Nainen, tykkäätkö laulaa karaoketa?

Tämäntahtoisintietää

Oletko musikaalinen? Soitatko jotakin instrumenttia? Tykkäätkö yksin laulamisesta?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soitan huuliharppua. ;D

    • tuuulaaz

      Kävin joskus vuosia sitten eräässä bändikämpässä itsekseni laulamassa Apulannan kappaleita ihan täysillä. Olihan se mukavaa kun äänieristetyssä huoneessa sai päästellä eikä kukaan ollut arvostelemassa. Musiikin numero oli koulussa 9 vaikka en koskaan siellä oppinut nuotteja. Kosketinsoittimia olen joskus alkeellisesti soitellut kotosalla mutta en tiedä muistaisinko enää miten luetaan nuottikirjoitusta.

    • jookyllä

      Vastaan kyllä

    • Hakkarainen

      En soita mitään soitinta joskus nuorempana olisin halunnut oppia soittamaan pianoa. Tykkään laulamisesta yleensä kun laulan niin ylistän Jumalaa. Joulu lauluja tykkään myös lauleskella.
      En ole käynyt laulamassa karaokea enkä tule koskaan käymään. :)

      • Tangopelargonia

        No mutta Hakkarainen, joulujuhlissa me sit nähdään!!!


    • Eipassaalaulaanokkaan

      Joo, ihan hitokseen tykkään soitella menemään. Viitti nykyään sitä laulamista niinkään, oon enempi sellanen instrumentalisti. Vaan kukapa tulevasta tietää, jos alkasin vielä vaikka ihan tangokuninkaalliseks! Paitsi pitäs olla tummempi ääni, semmoset tumma-ääniset on omiaan tangolaulelemaan. Ja ne jotka osaa antaa äänen purjehtia artikulaation avulla. Ei saa kimittää tai laulaa nokkaan, ne ei menesty, oon pannu merkille.

    • kylläkylläjajollakilaill

      Elä suurimpia ellei suurin intohimoni. Tosin ujon luonteeni tähden jäänyt kovin vähelle asian opiskelu/harrastaminen. Jossain vaiheessa ujouden pahentuessa murrosiässä lopetin kuoron ja pianotunnit, joita muutaman vuoden ehdin harrastaa.Porukoilla on piano jota silloin tällöin omaksi iloksi suurimmaksi osaksi korvakuulolta pimputtelen, huonosti ymmärrän nuotteja, jonkin verran kuitenkin. Sointuja muistan aika hyvin eli jotain kappaleita pystyn soittamaan jopa kahdella kädellä ;D Karaokea tulee lauleskeltua sekä kotona että silloin tällöin baarissa enemmän ja vähemmän humalassa :D Niin ja se kitara, no siitä en sano muutako et sellanen löytyy myös porukoilta nurkasta, jonka sain eräältä sukulaiseltani.

      Sanotaankko että semi musikaalinen mutta taidot hieman ruosteessa ;))

      • kylläkylläjajollakinaill

        Ja pakko tähän tarkentaa että intohimona nimenomaan MUSIIKKI (jos joku ymmärsi väärin) ei ny välttämättä se kännissä baarissa karaoken laulaminen. Ja ongelmanahan tässä baari laulannassa on se että jos menen laulamaan suhtkoht selvänä niin jännitän liikaa ja kuulostan sen vuoksi paskalta ja jos taas menen umpihumalassa niin silloinkin tieytysti kuulostan paskalta :D On se kai joskus ihan nappiinkin mennyt, ainakin moni on kehunut, vaadin itseltäni vaan niin paljon, enkä usko vaikka jotkut sanoo että hyvin meni :/


    • suukkojailtaan

      Kyllä. Kyllä. Kyllä. Kyllä.

    • EiJeeeeeesuuusTaas

      Joo, exä oli välillä silleen ei niin iloisena yleisönä kun tiskatessa jotain radion mukana laulelin.

      Meillä oli aika palaute avoin suhde. Hänen palaute tuli suoraan kynän muodossa ja ”hiljaa ”

      Mä en siitä ottanut itseeni vaan vetäisin kovaa ja korkealta täysin sävelen vierestä sille kostoksi ja sitten nauroin että ”et säkään paremmin vedä”

      Joskus se kun kitaraa soitteli (opetteli) ja lauloi samalla mä repeilin suihkussa ja hiivin sen läheisyyteen jättään puhelimeni nauhottaan tätä konserttiaan.

      Sit mä hiivin takas suihkuun kuunteleen kunnes en kestänyt enää. Vähän repesin kikattaan äääneen aivan tolkuttomasti.

      Se lopetti soiton ja laulun ja arvasi et nyt mulla on jokin jekku menossa. Se kyseli et mitä mä nyt oon tehnyt johon mä sit vastasin soittamalla nauhoitteen nauraen että paraskin arvosteleen aina mun laulua kun itse vetää näin!

      Se nauro mutta olimme niin helvetin monta vuotta yhdessä jo oltu niin se vetäs samalla tyylillä kuin mä muutamia viikkoja sitten.

      Otti kitaran käteen ja vetäs kans kovaa ja korkealta ohi sävelen välittämättä mielipiteestäni.

      Ei tunnu missään tän yleisön puuaus vaan sille annetaan kostoksi lisää!

      Joo siis mä en osaa laulaa, en
      soittaa enkä tanssia, näyttelykään ei ondaa.

      Olen kuvataiteellisesti ”lahjakas ”

      Musan numero oli 8 mut se oli helppo saada vaan olemalla tunnilla, suorittamalla kokeet. Sen suurempaa osaamista ei tarvittu eikä niitä pakollisia kursseja nyt ollu kuin yks yläasteella ja se oli seiskalla

    • eimusikaalinen

      tykkään kuitenkin lauleskella niin yksin kuin muidenkin kanssa. Karaokea tuun tuskin koskaan kokeilemaan ja ei johdu siitä ettenkö kehtaisi vaan ei oo vaan mun juttuni. Virsien laulaminen, siis kirkossa, on ihan parasta mitä tiedän.

      • ÄkäslomPolo3.95

        Yht paljon ku sää tykkäät laulaa luritella siihen Poli-Isis mikkiin. ;)


    • En erityisemmin. Jonkin verran. Soitan. Onneksi, muiden ei tarvitse kuunnella.

    • Kuunnelkaapaystävät

      Musiikki on mulle ollut ainoa pelastus. Kun kaikki meni elämässä pipariksi, musiikki jäi. Luultavasti ilman musiikkia olisin jo aikaa sitten kuollut. Miksi sen on nyt mulle tärkeää? Siksi, että ilman musiikkia olisin painunut maan majoille ennen aikojaan. Siksi haluaisin, että te, jotka vielä elätte, keskittyisitte musiikkiin. Musiikin avulla pääsette hyvin pitkälle ja elätte nykyistä paljon pidempään.

    • munvastaus

      Olen musikaalinen ja laulanut ja soittanut pitkään ja en laulais karaokessa.

    • Vanhemmaltamieheltä

      Opetan sinut laulamaan nainen, vaikka se veisi minulta koko lopun elämän. Miksi? Koska tykkään sinusta ja haluan jakaa tämän musikalisuuden sinun kanssa. Haluan, että sitä kautta sinä voit olla vapaa kuin taivaan lintu.

      • Kaunisihminen

        Voi muru, voi muru. Tai ehkä minä opetan sinut (jos olisit eräs). Ellei sitten niin, ettemme kumpikaan... Vaan lauleskellaan, hyräillään kun huvittaa ja tuntuu hyvältä. Kyllä me osataan. Jätetään yrittäminen.


    • kotonalaulan

      Kolmeen ensimmäiseen ei ja viimeiseen kyllä.

    • aitoriitta

      En ole musikaalinen mutta tykkään kuunnella musiikkia. Iskelmiä, suomalaista poppia, ulkomaisia hittikappaleita, joululauluja. Kuuntenen paljon radiosta, spotifyista, mp3-soittimesta. Tykkään monista sun ehdottamista kappaleista. Musiikki onminulle tärkeää.

    • kurkku_torvi

      Kuuntelen musiikkia sujuvasti. Joskus jopa osannut laulaakin, mutta nyt taito on niin ruosteessa, että kurkusta tuleva ääni kuullostaa sahan soitannalta....

      Laulan/raakun korkeintaan autossa yksikseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe