Venäjän osallisuus Ranskan mellakoihin

kook

Olen sata varma että Venäjällä on tässäkin sormensa pelissä

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foliopipopäähän

      Montako kaksoisagenttia on jääny kiinni?

      • Olen sata varma että ketjun aloittajaa vaivaa paha vainoharhaisuus,parasta olisi kun keskittyisi opiskelemaan uusia kulttuureja kun maailma on niin pieni että ahistaa.


      • dosentti

        Missähän Bäckman on nyt?


      • voi-käydä-näinkin
        kissamies57 kirjoitti:

        Olen sata varma että ketjun aloittajaa vaivaa paha vainoharhaisuus,parasta olisi kun keskittyisi opiskelemaan uusia kulttuureja kun maailma on niin pieni että ahistaa.

        Olen opiskellut venäjän kieltä ja venäläistä kulttuuria ja lukenut todella paljon Venäjään liittyvää kirjallisuutta, ja mitä enemmän tietoa olen Venäjästä saanut, sitä vähemmän olen siitä maasta pitänyt. Tämä siis, vaikka ei edes ajattelisi niitä Venäjän jatkuvia sotaretkiä.


      • trolli57
        voi-käydä-näinkin kirjoitti:

        Olen opiskellut venäjän kieltä ja venäläistä kulttuuria ja lukenut todella paljon Venäjään liittyvää kirjallisuutta, ja mitä enemmän tietoa olen Venäjästä saanut, sitä vähemmän olen siitä maasta pitänyt. Tämä siis, vaikka ei edes ajattelisi niitä Venäjän jatkuvia sotaretkiä.

        Ihminen voipi opiskella kieltä vaikka kuinka paljon mutta jos ei ole järkeä sen oppimiseen niin voipi ruveta venäläisten vihaajaksi.


      • JokeriPokeriPoks

        Ryssäntrollikortti on lääke kaikkeen kritiikkiin.


    • omasotku

      Olen tuhat varma että ranskalaiset ovat itse keittäneet käärmekeittonsa.

      • kerroselvästi

        Kerrohan mitä tarkoitat käärmekeitolla


      • MyrkkyÄmmäPutin

        Venäjä yrittää syöttää muille myrkkykäärmeitään.

        Venäjän myrkky-ämmä Putin tykkää keitellä ja syöttää muille litkujaan ja myrkkyjään.


    • FaktaFuck

      Tästä en tiedä, mutta olen aivan varma, että Putin ja Venäjä tuhosi dinosaurukset

      • nolottaakojo

        Venäjälle sattuu noloja juttuja jatkuvasti, kansa voi kääntyä vielä putinia itseään vastaan


    • vhnvbn

      Jännä juttu eliitin paska haisee niin pahalle Ranskassa et noilla ihmisillä on kaasunaamarit päässä poliisit kyllä kestää sen hajun on se ihme maa.

    • selväähän_tuo

      Venäjä vaikutti vaaleihin ja markopoika tuli valituksi, siitä seurauksena mellakat.
      Suomessakin näyttää olevan samanlainen vaaleihin vaikuttaminen menossa, mm. valheellisilla gallupeilla, joissa äärivas. puolueiden näytetään olevan johdossa.

      • KananpoikaPutin

        Venäjä pelkää kuollakseen mielenosoituksia.

        Putin on pelkuri.


      • tiltuntilitilitiltun
        KananpoikaPutin kirjoitti:

        Venäjä pelkää kuollakseen mielenosoituksia.

        Putin on pelkuri.

        Kokee vielä Nicolae Cheauceskun kohtalon jonain päivänä?


      • dfedsdsw

        Tätä päättäjät ei ainakaan halua ottaa päätöksen teon kohteeksi saastepäästöjen vähentämiseksi, koska valtio kävisi heidän kukkarollaan jos eivät osallistuisi saastepäästöjen vähentämistalkoisiin.

        Päättäjien tulisi päätöksillään ohjata osake pörssikeinottelua vähemmän saastuttavampaan suuntaa.

        Osakkeisiin tulee lisätä saastepäästövero jonka maksaa sen osakkeen omistaja vuosittain.

        Valtio määrittelisi jokaiselle yritykselle päästörajan, jos yritys toimiessaan ylittää tuon rajan määräytyisi osakkeeseen saastepäästövero sitä suurempana mitä suurempi ylitys on ja sen maksaisi osakkeen omistaja vuosittain.

        Myös ulkomaalaisvirnojen osakkeet jotka ovat suomalaisten yritysten tai yksityishenkilöiden omistuksessa koskisi sama laki.

        Valtion tulisi säätä ulkomaalaisin ase tehtaiden suomalaisten omistamiin osakkeisiin sellainen saastepäästövero ettei niitä kenenkään suomalaisen kannattaisi omistaa, koska niiden valmistus saastuttaa ja ennen kaikkea aseiden täyttö saastuttavat vielä enemmän luontoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe