Tuomas Kurttilan hulppeat taksiajelut

Valitse_itse

Valtakunnanmediat ovat kiinnittäneet huomiota lapsiasianvaltuutettu Tuomas Kurttilan ylettömiin taksimatkoihin, joille Kurttila itse tavalliseen ylimieliseen tyyliinsä esittää syksi mm. "kivat jutteluhetket kuskin kanssa". Ei ole kauaa kun samasta asiasta ja vähän muustakin kyseenalaisesta yhteiskunnan varojen käytöstä yksityiseen ylellisyyteen , jäi kiinni housut kintuissa seksuaalitasa-arvo-ikoni Jani Toivola.

Kurttilan taksiajelut ovat olleet jopa 5000 euroa kuukaudessa!

https://yle.fi/uutiset/3-10550044 No, onahna kansan kassassa rahaa ja korotetaan veroja sitten! Tärkeää on että Kurttilan ja Toivolan sydämenasialle homoagendalle ja gender-ideologialle taataan esteetön eteneminen vaikka se koskee vain 1% marginaalia seksuaalikummajaisia joita tavallinen kansa vieroksuu ja kummastelee.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8cc24035-f4cb-4aac-994c-54377d25acd6

Kurttula, anteeksi Kurttila antaa piut paut veronmaksajien rahojen perään kyseleville toimittajille heittämällä ylimielisesti: "en tee tätä työtä norsunluutornista". Kansa ei siis vain ymmärrä millaisen vapahtajan se Kurttilassa saa kun takertuu valittamaan "moisista pikkuasioista" 50 000 vuodessa takseihin, no mitäs noista!

https://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2505153 Linkissä ote josta käy ilmi että Kurttuilan matkoihin on sisältynyt mm. pikkujoulukäyntiä, niin lieneeköhän kaikki aivan päivänvaloa kestävää? Nyt olisi Johanna Korhoselle töitä kun alkaisi tätä vyyhtiä selvittää!

https://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2505155 Lehti kysyy Kurttilalta, "käytättekö taksia siksi että voitte keskustella taksin kanssa luottamuksellisista asioista?"


Kurttila: "valtakunnallisessa tehtävässä on myös tärkeää käydä luottamuksellisia keskusteluja taksikuskien kanssa."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f3062485-4de0-4dd2-804e-25b61ad90927

Tutustu asiaan! Kurttila on tehnyt lapsiasiavaltuutettuna arvokasta työtä ajaakseen homojen asioita. Eri asia on miten lasten asiat on tulleet hoidettua. Ei Kurttilalta ole juuri muissa asioissa totuttukaan näkemään julkisuuteen tulemisia kuin homoseksuaalien agendalla. Valtuutetulla taitaa ollakin niin että viranhoito ja politikointi menevät vähän sekaisin niin ettei virkamies ole välttämättä sisäistänyt mitä tehtävää varten hänet on palkattu? Lasten pahoinvointi on Kurttilan kaudella lisääntynyt valtavasti mistä kertoo monet koruttomat tutkimukset. Tietenkään tästä ei voi syyttää Kurttilaa, mutta moni kansalainen kyselee mihin valtuutettu on käyttänyt tarmonsa ja aikansa kun ulostuloja ei taida lasten asian puolesta olla edes kymmensosaa siitä' mitä aikuisten homojen puolesta. Toki Kurttila on kosmeettisesti jonkun aloitteen tehnyt jossa lapsetkin mainitaan. Vastaako se vaatimusta joka korkeantason virkamieheltä edellytetään, on toinen asia.

170

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkeää

      törkeetä, homottajaat on näköjään kovia taksin käyttäjiä.
      Toivonen, Jungner, ....jne

    • vittuilua

      Persujen vittuilua vaan aloitus.

      • viimeinen.tuomio.2

        Nyt sanoit pahasti usko.vaisesta, että olisi persu :D

        Teukkakin näköjään nostaa kilometrikorvauksia, vaikka on kortti välillä hyllyllä ja pitkä sairasloma... ja Timo ajaa hillotolpalta toiselle taksin takapenkillä.

        Juhalla sentään on oma lentokone, jonka päästöarvot ovat varmasti kohdallaan! Ei vielä tarvitse kuumailmapalloon siirtyä!

        Eikös tuon voisi helposti tarkistaa sieltä Trafin sivuilta. Jos jollakulla Kurttilalla tai Toivolalla ei vaikkapa ole lainkaan ajokorttia, niin kai hänen on pakko mennä taksilla? Ja nythän ne taksikyydit voivat maksaa vaikka mitä, kun on villit markkinat.


    • Eipä noita paljoa ole.
      Muutama kymppi päivää kohti.

      Konservatiivit yrittävät mustamaalata.

      • vanha_homosetä

        Samaa mieltä! Muutama tonni parissa kuukaudessa sinne tai tänne! Kyllä kansalla rahaa riittää.


    • >Kurttilan taksiajelut ovat olleet jopa 5000 euroa kuukaudessa!

      Fundiskristittyjen tuttuun tyyliin valehtelu käy sinulta siis helposti. Tuo aika oli kolme kuukautta, ei yksi.

      >Kansa ei siis vain ymmärrä millaisen vapahtajan se Kurttilassa saa kun takertuu valittamaan "moisista pikkuasioista" 50 000 vuodessa takseihin, no mitäs noista!

      No mitäs siitä että osaat kyllä valehdella, mutta matikantunnit taisi sujua liimaa haistellen. 🥴

      Linkitäpä noihin Kurttilan ulostuloihin aikuisten homoseksuaalien agendalla. Ei oikein muistu mieleen.

      Tietysti on Kurttilan turhan runsaiden taksiajelujen tulosta, että ääriuskovaiset voivat nyt yrittää siirtää huomiota omasta, vaarallisen patavanhoillisesta nuorten seksioppaastaan Tuomaan kyytilaskuihin. Seksiopas ei siitä kuitenkaan miksikään muutu, vaan on yhä nuorten terveen kehityksen kannalta vaarallisen patavanhoillinen ja kirkon nykyopetuksen vastainen.

      • Huomasin saman asian. Oikeasti Kurttilan taksikustannukset olivat kuluneena vuonna marraskuun loppuun mennessä kuukaudessa keskimäärin 1 035 euroa.

        Kiinnostavaa tämä ap:n tarve levittää disinformaatiota.


      • Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Huomasin saman asian. Oikeasti Kurttilan taksikustannukset olivat kuluneena vuonna marraskuun loppuun mennessä kuukaudessa keskimäärin 1 035 euroa.

        Kiinnostavaa tämä ap:n tarve levittää disinformaatiota.

        >Kiinnostavaa tämä ap:n tarve levittää disinformaatiota.

        Mutta täysin ymmärrettävää juuri nyt, kun seksiopas on tapetilla. Tuossa lahkoilussahan saa valehdella vapaasti, kunhan se "kirkastaa Raamattua". Tulemme siis näkemään vastaavaa vastakin.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kiinnostavaa tämä ap:n tarve levittää disinformaatiota.

        Mutta täysin ymmärrettävää juuri nyt, kun seksiopas on tapetilla. Tuossa lahkoilussahan saa valehdella vapaasti, kunhan se "kirkastaa Raamattua". Tulemme siis näkemään vastaavaa vastakin.

        Ehkä se kahdeksas käskykin on joillekin uskonnollisille viiteryhmille pelkkää sanahelinää.


      • aaltojavaasissa
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Ehkä se kahdeksas käskykin on joillekin uskonnollisille viiteryhmille pelkkää sanahelinää.

        Miten uskonnolliset viiteryhmät liittyvät aloitukseen?


      • aaltojavaasissa kirjoitti:

        Miten uskonnolliset viiteryhmät liittyvät aloitukseen?

        Oi usko.vainen taas kerran: "homoseksuaalista agendasta" puhuvat 99-prosenttisesti ainoastaan juuri ne "uskonnolliset viiteryhmät". Loppu 1 % on natseja ja muuta äärioikeistoa.


      • MitäTaasRäyhäät

        Onko siirtolapuutarhakin sinun nikkisi räyhisrepe?


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Oi usko.vainen taas kerran: "homoseksuaalista agendasta" puhuvat 99-prosenttisesti ainoastaan juuri ne "uskonnolliset viiteryhmät". Loppu 1 % on natseja ja muuta äärioikeistoa.

        Ennätit vastaamaan minua ennen, mutta löysit saman tunnusmerkistön kuin minäkin.


      • kivaa.sattumaa
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Ennätit vastaamaan minua ennen, mutta löysit saman tunnusmerkistön kuin minäkin.

        Olipa sattuma, J.P.Kuselakin varmaan oli samalla asialla.....


      • kivaa.sattumaa kirjoitti:

        Olipa sattuma, J.P.Kuselakin varmaan oli samalla asialla.....

        Todennäköisesti kaikki lukutaitoiset tunnistivat tuon erityissanaston ap:n kirjoituksesta.


      • kerro.toki
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Todennäköisesti kaikki lukutaitoiset tunnistivat tuon erityissanaston ap:n kirjoituksesta.

        minkä erityissanaston?


      • kerro.toki kirjoitti:

        minkä erityissanaston?

        Eiköhän Repe sen tässä tapauksessa jo määritellyt.


      • kerro.toki
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Eiköhän Repe sen tässä tapauksessa jo määritellyt.

        Minä en löydä tuota sanastoa aloituksesta, löydätkös sinä? Entä J.P.Kusela?


      • kerro.toki kirjoitti:

        Minä en löydä tuota sanastoa aloituksesta, löydätkös sinä? Entä J.P.Kusela?

        Kannattaa sitten lukea vielä kerran.


      • Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Todennäköisesti kaikki lukutaitoiset tunnistivat tuon erityissanaston ap:n kirjoituksesta.

        Kyllä.


      • MitäTaasRäyhäät kirjoitti:

        Onko siirtolapuutarhakin sinun nikkisi räyhisrepe?

        Rouva siirtolapuutarha on paljon minua uskovampi ja varmasti myös ainakin useimpien miesten silmään olennaisesti kauniimpi. Pahoittelen, usko.vainen.

        On muuten aika hämmentävää saada ihan solkenaan näitä todisteita tyhmyydestäsi. Etkö kykene itseäsi mitenkään hillitsemään? Viestihän on mennyt perille jo vuosia sitten. 😲


      • kerro.toki
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Kannattaa sitten lukea vielä kerran.

        En löydä vieläkään. Oletko hyvä ja käytät copypastea ja kopioit minulle aloituksesta tuon sanastin kohdat, kiitos paljon!


      • Mitenkäs se kahdeksas käsky taas menikään?


      • kerro.toki
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Mitenkäs se kahdeksas käsky taas menikään?

        En löydä vieläkään. Oletko hyvä ja käytät copypastea ja kopioit minulle aloituksesta tuon sanastin kohdat, kiitos paljon!!


      • kerro.toki kirjoitti:

        En löydä vieläkään. Oletko hyvä ja käytät copypastea ja kopioit minulle aloituksesta tuon sanastin kohdat, kiitos paljon!!

        Minun Raamatussa ei lue kahdeksannen käskyn kohdalla kirjoittamaasi.


      • kerro.toki kirjoitti:

        En löydä vieläkään. Oletko hyvä ja käytät copypastea ja kopioit minulle aloituksesta tuon sanastin kohdat, kiitos paljon!!

        Mikä on usko.vainen tuo "sanasti", jota hoet jatkuvasti?


      • kerro.toki
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Minun Raamatussa ei lue kahdeksannen käskyn kohdalla kirjoittamaasi.

        Älä ala vaihtaa aihetta. Jos et pysty osoittamaan aloituksesta väittämiäsi kohtia niin sano se suoraan.


      • kerro.toki kirjoitti:

        Älä ala vaihtaa aihetta. Jos et pysty osoittamaan aloituksesta väittämiäsi kohtia niin sano se suoraan.

        Ymmärrän, että sinulla on lukutaidoin kanssa ongelmia, mutta et osaisi lukea kohtaa vaikka sen sinulle tähän copypastaisin. Jos kärsivällisesti nyt vain lukisit aloituksen vaikkapa tavaamalla?


      • kerro.toki
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Ymmärrän, että sinulla on lukutaidoin kanssa ongelmia, mutta et osaisi lukea kohtaa vaikka sen sinulle tähän copypastaisin. Jos kärsivällisesti nyt vain lukisit aloituksen vaikkapa tavaamalla?

        Olen todella pettynyt koska et pysty mitään väitteitäsi todistamaan - taaskaan.,,,


      • kerro.toki kirjoitti:

        Olen todella pettynyt koska et pysty mitään väitteitäsi todistamaan - taaskaan.,,,

        En voi mitään lukutaidottomuudellesi. Voit itse toki hakea siihen apua.


      • laitane

        "Linkitäpä noihin Kurttilan ulostuloihin aikuisten homoseksuaalien agendalla. Ei oikein muistu mieleen."
        Sama juttu mulle tuo oli kyllä uusiasia, että laita linkki asiaan. Ja ne kerrat mitkä olen kuullut Kurttilan puhuvan tv:.tms. Hän on puhunut ihan asiaa,lasten hyvinvoinnista, että sikälikin ihmettelen mitä nuo h-viitaukset oli?


      • Huoh__
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        En voi mitään lukutaidottomuudellesi. Voit itse toki hakea siihen apua.

        Etkä voi mitään omalle tyhmyydellesikään.


      • Huoh__ kirjoitti:

        Etkä voi mitään omalle tyhmyydellesikään.

        Sinä usko.vainen olet koomisimmillasi kun haukut tuhannesti itseäsi viisaampiasi tyhmiksi. Jatka samaan malliin. 🥳


      • sinuntyösi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Sinä usko.vainen olet koomisimmillasi kun haukut tuhannesti itseäsi viisaampiasi tyhmiksi. Jatka samaan malliin. 🥳

        Ja jatka sinä sitten vaan usko.vaisen ja Korkkiruuvarin haukkumista!


    • största.möjliga.tystnad

      Erittäin huono juttu on sekin että Kurttila pyrkii eduskuntaan sossujen eikä kristillisten tai persujen listoilta. Kokoomus ja kepulitkin olisivat ehkä menneet nieluun mutta ei ikinä saatanan oma vihervasemmisto. Myös siksi 'Kurttula, anteeksi Kurttila' täytyy nyt demonisoida, amen

      • samat-arvot

        Kurttilan ketkun huolii ehdokkaakseen vain vasemmisto.


      • Captchax
        samat-arvot kirjoitti:

        Kurttilan ketkun huolii ehdokkaakseen vain vasemmisto.

        Eikös se ole ollutkin sosialistien listoilla aikaisemmin. MInua ihmetyttää että miksi se on hakeutunut tuollaiseen virkaan jos kerran lasten eteen tehtävä työ ei kiinnosta vaan aivan muut asiat? Vai onko se vaan niin että puoluetoverit järjestelevät "jonkun" korkean postin jossa on lokoisaa odotella korkeaa eläkettä? Näinhän noiden puoluepukareiden keskuudessa ihan yleisemminkin on aina Suomessa toimittu. Herrat järjestelevät toisilleen huippupalkattuja johtajanpaikkoja kaikilla mahdollisilla eduilla...

        Toivotavasti seuraavaksi valittava lapsiasiavaltuutettu edes olisi sellainen jolle LASTEN asia on sydämen asia. Lasten keskuudessa on nykyään ennen näkemätöntä pahoinvointia.


      • samat-arvot kirjoitti:

        Kurttilan ketkun huolii ehdokkaakseen vain vasemmisto.

        Niin huolivathan sossut Mitro Revon ketkun aikoinaan listoilleen.


      • Captchax kirjoitti:

        Eikös se ole ollutkin sosialistien listoilla aikaisemmin. MInua ihmetyttää että miksi se on hakeutunut tuollaiseen virkaan jos kerran lasten eteen tehtävä työ ei kiinnosta vaan aivan muut asiat? Vai onko se vaan niin että puoluetoverit järjestelevät "jonkun" korkean postin jossa on lokoisaa odotella korkeaa eläkettä? Näinhän noiden puoluepukareiden keskuudessa ihan yleisemminkin on aina Suomessa toimittu. Herrat järjestelevät toisilleen huippupalkattuja johtajanpaikkoja kaikilla mahdollisilla eduilla...

        Toivotavasti seuraavaksi valittava lapsiasiavaltuutettu edes olisi sellainen jolle LASTEN asia on sydämen asia. Lasten keskuudessa on nykyään ennen näkemätöntä pahoinvointia.

        >Lasten keskuudessa on nykyään ennen näkemätöntä pahoinvointia.

        Saisko tästä näyttöä? 50- ja 60-luvuilla lapsia ainakin pahoinpideltiin moninkertaisesti se mitä nyt ja useista ajettiin vyön solkipäällä Perkelettä pois. Puuttumiskynnys oli korkea, kun lähin mahdollinen puuttuja saattoi olla lastenhakkaaja itsekin ja väki asui paljon enemmän hajallaan kuin nykyään.


    • säälittävä.selitys

      Kurttila selittää överiä taksian käyttöään kiireellä ja kuljettajien kanssa keskusteluilla.

      • dnsr

        Oliko lapsikuskeja?


      • Repe_Ruutikalloeikrij

        En tiedä mitä muuta tuollainen vastaus (kuin kuvaamasi Kurttuilan vastaus) kuvastaa kuin aikamoista ylimielisyyttä?


      • Repe_Ruutikalloeikrij kirjoitti:

        En tiedä mitä muuta tuollainen vastaus (kuin kuvaamasi Kurttuilan vastaus) kuvastaa kuin aikamoista ylimielisyyttä?

        Tämä sirkuksesta karannut "eikrij" ei tietenkään ole minä, vaan ilmeisesti ketjussa jo kovasti uurastanut tunnettu "ystävämme". 😀


      • MuslimiMatti
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tämä sirkuksesta karannut "eikrij" ei tietenkään ole minä, vaan ilmeisesti ketjussa jo kovasti uurastanut tunnettu "ystävämme". 😀

        Todista ennen kuin alat syyttää!


      • MuslimiMatti kirjoitti:

        Todista ennen kuin alat syyttää!

        Etkö halua olla ystäväni? Siinä tapauksessa huomannet lainausmerkit, tunnettu "ystävämme".😄


      • viimeinen.tuomio.2

        Mutta "ystävä hyvä", vaikka kuinka esiinnyt toisina henkilöinä, niin silti pitää kirjautua, että voi peukuttaa omia kommenttejaan :D

        Ja ennenkuin pillastut, niin en ole Repe.


    • ghe

      Tuomas Kurttila on teologian maisteri. Tyypillinen luterilainen pappi, joka on menettänyt uskonsa, ellei sitä ole koskaan ollutkaan, maallistunut ja omaksunut vihreän puolueen liberaaleja ajatuksia. Hän on kaikin puolin jumalaton mies.

      • Lapsiasiavaltuutetun virkaan valittavalta ei tietääkseni erikseen kysytä hänen uskomuksiaan. Se mikä merkkaa on pätevyys ja sopivuus.

        Olisi kyllä kiintoisaa nähdä joku mieleisenne henkilö tuolla postilla. Sellainen saattaisi jopa itse jakaa aitouskovaisten seksiopasta niin virka-aikana kuin sen ulkopuolellakin. Esimerkiksi Soikku varmaan istutettaisiin mielellään Tuomaan pallille. Eipä ainakaan jumalattomuus olisi vaivanaan. Kyyditkin varmaan hoituisivat taksin sijasta enkelien selässä samaan tapaan kuin laiskiaiset kerran matkasivat Araratilta Etelä-Amerikkaan.


      • Kurttu
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Lapsiasiavaltuutetun virkaan valittavalta ei tietääkseni erikseen kysytä hänen uskomuksiaan. Se mikä merkkaa on pätevyys ja sopivuus.

        Olisi kyllä kiintoisaa nähdä joku mieleisenne henkilö tuolla postilla. Sellainen saattaisi jopa itse jakaa aitouskovaisten seksiopasta niin virka-aikana kuin sen ulkopuolellakin. Esimerkiksi Soikku varmaan istutettaisiin mielellään Tuomaan pallille. Eipä ainakaan jumalattomuus olisi vaivanaan. Kyyditkin varmaan hoituisivat taksin sijasta enkelien selässä samaan tapaan kuin laiskiaiset kerran matkasivat Araratilta Etelä-Amerikkaan.

        MIllä lailla teologian maisterin koulutus pätevöittää varhaiskasvatusalalle? Kurttilan kummalliset ulostulot ovat kyllä ihmetyttäneet alan ammattilaisten keskuudessa. Esim. arvostettu akateemikko, lapstenpsykiatri Jari Sinkkonen on ottanut voimakkaasti kantaa; -ei Kurttilan touhuihin mutta lasten psyykelle ja kasvulle vahingolliseen sukupuolten kieltämiseen perustuvaan idelogiaan jota Kurttila on voimakkaasti ajanut.

