Ostin liikkeestä 4viikkoa sitten käytetyn auton, vm 08. auto pelasi viikot hyvin kunnes toissa päivänä ei lähtenyt enää käyntiin parkista. keskuslukko ja sähköt menee päälle, mutta hehkuvalo ei syty mittaristoon eikä auto starttaa, ei siis mitään startti ääntä vaan syvä hilaisuus. on vaihdettu avainta, on lukittu ovet ja avattu...annettu virtaa... ei pelaa. Onko tässä myyjä liike vielä vastuussa, vaikka auto on 08 mutta maksoin sentään 5000e, ja liike vakuutti että kaikki huollot tehty ja auto on pitkään huoltovapaa, hyvä kuntoinen auto. Perhana että nyppii.. mitä audi miehet epäilette tuleeko kalliiksi...
audia6 ja mystinen vika, tietääkö joku?
8
<50
Vastaukset
- vikaaon
Virtalukon pohjavika tai starttimoottori. Voi kokeilla startata suoraan starttimoottorista
kun tietää mitä tekee. - vw.on.kuningas
älä aja, vakavia vikoja jarruissa ja turvavyöt korjattu nippusiteillä.
- Toyota_Hybrid1
kansi halki, tyyppivika vw konsernin sähellyksissä.
- lihbrjikoyi
Kannen halkeaminen on kyllä toyotan dieselien tyyppivika -googlella löytyykin sitten vaikka kunka paljon tuosta juttua.
- rgeregr
lihbrjikoyi kirjoitti:
Kannen halkeaminen on kyllä toyotan dieselien tyyppivika -googlella löytyykin sitten vaikka kunka paljon tuosta juttua.
toiota hybriidille osu ja uppos. maalimanparas d4d ja kaikki paskana,
- KuulemmekohanSinustaPian
rgeregr kirjoitti:
toiota hybriidille osu ja uppos. maalimanparas d4d ja kaikki paskana,
Hienosti sä osasit neuvoa aloittajaa Audiongelmassaan. Kymmenen pistettä, ja papukaijanmerkki sinulle osamisestasi!!!
Olet selvää Audiasentaja ainesta!! - rgeregrONAsiantuntija
KuulemmekohanSinustaPian kirjoitti:
Hienosti sä osasit neuvoa aloittajaa Audiongelmassaan. Kymmenen pistettä, ja papukaijanmerkki sinulle osamisestasi!!!
Olet selvää Audiasentaja ainesta!!Samaa mieltä. Kunhan saavat kaikki Toyotan 4D4 moottorit pois liikenteestä, niin Audinkin ongelmat ratkeaa kuin itsestään!!!
- tyjwjjwt
Maadoitus
Virta ei riitä hehkuihin.
Katso maadoituskaapeli.
Ei mulla muuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984