa talon talo ei ole se ihminen.
Rakennelmassa voi olla virheitä tai tulos voi olla täydelinen ne virheet tai se tulos ei ole se ihminen,
Tämä on jatkuvasti toistuva asia varsinkin anteeksiannosta puhuttaessa.
Ihminen sikiää, siittää ja synnyttää, Tapetaanko vanhemmat jos lapsi ei ole täydellinen.
Menee kyllä aika syvälle Pyhän Hengen tontille. Hänellä on anteeksiannon avaimet.- eugeniikkaonavain
enkelipallo kirjoitti:
# etteköymmärrä #
Päättäväisesti sivuutat että puhun # enkelipallo # erikseen henkilöstä eli ihmisestä ja erikseen siitä teosta - toteutuksesta - tapahtumasta.
Ihminen ei ole se mitä hän tekee. Ihminen rakentaa talon talo ei ole se ihminen.
Rakennelmassa voi olla virheitä tai tulos voi olla täydelinen ne virheet tai se tulos ei ole se ihminen,
Tämä on jatkuvasti toistuva asia varsinkin anteeksiannosta puhuttaessa.
Ihminen sikiää, siittää ja synnyttää, Tapetaanko vanhemmat jos lapsi ei ole täydellinen.
Menee kyllä aika syvälle Pyhän Hengen tontille. Hänellä on anteeksiannon avaimet.Täydellisyyttä ei ole olemassa, mutta miksi luoda viallisia tarkoituksella.
Viallisten synnyttäjät ovat vastuussa tuotoksistaan.
Normaalit kärsivät näistä viallisista ja heidän kepposistaan. eugeniikkaonavain kirjoitti:
Täydellisyyttä ei ole olemassa, mutta miksi luoda viallisia tarkoituksella.
Viallisten synnyttäjät ovat vastuussa tuotoksistaan.
Normaalit kärsivät näistä viallisista ja heidän kepposistaan.Jotenkin luen ajatuksessasi vastakainasetelua?!
Täydellisyyttä ei ole olemassa ! no miten tai kuka sitten luo täydellistä jos edellä olevasta pidetään kiinni.
Jokainen on viallinen. Yleinen viallisen vastaus on että Jumala on syyllinen.
Täydellisen vastaus on että kukaan ei ole Jumalalle syyllinen koska Jumala on Rakkaus.
Rakkaus ei syyllistä ketään.
Pyhä Henki on opas ei syyttäjä- normaalitpärjää
enkelipallo kirjoitti:
Jotenkin luen ajatuksessasi vastakainasetelua?!
Täydellisyyttä ei ole olemassa ! no miten tai kuka sitten luo täydellistä jos edellä olevasta pidetään kiinni.
Jokainen on viallinen. Yleinen viallisen vastaus on että Jumala on syyllinen.
Täydellisen vastaus on että kukaan ei ole Jumalalle syyllinen koska Jumala on Rakkaus.
Rakkaus ei syyllistä ketään.
Pyhä Henki on opas ei syyttäjäJos lapsesi hakkaa mailalla minun lastani jalkoihin aina tietyssä tilanteessa.
Niin minä ja lapseni kärsivät siitä, siksi uskovaiset on jätettävä oman onnensa nojaan.
Lukekaa viimeisimpiä tieteellisiä tutkimuksia. Sieltäkin löytyy toistettuja kokeita joissa tutkijan odotukset vaikuttavat tulokseen.
Siis:
# Sinä olet vajaa.
Mitä minä olen väärin ymmärtänyt, en minä olemattomia rakasta. #
Tämän tiede todistaa, sinussa on vain sinä itse koska koet niin.
Siinä juuri piilee ihme eli IHMinen. Ihminen on kykenevä muuttamaan odotuksensa eli ajattelutapansa
Silloin toteutuu IHME ihminen toteuttaa itsensä jolloin hänen maailmansa muuttuu- oletmitäolet
Perimää ei jeesustelulla muuteta, vai kykenetkö alittamaan 10s/100m vain uskomalla.
oletmitäolet kirjoitti:
Perimää ei jeesustelulla muuteta, vai kykenetkö alittamaan 10s/100m vain uskomalla.
Ihminen pystyy muuttamaan ajattelutapansa, anteeksianto näyttää mitä ihminen on tai mitä on olla ihminen
- uskonto.on.valhe
enkelipallo kirjoitti:
Ihminen pystyy muuttamaan ajattelutapansa, anteeksianto näyttää mitä ihminen on tai mitä on olla ihminen
Eli sinusta tulee ateisti, jos tarpeeksi painostan.
Annoin anteeksi nälkäiselle sudelle, joka söi minut.
Sillä joku susien suojelija oli avannut rajat.
- ihminenonvalehtelija
Mitään henkiä ei ole olemassa, joka muuta sanoo hyötyy siitä.
- järkivoittaa
Rangaistus koskee pyhään henkeen uskovia, he katoavat ajan kuluessa.
Evoluutio toimii siten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768