Ei taida oikeata jumalaa olla olemassakaan.
Vedin jumalaa parrasta ja se lähti irti
14
81
Vastaukset
- jeesus17
Mina nain jumala, koska ole 17v
- 5.negan.jeesus
Kyllä sinä jeesus17 oikeasti olet vanha mies, koska sinulla on pitkäparta.
- 123d222d2d
ehkä se tyyppi ei ollut oikea jumala jolta vedit parran irti..
- 9o2.o989r
Ei se varmasti ollutkaan, koska eihän oikea jumala anna parrasta vetää.
Raamattu on ihmeellinen ja siinä tulee ilmi Jumalan ylilunnollinen viisaus. Lisää tässä linkissä. https://salatturaamattu.fi/kirje-jonka-ivan-panin-kirjoitti-new-york-sun-lehdelle/
- haluatkonähdä
Minulla on ihmeellinen ja satumainen olento kaapissa.
- hyvä.näin
Olipa aloittajalle hyvä, että hän pääsi joulusadusta irti. Eli kuinka monelle on joulusatu aivan jumala, jolla ei raamatun todellisuuden kanssa ole mitään tekemistä.
Siksi siltä jumalalta lähtee se parta irti.
Itsekin olen nykässyt aikaa sitten sellaisen jumalan leuasta parran pois, mutta näen, kuinka kristillisyydessä mielellään pidetään sen jumalan leuassa se parta.
Sille on tullut ajansaatossa, satujen kerronnassa monelle todellisuus. - Kirjakääröt
Jes.50:6 Selkäni minä annoin lyötäväksi, poskeni parran revittäväksi, en peittänyt kasvojani pilkalta ja syljeltä.
- totuusvoittaa
Se on valehtelijan kohtalo.
- 12____13
Raamatun mukaan Jumala on rakkaus. Miten rakkauden partaa voisi vetää?
"Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
1 Joh. 4:8
"Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
1 Joh. 4:16- pyyteentönrakkaus
Pitäisi jollain todentaa tämä rakkaus.
vedin donald trumpin peruukista ja peruukki irtosi, donald trumppia ei ole olemassakaan
- jumalan-anti
Yle tykkäsi trumpista ennen vaaleja ja nyt hieman ylistys hiipuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232698- 1702109
- 1001396
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1241380Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631326HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301217En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771171Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.481150Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078