Koira paskoo pihalle

Koirakiitosdkdj

Naapurissani on asustanut jo pitkään koira. Koira on söpö, mutta todella tuhma!!!! Se on paskannu pihalleni jo kymmenen kertaa. Olen mennyt valittimaan naapurilleni mutta hän sanoi että. Ei hänen pikku rakas pallero koira mitään tommosta tekis, mutta nyt oon hillinht itteni ja oon alkanu kiihtymään aina siitä kun nään sen koiran paskanyamassa pihalleni. Kyrpäli alkaa seisoo. Olen kertonut tästä asiasta kavereillelmo kun. Ollaan istuttu saunassa. He ovat katsoneet minua vähän yllättyneellä ilmeellä mutta uskon et se on vain hyvästä. Onko tämä normaalia? Kertokaa!

3

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvatusvirhe

      Omistaja opettanut pääomaan pihallesi.
      Älä syytä koiraa.

    • postilaatikkoon

      Aivan sama kokemus meillä!
      Keräsin koiran kakat muovipussiin ja ujutin naapurin postilaatikosta sisään. Tuo piti toistaa muutaman kerran ennenkuin viesti meni perille.
      Naapurisopu säilyi, koiralle valittiin toinen "vessa" ja kaikki tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Kaupunkialueilla koiranomistajat eivät ymmärrä, että katu joudyutaan siivoamaan. Kiinteistönomistaja sen siivoaa. Koranomistajat eivät kakkauta sitä koiraa omalle pihalle tai oman portin pieleen. Tuovat sen aina naapurin portille tai kadulle.

      Ei se yksi kakka mitään, mutta joka päivä 150 kakkapökalettä, niin pannuun ottaa. Jos koiria on pakko pitää kaupungeissa, niin pitää ehdottomasti järjestää mahdollisuus sakottaa. Ulkomailla on jo sakkouhka 200 euroa.

      On se kumma, että ihminen ei saa paskoa, mutta jumalattoman iso koira saa???

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe