"the fascists of the future will be called anti-fascists"
<<Winston Churchill>>
https://i.ytimg.com/vi/hv6dZaT7qwc/hqdefault.jpg
MINÄ en sanonut tätä!
Tätä kannattaa miettiä
13
100
Vastaukset
- ViherKommariSdp
Kommunistit ovat selkeästi fasistit, miksei anarkisti voi olla fasisti ?
- sanoks_se_ees_niin
Yritit sanoo.........???????
Kaikkee Internetissä väittää hemmot milloin Kustaa Vaasan milloin Henrik Suuren ja milloin Churchillin sanomaks. Aivoja saa käyttää. Ettei vaan ois tarkoitusperiä varten kuumasta ilmasta sepiteltyä sävelleltyä paskaa? HALOO!
- samasammakko
https://www.google.com/search?hl=fi&biw=854&bih=541&tbm=isch&sa=1&ei=GS1cXPH9EMSpsAHU4Le4DQ&q=jore takala&oq=jore takala&gs_l=img.3.0.0i24.977812.988192..989204...4.0..0.112.2303.27j4......0....1..gws-wiz-img.....0..0j0i30j0i8i30j0i5i30.YGhPTv3CwIo#imgrc=EBpdlKIvK_XFVM:
Tästä saa suuremman kuvan kun osaa hakea. Joren kuva. Ainoa olemassa oleva - HaamuTakala
Onko toi Takala juttu täältä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15542139/haamumies-alias-spokman#comment-96521437 Antifasismi on muoti-ilmiö, jolla ei ole mitään tekemistä fasismin vastustamisen kanssa. Toimintaa ajaa väkivallan ihannointi ja sen kokeminen oikeutetuksi. Anorakki ja huppariheimojen parissa toiminta pohjautuu joukkotyhmyydestä sikiävään kiihkomielisyyteen.
- brorpå
Mutta vasismia silti vastustamme alati ja jyrkästi! -Revi siitä :)
brorpå kirjoitti:
Mutta vasismia silti vastustamme alati ja jyrkästi! -Revi siitä :)
Fasismin vastustajien täytyy sitten muuttaa johonkin fasistiseen maahan, jos haluavat perusteltua toimintaa. Suomessa antifasismille ei ole tilausta.
- mitäs_trollit_valittaa
Ette ihan päässy laimeimpien trollien listalle, mutta yrittää vielä voitte. Lähellä olette.
Olikos jotain, johon pohjata aivopierunne? Vai oliko hirvee hinku päästä mölisee jotain? mitäs_trollit_valittaa kirjoitti:
Ette ihan päässy laimeimpien trollien listalle, mutta yrittää vielä voitte. Lähellä olette.
Olikos jotain, johon pohjata aivopierunne? Vai oliko hirvee hinku päästä mölisee jotain?Millainen on anttifantin psykoosi, jossa kuullaan aivojen piereskelevän? Onko Tolulla tai Bostikilla osuutta asiaan? Näin muuten kerran tsadissa kaks anttifanttia puistonpenkillä. Ne tuijotti leuka auki Erikeepperi-pulloa ja ölisi jotain et "saaks täst olot?!"
LuLXD- eurokr_itkupotkuraget
eur0kriittinen kirjoitti:
Millainen on anttifantin psykoosi, jossa kuullaan aivojen piereskelevän? Onko Tolulla tai Bostikilla osuutta asiaan? Näin muuten kerran tsadissa kaks anttifanttia puistonpenkillä. Ne tuijotti leuka auki Erikeepperi-pulloa ja ölisi jotain et "saaks täst olot?!"
LuLXDAa eli sä nimim. eur0kriittinen oot oikeesti joku 10v? Ulosanti on sen mukaista. Kiitti, et kerroit.
Jätäpäs internetti täyskasvusille kunnes oot varttunut ja muistahan käydä peruskoulukin kunnolla läpi, ettei tuu tommosia kohtauksia kuin sulla just tuli. eurokr_itkupotkuraget kirjoitti:
Aa eli sä nimim. eur0kriittinen oot oikeesti joku 10v? Ulosanti on sen mukaista. Kiitti, et kerroit.
Jätäpäs internetti täyskasvusille kunnes oot varttunut ja muistahan käydä peruskoulukin kunnolla läpi, ettei tuu tommosia kohtauksia kuin sulla just tuli.Olet erehtynyt, koska järkesi on 10-vuotiaan tasolla. Jos olisit aikuinen terve ihminen, olisit tajunnut mitä tarkoitan. Koska olet matalaotsainen räyhis, joka löysi itsensä provosta, niin tottakai menee tunteisiin, ja sehän näkyy sun kommentissa. Monesta asiasta voi päätellä henkisen iän, mutta, enpä usko että edelleenkään tajuat, mistä oli kyse.
- Anonyymi
Tänä päivänähän anarkistit ja antifa ovat skinejäkin pahempia fasisteja itse ihan käytännössä. Ihan samaa paskaa.
Minä olen rasistifasistinatsi eikä minulle kukaan ole vittuillut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982