Hei! Olen siis 13 vuotias tyttö. Mulla on hyvä perhe ja on rahaa on paljon kavereita ja muutenkin on todella hyvät oltavat. Mulla on tänään synttäritkin niin että paljon laitettiin onnitteluja ja mulla on tänään illallakin vielä yökyläsynttäeit kavereiden kanssa. Silti mulla aina tuntuu todella merkityksettömältä. Ei oo mitään syytä Elää tai millään ei oo mitään merkitystä. En tiiä miks mulla on tämmönen tunne joka päivä.
Elämä tuntuu merkityksettömältä
3
164
Vastaukset
- tarturuoriin
Ihminen on luotu tekemään, kokeilemaan, kokemaan ja luomaan itse uutta. Jos vain kuluttaa tavaraa ja juhlii niin elämän sisältö jää vajaaksi ja torsoksi. Sitä elää täysin valmiissa kopioidussa maailmassa. Kaikki on eteen valmiiksi katettu. Itse ei tarvitse ponnistella. Elämä on siksi pysähtynyt ja kivettynyt. Onko jotain mitä haluaisit tehdä. Jokin jonka eteen olet valmis panostamaan aikaa ja resursseja. Laittamaan itsesi likoon. Opetella laittamaan ruokaa, tekemään musiikkia, taidetta. Piirtämään. Jollekin se on uuden kielen opettelu, Kielen jota koulussa ei opeteta. Kirjaa itsellesi (päiväkirjaan) ikiomia tavoitteita. Kehität kykyjä yms. jotta pääset vaihe vaiheelta tavoitteisiisi. Älä kopioi toisten tavoitteita. On hyvä että sinulla on tyhjyyden tunne. Se ei välttämättä ole sairaus vaan sisältäsi kumpuava ilmoitus että sinun on itsesi ruvettava ohjaamaan elämääsi . Ajopuuna oleminen ei ole mistään kotoisin. Älä tavoittele täydellisyyttä. Kehitä mieluummin itseäsi eri tavoin paremmaksi versioksi. Älä vertaa itseäsi toisiin ihmisiin. Vältä myös miellyttämästä liikaa toisia ihmisiä. Tulet silloin helposti näkymättömäksi ja aisankannattajaksi. Ihmiset helposti teettävät omat työnsä aina valmiilla vapaaehtoisella. Itseänsä kannattaa rakastaa. Silloinkin kun epäonnistuu ja munaa ja töpeksii. Munaaminen on ainoa tie oppimiselle ja kehittymiselle. Pyörällä ajamisen oppii vain kaatuilemalla moneen kertaan. Ethän kuulu heihin jotka kerran pari kaaduttuansa lyövät hanskat tiskiin.
- Anonyymi
Terve tunne, ei ihminen ole ohjelma joka syö annetut koodit vaan kokee tuntee hakee elää erehtyy menee palaa eksyy löytää. Miksi sinun pitäisi edes kokea onnea traditiosta ja aiheesta joka ei selkeästi ole sinulle itsellesi mikääb raketit kattoon homma? Itse mennyt aina sivuvirtaan ja myöhemmin elämässä ku nähnyt miten ihmiset sekoilee niin naurattaa :)
- Anonyymi
Niih no ite tunnen täysin samoin. Oon jo 30 vuotias mies.
Oon myös kärsinyt paljon negatiivisuudesta ja vihasta elämässäni. Ketää ei sekää ole tuntunut koskaa kiinnostavan että mul negatiivinen olo.
Yritin muuttua, mutta ihmiset haluaa laittaa mut takasi negatiivisuuteen eri keinoilla.
Pahinta on tietty se ettei kukaa ymmärrä mua ees niinku olen tai ku puhun nii ei ymmärrä sanojeni tarkoitusta.
Jos puhun ilolla nii mun puheeseen ei reagoida, jos puhun vihalla nii mua syylisttetään kaikesta. Syyllinen, paha, saatana. Sitä ihmiset mulle aina tahtomattaan ilmaisee sanattomilla eleillä, ilmeillä ja viittauksilla. Joskus jopa suoraan sanonu. Sillä tavoin ihmiset ulkoistaa omat pahuuden tunteensa mun käsiteltäviksi, tai jos en nii ne rankasee mua.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812