        On kyllä erittäin asiallinen ja aiheellinen kysyä että mikä lapsiasiavaltuutetun tehtävä on? Onko se ajaa lasten hyväksi asioita vai valjastaa resurssit 1% seksuaalivähemmistöjen asiaa varten?

        Kurttilan lähtölaskenta taitaa olla alkanut. Parhaassa tapauksessa hänestä tehdään varoittava esimerkki siitä ettei johtavissa asemissakaan olevilta viranhaltijoilta siedetä mitä tahansa. Pitäisi pystyä erottamaan viranhoito ja omat poliittiset intohimot toisistaan, mikä on ilmiselvästi koko ajan ollut Kurttilan heikko kohta.


      • hyvä.niin
        Kurttu kirjoitti:

        MIllä lailla teologian maisterin koulutus pätevöittää varhaiskasvatusalalle? Kurttilan kummalliset ulostulot ovat kyllä ihmetyttäneet alan ammattilaisten keskuudessa. Esim. arvostettu akateemikko, lapstenpsykiatri Jari Sinkkonen on ottanut voimakkaasti kantaa; -ei Kurttilan touhuihin mutta lasten psyykelle ja kasvulle vahingolliseen sukupuolten kieltämiseen perustuvaan idelogiaan jota Kurttila on voimakkaasti ajanut.

        On kyllä erittäin asiallinen ja aiheellinen kysyä että mikä lapsiasiavaltuutetun tehtävä on? Onko se ajaa lasten hyväksi asioita vai valjastaa resurssit 1% seksuaalivähemmistöjen asiaa varten?

        Kurttilan lähtölaskenta taitaa olla alkanut. Parhaassa tapauksessa hänestä tehdään varoittava esimerkki siitä ettei johtavissa asemissakaan olevilta viranhaltijoilta siedetä mitä tahansa. Pitäisi pystyä erottamaan viranhoito ja omat poliittiset intohimot toisistaan, mikä on ilmiselvästi koko ajan ollut Kurttilan heikko kohta.

        Ei ollutkaan eläkevirka.....


      • Lapsiasianvaltuutetun nettisivuilla on Kurttilan CV. Sieltä voi katsoa, että millä meriiteillä hänet on työhönsä valittu.


      • jäsenkirja
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Lapsiasianvaltuutetun nettisivuilla on Kurttilan CV. Sieltä voi katsoa, että millä meriiteillä hänet on työhönsä valittu.

        Mitä puoluetta hän kannattaa?


      • jäsenkirja kirjoitti:

        Mitä puoluetta hän kannattaa?

        Senkö mukaan mielestäsi tehtävään tulee valita?


      • jäsenkirja kirjoitti:

        Mitä puoluetta hän kannattaa?

        Eiköhän samaa puoluetta kannata kuin Mitro Repo.


      • vassari.se.on
        jäsenkirja kirjoitti:

        Mitä puoluetta hän kannattaa?

        SDP tottakai :D


      • jäsenkirja
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Senkö mukaan mielestäsi tehtävään tulee valita?

        Missä niin sanoin?


      • jäsenkirja kirjoitti:

        Missä niin sanoin?

        Joten kysymyksesi oli melkoisen irrelevantti?


      • Kurttu kirjoitti:

        MIllä lailla teologian maisterin koulutus pätevöittää varhaiskasvatusalalle? Kurttilan kummalliset ulostulot ovat kyllä ihmetyttäneet alan ammattilaisten keskuudessa. Esim. arvostettu akateemikko, lapstenpsykiatri Jari Sinkkonen on ottanut voimakkaasti kantaa; -ei Kurttilan touhuihin mutta lasten psyykelle ja kasvulle vahingolliseen sukupuolten kieltämiseen perustuvaan idelogiaan jota Kurttila on voimakkaasti ajanut.

        On kyllä erittäin asiallinen ja aiheellinen kysyä että mikä lapsiasiavaltuutetun tehtävä on? Onko se ajaa lasten hyväksi asioita vai valjastaa resurssit 1% seksuaalivähemmistöjen asiaa varten?

        Kurttilan lähtölaskenta taitaa olla alkanut. Parhaassa tapauksessa hänestä tehdään varoittava esimerkki siitä ettei johtavissa asemissakaan olevilta viranhaltijoilta siedetä mitä tahansa. Pitäisi pystyä erottamaan viranhoito ja omat poliittiset intohimot toisistaan, mikä on ilmiselvästi koko ajan ollut Kurttilan heikko kohta.

        Valetta pukkaa taas Pyhän Hengen kaikella voimalla. Löytyykö akateemikkojen listalta "akateemikko" Jari Sinkkosta? No ei.

        https://www.aka.fi/fi/akatemia/tutkimuksen-tekijoita/tieteen-akateemikot/suomalaiset-tieteen-akateemikot/


      • Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Joten kysymyksesi oli melkoisen irrelevantti?

        Semminkin kun vastaus oli ollut ketjussa jo hyvän aikaa. Mutta usko.vainen se vaan kysyy, kysyy ja kysyy, mikä on hämmästyttävää kun hän ei silti vieläkään mitään tiedä. Vastaajissa varmaan vikaa?


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Semminkin kun vastaus oli ollut ketjussa jo hyvän aikaa. Mutta usko.vainen se vaan kysyy, kysyy ja kysyy, mikä on hämmästyttävää kun hän ei silti vieläkään mitään tiedä. Vastaajissa varmaan vikaa?

        Se on hieman säälittävää huomion hakemista keinolla millä hyvänsä.


      • Repe_Ruutikallo

      • viimeinen.tuomio.2
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Niin, valitettavasti homobaareissa ei varmaan tunneta akateemikko Jari Sinkkosta. Tavalliset ihmiset kyllä tuntevat, ainakin suurin osa. kannattaisko lukea joskus muutakin kuin Seta-lehteä?

        Sinkkonen on kyllä tosi komea mies näin kaikilla kolmella homosilmällä katsellen.,, Ei tarvitsisi kahdesti kysyä, jos samaan homobaariin satuttaisiin ;p

        Voisin maksaa taksinkin :D


      • uiy

    • gender_ihminen

      Oikeusministeri selvityttää Kurttilan taksimatkoja:

      https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/uutissuomalainen-oikeusministeri-selvityttaa-lapsiasiavaltuutetun-taksikulut-oululaistaustainen-tuomas-kurttila-perustelee-taksin-kayttoaan-sujuvuudella-ja-tyohyvinvoinnilla/811939/

      Lähde: Uutissuomalainen, kts. linkki.

      Miksikähän sateenkaariväelle tuli yhtäkkiä niin kova kiire puolustelemaan Kurttilaa? HOltitonta rahankäyttöä ei Gender- piireissä hyväksytä, paitsi tietysti omilta... Samalla tavoin Toivolankin taksiajelut yritettiin vähättelemällä painaa piiloon. Eikös se Toivola palauttanutkin niistä suuren osan, vai mitä keräämiään hyvityksiä olikaan, mutta sillä lailla itsekin tunnusti väärinkäytöksensä, mutta jostain kumman syystä gender-väki oli kovin hiljaa tästä?

      Nyt ei taida enää auttaa asian pois selitteleminen. Vanha sanonta kuuluu: "onturha pyllistää kun p'skat on jo housuissa"!

      • >Miksikähän sateenkaariväelle tuli yhtäkkiä niin kova kiire puolustelemaan Kurttilaa?

        Olisikohan aloittajan paskaisilla valheilla tässä mitään osuutta? 🤔


      • myösvaihtoehto
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Miksikähän sateenkaariväelle tuli yhtäkkiä niin kova kiire puolustelemaan Kurttilaa?

        Olisikohan aloittajan paskaisilla valheilla tässä mitään osuutta? 🤔

        Tai sitten Kurttila tukee Suomen "homoseksualisointia"?


      • Repe_Ruutikallo
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Miksikähän sateenkaariväelle tuli yhtäkkiä niin kova kiire puolustelemaan Kurttilaa?

        Olisikohan aloittajan paskaisilla valheilla tässä mitään osuutta? 🤔

        Niin, pelkkiä valheitahan nämä. OIkeusministeri ja lehdet valehtelevat, Kurttila on viaton!


    • Kurttilan_fanittaja

      Kurttila tekisi nyt kaikkein viisaimmin kun tunnustaisi vaan reilusti asian ja pyytäisi miehekkäästi julkisuudesa anteeksi veronmaksajilta että on tullut vähän törttöiltyä. Mutta lieneekö hänessä miestä tällaiseen suoraselkäisyyteen? Odotellaan...

      • >Kurttila tekisi nyt kaikkein viisaimmin kun tunnustaisi vaan reilusti asian

        Eihän hän ole kertaakaan väittänyt, etteivät kuittien näyttämät tiedot taksiajeluista pitäisi paikkaansa. Mitä hänen pitäisi siis tunnustaa? Runsaskaan taksilla ajelu ei ole virkarikos, vaikka olisikin erittäin paheksuttavaa jos aloittajan kertoma valhe 5000 egen kuukausilaskuista olisi totta. Mutku se ei ole.


      • sanotaanpa.totuus
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kurttila tekisi nyt kaikkein viisaimmin kun tunnustaisi vaan reilusti asian

        Eihän hän ole kertaakaan väittänyt, etteivät kuittien näyttämät tiedot taksiajeluista pitäisi paikkaansa. Mitä hänen pitäisi siis tunnustaa? Runsaskaan taksilla ajelu ei ole virkarikos, vaikka olisikin erittäin paheksuttavaa jos aloittajan kertoma valhe 5000 egen kuukausilaskuista olisi totta. Mutku se ei ole.

        Kuukausi tai kolme kuukautta, ei suurta eroa. Joka tapauksessa ajelut on olleet niin holtittomia että valtamediat ovat katsoneet aiheelliseksi uutisoida asiasta ja oikeusministerikin on puuttunut siihen.


      • kansallismuseo
        sanotaanpa.totuus kirjoitti:

        Kuukausi tai kolme kuukautta, ei suurta eroa. Joka tapauksessa ajelut on olleet niin holtittomia että valtamediat ovat katsoneet aiheelliseksi uutisoida asiasta ja oikeusministerikin on puuttunut siihen.

        Joo! Yritetään pitää uskoa Kurttilan puhtoisuuteen! Maksoi mitä maksoi...


      • setaihminen
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kurttila tekisi nyt kaikkein viisaimmin kun tunnustaisi vaan reilusti asian

        Eihän hän ole kertaakaan väittänyt, etteivät kuittien näyttämät tiedot taksiajeluista pitäisi paikkaansa. Mitä hänen pitäisi siis tunnustaa? Runsaskaan taksilla ajelu ei ole virkarikos, vaikka olisikin erittäin paheksuttavaa jos aloittajan kertoma valhe 5000 egen kuukausilaskuista olisi totta. Mutku se ei ole.

        Jos Kurttila kerran on viaton niin miksihän oikeusministeri sitten tutkii hänen rahankäyttöään? Vai onko tämäkin taas yhteiskunnassa piilevää homoseksuaalien syrjimistä?


      • sanotaanpa.totuus kirjoitti:

        Kuukausi tai kolme kuukautta, ei suurta eroa. Joka tapauksessa ajelut on olleet niin holtittomia että valtamediat ovat katsoneet aiheelliseksi uutisoida asiasta ja oikeusministerikin on puuttunut siihen.

        5 000 euroa kuukaudessa on merkittävästi suurempi kuin 1 667 euroa kuukaudessa.


      • setaihminen
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        5 000 euroa kuukaudessa on merkittävästi suurempi kuin 1 667 euroa kuukaudessa.

        Jos Kurttila kerran on viaton niin miksihän oikeusministeri sitten tutkii hänen rahankäyttöään? Vai onko tämäkin taas yhteiskunnassa piilevää homoseksuaalien syrjimistä?


      • setaihminen kirjoitti:

        Jos Kurttila kerran on viaton niin miksihän oikeusministeri sitten tutkii hänen rahankäyttöään? Vai onko tämäkin taas yhteiskunnassa piilevää homoseksuaalien syrjimistä?

        Olenko väittänyt, että Kurttila on viaton?
        Miten homoseksuaalien syrjiminen tähän asiaan kuuluu?


      • fmgmdg
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Olenko väittänyt, että Kurttila on viaton?
        Miten homoseksuaalien syrjiminen tähän asiaan kuuluu?

        Mihin homoseksuaalisen syrjiminen ei kuuluisi nykyään?


      • fmgmdg kirjoitti:

        Mihin homoseksuaalisen syrjiminen ei kuuluisi nykyään?

        Miten se liittyy Kurttilan taksimaksuihin?


      • vanha_homomies
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Miten se liittyy Kurttilan taksimaksuihin?

        Kyllä se vaan kuuluu! Kaikki jotka tutkivat tai kyseenalaistavat tämän ystävämme ja puolustusasianjajamme oletettuja (tekaistuja) väärinkäytöksiä, vihaavat meitä homoseksuaaleja. Ainoa taustalla vaikuttava syy on meidän syrjiminen, oikeusministeriä, lehdistöä, televisiota ja kansaa myöden. Taas meitä syrjitään!


      • setaihminen kirjoitti:

        Jos Kurttila kerran on viaton niin miksihän oikeusministeri sitten tutkii hänen rahankäyttöään? Vai onko tämäkin taas yhteiskunnassa piilevää homoseksuaalien syrjimistä?

        Viaton mihin? Kyllä hän on viaton ainakin nuorten törkeään syyllistämiseen heidän luonnollisesta seksuaalisuudestaan. Soikku taas ei ole...


      • terveelämä

        Anteeksipyyntöä köyhältä kansalta ei ole Kurttilalta paljon kuulunut.

        "Kyllä hän on viaton ainakin nuorten törkeään syyllistämiseen heidän luonnollisesta seksuaalisuudestaan."

        Lasten seksualisoimista ainakin Kurttila näyttäisi kannattavan, koska vastusti kristillistä seksuaaliopetusta, mikä on ainut tie terveeseen elämään. Jos lukee tuon seksuaalisuusoppaan läpi niin sieltä ei löydä mitään syyllistävää ainesta nuorille vaan ohjausta terveeseen elämään. Ei kaikkien nuorten ole pakko tuhoutua liian rajun seksin kautta liian nuorena.


      • sanotaanpa.totuus kirjoitti:

        Kuukausi tai kolme kuukautta, ei suurta eroa. Joka tapauksessa ajelut on olleet niin holtittomia että valtamediat ovat katsoneet aiheelliseksi uutisoida asiasta ja oikeusministerikin on puuttunut siihen.

        >Kuukausi tai kolme kuukautta, ei suurta eroa.

        Eihän se kolminkertainen ero tosiaan suuri ole, jos valehtelija on Jeesuksen oma. Muilla taas Perkeleen juoneksi riittää 15 prosentin liioittelu tai vähättely, ellei peräti suora totuus.


      • Neveroutof
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Viaton mihin? Kyllä hän on viaton ainakin nuorten törkeään syyllistämiseen heidän luonnollisesta seksuaalisuudestaan. Soikku taas ei ole...

        En tiedä kuka tämä kuuluisa "Soikku" on mutta ketjun aihe taisi koskea Kurttilan taksisuhailua?


      • ei.se.auta
        terveelämä kirjoitti:

        Anteeksipyyntöä köyhältä kansalta ei ole Kurttilalta paljon kuulunut.

        "Kyllä hän on viaton ainakin nuorten törkeään syyllistämiseen heidän luonnollisesta seksuaalisuudestaan."

        Lasten seksualisoimista ainakin Kurttila näyttäisi kannattavan, koska vastusti kristillistä seksuaaliopetusta, mikä on ainut tie terveeseen elämään. Jos lukee tuon seksuaalisuusoppaan läpi niin sieltä ei löydä mitään syyllistävää ainesta nuorille vaan ohjausta terveeseen elämään. Ei kaikkien nuorten ole pakko tuhoutua liian rajun seksin kautta liian nuorena.

        Kristillinen seksuaaliopetus vie usein pedofiilisiin tekoihin.


      • terveelämä kirjoitti:

        Anteeksipyyntöä köyhältä kansalta ei ole Kurttilalta paljon kuulunut.

        "Kyllä hän on viaton ainakin nuorten törkeään syyllistämiseen heidän luonnollisesta seksuaalisuudestaan."

        Lasten seksualisoimista ainakin Kurttila näyttäisi kannattavan, koska vastusti kristillistä seksuaaliopetusta, mikä on ainut tie terveeseen elämään. Jos lukee tuon seksuaalisuusoppaan läpi niin sieltä ei löydä mitään syyllistävää ainesta nuorille vaan ohjausta terveeseen elämään. Ei kaikkien nuorten ole pakko tuhoutua liian rajun seksin kautta liian nuorena.

        >Lasten seksualisoimista ainakin Kurttila näyttäisi kannattavan, koska vastusti kristillistä seksuaaliopetusta, mikä on ainut tie terveeseen elämään.

        Ai-van mahtavaa järkeilyä taas Korkkiruuvilta! "Ainut tie terveeseen elämään" – olette te fanaattisen mustavalkoiset dualistit kyllä aika hauskoja otuksia. Sitten ette enää olisi, jos teitä olisi selvästi enemmän, mitä ei koskaan tule tapahtumaan.


      • terkut_gaybaarista
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kuukausi tai kolme kuukautta, ei suurta eroa.

        Eihän se kolminkertainen ero tosiaan suuri ole, jos valehtelija on Jeesuksen oma. Muilla taas Perkeleen juoneksi riittää 15 prosentin liioittelu tai vähättely, ellei peräti suora totuus.

        Minustakin on perkeleen juoni puuttua tuhansien eurojen kuukausittaiseen taksiajeluun. Tämä on taas tätä homoseksuaalien syrjimistä!


      • lapsen_puolesta
        terveelämä kirjoitti:

        Anteeksipyyntöä köyhältä kansalta ei ole Kurttilalta paljon kuulunut.

        "Kyllä hän on viaton ainakin nuorten törkeään syyllistämiseen heidän luonnollisesta seksuaalisuudestaan."

        Lasten seksualisoimista ainakin Kurttila näyttäisi kannattavan, koska vastusti kristillistä seksuaaliopetusta, mikä on ainut tie terveeseen elämään. Jos lukee tuon seksuaalisuusoppaan läpi niin sieltä ei löydä mitään syyllistävää ainesta nuorille vaan ohjausta terveeseen elämään. Ei kaikkien nuorten ole pakko tuhoutua liian rajun seksin kautta liian nuorena.

        Kurttilan mielestä on ihan ok, jos pikkulapset ohjautuvat kaupallisen pornon pariin. Ei hän ainakaan nähnyt asiassa mitään ongelmaa kun sitä häneltä teeveessä kysyttiin.

        On siinä meillä "lapsiasiamies"...


      • Neveroutof kirjoitti:

        En tiedä kuka tämä kuuluisa "Soikku" on mutta ketjun aihe taisi koskea Kurttilan taksisuhailua?

        Kurttilan taksisuhailu ei millään matikalla sinänsä kuulu luterilaisuuspalstan aihepiiriin. Hänen hijattain tyrmäämänsä äärikristillinen nuorten seksiopas ja "Soikku" sen takana taas kuuluvat hyvinkin. Tätä kolminkertaisella valheella käynnistettyä ketjua ei voi edes ymmärtää ymmärtämättä seksiopasdebatista johtuvaa ääriuskovaisten raivoa Kurttilaa kohtaan.


      • lapsen_puolesta kirjoitti:

        Kurttilan mielestä on ihan ok, jos pikkulapset ohjautuvat kaupallisen pornon pariin. Ei hän ainakaan nähnyt asiassa mitään ongelmaa kun sitä häneltä teeveessä kysyttiin.

        On siinä meillä "lapsiasiamies"...

        Voisitko kerrata sanatarkasti mitä "teeveessä" tältä osin kysyttiin ja vastattiin. Tuppaa tuo rikkinäisen puhelimen efekti näet olemaan teillä aitouskovilla kovin voimakas.


      • nikkisitänikkitätä

        Ihme älyvapaata vouhotusta nikeistä.


    • LOStänään

      Siis kolmessa kuukaudessa 5000 euroa. Ei ole hukkaan mennyt ne rahat. Tuomas Kurttila on tehnyt lasten ja lapsen oikeuksien eteen Suomessa enemmän kuin kaikki muut taksilla ajelijat yhteensä. On kohtuutonta, että kyseisessä virassa oleva aikaansaava kiireinen mies joutuisi odottelemaan myöhässä olevia busseja ja junia. Hänet on nostettu vain tikunnokkaan nyt vaalien alla kateellisten kilpailijoitten toimesta, VAALIVAIKUTTAMISTA! Tutustukaapa, kuinka lapsen oikeudet on Kurttilan aikakaudella menneet eteenpäin !

      • homottaja-apina

        "Siis kolmessa kuukaudessa 5000 euroa. Ei ole hukkaan mennyt ne rahat."

        Ei toki! Kansa, valtamediat ja oikeusministeri ovat vain käsittäneet asian väärin...


      • nyt.naurattaa

        "Tutustukaapa, kuinka lapsen oikeudet on Kurttilan aikakaudella menneet eteenpäin ! "

        Mitä Kurttila on saanu aikaan? Laita ihan ranakalaislla viivoilla.


      • korjausta

        Mitä Kurttila on saanu aikaan? Laita ihan ranskalaislla viivoilla.


      • onhansekinjotain
        korjausta kirjoitti:

        Mitä Kurttila on saanu aikaan? Laita ihan ranskalaislla viivoilla.

        ainakin isot taksilaskut!


      • lastenoikeudet
        nyt.naurattaa kirjoitti:

        "Tutustukaapa, kuinka lapsen oikeudet on Kurttilan aikakaudella menneet eteenpäin ! "

        Mitä Kurttila on saanu aikaan? Laita ihan ranakalaislla viivoilla.

        ""Tutustukaapa, kuinka lapsen oikeudet on Kurttilan aikakaudella menneet eteenpäin ! "

        Mitä Kurttila on saanu aikaan? Laita ihan ranakalaislla viivoilla."

        Lapset ainakin on kiihotettu seksinpariin ja ovat sitten alttiita hyväksikäytöille kokeilunhaluissaan, mitä nyt yritetään peitellä. Lasten hyväksikäyttö rinkejä on netissä pilvin pimein ja keskittyy isoihin kaupunkeihin ja jopa nettipoliisi näyttäisi olevan autuaan tietämätön tästä ongelmasta. Tai sitten ei halua tietää näistä mitään ettei leimaannu rasistiksi?


    • Jurttila

      Odotellaan oikeusministeriön teettämän selvityksen valmistumista. Saas nähdä miten selitykset menee siellä läpi että "pitäähän sitä taksikuskienkin kanssa jutskata"...

    • setaihminen

      Näin homoseksualisuutta ja gender-ideologiaa kannattavana ihmisenä paheksun että tämä hyvä ja viaton mies on nostettu tikun nokkaan. Poliittista ajojahtia!

    • Miksei kukaan Kurttilaa paheksuva ja valheita asiasta esittävä kehtaa kirjoittaa rekatulla nikillään?

      • repe.ruutikallio_eikirj

        Niin! Oikein sanoit. Sehän on se oleellinen pääasia tässä jutussa! Varmaan ovat homovihaajia ja kristittyjä koko joukko lehdistöä myöten. Eivät uskalla rekata nimimerkkiä niinkuin me jotka esiinnymme rohkeasti omalla rekatulla nimimerkillämme... Taas meitä suvaitsevaisia ihmisiä syrjitään! ja vielä nimimerkin takaa... Kaikki on palkkää valetta! Oikeusministerikin on vain pahantahtoinen valehtelija kun käy meidän kimppuumme.


      • kaikkiaseetesiin

        mikset ole töissä keskellä arkipäivää!

        sekin asia on nyt tärkeää huomioida eikö olekkin hyvinkin tärkeää.


      • EnOleRekannut

        Mitä muka pelkäisivät?


    • AuttakaaIhmiset

      "Esim. arvostettu akateemikko, lapstenpsykiatri Jari Sinkkonen on ottanut voimakkaasti kantaa; -ei Kurttilan touhuihin mutta lasten psyykelle ja kasvulle vahingolliseen sukupuolten kieltämiseen perustuvaan idelogiaan jota Kurttila on voimakkaasti ajanut."

      Kurttila on ihan väärä mies hoitamaan lasten ja nuorten asioita. Pitäisi aitoja ammattilaisia kuunnella.

      Lasten seksualisoimisessa tehdään niin paljon vahinkoa heidän elämälleen että mitkään psyykelääkket ja -hoidot ei riitä enää tälläkään hetkellä ja tilanne pahenee lähes kuukausi kuukaudelta.

      Minusta kirkon pitäisi tässäkin suhteessa puhaltaa pilliin ja tulla auttamaan lapsia ja nuoria terveeseen elämään.

      • linkkiä

        Mikä on tarkkaan ottaen tuo Kurttilan lasten sukupuolisen opetuksen linja?


      • Wanhempi_ihminen

        Aika kurjaa ja hämmennystä herättävää oli kyllä katsella miten pari vuotta sitten kruunattiin "vuoden homoseksi-idoliksi" alaikäinen poika ja vielä kirkon piispa mukana "juhlamenoissa", tietenkin naispiispa, kuinkas muuten!

        Eikä tuo juuri ole lasten seksualisoimista ja alaikäisen ollessa kyseessä, jopa lasten seksuaalista hyväksikäyttämistä?


      • sieltälöytyy
        linkkiä kirjoitti:

        Mikä on tarkkaan ottaen tuo Kurttilan lasten sukupuolisen opetuksen linja?

        "Mikä on tarkkaan ottaen tuo Kurttilan lasten sukupuolisen opetuksen linja?"

        Myötäilee Setan ja ministeriöiden laatimia ohjeistuksia lasten ja nuorten seksuaaliopetuksen perustaksi. Ei Kurttila kai itse ole laatinut mitään oppaita.


      • Wanhempi_ihminen kirjoitti:

        Aika kurjaa ja hämmennystä herättävää oli kyllä katsella miten pari vuotta sitten kruunattiin "vuoden homoseksi-idoliksi" alaikäinen poika ja vielä kirkon piispa mukana "juhlamenoissa", tietenkin naispiispa, kuinkas muuten!

        Eikä tuo juuri ole lasten seksualisoimista ja alaikäisen ollessa kyseessä, jopa lasten seksuaalista hyväksikäyttämistä?

        Boelius oli kylläkin iässä jossa kymmenet uskovaiset parit ovat menneet presidentin tai oikeusministeriön luvalla naimisiin hässimään ja lapsia tekemään. Hyvä että myönnät edes salanikilläsi, että lapsiahan nämä monesti uskonyhteisön naimisiin pakottamat ovat itsekin olleet.


      • Hässivä_apina
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Boelius oli kylläkin iässä jossa kymmenet uskovaiset parit ovat menneet presidentin tai oikeusministeriön luvalla naimisiin hässimään ja lapsia tekemään. Hyvä että myönnät edes salanikilläsi, että lapsiahan nämä monesti uskonyhteisön naimisiin pakottamat ovat itsekin olleet.

        Tämä voi olla sinulle uutta, mutta vain apinat (ja ilmeisesti homot?) "hässivät". Me tavalliset ihmiset rakastamme puolisoitamme ja olemme uskollisia. Me emme "hässi" vaan rakastelemme, kunnioittaen kumppaniamme.


    • Taksisuhari

      Mitä p*skaa? hyvää miestä syytellään pikkuasioista! Muutama tonni sinne tänne parissa kuukaudessa. Hyvään tarkoitukseenhan ne rahat on menneet.

      • turhaa.niuhotusta

        Niin on. Suomalaista yksityisyrittäjyyttä vain tuettu.


    • kallistapropagandaa

      "Huomasin saman asian. Oikeasti Kurttilan taksikustannukset olivat kuluneena vuonna marraskuun loppuun mennessä kuukaudessa keskimäärin 1 035 euroa."

      5000 euroa kolmessa kuukaudessa tarkoittaa 20000 euroa vuodessa mikä tarkoittaa noin 10000 km taksilla-ajoa vuodessa. Ja luultavasti muut oman auton käyttökulut päälle. Omien puheiden mukaan reissaa ympäri Suomea mikä tarkoittaa tuhansia euroa oman auton käyttökuluihin. Hyvinkin voisi kulut tästä omasta autosta voisi olla kymmeniä tuhansia euroja vuositasolla.

      Ja palkka päälle! Tulee kyllä kalliiksi vihervasemmistolaisten mantrojen hokeminen Suomen kansalle. Ja koko ajan lasten ja nuorten pahoinvointi lisääntyy. Jopa tutkimus tulokset tätä osoittaa, vaikka tutkijat tekevät lähes kaiken mahdollisen ettei vaan tosiaasiat tästä nuorison tilasta tule julkisuuteen.

      • >Jopa tutkimus tulokset tätä osoittaa, vaikka tutkijat tekevät lähes kaiken mahdollisen ettei vaan tosiaasiat tästä nuorison tilasta tule julkisuuteen.

        No kerro sinä ne, Korkkiruuvi. Lähteiden kera tietysti. Ei anneta jumalattomien tutkijoiden nyt salata omia julkisesti maksettuja tutkimuksiaan, eihän?

        Miten muuten tohtori voi kirjoittaa "tutkimus tulokset"? Taisit tehdä väikkärisi englanniksi, etkös tehnytkin? 😊


      • kaikkinurinpäin
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Jopa tutkimus tulokset tätä osoittaa, vaikka tutkijat tekevät lähes kaiken mahdollisen ettei vaan tosiaasiat tästä nuorison tilasta tule julkisuuteen.

        No kerro sinä ne, Korkkiruuvi. Lähteiden kera tietysti. Ei anneta jumalattomien tutkijoiden nyt salata omia julkisesti maksettuja tutkimuksiaan, eihän?

        Miten muuten tohtori voi kirjoittaa "tutkimus tulokset"? Taisit tehdä väikkärisi englanniksi, etkös tehnytkin? 😊

        ">Jopa tutkimus tulokset tätä osoittaa, vaikka tutkijat tekevät lähes kaiken mahdollisen ettei vaan tosiaasiat tästä nuorison tilasta tule julkisuuteen.

        No kerro sinä ne, Korkkiruuvi. Lähteiden kera tietysti. Ei anneta jumalattomien tutkijoiden nyt salata omia julkisesti maksettuja tutkimuksiaan, eihän?"

        Eiköhän paras todiste ole se, että nämä paljastukset tulevat yllätyksenä ja vielä kansalaistoiminnan seurauksena. Miksi nuorten oppimattomuutta ja avuttomuutta, aineiden käyttöä ja seksin käyttöä ja mielenterveyshäiriöitä, syrjäytymisiä, masentuneisuutta, yletöntä allergisuutta lähes kaikille aineille, kännyn käyttöä, pelaamista, ... ei tule niin paljoa yleiseen tietoon ja viranomaistietoon, että asialle alettaisiin tehdä jotain sellaista että tilanne kertakaikkiaan korjaantuu.

        Tutkijoiden tehtävä olisi jo ennakoida mitä tuleman pitää nuorten kohdalla, mutta ei niin ei. Miksi niin massiiviset peittelyt, että sinäkin käyt taistoa minua, tiedottajaa, vastaan vaikka vaimosi antamasi tiedon mukaan on opettaja ja pitäisi kyllä tiedostaa tilanne?

        Auta lasta - älä käy tiedottajan kimppuun!!!


      • kaikkinurinpäin kirjoitti:

        ">Jopa tutkimus tulokset tätä osoittaa, vaikka tutkijat tekevät lähes kaiken mahdollisen ettei vaan tosiaasiat tästä nuorison tilasta tule julkisuuteen.

        No kerro sinä ne, Korkkiruuvi. Lähteiden kera tietysti. Ei anneta jumalattomien tutkijoiden nyt salata omia julkisesti maksettuja tutkimuksiaan, eihän?"

        Eiköhän paras todiste ole se, että nämä paljastukset tulevat yllätyksenä ja vielä kansalaistoiminnan seurauksena. Miksi nuorten oppimattomuutta ja avuttomuutta, aineiden käyttöä ja seksin käyttöä ja mielenterveyshäiriöitä, syrjäytymisiä, masentuneisuutta, yletöntä allergisuutta lähes kaikille aineille, kännyn käyttöä, pelaamista, ... ei tule niin paljoa yleiseen tietoon ja viranomaistietoon, että asialle alettaisiin tehdä jotain sellaista että tilanne kertakaikkiaan korjaantuu.

        Tutkijoiden tehtävä olisi jo ennakoida mitä tuleman pitää nuorten kohdalla, mutta ei niin ei. Miksi niin massiiviset peittelyt, että sinäkin käyt taistoa minua, tiedottajaa, vastaan vaikka vaimosi antamasi tiedon mukaan on opettaja ja pitäisi kyllä tiedostaa tilanne?

        Auta lasta - älä käy tiedottajan kimppuun!!!

        Pölinää sulla riittää, mutta niitä tutkimustuloksia ei vain näy.

        Ei kukaan kaipaa tiedotusta siitä mitä pururadallasi kulloinkin tapahtuu. Mitään muutahan sulta emme saa kuin raportteja sieltä.


      • jahyvänäin
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Pölinää sulla riittää, mutta niitä tutkimustuloksia ei vain näy.

        Ei kukaan kaipaa tiedotusta siitä mitä pururadallasi kulloinkin tapahtuu. Mitään muutahan sulta emme saa kuin raportteja sieltä.

        "Pölinää sulla riittää, mutta niitä tutkimustuloksia ei vain näy."

        Paremminkin sanoen eri medioissa alkaa vihdoinkin olla "pölinää" tästä yhä vakavammaksi muuttuvasta asiasta. Tänään TV1:ssa oli A-studio, jossa selvästi sanottiin, että vain murto-osa tulee viranomaisten tietoisuuteen hyväksikäyttö tapauksista.

        Ja sitten myös näistä muistakin ongelmista on alettu tiedottaa yhä enemmän eli kuten nuorten oppimattomuutta ja avuttomuutta, aineiden käyttöä ja seksin käyttöä ja mielenterveyshäiriöitä, syrjäytymisiä, masentuneisuutta, yletöntä allergisuutta lähes kaikille aineille, kännyn käyttöä, pelaamista, ...


      • jahyvänäin kirjoitti:

        "Pölinää sulla riittää, mutta niitä tutkimustuloksia ei vain näy."

        Paremminkin sanoen eri medioissa alkaa vihdoinkin olla "pölinää" tästä yhä vakavammaksi muuttuvasta asiasta. Tänään TV1:ssa oli A-studio, jossa selvästi sanottiin, että vain murto-osa tulee viranomaisten tietoisuuteen hyväksikäyttö tapauksista.

        Ja sitten myös näistä muistakin ongelmista on alettu tiedottaa yhä enemmän eli kuten nuorten oppimattomuutta ja avuttomuutta, aineiden käyttöä ja seksin käyttöä ja mielenterveyshäiriöitä, syrjäytymisiä, masentuneisuutta, yletöntä allergisuutta lähes kaikille aineille, kännyn käyttöä, pelaamista, ...

        Koska sinäkin koko ajan kopsaat itseäsi:

        Pölinää sulla riittää, mutta niitä tutkimustuloksia ei vain näy.

        Ei kukaan kaipaa tiedotusta siitä mitä pururadallasi kulloinkin tapahtuu. Mitään muutahan sulta emme saa kuin raportteja sieltä.


    • kristityn.viha.on.kauhea

      Jopa on hillitön Tuomaksen mustamaalauskampanja meneillään tällä foorumilla. Uskova ei anna anteeksi, jos uskovan pyrkimyksiä vastustetaan. Tuomaksen synnit ovat veriruskeat.

      • eilastenseksualisointia

        Korjaa sitten jos jotain väärää on kirjoitettu Kurttilan taksien käytöstä tai lasten seksuaaliopetuksesta mikä korjaa paraikaa julmaa satoaan nettimaailmassa ja isoissa kaupungeissa.


      • nuorille.faktoja
        eilastenseksualisointia kirjoitti:

        Korjaa sitten jos jotain väärää on kirjoitettu Kurttilan taksien käytöstä tai lasten seksuaaliopetuksesta mikä korjaa paraikaa julmaa satoaan nettimaailmassa ja isoissa kaupungeissa.

        Aloituksessa jo oli niin paljon valheita ettei niitä voi uskoa kuin äärikristitty.


      • eilastenseksualisointia kirjoitti:

        Korjaa sitten jos jotain väärää on kirjoitettu Kurttilan taksien käytöstä tai lasten seksuaaliopetuksesta mikä korjaa paraikaa julmaa satoaan nettimaailmassa ja isoissa kaupungeissa.

        Minä korjaan. Sinä olet kirjoittanut toisessa ketjussa niin, että hyvin selvästi vihjasit opettajien peräti tahallaan ajavan lapsia nettipornon pariin, mikä tietysti on silkkaa mytomaanista hihhulipaskaa törkyisimmillään. Ja minä sanoin tuohon siihen tapaan, että OAJ voisi miettiä asiasta rikosilmoitusta ja kaivauttaa nimesi täältä poliisilla esiin.

        Taksien käytöstä massiivinen valhe tuli heti aloituksen kuudennella rivillä.


      • salaliitto

        Samaa mieltä! Pelkkiä uskovaisten juonia koko lehdistön kirjoittelu, Ylen uutiset ja oikeusministerin tutkimiset! Uskovaiset hallitsee kaikkea!


      • taksimiehiä
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Minä korjaan. Sinä olet kirjoittanut toisessa ketjussa niin, että hyvin selvästi vihjasit opettajien peräti tahallaan ajavan lapsia nettipornon pariin, mikä tietysti on silkkaa mytomaanista hihhulipaskaa törkyisimmillään. Ja minä sanoin tuohon siihen tapaan, että OAJ voisi miettiä asiasta rikosilmoitusta ja kaivauttaa nimesi täältä poliisilla esiin.

        Taksien käytöstä massiivinen valhe tuli heti aloituksen kuudennella rivillä.

        Repe ajaa vissiin taksia itekin?


      • conspiracy
        nuorille.faktoja kirjoitti:

        Aloituksessa jo oli niin paljon valheita ettei niitä voi uskoa kuin äärikristitty.

        Näin juuri! Äärikristiotyt ovat ulottaneet lonkeronsa joka paikkaan. he hallitsevat valtamedioita ja oikeusministeriötäkin


      • AjatteleLasta
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Minä korjaan. Sinä olet kirjoittanut toisessa ketjussa niin, että hyvin selvästi vihjasit opettajien peräti tahallaan ajavan lapsia nettipornon pariin, mikä tietysti on silkkaa mytomaanista hihhulipaskaa törkyisimmillään. Ja minä sanoin tuohon siihen tapaan, että OAJ voisi miettiä asiasta rikosilmoitusta ja kaivauttaa nimesi täältä poliisilla esiin.

        Taksien käytöstä massiivinen valhe tuli heti aloituksen kuudennella rivillä.

        "Sinä olet kirjoittanut toisessa ketjussa niin, että hyvin selvästi vihjasit opettajien peräti tahallaan ajavan lapsia nettipornon pariin, mikä tietysti on silkkaa mytomaanista hihhulipaskaa törkyisimmillään. "

        Minusta olet tuossa väärässä, että opettajat tahallaan ajavat lapsia seksipornon pariin. He ja muut lastenhoitajat suoltavat lapsiin seksuaaliopetustaan kouluhallituksen ym. ohjeiden vuoksi, minkä seurauksena on sitten se, että kun lasten mielenkiinto ja uteliaisuus herätetään seksin pariin ja totta tosiaan he sitten janoavat lisätietoa netistä ja näin ajautuvat nettipornon pariin. Ja näin saavat vamman mitä nykyään hoidetaan psyykelääkkeiden ja terapioitten kautta ja viranomaiset ovat jo nyt ylityöllistettyjä ja tilanne vaan pahenee koko ajan.


      • viimeinen.tuomio.2
        AjatteleLasta kirjoitti:

        "Sinä olet kirjoittanut toisessa ketjussa niin, että hyvin selvästi vihjasit opettajien peräti tahallaan ajavan lapsia nettipornon pariin, mikä tietysti on silkkaa mytomaanista hihhulipaskaa törkyisimmillään. "

        Minusta olet tuossa väärässä, että opettajat tahallaan ajavat lapsia seksipornon pariin. He ja muut lastenhoitajat suoltavat lapsiin seksuaaliopetustaan kouluhallituksen ym. ohjeiden vuoksi, minkä seurauksena on sitten se, että kun lasten mielenkiinto ja uteliaisuus herätetään seksin pariin ja totta tosiaan he sitten janoavat lisätietoa netistä ja näin ajautuvat nettipornon pariin. Ja näin saavat vamman mitä nykyään hoidetaan psyykelääkkeiden ja terapioitten kautta ja viranomaiset ovat jo nyt ylityöllistettyjä ja tilanne vaan pahenee koko ajan.

        Aika rankkaa pornoa näkyy löytyvän hakusanoilla "mytomaaninen hihhulipaska lapsille"

        Älä vaan laita hakuun.

        Älä!

        Siis ihan oikeasti älä.

        Ei saa sortua kiusaukseen.

        Ei.

        Älä.


      • autalasta

        "Aika rankkaa pornoa näkyy löytyvän hakusanoilla "mytomaaninen hihhulipaska lapsille""

        Itsekään en ymmärrä Repen halveksuntaa uskovia kohtaan, joiden tarkoitus on vain suojella lasta. Mihin ne lastenoikeudet nyt yhtäkkiä hävisivät liberaalien mielistä, vaikka aikaisemmin liberaalit olivat tukemassa Lasten oikeuksia?


      • AjatteleLasta kirjoitti:

        "Sinä olet kirjoittanut toisessa ketjussa niin, että hyvin selvästi vihjasit opettajien peräti tahallaan ajavan lapsia nettipornon pariin, mikä tietysti on silkkaa mytomaanista hihhulipaskaa törkyisimmillään. "

        Minusta olet tuossa väärässä, että opettajat tahallaan ajavat lapsia seksipornon pariin. He ja muut lastenhoitajat suoltavat lapsiin seksuaaliopetustaan kouluhallituksen ym. ohjeiden vuoksi, minkä seurauksena on sitten se, että kun lasten mielenkiinto ja uteliaisuus herätetään seksin pariin ja totta tosiaan he sitten janoavat lisätietoa netistä ja näin ajautuvat nettipornon pariin. Ja näin saavat vamman mitä nykyään hoidetaan psyykelääkkeiden ja terapioitten kautta ja viranomaiset ovat jo nyt ylityöllistettyjä ja tilanne vaan pahenee koko ajan.

        >Minusta olet tuossa väärässä, että opettajat tahallaan ajavat lapsia seksipornon pariin.

        Sinähän niin väitit, Korkkiruuvi. 😃
        Olet kyllä loputtomassa kieroilussasi kauheaa mainosta helluntailahkouskolle. Se taas on aivan mainio juttu.


      • näinsemeneepi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Minusta olet tuossa väärässä, että opettajat tahallaan ajavat lapsia seksipornon pariin.

        Sinähän niin väitit, Korkkiruuvi. 😃
        Olet kyllä loputtomassa kieroilussasi kauheaa mainosta helluntailahkouskolle. Se taas on aivan mainio juttu.

        ">Minusta olet tuossa väärässä, että opettajat tahallaan ajavat lapsia seksipornon pariin.

        Sinähän niin väitit, Korkkiruuvi."

        Ei kyllä tuo viestisi oli sinun kirjoittamaa. Ainakin Suomi24 oli merkannut sinut kirjoittajaksi. Voit itse käydä tarkistamassa.

        Opettajat eivät missään tapauksessa tahallaan aja lapsia seksipornon pariin. Korkeintaan he nostattavat lapsien ja nuorten kiinnostuksen seksiasioihin ja sitten tätä kautta lapset ja nuoret ajautuvat uteliaisuuttaan nettipornon pariin ja tätä kautta useat heistä sitten ajautuvat myös nettisaalistajien uhreiksi.


      • näinsemeneepi kirjoitti:

        ">Minusta olet tuossa väärässä, että opettajat tahallaan ajavat lapsia seksipornon pariin.

        Sinähän niin väitit, Korkkiruuvi."

        Ei kyllä tuo viestisi oli sinun kirjoittamaa. Ainakin Suomi24 oli merkannut sinut kirjoittajaksi. Voit itse käydä tarkistamassa.

        Opettajat eivät missään tapauksessa tahallaan aja lapsia seksipornon pariin. Korkeintaan he nostattavat lapsien ja nuorten kiinnostuksen seksiasioihin ja sitten tätä kautta lapset ja nuoret ajautuvat uteliaisuuttaan nettipornon pariin ja tätä kautta useat heistä sitten ajautuvat myös nettisaalistajien uhreiksi.

        Kieroilusi kertoo, että taisit oikeasti pelästyä, että saat seuraamuksia opettajakunnan leimaamisesta lasten pornon pariin ajajiksi? Tämä on hyvä juttu. 😊


      • hmghm
        näinsemeneepi kirjoitti:

        ">Minusta olet tuossa väärässä, että opettajat tahallaan ajavat lapsia seksipornon pariin.

        Sinähän niin väitit, Korkkiruuvi."

        Ei kyllä tuo viestisi oli sinun kirjoittamaa. Ainakin Suomi24 oli merkannut sinut kirjoittajaksi. Voit itse käydä tarkistamassa.

        Opettajat eivät missään tapauksessa tahallaan aja lapsia seksipornon pariin. Korkeintaan he nostattavat lapsien ja nuorten kiinnostuksen seksiasioihin ja sitten tätä kautta lapset ja nuoret ajautuvat uteliaisuuttaan nettipornon pariin ja tätä kautta useat heistä sitten ajautuvat myös nettisaalistajien uhreiksi.

        Kurttila taitaa olla oikea "lapsiasiamies" mutta mikä se "asia" on......?


    • demaarimoraali

      Kyllä Kurttilan pitää saada käydä demareiden eläkeläisten pikkujouluissa SDP:n ilosanomaa julistamassa. Se pitää laskea työajaksi ja yhteiskunnan pitää maksaa reissun taksimatkat.

      Kuka sitä pikkuhumalassa omaa autoa ajaisi?

      • Kohta tulee sellaiset autot että sinä ajokortitonkin voit "ajaa" ja missä kunnossa tahansa. Ihan ilmaiseksi niitäkään ei toki saa, pahoittelen.


    • Itseä yllättää pikemminkin taksikulujen pienuus.
      Alle 2 tonnia kuussa on aika yleinen työmatkakustannus esim eteläisen Suomen alueella, josta kuljetaan töihin Helsinkiin.

      Tuon tason henkilöllä ja tuossa virassa on paljon matkoja.
      Virkaauto tulisi kalliimmaksi

      Taksin etu virkaautoon on se että siinä voi etätöitä tehdä matkustaessaan.
      Tuossa työssä kallispalkkaista aikaa kuluu paljon juurikin matkustamisen ja taksilla se sujuu nopeimmin.

      • JaniToivola

        Miksi sitten asiaa on alettu tutkia jos asia on ok?


      • JaniToivola kirjoitti:

        Miksi sitten asiaa on alettu tutkia jos asia on ok?

        Tutkiminenhan tarkoittaa, että selvitetään onko ok vai ei. Asian selvittäminen on ihan kaikkien etu.


      • JaniToivola kirjoitti:

        Miksi sitten asiaa on alettu tutkia jos asia on ok?

        Joku on vienyt asian tutkittavaksi – kenties te Patmoksen aitouskovat? Anna usko.vainen nyt tutkijoille työrauha, hehän varmasti lukevat täältä kaiken ja voivat vaikka hakea saikkua havaitessaan kansan hiljaisen enemmistön raivon ja vihan Kurttilan homoagendaa ja lapsivihamielisyyttä kohtaan. 😀


      • dgmum
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Tutkiminenhan tarkoittaa, että selvitetään onko ok vai ei. Asian selvittäminen on ihan kaikkien etu.

        Ei ole ok. Kurttila on jo selitellyt törsäystään. Toivottavasti saa potkut koska ei muutenkaan ole sopiva tuohon tehtävään.


      • ota.pamisi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Joku on vienyt asian tutkittavaksi – kenties te Patmoksen aitouskovat? Anna usko.vainen nyt tutkijoille työrauha, hehän varmasti lukevat täältä kaiken ja voivat vaikka hakea saikkua havaitessaan kansan hiljaisen enemmistön raivon ja vihan Kurttilan homoagendaa ja lapsivihamielisyyttä kohtaan. 😀

        Sunulla situtus on taas heti aamusta päällä kun aloitat Patmos ja usko.vainen kiukkusi.


      • dgmum kirjoitti:

        Ei ole ok. Kurttila on jo selitellyt törsäystään. Toivottavasti saa potkut koska ei muutenkaan ole sopiva tuohon tehtävään.

        Sinulla voi tietenkin olla jo etukäteen ennen selvitystä mielipide asiasta. Kuten itse asiasta totesit, niin ilmeisesti mielipiteesi Kurttilan taksimatkojen oikeutuksesta ei perustukaan itse asiaan, vaan enemmänkin siihen ettei hän mielestäsi ole sopiva henkilö tehtävään.


      • dgmum
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Sinulla voi tietenkin olla jo etukäteen ennen selvitystä mielipide asiasta. Kuten itse asiasta totesit, niin ilmeisesti mielipiteesi Kurttilan taksimatkojen oikeutuksesta ei perustukaan itse asiaan, vaan enemmänkin siihen ettei hän mielestäsi ole sopiva henkilö tehtävään.

        Se, että hän ei ole minun mielestäni sopiva tehtävään ei poista sitä, että hän on käyttänyt älyttömän määrän veronmaksajien rahaa taksikuihihin ja asia on nyt tutkinnassa.


      • dgmum kirjoitti:

        Se, että hän ei ole minun mielestäni sopiva tehtävään ei poista sitä, että hän on käyttänyt älyttömän määrän veronmaksajien rahaa taksikuihihin ja asia on nyt tutkinnassa.

        Aivan ja siksi odotammekin selvityksen tuloksia, emmekä julista tulosta etukäteen.


      • ota.pamisi kirjoitti:

        Sunulla situtus on taas heti aamusta päällä kun aloitat Patmos ja usko.vainen kiukkusi.

        Juu, Sunun tuntien hänellä situttaa aina! Tämän voin sinulle vakuuttaa "kunniasi" ja "omantuntosi" kautta, usko.vainen. 😜


      • dgmum kirjoitti:

        Ei ole ok. Kurttila on jo selitellyt törsäystään. Toivottavasti saa potkut koska ei muutenkaan ole sopiva tuohon tehtävään.

        >Kurttila on jo selitellyt törsäystään.

        Kun tutkitaan, kohde saa tietysti kertoa kantansa asiaan. Olisiko sinulla "ystävämme" jokin paljonkin parempi vaihtoehto tälle menettelylle?

        >Toivottavasti saa potkut koska ei muutenkaan ole sopiva tuohon tehtävään.

        Millä tavalla ei muutenkaan ole sopiva? Siksikö, että lopultakin kiinnittää huomiota lapsiin ja nuoriin kohdistuvaan henkiseen väkivaltaan, jota löytyy erityisesti teidän ääriuskovaisten piireistä?


      • dtku
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Aivan ja siksi odotammekin selvityksen tuloksia, emmekä julista tulosta etukäteen.

        laskut ovat aivan ylisuuret eikä sitä voi millään tavalla selitellä. maksaa varmaan takaisin kuten Toivolakin teki.


      • jasetuhoolitotaalista
        dtku kirjoitti:

        laskut ovat aivan ylisuuret eikä sitä voi millään tavalla selitellä. maksaa varmaan takaisin kuten Toivolakin teki.

        Mikael Jungner totesi osuvasti Kurttilasta kuinka hyvä brändi tuhotaan muutamassa tunnissa. Jopa Ylessä tästä aamulla vinoiltiin!

        Huoli lapsista katosi kuin hyttysen aivastus Saharan erämaahan hiekkamyrskyn aikaan :)


      • dtku kirjoitti:

        laskut ovat aivan ylisuuret eikä sitä voi millään tavalla selitellä. maksaa varmaan takaisin kuten Toivolakin teki.

        Eli mielestäsi mitään selvitystä ei siis tarvita, sillä olet ratkaissut asian jo. Kannattaa olla pikimmiten yhdeydessä Oikeusministeriöön etteivät turhaan hassaa voimavarojaan moiseen selvitykseen.


      • raavi.juuriharjalla
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Juu, Sunun tuntien hänellä situttaa aina! Tämän voin sinulle vakuuttaa "kunniasi" ja "omantuntosi" kautta, usko.vainen. 😜

        Eikö usko.vainen huomaa sinua, voi ,voi,voi.....


      • dfngfn
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Eli mielestäsi mitään selvitystä ei siis tarvita, sillä olet ratkaissut asian jo. Kannattaa olla pikimmiten yhdeydessä Oikeusministeriöön etteivät turhaan hassaa voimavarojaan moiseen selvitykseen.

        Kurttila maksaa taksimaksut oma-aloitteisesti kuten Toivolakin. Mutta myöhäistä rypistää kun paskat on jo housuissa ja maine mennyttä.


      • dfngfn kirjoitti:

        Kurttila maksaa taksimaksut oma-aloitteisesti kuten Toivolakin. Mutta myöhäistä rypistää kun paskat on jo housuissa ja maine mennyttä.

        Aika näyttää, miten asiassa käy.


      • dfngfn
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Aika näyttää, miten asiassa käy.

        Lyödäänkö vetoa?


      • dfngfn kirjoitti:

        Lyödäänkö vetoa?

        Minulla ei ole mitään ennakkokäsitystä siitä, miten asiassa käy. Kuten kirjoitin aika näyttää, mitä selvitys tuo esille.


      • CaceToivola
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään ennakkokäsitystä siitä, miten asiassa käy. Kuten kirjoitin aika näyttää, mitä selvitys tuo esille.

        Minulla on, Kurttila maksaa takaisin taksirahoja ja saa pitää virkansa.


      • suruatäynnäolen
        CaceToivola kirjoitti:

        Minulla on, Kurttila maksaa takaisin taksirahoja ja saa pitää virkansa.

        Ja lapsia käytetään seksuaalisesti hyväksi Suomessa yhä kiihtyvää vauhtia. Viis heistä kun saa vaan pitää virkansa.


      • suruatäynnäolen kirjoitti:

        Ja lapsia käytetään seksuaalisesti hyväksi Suomessa yhä kiihtyvää vauhtia. Viis heistä kun saa vaan pitää virkansa.

        Kyllä uskonlahkot käyttävät lapsia hyväkseen paljon enemmän kuin yksikään lapsiasiamies.

        Voit kyllä luottaa siihen että onpa seuraava lapsiagentti kuka tahansa, hän ei tule olemaan persujen eikä kristillisten ehdokas eikä varmasti lahkouskovainen.


      • Hjkkk
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kyllä uskonlahkot käyttävät lapsia hyväkseen paljon enemmän kuin yksikään lapsiasiamies.

        Voit kyllä luottaa siihen että onpa seuraava lapsiagentti kuka tahansa, hän ei tule olemaan persujen eikä kristillisten ehdokas eikä varmasti lahkouskovainen.

        Onko 1,7 miljardin islam lahko?


      • raavi.juuriharjalla kirjoitti:

        Eikö usko.vainen huomaa sinua, voi ,voi,voi.....

        Ainahan sinä usko.vainen kaikki inhokkisi huomaat, ja meitähän on täällä suunnilleen kiväärijoukkueellinen. 😃


      • epätoivoako.ilmassa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ainahan sinä usko.vainen kaikki inhokkisi huomaat, ja meitähän on täällä suunnilleen kiväärijoukkueellinen. 😃

        Alat olla taas kovin epätoivoinen, räyhis.


      • Hhhjj
        epätoivoako.ilmassa kirjoitti:

        Alat olla taas kovin epätoivoinen, räyhis.

        Epätoivo on Repen sisin olemus.


      • dfngfn kirjoitti:

        Lyödäänkö vetoa?

        No niin, saimme eilen ratkaisun asiaan. Oikeusministeriö on toimittanut Lapsiasiavaltuutetun toimistolle tarkastusraportin, jonka mukaan Lapsiasiavaltuutettu Tuomas Kurttilan taksinkäytössä ei ole tullut esiin väärinkäytöksiä. Samalla muistutettiin, että valtion matkustussäännön määräyksiä tulee noudattaa poikkeuksetta.

        Tyydyttikö sinua Oikeusministeriön tarkastusraportti?


    • Suomen.sairaus

      Suomi on korruptoitunut maa. Toki ne herrat järjestelee näitä korkeasti palkattuja töitä ja etuja tutuilleen siinä missä voivat jäämättä itse kiinni. Joskus he ohittaa oman esteellisyydenkin.
      Selityksiä taksimatkoista riittää. Toivolan selitys oli oman auton puuttuminen mutta miten monta hupimatkaa mukaan mahtui. Hänenkin palkoilla auton lienee voinut hankkia ja myös taidot ajaa itse. Miten on tämän ko. herra Kurttilan kohdalla.
      Lasten asialla se Toivolakin taksilla ajeli aivopesemässä lapsia seksuaalisesti hyväksymään kaiken luonnottomuudenkin. Pahempaa jos lasten kustannuksella taksimatkoja jopa puolustellaan.
      Ei ihme jos herkillä lapsilla on enenevässä määrin paha olla. Lasten mielet on hämmennetty, psyyken kehitys häiritty. Kaikki eivät enää tiedä omaa identiteettiään.
      Suomi on pahasti sairas maa hyväksyessään kaiken luonnottoman ja sairaan tässä yhteiskunnassa kun sen opetuslapset kiertää maata sekoittamassa lisää lasten päitä.
      Yhä enemmän kuulee tarinoita joissa kaikenlaisen seksuaalisen kokeilemisen hyväksyvä nuori menettää mielenterveytensä. Tässä näiden "opetuslasten" opetuksen seuraus.
      Mitä Jeesus sanoi, se on vakavaa puhetta: Joka viettelee yhdenkään näistä pienimmistä sen on parempi että myllynkivi ripustetaan kaulaan ja hänet upotetaan meren syvyyksiin.
      Kovia sanoja vakavasta asiasta siihen miten lapsia yhteiskunnassa käsitellään.

      • PuolustaLasta

        Kiitos tuosta!

        "Joka viettelee yhdenkään näistä pienimmistä sen on parempi että myllynkivi ripustetaan kaulaan ja hänet upotetaan meren syvyyksiin."

        Tähän tapaukseen liittyen kirkkokaan ei ole kutvahtanut tippaakaan. Kun puolustetaan suvaitsevaisten ylpeyttä olla parempia kuin ne muut, niin silloin ei lastenkaan puolustaminen merkkaa yhtää mitään.


      • PuolustaLasta kirjoitti:

        Kiitos tuosta!

        "Joka viettelee yhdenkään näistä pienimmistä sen on parempi että myllynkivi ripustetaan kaulaan ja hänet upotetaan meren syvyyksiin."

        Tähän tapaukseen liittyen kirkkokaan ei ole kutvahtanut tippaakaan. Kun puolustetaan suvaitsevaisten ylpeyttä olla parempia kuin ne muut, niin silloin ei lastenkaan puolustaminen merkkaa yhtää mitään.

        Unohdit Korkkiruuvi sinäkin Jeesus-lainauksestasi olennaisen sivulauseen: "jotka uskovat minuun". Mites se nyt noin sattui muuten tavattoman hyvämuistiselle muorille? Siinähän puheena olevien lasten joukko pienenee murto-osaan kaikista.

        Katotaas miten tämän kohta vääristelet...


      • lähde.happihyppelylle
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Unohdit Korkkiruuvi sinäkin Jeesus-lainauksestasi olennaisen sivulauseen: "jotka uskovat minuun". Mites se nyt noin sattui muuten tavattoman hyvämuistiselle muorille? Siinähän puheena olevien lasten joukko pienenee murto-osaan kaikista.

        Katotaas miten tämän kohta vääristelet...

        Repe, yritä nyt hyvä mies rauhoittua....


      • lähde.happihyppelylle kirjoitti:

        Repe, yritä nyt hyvä mies rauhoittua....

        Maalia siirtämällä siis. 😀


      • siirrä-vaikka-maalia
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Maalia siirtämällä siis. 😀

        Ihan mitä tahansa kunhan lähdet ulos koska pääsi ei kestä jatkuvaa palstalla roikkumistasi.


      • siirrä-vaikka-maalia kirjoitti:

        Ihan mitä tahansa kunhan lähdet ulos koska pääsi ei kestä jatkuvaa palstalla roikkumistasi.

        Ainakin sinun pääsi tuntuu kohta pettävän lopullisesti. Hae apua. 👩🏻‍⚕️


      • ainavaanhullumpion

        Ei näköjään mitään.....


      • mitähinaa

        Mitä hinaa?


      • Ihmettelijä_
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ainakin sinun pääsi tuntuu kohta pettävän lopullisesti. Hae apua. 👩🏻‍⚕️

        Eikä sinulla ole mitään muuta elämää kuin tämä palsta, rä-yhis?


      • OletHoidossa
        mitähinaa kirjoitti:

        Mitä hinaa?

        Itsehän sanoit että jotain nuppieläkeläistä hinaa.


      • joko-taas_
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ainakin sinun pääsi tuntuu kohta pettävän lopullisesti. Hae apua. 👩🏻‍⚕️

        Mielenterveytesi näyttää taas horjuvan.....


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe