Profetia aamuyöstä 14.12.2018

uskovam

Näin sanoo Herra:
"Totisesti, koska tämä Suomen kansa ei ole tehnyt parannusta, vaan on kääntynyt pois minusta, sallin minä tulla idästä vihollisen, voimakkaan kansan, joka miehittää tämän maan, ja alistaa tämän kansan valtaansa ajaksi. Kuitenkin minä varjelen oman kansani, joka asuu tämän uppiniskaisen kansan keskellä, minä varjelen niitä uskollisia, jotka ovat olleet kuuliaisia minun Sanalleni ja haluavat pitää minun käskyni ja noudattaa minun kehoituksiani. Heitä jotka ovat rukouksissaan huokaileet minun puoleeni ja vuodattaneet sydämensä minun eteeni anoen armahdusta tälle kansalle. Heidät minä säästän tuholta, mutta katso; hävittäjä on tuleva kauhistuksen siivillä. (Dan 9:27)."

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • filade

      Mä näin uninäyn päiviä sitten; kartta, Värtsilän rajan kohdalla seisoi ruskea karvainen karhu joka tunki etujalkaa Suomen puolelle.

      • Jallu_luurasi

        Minä taas näin Wärtsilän portin takaa kun lavetti rekka lähti viemään isoa pressulla peitetyä, oletettavasti moottoria johonki. En tiedä minne. Olikohan se profetia.


      • LaivaOhoi
        Jallu_luurasi kirjoitti:

        Minä taas näin Wärtsilän portin takaa kun lavetti rekka lähti viemään isoa pressulla peitetyä, oletettavasti moottoria johonki. En tiedä minne. Olikohan se profetia.

        Voi mite on rankka rohvetia. Kumpasee suuntaa tuo lähti nii tiijetää sitte sen mukasesti tarkennella tietoo. Mie kylläki eppäilen että on hyvinki voinu olla jäänsärkijän moottori kun alakaa sellaset ajat olla Pyhäjärvellä että laivareitit pittää olla auki rajan molemmin puolin.


    • Ohrimovitsch

      Näin sanoo profeetta Ohrimovitsch: Usalaiset, eli intiaanit, ja britit on tapettava ja heidän iljettävät pyhäinkuvansa on tuhottava.

      • Aamen aamen AA -men!


      • puolukatt

        no tämähän on kirjoituksissa,britania häviää yhessä päivässä(joka voi olla muutama vuosi esim)raamatun ennustus, ja usalaiset kokevat hyvin pahoja tapahtumia monen profeetan ennusteissa.


    • ALERTNET

      MINÄ NÄEN ITKEVÄT KUOROT JOKA KIRKOSSA

    • Nähnyt_tulevan

      Amen!

      Pian on mm. korruptiotuneet viranomaiset pyyhitty pois.
      Heistä ei jää jäljelle muuta kuin historian kirjaan merkintä heidän iljettävistä teoista.

      • Näkökulmaa1

        Eiköhän ne kelmit siirry vain vihollisen riveihin,konnia kun ovat.Osa politiikkoroistoista pakenee ehkä maasta,ja palaavat sitten muina miehinä takaisin aiheuttamaan lisää iljettävää vahinkoa maallemme,suomen kansalle.


    • EU.diktatuurinloppu

      Profetia venäjälle:

      Totisesti, te olette totelleet minun pyhää sanaani. Minä olen siunaava teitä antamalla teille uuden maan lännestä. Öljyn hinta nousee ja monia siunauksia minä annan tulla venäjän maalle.

      • kysynpävaan

        Eli nyt kannattaisi muuttaa venäjälle turvaan ennen mahdollisen sodan syttymistä?


    • Anonyymi

      Näin kauniin unen,missä politiikkoja tuomittiin hirtettäviksi.Unessa sorrettu ja piinattu kansa ei malttanut odottaa tuomiota,vaan otti asiat omiin käsiinsä ja hirttivät politiikot lyhtypylväisiin,kaikki ketkä kiinni saivat,samoin kävi kukkahattutädeille,jotka polttelivat muslimipakolaisten paaseja,näin lisäten turvattomuutta etenkin naisten ja lasten osalta.
      Unesta herättyäni oloin pettynyt,että kyseessä oli vain uni.Vihaan muslimeja ja elintasopakolaisia yli kaiken mitä vihata voi.

      • Anonyymi

        Jonain päivänä suomalaiset pyrkivät venäjälle suojaan pakolaisina omasta maastaan,mutta venäjä ei heitä huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonain päivänä suomalaiset pyrkivät venäjälle suojaan pakolaisina omasta maastaan,mutta venäjä ei heitä huoli.

        Uskon,että tuo profetia toteutuu ajallaan,ja ajan merkkinä on se kun muslimit ovat liki enemmoistönä suomessa,ja kantavästö on silloin heidän tappolistoillaan,kristyistä puhumattakaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe