Onko viha pedofiliaan ja raiskauksiin oikeutettua ?

saako.pahaa.enää.vihata

Järkyttävät lasten joukkoraiskaukset ja maahanmuuttajien harjoittama pedofilia ovat saaneet varmasti jokaisen täysjärkisen suuttumaan; ainoa oikea ja mahdollinen tunne tällaisista teoista on viha.

124

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rikos.on.rikos

      Viha ja vastenmielisyys tekoja kohtaan on ymmärrettyä ja oikeutettua. Viha kansanryhmää vastaan ei.

      Esimerkiksi maahanmuutajien tekemien seksuaalirikosten kauhistelu ja samalla vanhalestadiolaisten piirissä tapahtuneen pedofilian ja pedofiilien suojelun vähättely on epärehellistä ja epäuskottavaa.

      Luterilaisten arkkipiispa Mäkinen totesi aikanaan vanhalestadiolaisten piirissä tapahtuvasta pedofiliasta, että se on "ongelmallista ja valitettavaa". Olisiko tämä riittävä kuittaus maahanmuuttajien tekemille seksuaalirikoksille?

      Rikokset ovat väärin ja seksuaalirikokset ovat äärimmäisen vahingoittavia ja iljettäviä. Maahanmuuttajien tekemät seksuaalirikokset on tuomittava selväsanaisesti ja on tehtävä kaikki niiden estämiseksi. Ja tietenkin uhrien auttamiseksi.

      Sama koskee kaikkia muita seksuaalirikoksia.

      • "Viha ja vastenmielisyys tekoja kohtaan on ymmärrettyä ja oikeutettua. Viha kansanryhmää vastaan ei."

        Juuri näin.


      • kerrohan
        mummomuori kirjoitti:

        "Viha ja vastenmielisyys tekoja kohtaan on ymmärrettyä ja oikeutettua. Viha kansanryhmää vastaan ei."

        Juuri näin.

        Mikä on se kansanryhmä joka näitä raiaksuksia tekee?


      • kerrohan
        mummomuori kirjoitti:

        "Viha ja vastenmielisyys tekoja kohtaan on ymmärrettyä ja oikeutettua. Viha kansanryhmää vastaan ei."

        Juuri näin.

        Minä kysin sinulta mikä on se raiskaava kansanryhmä jota ei puheidesi mukaan saisi vihata.
        Etkö edes itse tiedä vaikka siitä puhut?


      • kerrohan kirjoitti:

        Minä kysin sinulta mikä on se raiskaava kansanryhmä jota ei puheidesi mukaan saisi vihata.
        Etkö edes itse tiedä vaikka siitä puhut?

        Ei sellaista ole. On vain rikoksen tielle ajatuneita, ja raiskaajista suurin osa on miehiä.


      • "Viha ja vastenmielisyys tekoja kohtaan on ymmärrettyä ja oikeutettua. Viha kansanryhmää vastaan ei."
        Samaa mieltä. Taannoin uutisoitiin Intiassa tapahtuneista joukkoraiskauksista. Pitäisilö kaikkia intialaisia vihata, koska heidän joukossaa on myös joukkoraiskaajia? No ei tietenkään ja sama koskee myös Suomeen tulevia maahanmuuttajia.


      • kerrohan
        mummomuori kirjoitti:

        Ei sellaista ole. On vain rikoksen tielle ajatuneita, ja raiskaajista suurin osa on miehiä.

        Miksi sitten yrität torjua vihan kansanryhmää vastaan?


      • kerrohan kirjoitti:

        Minä kysin sinulta mikä on se raiskaava kansanryhmä jota ei puheidesi mukaan saisi vihata.
        Etkö edes itse tiedä vaikka siitä puhut?

        Etkö edes itse tiedä kuka puhuu ja mitä, koska esität kysymyksesi väärälle henkilölle. Mummomuori vain komppasi edellistä kirjoittajaa.


      • kerrohan
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Etkö edes itse tiedä kuka puhuu ja mitä, koska esität kysymyksesi väärälle henkilölle. Mummomuori vain komppasi edellistä kirjoittajaa.

        Voitko olla puuttumatta minun ja mummon väliseen keskusteluun. Juttele sinä vaikka siirtolapuutarhan tai RepeRuutikallon kanssa. Olette aina sattumalta samaan aikaan tällä palstalla.


      • kerrohan kirjoitti:

        Voitko olla puuttumatta minun ja mummon väliseen keskusteluun. Juttele sinä vaikka siirtolapuutarhan tai RepeRuutikallon kanssa. Olette aina sattumalta samaan aikaan tällä palstalla.

        Miksi? Puutuithan sinäkin nimimerkin "Rikos.on.rikos" ja mummomuorin väliseen keskusteluun.


      • kerrohan
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Miksi? Puutuithan sinäkin nimimerkin "Rikos.on.rikos" ja mummomuorin väliseen keskusteluun.

        Jankuta sitten tälläkin nikilläsi.


      • kerrohan kirjoitti:

        Mikä on se kansanryhmä joka näitä raiaksuksia tekee?

        Taitaa täällä Suomessa se suurin ryhmä olla suomalaiset.


      • älä.pelleile
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Taitaa täällä Suomessa se suurin ryhmä olla suomalaiset.

        Lukumäärään suhteutettuna muslimit tekevät 7 x enemmän seksuallirikoksia kuin kantasuomalaiset. Kyllä sinä tämän tiedät mutta se on sinulle kiusallinen tieto.


      • älä.pelleile kirjoitti:

        Lukumäärään suhteutettuna muslimit tekevät 7 x enemmän seksuallirikoksia kuin kantasuomalaiset. Kyllä sinä tämän tiedät mutta se on sinulle kiusallinen tieto.

        Siltikin suurimman osan raiskauksista Suomessa tekevät suomalaiset. Tämä tosiasia kannattaa myös ottaa huomioon.


      • Rikos.on.rikos
        kerrohan kirjoitti:

        Mikä on se kansanryhmä joka näitä raiaksuksia tekee?

        Ei sellaista kansanryhmää ole. Tämä oli pointti.

        Minä olen suomalainen mies, mutta en ole vastuussa kaikista suomalaisten miesten tekemistä rikoksista. Tarkemmin sanottuna en ole vastuussa yhdestäkään suomalaisten miesten tekemästä rikoksista, ellen sitten itse jotain rikosta tee. Olen vastuussa vain ja ainoastaan omista rikoksistani, jos sellaisia teen.

        Yksilön oikeudet ja yksilön vastuu on länsimaisten arvojen ytimessä. Länsimaisia arvoja ei voi puolustaa luopumalla niistä.


      • kerrohan
        Rikos.on.rikos kirjoitti:

        Ei sellaista kansanryhmää ole. Tämä oli pointti.

        Minä olen suomalainen mies, mutta en ole vastuussa kaikista suomalaisten miesten tekemistä rikoksista. Tarkemmin sanottuna en ole vastuussa yhdestäkään suomalaisten miesten tekemästä rikoksista, ellen sitten itse jotain rikosta tee. Olen vastuussa vain ja ainoastaan omista rikoksistani, jos sellaisia teen.

        Yksilön oikeudet ja yksilön vastuu on länsimaisten arvojen ytimessä. Länsimaisia arvoja ei voi puolustaa luopumalla niistä.

        Eikö sitten pitäisi lopettaa toitotus kansanryhmästä kun puhutaan muslimeista ja varsinkin maahanmuuttaja muslimeista.


      • älä.pelleile
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Siltikin suurimman osan raiskauksista Suomessa tekevät suomalaiset. Tämä tosiasia kannattaa myös ottaa huomioon.

        Tottakai koska suomalaisia toistaiseksi on eniten Suomessa. Mutta muslimit ovat suurin raiskaajaryhmä suhteellisesti laskettuna Suomessa. Mitä mieltä olet siitä, kuuluko se heidän kulttuurinssa 7 x enemmän kuin suomalaiseen kulttuuriin?

        Eikö tieteellisestikin laskettuna myös seksuaalirikosten määrä kasva sitä mukaan kun muslimien määrä lisääntyy Suomessa ?


      • Rikos.on.rikos
        kerrohan kirjoitti:

        Eikö sitten pitäisi lopettaa toitotus kansanryhmästä kun puhutaan muslimeista ja varsinkin maahanmuuttaja muslimeista.

        Jos puhutaan raiskauksista, niin pitää puhua raiskaajista. Raiskaaja on henkilö joka on raiskannut. Ei saman näköinen henkilö kuin joku raiskaaja tai samasta maasta tullut tai samalla tavalla pukeutuva.

        Se, että lähi-idän maista tulleiden maahanmuuttajien keskuudessa on enemmän raiskaukseen syyllistyneitä on fakta ja pitää ottaa huomioon kun mietitään miten tämä rikollisuus saadaan kitkettyä. Se ei kuitenkaan oikeuta kohtelemaan jokaista lähi-idän maista tullutta maahanmuuttajaa raiskaajana.

        Länsimaisten arvojen ytimessä on yksilön vastuu ja yksilön oikeudet. Länsimaisia arvoja ei voi "puolustaa" hylkäämällä länsimaiset arvot.


      • älä.pelleile kirjoitti:

        Tottakai koska suomalaisia toistaiseksi on eniten Suomessa. Mutta muslimit ovat suurin raiskaajaryhmä suhteellisesti laskettuna Suomessa. Mitä mieltä olet siitä, kuuluko se heidän kulttuurinssa 7 x enemmän kuin suomalaiseen kulttuuriin?

        Eikö tieteellisestikin laskettuna myös seksuaalirikosten määrä kasva sitä mukaan kun muslimien määrä lisääntyy Suomessa ?

        Kuten itsekin totesit, niin myös suomalaisten joukossa on raiskaajia. Emme siis syyttää raiskauksista vain muslimeja. Raiskauksista tuomitaan raiskaajia, ei koko uskonnollista ryhmää.

        Toisaalta on hyvä, että seksuaalirikokset ovat nousseet puheenaiheeksi ja niitä pidetään yleisemmin tuomittavina tekoina. Uhreja syyllistetään vähemmän kuin ennen.


      • kerrohan kirjoitti:

        Miksi sitten yrität torjua vihan kansanryhmää vastaan?

        Sinäkö siis kannatat vihaa jotain kansanryhmää kohtaan? Poliisi voisi kiinnostua tällaisesta ääriajattelusta.


      • TotuusSattuuQC
        kerrohan kirjoitti:

        Mikä on se kansanryhmä joka näitä raiaksuksia tekee?

        "Mikä on se kansanryhmä joka näitä raiaksuksia tekee?"

        Miehet. Ovat vahvasti yliedustettuna raiskausten tekijöinä.


      • TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Mikä on se kansanryhmä joka näitä raiaksuksia tekee?"

        Miehet. Ovat vahvasti yliedustettuna raiskausten tekijöinä.

        Ja suurin osa näistä miehistä on uskoakseni 1900-luvulla syntyneitä oikeakätisiä heteroseksuaaleja miehiä. Joten me kaikki tuohon ryhmään kuuluvat olemme siis ansaittuja kaikkeen mahdolliseen vihaan, eikö niin nimemerkki "kerrohan".


      • feikkivapislaiselle
        Tipale kirjoitti:

        Sinäkö siis kannatat vihaa jotain kansanryhmää kohtaan? Poliisi voisi kiinnostua tällaisesta ääriajattelusta.

        Onko älykkuudessäsi vikaa vai miksi puhut koko ajan asian vierestä?


      • kiitoshuomiostasi
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Mikä on se kansanryhmä joka näitä raiaksuksia tekee?"

        Miehet. Ovat vahvasti yliedustettuna raiskausten tekijöinä.

        ""Mikä on se kansanryhmä joka näitä raiaksuksia tekee?"

        Miehet. Ovat vahvasti yliedustettuna raiskausten tekijöinä."

        Ja nämä miehet kaikki tulisi nyt paljastaa ja viedä oikeuden eteen ja jos ovat laittomasti maassa niin maasta ulos. Eikö totta?


      • TotuusSattuuQC
        kiitoshuomiostasi kirjoitti:

        ""Mikä on se kansanryhmä joka näitä raiaksuksia tekee?"

        Miehet. Ovat vahvasti yliedustettuna raiskausten tekijöinä."

        Ja nämä miehet kaikki tulisi nyt paljastaa ja viedä oikeuden eteen ja jos ovat laittomasti maassa niin maasta ulos. Eikö totta?

        Ja nämä miehet kaikki tulisi nyt paljastaa ja viedä oikeuden eteen ja jos ovat laittomasti maassa niin maasta ulos. Eikö totta?"

        Kyllä, kaikki rikoksen tehneet ihmiset (myös miehet) tulisi toki saattaa vastuuseen teoistaan. Mutta huomaa että vain ja ainoastaan ne jotka ovat rikoksia tehneet. Ei siis kaikki miehet, kaikki tiettyyn uskontoon kuuluvat, kaikki tietysta maasta tulleet jne.


      • totta-väliin
        mummomuori kirjoitti:

        Ei sellaista ole. On vain rikoksen tielle ajatuneita, ja raiskaajista suurin osa on miehiä.

        Jos odinit tai PVL:n miehet raiskaisivat kaaputyttöjä, olisi "mummomuorinkin" jutut erilaisia.


      • Missä-moraali
        Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Siltikin suurimman osan raiskauksista Suomessa tekevät suomalaiset. Tämä tosiasia kannattaa myös ottaa huomioon.

        Kantasuomalaisia on maass 5,1 miljoonaa ja muslimeja 70 000. Raiskauksista muslimit tekevät hieman vajaa puolet ( ulkomaalaiset ja Suomen kansalaisuuden omaavat).

        Suvakki: "Siltikin suurimman osan raiskauksista Suomessa tekevät suomalaiset."

        Eikö tuollainen aiheuta omantunnon koputusta?


      • TotuusSattuuQC
        Missä-moraali kirjoitti:

        Kantasuomalaisia on maass 5,1 miljoonaa ja muslimeja 70 000. Raiskauksista muslimit tekevät hieman vajaa puolet ( ulkomaalaiset ja Suomen kansalaisuuden omaavat).

        Suvakki: "Siltikin suurimman osan raiskauksista Suomessa tekevät suomalaiset."

        Eikö tuollainen aiheuta omantunnon koputusta?

        "Raiskauksista muslimit tekevät hieman vajaa puolet ( ulkomaalaiset ja Suomen kansalaisuuden omaavat)."

        En tiedä mistä olet noisia tilastoja repäissyt kun rikoksia ei tilastoida uskonnon perusteella. Ulkomaalaistaustaisten rikoksia toki tilastoidaan mutta ulkomaalainen ei ole sama kuin muslimi.
        Heidänkään osuutensa ei kuitenkaan ole edes lähellä puolta.


      • räyhä.väiseIle
        kerrohan kirjoitti:

        Mikä on se kansanryhmä joka näitä raiaksuksia tekee?

        Kerrohan räyhä.väinen, että mikä kansanryhmä se on, joka kotimaassamme kantaväestön osalta harjoittaa pedofiliaa ja hyssytelee sitä? Vinkki: evankelis-luterilaisen kirkon piirissä oleva herätysliike. Ja huomioi, että minä en nimittäisi heikäläisiä kaikkia samaksi rikolliseksi kansanryhmäksi siksi, että heidän joukossaan on rikollisia. Mutta sinä haluat, että ulkomaalaiset tuomittaisiin kaikki kategorisesti yhtenä rikollisena kansanryhmänä, koska ulkomaalaisetkin tekevät rikoksia. Kerro ihmeessä, että millä logiikalla jätät täysin piittaamatta kantaväestön osuuden rikoksiin?


    • "Viha ja vastenmielisyys tekoja kohtaan on ymmärrettyä ja oikeutettua. Viha kansanryhmää vastaan ei."
      Juuri näin, teko tuomitaan ihminen autetaan hoitoon

      • ensisijainen hoito on tietenkin vankila josta sitten ajan myötä yhteiskuntaan takaisin


      • kerrohan

        Mikä on raiskaava kansanryhmä?


      • kerrohan kirjoitti:

        Mikä on raiskaava kansanryhmä?

        niinpä ja mikä on se kansanryhmä joka määräsi Ukrainan meriliikenteen vaikeuksiin.
        Ei kansanryhmä hyökännyt Mainilaan, se oli muutama komentaja esimiehensä käskystä


      • kerrohan
        enkelipallo kirjoitti:

        niinpä ja mikä on se kansanryhmä joka määräsi Ukrainan meriliikenteen vaikeuksiin.
        Ei kansanryhmä hyökännyt Mainilaan, se oli muutama komentaja esimiehensä käskystä

        Minä kysin sinulta mikä on se raiskaava kansanryhmä jota ei puheidesi mukaan saisi vihata.
        Etkö edes itse tiedä vaikka siitä puhut?


      • näin.on
        kerrohan kirjoitti:

        Minä kysin sinulta mikä on se raiskaava kansanryhmä jota ei puheidesi mukaan saisi vihata.
        Etkö edes itse tiedä vaikka siitä puhut?

        Kansanryhmä ei raiskaa. Kaikissa kansanryhmissä on raiskaajia, myös helluntailaisissa.


      • gghhdd
        näin.on kirjoitti:

        Kansanryhmä ei raiskaa. Kaikissa kansanryhmissä on raiskaajia, myös helluntailaisissa.

        No lähetetään helluntalaiset takas omaan maahansa?


      • dyktuk
        näin.on kirjoitti:

        Kansanryhmä ei raiskaa. Kaikissa kansanryhmissä on raiskaajia, myös helluntailaisissa.

        Helluntailasiet eivät ole kansanryhmä sen enempää kuin ateistitkaan jotka tekevät suurimman osan Suomen raiskauksista mutta hyvänä kakkosena tulee muslimit.


      • kerrohan kirjoitti:

        Minä kysin sinulta mikä on se raiskaava kansanryhmä jota ei puheidesi mukaan saisi vihata.
        Etkö edes itse tiedä vaikka siitä puhut?

        Olisiko mahdollista ajatella että ihminen tekee, ei ryhmä. Ryhmässäkin jokaisen yksilön toiminta on mitä milloinkin. Tuntemattomassa Sotilaassakin oli vain yksi Rokka
        Kansanryhmässä on isompi joukko monenlaisia ihmisiä ja monenlaisa tunteita.


      • kerrohan
        enkelipallo kirjoitti:

        Olisiko mahdollista ajatella että ihminen tekee, ei ryhmä. Ryhmässäkin jokaisen yksilön toiminta on mitä milloinkin. Tuntemattomassa Sotilaassakin oli vain yksi Rokka
        Kansanryhmässä on isompi joukko monenlaisia ihmisiä ja monenlaisa tunteita.

        Olisko mahdollista, että lopetat paskan puhumisesi jos et kerran eds tiedä mitä sillä tarkoitat?


      • dyktuk kirjoitti:

        Helluntailasiet eivät ole kansanryhmä sen enempää kuin ateistitkaan jotka tekevät suurimman osan Suomen raiskauksista mutta hyvänä kakkosena tulee muslimit.

        kansanryhmä

        yhteisen nimittäjän ihmisjoukko; etninen ryhmä, kansa


      • dyktuk
        mummomuori kirjoitti:

        kansanryhmä

        yhteisen nimittäjän ihmisjoukko; etninen ryhmä, kansa

        Muslimit eikä helarit eivät ole mikään etninen ryhmä. Mitä ihmisryhmää yrität nyt suojella vihalta?


      • kerrohan kirjoitti:

        Olisko mahdollista, että lopetat paskan puhumisesi jos et kerran eds tiedä mitä sillä tarkoitat?

        Kiinnostaa kovasti mitä sillä tarkoitat?
        Olen aina otettu kun kumppani ilmoittaa miten minä ajattelen:
        Nyt hän tietää etten tiedä tarkoitustani, sen sijaan että kysyisi.

        # Minä kysin sinulta mikä on se raiskaava kansanryhmä jota ei puheidesi mukaan saisi vihata.
        Etkö edes itse tiedä vaikka siitä puhut? #

        Tottakai sinä saat vihata ketä ikinä. Minä vain ajattelen niin että jokaisen yksilön on tehtävä oma päätöksensä ollakseen mukana jossakin toiminnassa. Sodassa - rauhassa - raiskauksessa jne...

        Ilmeisesti ei jokainen suomi24 palstalle kirjoittava ajattele samoin vaikka ovat tässä kansanryhmässä mukana


      • kerrohan kirjoitti:

        Minä kysin sinulta mikä on se raiskaava kansanryhmä jota ei puheidesi mukaan saisi vihata.
        Etkö edes itse tiedä vaikka siitä puhut?

        Jokainen on vastuussa omista synneistään, ei veljensä, eikä naapurin. Luulisi sinun sen tietävän.


      • kerrohan
        Tipale kirjoitti:

        Jokainen on vastuussa omista synneistään, ei veljensä, eikä naapurin. Luulisi sinun sen tietävän.

        Kukaan ei ole puhunut synneistä eikä niistä vastaamisesta.


      • Rikos.on.rikos

        Kyllä rikoksesta tulee saada tuomio, jos syyntakeinen ihminen rikoksen tekee. Tuomio ja auttaminen eivät tietenkään ole toisensa poissulkevia vaihtoehtoja.

        Tekijää rangaistaan tekojensa mukaan.


      • Hoito seksuaalirikollisille on kirurginen kastraatio mieluiten tylsällä ruosteisella Morapuukolla.


      • TotuusSattuuQC
        Musti.Hintikka kirjoitti:

        Hoito seksuaalirikollisille on kirurginen kastraatio mieluiten tylsällä ruosteisella Morapuukolla.

        "Hoito seksuaalirikollisille on kirurginen kastraatio mieluiten tylsällä ruosteisella Morapuukolla."

        Aina yhtä huvittavaa kun jotkut vastustavat naisiin kohdistuvaa väkivaltaa fantasioimalla miehiin kohdistetusta väkivallasta.


    • Syyllinen on tietysti miespuolinen hormooni, eli testosteroni .

      Enempi on niitä miehiä, joiden hallitsija on testosteroni ja vähempi niitä, jotka hallitsevat sen.

      Tämä ei ole riippuvainen kansanryhmästä.

      Tietysti ne, joilla on muutakin ajateltavaa tai tekemistä, eivät ole niin paljon testosteronin alaisuudessa, he käyttävät sitten valtaansa henkisesti. Vallasta aina kysymys.

    • Kysymyksen voisi asettaa myös niin, että onko viha miehiä kohtaan oikeutettua?

      Vai pitäisikö vihata testosteronia ja sanoa, että ei se ole mies, joka tekee, vaan testosteroni joka on tullut häneen asumaan.

      Onko sitten testosteroni synti ?

      Ainakin se on hallitsija, joka haluaa saastuttaa heikompia omaksi ilokseen. Se jopa uskoo sitä rakkaudeksi, useimmiten .......?

      • f1231f23123f123

        Kysymyksen voisi asettaa myös niin, että onko viha miehiä kohtaan oikeutettua?

        Vai pitäisikö vihata löylykauhaa ja sanoa, että ei se ole mies, joka tekee, vaan löylykauha joka on tullut hänen perseeseen asumaan.

        Onko sitten löylykauha perseessä synti ?

        Ainakin se on hallitsija, joka haluaa saastuttaa heikompia omaksi ilokseen. Se jopa uskoo sitä rakkaudeksi, useimmiten .......?


      • Feminismi.sen.teki

        <<Kysymyksen voisi asettaa myös niin, että onko viha miehiä kohtaan oikeutettua?>>

        Tuo on turha kysymys. Viha miehiä kohtaan on ollut Suomessa ainakin hyväksyttyä jo vuosikymmeniä. Kysy vaikka Sofi Oksaselta.


      • suvakit-mahdollistaa

        Mikään testosteroni ole syyllinen raiskauksiin.
        Nämä murjaani-raiskarit eivät ole mitään elukoita jotka eivät pysty hallitsemaan itseään. Kysymys on siitä että he eivät arvosta meitä aito-suomalaisia pätkääkään. Mikäli raiskarit kohtaisivat täällä samanlaista väkivaltaa tekojensa johdosta kuin suomalainen mies muslimimaissa, nämä matut olisivat täällä aivan kiltisti runkkaamassa vokissa.


    • mummommuorieikirj

      Niin, kyllä vihainen saa olla näistä teoista. Se vain tulee suunnata niitä tekijöitä kohtaan, eikä siirtää sitä esim. etniseen vihamielisyyteen.

      Raiskaustapauksista on suomalaistaustaisia yli 70%.

      ”Ylivoimainen enemmistö raiskaustapauksista tapahtuu tuttujen kesken. Heikkisen mukaan vain noin kuudesosassa tapauksista tekijä ja uhri ovat toisilleen tuntemattomia. Noin kolmasosa oikeuteen päätyvistä seksuaalirikoksista on puolisoiden tai keskenään seurustelevien välisiä.”

      ”Vaikka ulkomaalaistaustaisten osuus onkin suhteessa isompi, suomalaiset raiskaavat silti enemmän kuin ulkomaalaiset. Valtaosa Suomessa asuvista ulkomaalaistaustaisista ei ole syyllistynyt rikokseen…”

      Tässä syy, miksi suuttumus tulee kohdentaa tekijöihin.

      ”Raiskausrikokset korostuvat kouluttamattomien ja köyhien piirissä, joita ulkomaalaistaustaisissa on paljon enemmän kuin suomalaisissa. Raiskauksesta epäilty on usein huonossa asemassa taloudellisesti ja koulutuksensa puolesta.”

      IL ”Tämän verran sinun kotikunnassasi tapahtuu raiskauksia – poliisitutkinnoissa yksi iso ongelma: ”Koitetaan peitellä asiaa sillä tavalla” 30.4.2018

      Jos katsotaan tilastoja, niin huomataan että määrällisesti enemmän suomalaiset tekevät seksuaalirikoksia, mutta ulkomaalaiset suhteellisesti enemmän.

      ”Raiskausrikoksia on tullut poliisin tietoon tänä vuonna 625, mikä on 115 kappaletta enemmän kuin viime vuonna.”

      Näistä ulkomaalaisten osuus oli 133. Seksuaalirikoksia kaiken kaikkiaan tehtiin 1607, joista ulkomaalaisten osuus 283. HUOM! Luku tarkoittaa siis aivan kaikkia maahanmuuttajia, ja turvapaikan hakijoiden osuus on vielä pienempi.

      ”Erityisesti seksuaalirikoksiin liittyvä avoin keskustelu on madaltanut kynnystä. Rikoksen uhrin asemaan ja oikeuksiin liittyvät parannukset ja mahdollisuudet päästä avun ja tuen piiriin ovat myös edistäneet rikosten ilmituloa…”
      ”Raiskaukset lisääntyneet 23 prosenttia – poliisi perustelee madaltuneella ilmoituskynnyksellä” 25.7.2017

      Tilastokeskus : Tietoon tulleiden henkeen ja terveyteen kohdistuneiden rikosten määrä väheni 4,3 prosenttia tammi-kesäkuussa 2018

      ”Raiskauksia ilmoitettiin 599 eli 30 tapausta (4,8 prosenttia) vähemmän kuin vuoden 2017 tammi-kesäkuussa. Lapsen seksuaalisia hyväksikäyttöjä tuli tietoon 691 mikä on 19,3 prosenttia enemmän kuin edellisvuoden tammi-kesäkuussa. Lisäksi ilmoitettiin 483 muuta seksuaalirikosta, joista 237 oli seksuaalista ahdistelua.”

      Tuossa ei ole eritelty ulkomaalaisten osuutta.

      Joten, eikö ole viisaampaa tarkastella näitä rikoksia kokonaisuuksina?

      • 7xraiskaavampia

        Osaatko sanoa miksi islamiuskoiset ovat suhteellisesti moninkertaisesti edustettuina seksuaalirikoksissa?


      • TotuusSattuuQC
        7xraiskaavampia kirjoitti:

        Osaatko sanoa miksi islamiuskoiset ovat suhteellisesti moninkertaisesti edustettuina seksuaalirikoksissa?

        "Osaatko sanoa miksi islamiuskoiset ovat suhteellisesti moninkertaisesti edustettuina seksuaalirikoksissa?"

        Tuon kysyminen on hyvä kysymys jos sillä pyritään johonkin rakentavaan. Ei siis siihen että todetaan vain islamin olevan soveltumaton uskonto Suomeen vaan että mietittäisiin että miten voitaisiin vaikuttaa niin että tämän ryhmän osuus pienentyisi.


      • jäiavoimeksi
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Osaatko sanoa miksi islamiuskoiset ovat suhteellisesti moninkertaisesti edustettuina seksuaalirikoksissa?"

        Tuon kysyminen on hyvä kysymys jos sillä pyritään johonkin rakentavaan. Ei siis siihen että todetaan vain islamin olevan soveltumaton uskonto Suomeen vaan että mietittäisiin että miten voitaisiin vaikuttaa niin että tämän ryhmän osuus pienentyisi.

        ""Osaatko sanoa miksi islamiuskoiset ovat suhteellisesti moninkertaisesti edustettuina seksuaalirikoksissa?"

        Tuon kysyminen on hyvä kysymys jos sillä pyritään johonkin rakentavaan. "

        Ja mikähän olisi vastaus?


      • TotuusSattuuQC
        jäiavoimeksi kirjoitti:

        ""Osaatko sanoa miksi islamiuskoiset ovat suhteellisesti moninkertaisesti edustettuina seksuaalirikoksissa?"

        Tuon kysyminen on hyvä kysymys jos sillä pyritään johonkin rakentavaan. "

        Ja mikähän olisi vastaus?

        "Ja mikähän olisi vastaus?"

        Että en minä tiedä. Etkä muuten sinäkään vaikka varmaan kuvittelet tietäväsi.
        Asiaa pitäisi kyllä tutkia.


      • Raybann
        jäiavoimeksi kirjoitti:

        ""Osaatko sanoa miksi islamiuskoiset ovat suhteellisesti moninkertaisesti edustettuina seksuaalirikoksissa?"

        Tuon kysyminen on hyvä kysymys jos sillä pyritään johonkin rakentavaan. "

        Ja mikähän olisi vastaus?

        Yksi syy voisi olla esimerkiksi se, että heidän tekemänsä seksuaalirikokset ilmoitetaan poliisille herkemmin.


      • 7xraiskaavampia kirjoitti:

        Osaatko sanoa miksi islamiuskoiset ovat suhteellisesti moninkertaisesti edustettuina seksuaalirikoksissa?

        ”Osaatko sanoa miksi islamiuskoiset ovat suhteellisesti moninkertaisesti edustettuina seksuaalirikoksissa?”

        Kuten sanoin, lukumäärältään enemmän raiskaavat suomalaiset. Eli asiaa on tarkasteltava kokonaisuutena.

        Suurin ongelma on väärät asenteet.
        ”Lasta hyväksikäyttävä voi tavoitella tekonsa kautta esimerkiksi hallinnan tunnetta ja itsetuntoa, sillä hän on ehkä kyvytön tai keinoton tavoittelemaan niitä muilla tavoilla.”

        Eli näillä miehillä on suuria ongelmia käyttää järkeviä keinoja säädellä omia tunteitaan. Raiskaajilla on usein tunteiden impulssihäiriöitä – eli ei osata ohjata omaa käytöstä tunnekuohussa.

        ”Hyväksikäyttöön syyllistyvä ei ole välttämättä koskaan saanut riittävää seksuaalikasvatusta tai hänellä saattaa olla lähtökohtaisesti vääristynyt käsitys siitä, mitä seksuaalisuus ja seksuaaliset rajat ovat.”

        Jos syystä tai toisesta on kehittynyt vahva naisvihamielinen asenne, joka yhdistyy vähäiseen tietoon, alttius väkivaltaan ja raiskaamisen kasvaa.
        Usein tuo asenne tulee esiin siten, että vähätellään uhrin kokemuksia, tai asetetaan hänet jopa syylliseksi.

        Kun ajatellaan turvapaikanhakijoita, heillä on monia psyykkisiä ongelmia johtuen varsin rankoista kokemuksistaan. Sama pätee myös suomalaisiin miehiin, jotka ovat kokeneet lapsesta saakka väkivaltaa. Voi olla, ettei myötätuntokyky ole päässyt kehittymään juuri lainkaan.

        ”Kuormittavista lähtökohdista tuleva ihminen, oli hän mistä kulttuuritaustasta tahansa, ei välttämättä pysty osoittamaan empatiaa toisia ihmisiä kohtaan, jos hän ei ole itse sitä koskaan saanut.”
        ”Esimerkiksi juuri raiskausrikoksiin liitetään usein yleisen empatian puute ja impulsiivinen luonne.”
        YLE ”Mistä syystä joku raiskaa lapsen? Voiko ihminen syyllistyä hyväksikäyttöön vain kulttuuritaustan takia? Psykologit pohtivat, miksi jotkut päätyvät hirveisiin tekoihin” 15.12.2018

        Tähän kun lisätään ikä, nuoret miehet, jotka eivät ole löytäneet paikkaansa yhteiskunnassa, ollaankin perusasioissa. Ei koeta oikein kuuluvansa mihinkään, eikä kukaan tunnu hyväksyvän. Kun ei ole edes perhettä, joka tukisi tai auttaisi, hämärtyy rajat oikeasta ja väärästä tuntuvasti.

        Kun edellä luetellut yhdistetään nuoruuden aktiivisuuteen, jota ei voi oikein millään tavalla purkaa – ei ole siis mitään ”tekemistä” – ei opiskella, ei käydä töissä, ei olla esim. yhdistyksissä mukana jne. – saa nuoret menemään kimppaan omaksi porukaksi ja vajoamaan myös väkivaltaisuuteen. Monet rikollisporukat ovat tällaisia.

        Kuten huomaat, ei uskonnolla tai uskonnottomuudellakaan ole juuri tämän asian kanssa tekemistä.


    • Testosteronilla ei ole empatiakykyä, eikä muitakaan tunteita, sen lennättää miestä kuin luuta noitaa, vain saadakseen sen mitä haluaa .

      Miehet ovat täysin sen orjia, käyttäytyvät naurettavasti hinkkaamalla penistään milloin missäkin, vessan loukossa, että testostroni olisi tyytyväinen ja siitä tyytäisyydestä mies saa pienen helpotuksen tunteen palkinnoksi. Ei mies tekisi mitään noin naurettavaa, jos ei saisi palkintoa, jos siitä ei olisi hänelle hyötyä.

      Testoteroni ehkä itsekin kärsii omasta paskaroolistaan ja haluaa kadota mustaan aukkoon, sieltä kun ei koskaan pääse pois, vaan katoaa, mutta se aukko johon mies sen yleisemmin johdattaa, onkin ansa, siitä tulee riippuvaiseksi, se on kuin huume jota on saatava lisää , ja jos ei saa, se on otettava ja syy on tietysti naisen, koska nainen on olemassa, jos ei olisi, ei koko vaivaa olisi.

      Mutta katoaisiko testosteroni, jos naisia ei olisi ? Se on kuitenkin miehessä oleva olio.

      • Miehiä.saa.vihata

        Tuo seksististä vihapuhetta. Onko sinulla ehkä krooninen PMS vai oletko vain muuten hormoonihäiriöinen nainen?


    • Sama testosteroni aiheuttaa myös agressiivisuutta, joka valoillaan ei koskaan ole hyvää aikaan saanut.

      Se on kuin tuli, joka renkinä on ihan hyvä, mutta isäntänä huono.

      Miehet ovat henkisesti heikkoja, he eivät pysty hallitsemaan näitä näkymättömiä isäntiään.

      • dgndn

        Sinun estrogenisi laittaa sinun vonkaaman miestä vaikka et koskaan tule miestä saamaan. Mutta joku mamu voisi sinut huolia panopuukseen.


      • dgndn kirjoitti:

        Sinun estrogenisi laittaa sinun vonkaaman miestä vaikka et koskaan tule miestä saamaan. Mutta joku mamu voisi sinut huolia panopuukseen.

        Siinäpä selkeä viesti testosteronin vaikutuksesta....PANOPUU.

        "Kiveksissä sykkii miehen generaattori. Se panee siittämään, saalistamaan ja uhoamaan."



    • Sateenkaari-ihminen

      "Järkyttävät lasten joukkoraiskaukset ja maahanmuuttajien harjoittama pedofilia ovat saaneet varmasti jokaisen täysjärkisen suuttumaan; ainoa oikea ja mahdollinen tunne tällaisista teoista on viha."


      Minusta pedifiileja ja muita ei saa tuomita koska he ovat syntyneet tällaiseksi ja perineet ne geeneissään. Eiväthän he ole itse voineet valita suuntautumistaan. Miksi rakkaudelle ei anneta sijaa? Syrjimistä en hyväksy missään olosuhteissa! Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan syntyperäisellä tavallaan!

      • terkut.setaan

        Hyvää parodiaa.


    • Jyskyn_yliopistomies

      Hei!

      Minusta pedofiiliaa ei pitäisi suoralta kädeltä tuomita koska ihminen ei voi mitään seksuaaliselle suuntautumiselleen.

      • Jeesus.antaa.anteeksi

        Taidat olla vanhalestadiolainen?


      • Hömpsönpömpsön
        Jeesus.antaa.anteeksi kirjoitti:

        Taidat olla vanhalestadiolainen?

        SETAN opetuksia tuo on.


      • rohvessori
        Jeesus.antaa.anteeksi kirjoitti:

        Taidat olla vanhalestadiolainen?

        MItä ihminen voi omalle syntyperäiselle seksuaaliselle suuntautumiselleen? Sitäpaitsi, akateemisissa piireissähän on jo otettu kantaa että lapsikin voi nauttia seksistä . Tai ei ainakaan ole kielletty mahdollisuutta.

        Terveisin: Yliopistomies Jyväskylästä


      • Suojelkaa.lapsia
        rohvessori kirjoitti:

        MItä ihminen voi omalle syntyperäiselle seksuaaliselle suuntautumiselleen? Sitäpaitsi, akateemisissa piireissähän on jo otettu kantaa että lapsikin voi nauttia seksistä . Tai ei ainakaan ole kielletty mahdollisuutta.

        Terveisin: Yliopistomies Jyväskylästä

        Kummallista on, että tätä puhuu suomessa vain kiihkokristityt.

        Vai onko se kummallista vai ainoastaan pelottavaa?


      • niis.ku

        Rikoslaki onneksi kieltää kaltaisiltasi aikuisilta lapsiin kohdistuvan seksuaalisen väkivallan.
        Vaikka Raamatuntulkintanne ei näyttäisi suojaavan lapsia seksuaaliselta väkivallalta, niin Suomen Rikoslakia toivottavasti tottelet sinäkin.


      • TotuusSattuuQC

        "Minusta pedofiiliaa ei pitäisi suoralta kädeltä tuomita koska ihminen ei voi mitään seksuaaliselle suuntautumiselleen."

        Kyse on siitä että aiheuttaako vahinko muille. Ei pedofilia ole kielletty jos sitä harjoittaa omassa mielessään eikä kohdista sitä viattomiin kohteisiin.


      • voisitkovastata
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Minusta pedofiiliaa ei pitäisi suoralta kädeltä tuomita koska ihminen ei voi mitään seksuaaliselle suuntautumiselleen."

        Kyse on siitä että aiheuttaako vahinko muille. Ei pedofilia ole kielletty jos sitä harjoittaa omassa mielessään eikä kohdista sitä viattomiin kohteisiin.

        ""Minusta pedofiiliaa ei pitäisi suoralta kädeltä tuomita koska ihminen ei voi mitään seksuaaliselle suuntautumiselleen."

        Kyse on siitä että aiheuttaako vahinko muille. "

        Pedofilit myös tähän vetoavat että eivät aiheuta vahinkoa, vaan yhteisymmärryksessä lasta rakastaen tekevät hyvää toisilleen. Mitä pahaa on rakkaudessa? Ja onko se sinulta pois jos lapsi ja aikuinen vastuullisesti yhteisestä sopimuksesta tekevät hyvää toisilleen? Ja sitäpaitsi ihmisen seksuaalinen suuntautuneisuus on synnynnäistä. Näin pedofilit perustelevat omaa suuntautuneisuuttaan.


      • tulivaanmieleen
        rohvessori kirjoitti:

        MItä ihminen voi omalle syntyperäiselle seksuaaliselle suuntautumiselleen? Sitäpaitsi, akateemisissa piireissähän on jo otettu kantaa että lapsikin voi nauttia seksistä . Tai ei ainakaan ole kielletty mahdollisuutta.

        Terveisin: Yliopistomies Jyväskylästä

        "Sitäpaitsi, akateemisissa piireissähän on jo otettu kantaa että lapsikin voi nauttia seksistä . Tai ei ainakaan ole kielletty mahdollisuutta.

        Terveisin: Yliopistomies Jyväskylästä"

        Onkohan tämä tieto esivalmistelua että liitetään Lasten oikeuksiin myös seksuaalinen mielihyvä?


      • TotuusSattuuQC
        voisitkovastata kirjoitti:

        ""Minusta pedofiiliaa ei pitäisi suoralta kädeltä tuomita koska ihminen ei voi mitään seksuaaliselle suuntautumiselleen."

        Kyse on siitä että aiheuttaako vahinko muille. "

        Pedofilit myös tähän vetoavat että eivät aiheuta vahinkoa, vaan yhteisymmärryksessä lasta rakastaen tekevät hyvää toisilleen. Mitä pahaa on rakkaudessa? Ja onko se sinulta pois jos lapsi ja aikuinen vastuullisesti yhteisestä sopimuksesta tekevät hyvää toisilleen? Ja sitäpaitsi ihmisen seksuaalinen suuntautuneisuus on synnynnäistä. Näin pedofilit perustelevat omaa suuntautuneisuuttaan.

        "Pedofilit myös tähän vetoavat että eivät aiheuta vahinkoa, vaan yhteisymmärryksessä lasta rakastaen tekevät hyvää toisilleen. "

        Tieteellinen tutkimus on kyllä valitettavasti aivan vastaansanomattomasti todennut että liian varhainen seksi (varsinkin aikuisen kanssa) vahingoittaa lapsen psyykettä vakavasti. Eikä tämä ole edes riippuvainen siitä että onko lapsi mahdollisesti saanut asiasta seksuaalista nautintoa. Vahinkoa lapsen kehitykselle tapahtuu joka tapauksessa.
        Joten mikään pedofiilien vetoaminen johonkin ei tässä auta koska faktat puhuvat muuta.


      • matu-pedari-tapettava

        "pedofiiliaa ei pitäisi suoralta kädeltä tuomita koska ihminen ei voi mitään seksuaaliselle suuntautumiselleen. "

        Mitä tekemistä nällä on keskenään? Raivotautinen elukka lopetetaan. Samoin pitäisi lopettaa pedofiili. Ei talvisodassa 1939-1940 päälle käyvä ryssä mahtanut sille mitään että oli komennettu sotaan. Siitä huolimatta ammuttiin.


    • Rikos.on.rikos

      Viha ja inho tekoja ja tekijöitäkin kohtaan on ymmärrettävää ja oikeutettua.

      Rikoksen tekijöitä pitää rangaista ja uhreja pitää auttaa.

      Rikoksesta on kuitenkin aina vastuussa sen tekijä eikä jollain tavalla määritelty "viiteryhmä" johon rikoksen tekijä kuuluu.

      Hyvin patriarkkaalisista kulttuureista tulleet maahanmuuttajat tekevät keskimäärin selvästi enemmän raiskauksia kuin kantasuomalaiset miehet (joiden keskuudessa on myös raiskaajia) ja tämä pitää ottaa huomioon näiden rikosten kitkemisessä.

      Oikeusvaltiossa emme kuitenkaan voi kohdella raiskaajina kaikkia patriarkkaalisista kulttuureista tulleita maahanmuuttajia, koska suurin osa heistä ei ole syyllistynyt raiskauksiin. Jokainen rikoksen tehnyt yksilö vastaa omista rikoksistaan.

      Länsimaisten arvojen ytimessä on yksilön vastuu ja yksilön oikeudet. Länsimaisia arvoja ei voi "puolustaa" hylkäämällä länsimaiset arvot.

    • Rikos.on.rikos

      Viha ja inho tekoja kohtaan on oikeutettua ja tekijöitä kohtaan ymmärrettävää.

      Rikokseen on kuitenkin aina syyllinen sen tekijä eikä joku viiteryhmä, johon haluamme hänet luokittaa.

      Uhrit tarvitsevat apua eikä heitä saa syyllistää heihin kohdistuneesta rikoksesta. Tämäkään ei ole itsestäänselvyys seksuaalirikoksissa.

      Islamilaisista ja muista hyvin patriarkaalisista kulttuureista tuleet maahanmuuttajat syyllistyvät tilastollisesti useammin raiskauksiin kuin kantasuomalaiset miehet (joissa heissäkin toki raiskaajia on) ja tämä fakta pitää ottaa huomioon kun mietitään miten tämä rikollisuus saadaan kitkettyä.

      Tilasto ei kuitenkaan oikeuta pitämään kaikkia maahanmuuttajia (tai joltain alueelta tulleita) raiskaajina, koska suurin osa heistä ei sitä ole. Rikoksesta vastaa länsimaisen oikeuskäsityksen mukaan rikoksen tekijä.

      Länsimaisten arvojen ytimessä on yksilön vastuu ja yksilön oikeudet. Länsimaisia arvoja ei voi "puolustaa" hylkäämällä länsimaiset arvot.

      • Hyhhh

        Juuri niin!


      • töttörö

        "Viha ja inho tekoja kohtaan on oikeutettua ja tekijöitä kohtaan ymmärrettävää."

        Niin ja täysin ymmärrettävää on viha myös niitä kohtaan jotka sallii tälläisten tekijöiden saapumisen maahan.
        Ja vihahan on henkilökohtainen tunne ei voida sanoa vihaajalle mitä se saa vihata jos vihaa vaikka jotain kansakuntaa niin... no sitten vihaa jotain kansakuntaa.


      • Rikos.on.rikos
        töttörö kirjoitti:

        "Viha ja inho tekoja kohtaan on oikeutettua ja tekijöitä kohtaan ymmärrettävää."

        Niin ja täysin ymmärrettävää on viha myös niitä kohtaan jotka sallii tälläisten tekijöiden saapumisen maahan.
        Ja vihahan on henkilökohtainen tunne ei voida sanoa vihaajalle mitä se saa vihata jos vihaa vaikka jotain kansakuntaa niin... no sitten vihaa jotain kansakuntaa.

        Tarkoitatko, esimerkiksi vihaa Perussuomalaisten, Kokoomuksen ja Keskustan eduskuntaryhmiä kohtaan, jotka tukivat hallitusta kun Suomeen vyöryi vuonna 2015 noin 35.000 turvapaikanhakijaa etupäässä lähi-idästä? Se on yli 7-kertaisesti se määrä mitä tuli edellisen hallituksen aikana keskimäärin.

        Se minua ihmetyttää, että palstalla puhutaan tästä pakolaiskriisin aikana vallassa olleesta Persu-Kokoomus-Kepu -kolmikosta "vihervasemmistona"?


      • TotuusSattuuQC
        töttörö kirjoitti:

        "Viha ja inho tekoja kohtaan on oikeutettua ja tekijöitä kohtaan ymmärrettävää."

        Niin ja täysin ymmärrettävää on viha myös niitä kohtaan jotka sallii tälläisten tekijöiden saapumisen maahan.
        Ja vihahan on henkilökohtainen tunne ei voida sanoa vihaajalle mitä se saa vihata jos vihaa vaikka jotain kansakuntaa niin... no sitten vihaa jotain kansakuntaa.

        "Niin ja täysin ymmärrettävää on viha myös niitä kohtaan jotka sallii tälläisten tekijöiden saapumisen maahan."

        Kerrotko että miten erotellaan edeltäkäsin ne jotka ehkä joskus tulevaisuudessa syyllistyvät rikoksiin niistä jotka eivät?

        "Ja vihahan on henkilökohtainen tunne ei voida sanoa vihaajalle mitä se saa vihata jos vihaa vaikka jotain kansakuntaa niin... no sitten vihaa jotain kansakuntaa."

        Viha on ihan ok jos sitä tuntee vain hiljaa sisällään. Mutta jos vihan takia alkaa toimimaan aktiivisesti vihan kohdetta vastaan niin se on ihan eri asia.


      • ehdotantätä
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Niin ja täysin ymmärrettävää on viha myös niitä kohtaan jotka sallii tälläisten tekijöiden saapumisen maahan."

        Kerrotko että miten erotellaan edeltäkäsin ne jotka ehkä joskus tulevaisuudessa syyllistyvät rikoksiin niistä jotka eivät?

        "Ja vihahan on henkilökohtainen tunne ei voida sanoa vihaajalle mitä se saa vihata jos vihaa vaikka jotain kansakuntaa niin... no sitten vihaa jotain kansakuntaa."

        Viha on ihan ok jos sitä tuntee vain hiljaa sisällään. Mutta jos vihan takia alkaa toimimaan aktiivisesti vihan kohdetta vastaan niin se on ihan eri asia.

        ""Niin ja täysin ymmärrettävää on viha myös niitä kohtaan jotka sallii tälläisten tekijöiden saapumisen maahan."

        Kerrotko että miten erotellaan edeltäkäsin ne jotka ehkä joskus tulevaisuudessa syyllistyvät rikoksiin niistä jotka eivät? "

        Kulttuuritausta ja uskontotausta voisi olla hyviä mittareita todennäköisyyden lisäämiseksi! Jos jossain kulttuurissa tai uskonnossa esiintyy lasten seksuaalista hyötykäyttöä, niin tämä voisi olla syynä siihen että tarkkana tulee jatkossa olla. En tässä nyt viittaa mihinkään kansanryhmään!!


        "Viha on ihan ok jos sitä tuntee vain hiljaa sisällään. Mutta jos vihan takia alkaa toimimaan aktiivisesti vihan kohdetta vastaan niin se on ihan eri asia."

        Et ilmeisesti tiedä, että viha on myös tunne ja tunteiden kieltäminen ihmisiltä voi olla vaarallista. Ihmisiä ei tule robotisoida tunteiden suhteen. Lisäksi viha on tunne, joka purkautuu joka tapauksessa - joko ulospäin tai sitten psykosomaattisena sairautena.

        Parempi siis olisi poistaa vihan syyt!!


      • niis.ku
        ehdotantätä kirjoitti:

        ""Niin ja täysin ymmärrettävää on viha myös niitä kohtaan jotka sallii tälläisten tekijöiden saapumisen maahan."

        Kerrotko että miten erotellaan edeltäkäsin ne jotka ehkä joskus tulevaisuudessa syyllistyvät rikoksiin niistä jotka eivät? "

        Kulttuuritausta ja uskontotausta voisi olla hyviä mittareita todennäköisyyden lisäämiseksi! Jos jossain kulttuurissa tai uskonnossa esiintyy lasten seksuaalista hyötykäyttöä, niin tämä voisi olla syynä siihen että tarkkana tulee jatkossa olla. En tässä nyt viittaa mihinkään kansanryhmään!!


        "Viha on ihan ok jos sitä tuntee vain hiljaa sisällään. Mutta jos vihan takia alkaa toimimaan aktiivisesti vihan kohdetta vastaan niin se on ihan eri asia."

        Et ilmeisesti tiedä, että viha on myös tunne ja tunteiden kieltäminen ihmisiltä voi olla vaarallista. Ihmisiä ei tule robotisoida tunteiden suhteen. Lisäksi viha on tunne, joka purkautuu joka tapauksessa - joko ulospäin tai sitten psykosomaattisena sairautena.

        Parempi siis olisi poistaa vihan syyt!!

        Voitko tarkentaa mitä tarkoitat kirjoittaessasi: "lasten seksuaalista hyötykäyttöä"


      • TotuusSattuuQC
        ehdotantätä kirjoitti:

        ""Niin ja täysin ymmärrettävää on viha myös niitä kohtaan jotka sallii tälläisten tekijöiden saapumisen maahan."

        Kerrotko että miten erotellaan edeltäkäsin ne jotka ehkä joskus tulevaisuudessa syyllistyvät rikoksiin niistä jotka eivät? "

        Kulttuuritausta ja uskontotausta voisi olla hyviä mittareita todennäköisyyden lisäämiseksi! Jos jossain kulttuurissa tai uskonnossa esiintyy lasten seksuaalista hyötykäyttöä, niin tämä voisi olla syynä siihen että tarkkana tulee jatkossa olla. En tässä nyt viittaa mihinkään kansanryhmään!!


        "Viha on ihan ok jos sitä tuntee vain hiljaa sisällään. Mutta jos vihan takia alkaa toimimaan aktiivisesti vihan kohdetta vastaan niin se on ihan eri asia."

        Et ilmeisesti tiedä, että viha on myös tunne ja tunteiden kieltäminen ihmisiltä voi olla vaarallista. Ihmisiä ei tule robotisoida tunteiden suhteen. Lisäksi viha on tunne, joka purkautuu joka tapauksessa - joko ulospäin tai sitten psykosomaattisena sairautena.

        Parempi siis olisi poistaa vihan syyt!!

        "Kulttuuritausta ja uskontotausta voisi olla hyviä mittareita todennäköisyyden lisäämiseksi! Jos jossain kulttuurissa tai uskonnossa esiintyy lasten seksuaalista hyötykäyttöä, niin tämä voisi olla syynä siihen että tarkkana tulee jatkossa olla. En tässä nyt viittaa mihinkään kansanryhmään!!"

        Mitähän nyt ehdotat ihan konkreettisesti kun aikaisemmin puhuit maahantulosta? Eli pitäisiko ihmisiä profiloida jo rajalla sen mukaan kuinka suuri on todennäköisyys heidän edustamassaan kansanryhmässä ja evätä pääsy jos riski on suurempi kuin kantaväestöllä? Vai mitä ehdotat?
        Muistuttaisin samalla että meidän oikeusjärjestelmämme perusta on se että jokainen ihminen vastaa vain ja ainoastaaan omista tekemisistään, ei kenenkään muun samaan ryhmään kuuluvan teoista.

        "Et ilmeisesti tiedä, että viha on myös tunne ja tunteiden kieltäminen ihmisiltä voi olla vaarallista. Ihmisiä ei tule robotisoida tunteiden suhteen."

        Ei ole vihan kieltämistä jos ei vihan takia toimi väärin. Vihan voi kanavoida monella tavalla.

        "Lisäksi viha on tunne, joka purkautuu joka tapauksessa - joko ulospäin tai sitten psykosomaattisena sairautena."

        Kuten jo sanoin, vihaa voi purkaa monella tavalla. Sen ei tarvitse kohdistua tekoina suoraan vihan kohteeseen. Voin mennä hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä, maalaamaan vihaa tihkuvia maalauksia tai mikä keino sinulle nyt sopiikin. Mutta pahaa muille ei vihan takia tarvitse tehdä.
        Suuri osa ihmisitä on vihainen jollekin mutta pystyy silti elämään oikein hyvin sen kanssa ilman että tekee jotain ikävää tai väärää. Ehkä sinunkin kannattaisi opetella tapoja jolla voit kanavoida vihaasi terveellä tavalla.


      • Totta-väliin

        Oikeusjärjestelmäämme pitää muuttaa tai tuhoudumme etnisenä ryhmänä. Ajatus siitä että edustamme vain itseämme yksilönä on nuori ajatus. Tätä ei jaa suurin osa Maailman väestöstä. Yli-individualismi on kulttuurimarxistitn keksintö jolla yritetään tuhota eurooppalainen ihminen.
        Muslimeja tai ylipäätään ketään murjaaneja ei pitäisi päästää Eurooppaan. Kummalista että tämä tajuttiin jo 1300-vuotta sitten, mutta ei nyt. https://fi.wikipedia.org/wiki/Poitiers’n_taistelu_(732)


      • TotuusSattuuQC
        Totta-väliin kirjoitti:

        Oikeusjärjestelmäämme pitää muuttaa tai tuhoudumme etnisenä ryhmänä. Ajatus siitä että edustamme vain itseämme yksilönä on nuori ajatus. Tätä ei jaa suurin osa Maailman väestöstä. Yli-individualismi on kulttuurimarxistitn keksintö jolla yritetään tuhota eurooppalainen ihminen.
        Muslimeja tai ylipäätään ketään murjaaneja ei pitäisi päästää Eurooppaan. Kummalista että tämä tajuttiin jo 1300-vuotta sitten, mutta ei nyt. https://fi.wikipedia.org/wiki/Poitiers’n_taistelu_(732)

        "Oikeusjärjestelmäämme pitää muuttaa tai tuhoudumme etnisenä ryhmänä."

        Ahaa. Sinä siis haluat että sinä voisit olla vastuussa jonkun muun näköisesi tai uskoisesi tekemisistä?


    • niis.ku

      Jokainen seksuaalinen väkivallanteko 100% liikaa hyvinvointiyhteiskunnassamme!

      Seksuaalista väkivaltaa niin lapsiin kuin naisiin kohdistuen on vähätelty suomalaisessa yhteiskunnassa aivan liikaa, uhreja syyllistetty jopa itsetuhoisuuteen asti.
      Turvapaikanhakijoiden myötä myös omat kansalliset urhomme ovat päässeet parrasvaloihin ilmoituskynnyksen madalluttua entisestä.

      Seksuaalinen väkivalta on aina rikos jota kukaan ei saa hyväksyä oli tekijän tai uhrin etninen tausta mikä hyvänsä.
      Jos miehet raiskaisivat miehiä yhtä paljon kuin lapsia ja naisia niin olettaisin lainsäätäjän muuttavan sanktioita välittömästi kovemmiksi.
      ilmeisesti Raamatun tulkintoihin perustuva lapsen ja naisen asema yhteiskunnassamme on edelleen osittain lapsenkengissään seksuaalisen väkivallan osalta.

      Jännä miten suomalaisten tosimiesten suojeluhalu herää välittömästi ulkomaalaistaustaisten lapsiin ja naisiin kohdistamasta seksuaalisesta väkivallasta, mutta läheisvallan seurauksena suomalaisen miestaaperon kohdalla korkeintaan vähän torutaan.

      Sanktiot seksuaalirikoksista lapsia ja naisia kohtaan ovat armottoman olemattomat ja ainoastaan ulkomaalaistaustaisten kohdalla tunnutaan vaativan tiukempia toimenpiteitä.
      Minusta Rikosseuraamuslaitos voisi hankkia jokaiselle seksuaalirikolliselle, niin kotimaiselle kuin ulkomaiselle rangaistuksen toimeenpanon ostopalveluna itäiseltä naapurimaaltamme. Siellä voi sitten toteuttaa seksuaalisia mielihalujaan kaltaisessaan seurassa.

      Jokainen seksuaalirikos on ihmisoikeusrikkomus jota kukaan ei saa hyväksyä tai vähätellä!!!

      • Oudinin.sählärit

        Yksi tragikoominen suomalaisten naisten suojelija on tämä Oodinin Soturit. Sen perustaja on saanut tuomion vaimonsa pahoinpitelyltä. Itseltään ei osannut vaimoaan suojella, mutta muita naisia kyllä pystyy suojelemaan julmilta musulmaaneilta.

        Uskottavaa?


      • kummas-vika
        Oudinin.sählärit kirjoitti:

        Yksi tragikoominen suomalaisten naisten suojelija on tämä Oodinin Soturit. Sen perustaja on saanut tuomion vaimonsa pahoinpitelyltä. Itseltään ei osannut vaimoaan suojella, mutta muita naisia kyllä pystyy suojelemaan julmilta musulmaaneilta.

        Uskottavaa?

        Saatto vaan puolustautua sana vastaan sana tilanne
        https://yle.fi/uutiset/3-5487134


      • näinkinvoiolla
        Oudinin.sählärit kirjoitti:

        Yksi tragikoominen suomalaisten naisten suojelija on tämä Oodinin Soturit. Sen perustaja on saanut tuomion vaimonsa pahoinpitelyltä. Itseltään ei osannut vaimoaan suojella, mutta muita naisia kyllä pystyy suojelemaan julmilta musulmaaneilta.

        Uskottavaa?

        "Itseltään ei osannut vaimoaan suojella, mutta muita naisia kyllä pystyy suojelemaan julmilta musulmaaneilta. "

        Eikö naisia tule suojella kaikilta väkivallantekijöiltä? Jos itse on syyllistynyt väkivaltaan naista kohtaan, niin hän on paras asiantuntija kuinka tuhoisaa väkivalta on.


      • näkkileipä
        näinkinvoiolla kirjoitti:

        "Itseltään ei osannut vaimoaan suojella, mutta muita naisia kyllä pystyy suojelemaan julmilta musulmaaneilta. "

        Eikö naisia tule suojella kaikilta väkivallantekijöiltä? Jos itse on syyllistynyt väkivaltaan naista kohtaan, niin hän on paras asiantuntija kuinka tuhoisaa väkivalta on.

        Valitettavan usein naisten pahoinpitelyyn syyllistyvät naisten pahoinpitelyyn kerta toisensa jälkeen.
        Tiedän toki miehiäkin, jotka väkivaltaisesta nuoruudestaan huolimatta ovat oppineet ihmisten tavoille, kouluttautuneet suojaamistehtäviin ja toimivat menestyksekkäästi tehtävissä joissa suojataan ihmisiä väkivallalta ja lisäksi autetaan väkivallan uhreja. Heitä on todella vähän ja kultaakin kalliimpia ääritilanteessa joissa pitää pystyä suunsoiton sijaan toimimaan.


      • niis.ku
        mitä.tehdään kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005554242.html
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201806112201006817
        https://yle.fi/uutiset/3-5101097
        https://www.seiska.fi/Uutiset/HS-Suomalainen-Sanna-valehteli-joutuneensa-raiskatuksi-16-vuotiaana-syyton-irakilaismies

        Niin no on "raiskauksia" ja raiskauksia Ja hyvin usein tuomarit luulee "raiskausta" raiskaukseksi
        Jos on vaan sana vastaan sana.

        Naisen ei, tarkoittaa EI!
        Jos ei ole varma kumppanin halusta seksinharjoittamiseen kanssaan, ei pitäisi olla ongelmaa jättää väliin, mielenterveyspotilaat ovat asia erikseen jotka eivät kykene itseään ja toimintojaan hallitsemaan.
        Vastoin toisen tahtoa toteutettu penetraatio on seksuaalista väkivaltaa.
        Mieti asiaa siltä kantilta, jos joku suorittaisi vastoin tahtoasi penetraation sinun ruuansulatusjärjestelmäsi päätepisteeseen. Voi tuottaa sinulle kipuja ja muita ikäviä tuntemuksia joita kumppanisi ei huomaa, eikä himoissaan hyväksy kieltoasi.


      • hhhfffss
        niis.ku kirjoitti:

        Naisen ei, tarkoittaa EI!
        Jos ei ole varma kumppanin halusta seksinharjoittamiseen kanssaan, ei pitäisi olla ongelmaa jättää väliin, mielenterveyspotilaat ovat asia erikseen jotka eivät kykene itseään ja toimintojaan hallitsemaan.
        Vastoin toisen tahtoa toteutettu penetraatio on seksuaalista väkivaltaa.
        Mieti asiaa siltä kantilta, jos joku suorittaisi vastoin tahtoasi penetraation sinun ruuansulatusjärjestelmäsi päätepisteeseen. Voi tuottaa sinulle kipuja ja muita ikäviä tuntemuksia joita kumppanisi ei huomaa, eikä himoissaan hyväksy kieltoasi.

        Esimerkki tapauksissa nainen joko valehteli sanooneensa Ei tai vasta aktin jälkeen sanoi Ei

        "Mieti asiaa siltä kantilta, jos joku suorittaisi vastoin tahtoasi penetraation sinun ruuansulatusjärjestelmäsi päätepisteeseen."

        Vastaan pistäsin niin että selvät pahoinpitely jäljet jäis...
        Toisaalta saattasin kokeilla miltä "raiskaus" tuntuu jos tuntuu hyvältä pyytäisin toisen raiskauksen ennenkuin menisin ilmoituksen raiskauksesta tekemään


      • vaikee-asia
        hhhfffss kirjoitti:

        Esimerkki tapauksissa nainen joko valehteli sanooneensa Ei tai vasta aktin jälkeen sanoi Ei

        "Mieti asiaa siltä kantilta, jos joku suorittaisi vastoin tahtoasi penetraation sinun ruuansulatusjärjestelmäsi päätepisteeseen."

        Vastaan pistäsin niin että selvät pahoinpitely jäljet jäis...
        Toisaalta saattasin kokeilla miltä "raiskaus" tuntuu jos tuntuu hyvältä pyytäisin toisen raiskauksen ennenkuin menisin ilmoituksen raiskauksesta tekemään

        "Yksi, erityisesti naisten mieleen oleva fantasia kuitenkin hämmentää monia. Fantasia raiskatuksi tulemisesta on yksi naisten yleisimmistä fantasioista. "
        https://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/585937-erikoinen-tutkimustulos-tama-fantasia-on-yllattavan-yleinen-naisilla

        Jos tilaisuus fantasian toteuttamiseen tarjoutuu?
        ja sen päättää sillä hetkellä toteuttaa?
        Onko kyseessä enää Raiskaus?
        senhän voi parhaiten toteuttaa kun ei liikaa pyristele vastaan? jotta "raiskaus" onnistuu


      • TotuusSattuuQC
        vaikee-asia kirjoitti:

        "Yksi, erityisesti naisten mieleen oleva fantasia kuitenkin hämmentää monia. Fantasia raiskatuksi tulemisesta on yksi naisten yleisimmistä fantasioista. "
        https://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/585937-erikoinen-tutkimustulos-tama-fantasia-on-yllattavan-yleinen-naisilla

        Jos tilaisuus fantasian toteuttamiseen tarjoutuu?
        ja sen päättää sillä hetkellä toteuttaa?
        Onko kyseessä enää Raiskaus?
        senhän voi parhaiten toteuttaa kun ei liikaa pyristele vastaan? jotta "raiskaus" onnistuu

        Vaikka raiskausfantasia on naisilla varsin yleinen, äärimmäisen harva haluaisi siltikään toteuttaa sitä käytännössä.


      • ggggggg
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        Vaikka raiskausfantasia on naisilla varsin yleinen, äärimmäisen harva haluaisi siltikään toteuttaa sitä käytännössä.

        "äärimmäisen harva haluaisi siltikään toteuttaa sitä käytännössä."

        Äärimmäisen harvalle tarjoutuu kuitenkin loppupelissä siihen tilaisuus?


      • TotuusSattuuQC
        ggggggg kirjoitti:

        "äärimmäisen harva haluaisi siltikään toteuttaa sitä käytännössä."

        Äärimmäisen harvalle tarjoutuu kuitenkin loppupelissä siihen tilaisuus?

        "Äärimmäisen harvalle tarjoutuu kuitenkin loppupelissä siihen tilaisuus?"

        No jostain syystä naiset yleisesti pelkäävät liikkua yksin paikoilla joissa kokevat raiskauksen mahdollisuuden suureksi, esim. puistoissa. Tuo olisi aika ristiriitaista jos naiset oikeasti toivoisivat tulevansa raiskatuiksi.


      • gggggggggg
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Äärimmäisen harvalle tarjoutuu kuitenkin loppupelissä siihen tilaisuus?"

        No jostain syystä naiset yleisesti pelkäävät liikkua yksin paikoilla joissa kokevat raiskauksen mahdollisuuden suureksi, esim. puistoissa. Tuo olisi aika ristiriitaista jos naiset oikeasti toivoisivat tulevansa raiskatuiksi.

        Kyllä yllätävän moni uskaltaa lähteä miehen mukaan sen kämpille "jatkoille"?
        Ja osa uskaltautuu yksin liikkumaan paikoissa joissa saattaa tulla "raiskatuksi"?
        Eli nainen joka ei halua tulla "raiskatuksi" välttelee tilanteita joissa voi tulla "raiskatuksi" jos taas haluaa tulla "raiskatuksi" pyrkii tilanteisiin missä tulisi "raiskatuksi"
        Ongelmana suomalaiset miehet ne lopettaa "raiskaamisen" kun nainen kuiskaa "EI"


      • täysin-luonnollista
        Oudinin.sählärit kirjoitti:

        Yksi tragikoominen suomalaisten naisten suojelija on tämä Oodinin Soturit. Sen perustaja on saanut tuomion vaimonsa pahoinpitelyltä. Itseltään ei osannut vaimoaan suojella, mutta muita naisia kyllä pystyy suojelemaan julmilta musulmaaneilta.

        Uskottavaa?

        Eikös Muhamed toiminut aikoinaan ihan samoin?


      • TotuusSattuuQC
        gggggggggg kirjoitti:

        Kyllä yllätävän moni uskaltaa lähteä miehen mukaan sen kämpille "jatkoille"?
        Ja osa uskaltautuu yksin liikkumaan paikoissa joissa saattaa tulla "raiskatuksi"?
        Eli nainen joka ei halua tulla "raiskatuksi" välttelee tilanteita joissa voi tulla "raiskatuksi" jos taas haluaa tulla "raiskatuksi" pyrkii tilanteisiin missä tulisi "raiskatuksi"
        Ongelmana suomalaiset miehet ne lopettaa "raiskaamisen" kun nainen kuiskaa "EI"

        "Eli nainen joka ei halua tulla "raiskatuksi" välttelee tilanteita joissa voi tulla "raiskatuksi" jos taas haluaa tulla "raiskatuksi" pyrkii tilanteisiin missä tulisi "raiskatuksi""

        Sinut saa varmaan hakata ja raiskata jos et huomaa vältellä tilanteita joissa se olisi mahdollista?


      • dsnrn
        täysin-luonnollista kirjoitti:

        Eikös Muhamed toiminut aikoinaan ihan samoin?

        Kyllä Muhamed nai 6-vuotiaan tytön ja yhtyi tähän kun tyttö oli 9 vuotias.
        Muhamed on jokaisen muslimin esikuva.


      • niis.ku
        hhhfffss kirjoitti:

        Esimerkki tapauksissa nainen joko valehteli sanooneensa Ei tai vasta aktin jälkeen sanoi Ei

        "Mieti asiaa siltä kantilta, jos joku suorittaisi vastoin tahtoasi penetraation sinun ruuansulatusjärjestelmäsi päätepisteeseen."

        Vastaan pistäsin niin että selvät pahoinpitely jäljet jäis...
        Toisaalta saattasin kokeilla miltä "raiskaus" tuntuu jos tuntuu hyvältä pyytäisin toisen raiskauksen ennenkuin menisin ilmoituksen raiskauksesta tekemään

        Minkä ikäisenä sinut on raiskattu tai olet joutunut muunlaisen seksuaalisen väkivallan kohteeksi, kun tunnut osaavat asettua raiskatun asemaan noinkin syvällisesti ja tunteella?


      • niis.ku
        ggggggg kirjoitti:

        "äärimmäisen harva haluaisi siltikään toteuttaa sitä käytännössä."

        Äärimmäisen harvalle tarjoutuu kuitenkin loppupelissä siihen tilaisuus?

        Ainahan voit itse kokeilla miltä tuntuu tulla raiskatuksi, maksat sopiville kundeille että saavat tehdä sinulle seksuaalisesti ihan mitä tahtovat.


      • "...mutta läheisvallan seurauksena suomalaisen miestaaperon kohdalla korkeintaan vähän torutaan."

        Kertonee juuri sen, miten yhä on näitä vääristyneitä asenteita naisia kohtaan myös suomalaisissa miehissä.


    • OllosKievari
    • xcnfn

      Raiskaukset ja pedopfilia kuuluu islamiin. Muhamed itse näytti mallia.

      • niis.ku

        Median mukaan kuuluvat rikoksina suomalaiseen perhe-elämään, katolisen kirkon toimintaan, etc.
        Suomalaisessa yhteiskunnassa vaikuttaa suomalainen mies näyttäneen mallia aiheesta ehkä eniten, kuitenkaan seksuaalista väkivaltaa missään muodossa ei tule kenenkään hyväksyä edes vähättelemällä.
        Vaikka palstalla esitetyt Raamatuntulkinnat eivät vaikuta kieltävän seksuaalista väkivaltaa, niin Suomen Rikoslaissa se kielletään ja koska Raamattu ei nähdäkseni käske ketään tekemään seksuaalista väkivaltaa yhdellekään ihmiselle niin asia voitaneen hyväksyä uskonnollisuuteen katsomatta. Tarkoitan jyrkkä EI seksuaaliselle väkivallalle uhrin tai tekijän etniseen taustaan katsomatta.
        Itsensä hillitseminen tekemästä seksuaalista väkivaltaa läheisilleen ja muille ihmisille ei pitäisi olla kenellekään vaikeaa ja jos tunnistaa oireita niin lähimpään mielenterveystoimistoon kiireesti yhteys.


      • niis.ku

        Suomessa seksuaalinen väkivalta on rikos tekijän tai uhrin uskonnollisuuteen katsomatta.


      • elävätkuinkotonaan
        niis.ku kirjoitti:

        Suomessa seksuaalinen väkivalta on rikos tekijän tai uhrin uskonnollisuuteen katsomatta.

        Kyllä, mutta muslimit eivät sitä tiedä.


      • TotuusSattuuQC
        elävätkuinkotonaan kirjoitti:

        Kyllä, mutta muslimit eivät sitä tiedä.

        "Kyllä, mutta muslimit eivät sitä tiedä."

        No jos se on ainoa asia joka siihen vaikuttaa niin sittenhän ongelma on erittäin helppo poistaa päiväjärjestyksestä. Kerrotaan vain heille kaikille. Tai laitetaan jo rajalle kyltti asiasta.


      • hk.gj
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Kyllä, mutta muslimit eivät sitä tiedä."

        No jos se on ainoa asia joka siihen vaikuttaa niin sittenhän ongelma on erittäin helppo poistaa päiväjärjestyksestä. Kerrotaan vain heille kaikille. Tai laitetaan jo rajalle kyltti asiasta.

        Miksi meidän pitäisi ylipäätään päästää noita raakalaisia tänne jos eivät edes sitä tiedä , että täällä ei raiskata naisia ja lapsia?


      • elävätkuinkotonaan kirjoitti:

        Kyllä, mutta muslimit eivät sitä tiedä.

        Ei sadat suomalaisetkaan miehet. Mihis heidät laitetaan?


    • Muslimimaissa tyttöjen pitää pysyä kotona ja vaimoksi tultuaan heidän tulee peittää itsensä sen merkiksi, että hän on miehen omaisuutta, eikä häneen saa koskea.

      Eikö se kerro siitä, että heidän miehet ovat vaarallisia tytöille ja isät ja äidit tietävät sen.

      Siitä syyllistetään kuitenkin tyttöjä ja heidän luonnettaan, eivät pysty olemaan miehistä erossa vaan menevät ensimmäisen houkuttelijan mukaan.
      Kun sitten joku on raiskattu, hän ei ole häpäissyt ainoastaan itseään vaan myös koko suvun, joten hänen on parempi kuolla, vaikka oikeasti syyllinen on se raiskaaja.

      Tytöllä ei ole enää mahdollisuutta saada myöskään aviomiestä, koska tytön pitää olla neitsyt, joten hänellä ei ole tulevauutta.

      Tämä tarkoittaa sitä, että naiset eivät ole tasa-arvoisia lain edessä, koska vain miehet laativat lait ja he laativat ne tietysti omaksi edukseen.

      • TotuusSattuuQC

        "Eikö se kerro siitä, että heidän miehet ovat vaarallisia tytöille ja isät ja äidit tietävät sen. "

        Ei. se kertoo vain ja ainoastaan erilaisesta kulttuurisesta käsityksestä jonka keskiössä on voimakas halu kontrolloida ihmisen seksuaalisuutta. Eikä tämä ajattelu ollut vierasta kristinuskollekaan vielä jonkin aikaa sitten.
        Avioliiton ulkopuolista seksiä pidetään niin pahana asiana että sen tapahtumista yritetään välttää kaikin mahdollisin tavoin. Ja koska miesten on perinteisesti ollut pakko työskennellä kodin ulkopuolella, miehiä ei ole voinut kahlita kotiin vaan se on tehty naisille. Ja jotta houkutukset on saatu pidettyä minimissä, seksuaaliset ärsykkeet on pidettävä vähäisinä ja se tarkoittaa peittävää pukeutumista. Joka muuten koskee myös miehiä, ei vain ihan niin tiukasti kuin naisia. Mutta ei monissa muslimimaissa voi mieskään kulkea vaikkapa ilman paitaa tai edes sortseissa.


      • Kuulttuuria.eikä.uskoa

        Kaikki muslimit eivät elä samassa kulttuurissa. Pitää muistaa, että maailman suurin muslimienemmistöinen maa on Indonesia (240 miljoonaa asukasta, joista yli 200 miljoonaa muslimia) eikä Indonesiassa yleisesti käytetä burkhaa tai edes peittäviä hijabeja. Monessa muussakin muslimimaassa burkha on "muotivaate", jota käytetään paljon yleisemmin kuin vaikka 50 vuotta sitten (esim Iran).

        Kaiken kaikkiaan voisi sanoa, että naisen asema lähi-idän muslimimaissa on kuin kristityillä 200 vuotta sitten. Kannattaa muistaa, että laki siitä, että naimaton nainen ei tarvitse miesholhoojaa säädettiin kristityssä Suomessa 1864. Tämän jälkeen yli 21-vuotias naimaton nainen sai hallita itse omaisuuttaan jos teki tästä erikseen anomuksella tuomioistuimelle. Samalla tunnustettiin naisen oikeus valita itse aviopuolisonsa. Kun Suomen säätyvaltiopäivät 1905 käsittelivät yleistä ja yhteläistä äänioikeutta, papisto jätti ehdotuksen eriävän mielipiteen koskien naisten äänioikeutta, koska se olisi ollut Raamatun vastaista.

        Tarkoitus ei ole puolustella naista sortavia tapoja vaan osoittaa, että kyse on kulttuurista enemmän kuin uskonnosta. Lähi-idässä ja Pohjois-Afrikassa eletään valitettavasti tiukan uskonnollisuuden "renesanssia", jossa kuvitellaan palattavan "vanhaan ja aitoon" islamiin, vaikka tuollaista aikaa ei koskaan olisi oikeasti ollutkaan. Länsi-Eurooppa on liberalisoitunut sekularisoitumisen ja demokratisoitumisen ansiosta eikä elä enää uskonnon pakkovallassa. Kysymys ei ole niinkään uskonnosta vaan siitä, miten fundamentalistisesti se otetaan ja miten suuria vallankäyttäjiä uskonnolliset auktoriteetit ovat.

        Euroopassa on 300 vuoden sekularisoitumisen perinne ja pidetään siitä kiinni.


      • suvakkihuoralle-pähkinä

        Muslimimaissa naiset ovat miehen omaisuutta jota tarvittaessa koulutetaan hakkaamalla. Tästä huolimatta muslimiehet ovat puolustamassa naisiaan vieraitten miesten uhkalta. Kuten muslimimiehet sanovat: Arvostamme naisia todella paljon!


      • Hella.ynnä.nyrkki
        suvakkihuoralle-pähkinä kirjoitti:

        Muslimimaissa naiset ovat miehen omaisuutta jota tarvittaessa koulutetaan hakkaamalla. Tästä huolimatta muslimiehet ovat puolustamassa naisiaan vieraitten miesten uhkalta. Kuten muslimimiehet sanovat: Arvostamme naisia todella paljon!

        No eikös Oodinin Sotureiden perustajakin halua suojella Suomen naisia maahanmuuttajilta, mutta on itse saanut tuomion vaimonsa pahoinpitelystä. Pelkääkö hän epätervettä kilpailua?


      • Hella.ynnä.nyrkki kirjoitti:

        No eikös Oodinin Sotureiden perustajakin halua suojella Suomen naisia maahanmuuttajilta, mutta on itse saanut tuomion vaimonsa pahoinpitelystä. Pelkääkö hän epätervettä kilpailua?

        Aiheellinen kysymys.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe